In de Vier Seizoenen reeks 26 Lente 2022
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Allen een fijne namiddag, hier nog steeds zon
met veel wolken, en ja de aarde heeft regen nodig
maar meestal als ze beginnen stopt het niet hé
Een fijne dag verder en later een goeie nacht...
tot morgen
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
goede avond
ja oma c ik wist opeens je naam niet meer hier , ,
het was niet zo'n mooie dag
gisteren toen zoon weg ging ,was het wel koud ,*je kon wel weer je vest aan houden ,
ook vandaag niet zo warm ,hoop woensdag op mooi weer
en op 1 mei ook ,
omac beterschap voor je sch dochter ,
clive je hondje is een peluche beestje
ja oma c ik wist opeens je naam niet meer hier , ,
het was niet zo'n mooie dag
gisteren toen zoon weg ging ,was het wel koud ,*je kon wel weer je vest aan houden ,
ook vandaag niet zo warm ,hoop woensdag op mooi weer
en op 1 mei ook ,
omac beterschap voor je sch dochter ,
clive je hondje is een peluche beestje
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Clive : wat een mooie foto van jullie krullebol !!
konden we maar alle mensen en dieren zo'n luxe leventje aanbieden hé
Een fijne avond voor iedereen en hopelijk een goede nachtrust .
Hier is het nog steeds kurkdroog ...... buiten ..
konden we maar alle mensen en dieren zo'n luxe leventje aanbieden hé
Een fijne avond voor iedereen en hopelijk een goede nachtrust .
Hier is het nog steeds kurkdroog ...... buiten ..
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Hier zijn alle sporen uitgewist van het grote "Nieuwjaarstreffen in April".
Er was rap eten: frietjes met hesp en koude groentjes van gisteren.
Student is moe. Het zal goed zijn dat die scriptie af is en het schooljaar gedaan.
De theevisite is goed verlopen.
een sfeerbeeldje van voor en na:

Er was rap eten: frietjes met hesp en koude groentjes van gisteren.
Student is moe. Het zal goed zijn dat die scriptie af is en het schooljaar gedaan.
De theevisite is goed verlopen.
een sfeerbeeldje van voor en na:

-

Goede dinsdagmorgen alle maatjes
Geen zon tot nu toe en we zijn dat niet meer gewoon
maar hier nog geen druppel regen hoewel de tuintjes erom smeken
Bekske een aangename dag en succes
met de zoektocht naar nieuwe gsm
je kan dat niet meer missen hé...
helena, een mooie groep volk heb je daar aan tafel gehad,
jammer dat het altijd zo rap voorbij is hé
Dag wilde eend, sterkte en een fijne dag
mammyretro, ik dacht al zoiets..
de wind maakt het kouder dan het is
schoondochter is aan de beterhand ze is allen
helemaal blauw maar dat geneest ook wel.
Allemaal een fijne dag, sterkte wie het nodig heeft
en tot later
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31

Hallo iedereen,
Clive: Wat een mooie foto van Matice.
Wilde eend 2: hier hebben de vogels en de dieren altijd water, ze drinken aan de vijver. Aan de kant liggen 2 grote stenen in het water, van daarop kunnen ze gemakkelijk drinken .Vorige week zag ik de eekhoorn drinken die hier woont.
HVT: een heel uitnodigende tafel.
Gisteren heeft het hier toch redelijk geregend, en deze nacht ook, ik zag van de morgend de druppels op de dakvensters.
Vandaag eens gaan kijken voor bloemen in de bloembakken, dat wordt ook stilaan tijd. Naar het schijnt hebben ze in de week van de 1ste mei de meeste keuze( heb dat ooit eens gehoord van een verkoopster).
Dames, tot morgen allemaal.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal ;
HVT : mooi ! dat zal een gezellige bijeenkomst geweest zijn .
Anjelier :dat mis ik hier, de eekhoorntjes
.. Waar ik eerder woonde, kwamen ze noten halen op de vensterbank van de keuken .. .. Fijn dat bij jullie zoveel dieren kunnen genieten van de vijver .
OMA C : beterschap voor schoondochter .. Hopelijk herstelt ze goed . Er is altijd een hoop te regelen na zo'n ongeval en daarbij nog de pijn en het ongemak ... "Met geduld en boterhammen" hé ..
Hier heeft het dus echt geen enkele druppel geregend , helaas .... ook niet vannacht //: gisteren rond 20u waren er dreigende wolken maar dat is verderop gevallen ... Dus voor de dieren en de bloemen zal ik leidingwater moeten gebruiken ..
Clive : alles ok ??
Mijn geheugen laat me weer in de steek ... maar ik wens alle seizoentjes een rustige avond en nacht , zonder pijn en ongemakken ..
HVT : mooi ! dat zal een gezellige bijeenkomst geweest zijn .
Anjelier :dat mis ik hier, de eekhoorntjes
OMA C : beterschap voor schoondochter .. Hopelijk herstelt ze goed . Er is altijd een hoop te regelen na zo'n ongeval en daarbij nog de pijn en het ongemak ... "Met geduld en boterhammen" hé ..
Hier heeft het dus echt geen enkele druppel geregend , helaas .... ook niet vannacht //: gisteren rond 20u waren er dreigende wolken maar dat is verderop gevallen ... Dus voor de dieren en de bloemen zal ik leidingwater moeten gebruiken ..
Clive : alles ok ??
Mijn geheugen laat me weer in de steek ... maar ik wens alle seizoentjes een rustige avond en nacht , zonder pijn en ongemakken ..
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
goede avond
omac heeft je dochter een ongeval gehad ,
zag dat wilde eend schreef "na zo'n ongeval
hier deze nacht een beetje geregend
bisous tot later
omac heeft je dochter een ongeval gehad ,
zag dat wilde eend schreef "na zo'n ongeval
hier deze nacht een beetje geregend
bisous tot later
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C , de klap was dan toch erger dan in eerste instantie werd gedacht als ik lees dat schoondochter zo blauw ( en waarschijnlijk stijf) is. Zoon is erdoor. Wens jouw schoondochter van harte beterschap. En ik hoop van harte dat ze een alternatief vinden, zodat hun vakantie kan doorgaan.
Mammyretro, wat moest ik lachen dat je Matice een pluchen hondje vindt
Wilde eend en Anjelier, ja, ik vind Matice ook een mooie hond, maar dat is normaal natuurlijk, eigen kind, schoon kind. Hij vraagt altijd veel aandacht, maar het is een schat van een hond.
HVT, mooie brunchtafel, goed gedaan, zeker voor zoveel personen. Want dan is het niet gemakkelijk een mooie tafel te dekken.
Muddy Maddy nog niet hier. Ze is zich misschien aan het uitslapen.
Woensdag vandaag, dat betekent de bovenverdieping poetsen en nieuw bedlinnen leggen.
Zal blij zijn als deze poets gedaan is. En dan nog de hoezen strijken en een klein strijkje van gisteren.
Rond 14:00H stop ik even met mijn taken en ga ik wandelen met Matice en doe dan door als ik terug thuiskom. Gisteren was het echt koud vond ik.
Zo, ik ga eraan beginnen. Ik wens iedereen een zo'n fijn mogelijke dag. Heel veel liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal.
-

Goede morgen allemaal,
dat is heel fijn natuurlijk maar wat regen zou
welkom zijn, als het geen weken duurt natuurlijk
want zo gaat het hier altijd van het ene naar
het andere uiterste
mammyretro lees hieronder bij m'n reactie aan clive aub
Ja clive, dat meisje is keihard achterop haar auto gereden
die heeft niet gezien dat schoondochter gestopt was,
om dat kind te laten oversteken
Ze is zeker met iets bezig geweest ook al ontkent ze
dat natuurlijk
Maar sch-dochter blijft in beweging, wandelt en fietst...
en voor de vakantie van volgende week hebben ze al
een oplossing gevonden....het is maar een 5daagse vakantie
maar alles was geregeld en betaald.... 't zou zonde geweest zijn.
Voor allen een fijne dag vandaag ik ga niet naar de markt
want de pedicure komt seffens
Maak er een fijne dag van en tot...
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Juist Clive: ik was aan het uitslapen na alle emotie van gisteren. Matice is een hele mooie hond.
kom ik op de praktijk krijgt te horen dat ik 10 min te laat ben van die heks die in de plaats van mijn vriendin zit. antwoord van mij: hang jij eens met je kop boven de toiletpot! dokter vond het helemaal niet erg maar wat ik erger vind is dat ze zei dat die vergissing met de medicijnen haar schuld was. jaja, haar nog een beetje indekken ook. enfin, bloedafnamen is goed gelukt of de uitslag ook zo goed zal zijn is de vraag.
zie ik ventje zitten bij de kapster en ik ben binnen gegaan en heb nog wat laatste instructies gegeven voor zijn haar. en best dat ik kon zitten want mijn benen wilden niet mee tot aan huis.
vraagt Suus om even te videobellen en halfweg belt mijn moeder om te zeggen dat ze dus papieren gekregen heeft. ik heb haar gezegd dat ik dat ga regelen want volgende week is ook tuutje naar de dokter. hij voor onderhoud en ik voor het bespreken van een machine voor mijn rug en benen en mijn bloeduitslag. Suus heeft nu zelf gehoord hoe mijn moeder te keer ging over de telefoon. Die zat met open mond. ook een commandant van ventje heeft haar horen te keer gaan toen Thierry belde omdat we best de sloten veranderden. ( en dan stond die telefoon niet eens op speaker!)
emoties genoeg dus om eens lekker te blijven liggen nu er geen piekermolentje af ging.
dus moet ik straks de volgende dingen doen. afwassen en een afspraak vast leggen bij de notaris. ik moet haar nog 1 vraag stellen.
en dan moet ik mijn vriendin vragen hoe het gaat na haar val met de fiets. dat is gisteren helemaal uit mijn hoofd gegaan.
vandaag ook kaartje maken voor de verjaardag van de beenhouwer. en ik heb er ook nog ene bij: onze kapster gaat trouwen! dat was ook allemaal uitgesteld en ze zei dat de zalen overal volboekt waren. in mei heeft ze geen 1 dag vrij, alle dagen voor communies en huwelijken. de mensen moeten het nu allemaal inhalen. toen wij buiten kwamen, ging de morroschool net terug van een les in de kerk van de pastoor.
de beruchte catiscesmus. ( of hoe je het ook schrijft)
gisteren verse lasagna gegeten. vandaag kippensoep maken en we eten waarschijnlijk eitjes met friet. voor morgen een hammetje en 's avonds frituursnacks.
vis voor vrijdag is rolmops. de ui ertussen moet ventje maar aan mij geven. ( hij lust geen ui)
moet nog kleurpotloden aanschaffen voor bij het gebruik van mijn stencil. dat moet ik op het boodschappenlijstje zetten.
ook moet ik nog de flair en de libelle uitlezen en de goed gevoel.
boerderij kon ik gisteren niet laden. geen nood: je krijgt dan 5 diamanten. en we gaan een nieuwe moord oplossen.
Fijne dag seizoentjes keep Safe en knuffel
Juist Clive: ik was aan het uitslapen na alle emotie van gisteren. Matice is een hele mooie hond.
kom ik op de praktijk krijgt te horen dat ik 10 min te laat ben van die heks die in de plaats van mijn vriendin zit. antwoord van mij: hang jij eens met je kop boven de toiletpot! dokter vond het helemaal niet erg maar wat ik erger vind is dat ze zei dat die vergissing met de medicijnen haar schuld was. jaja, haar nog een beetje indekken ook. enfin, bloedafnamen is goed gelukt of de uitslag ook zo goed zal zijn is de vraag.
zie ik ventje zitten bij de kapster en ik ben binnen gegaan en heb nog wat laatste instructies gegeven voor zijn haar. en best dat ik kon zitten want mijn benen wilden niet mee tot aan huis.
vraagt Suus om even te videobellen en halfweg belt mijn moeder om te zeggen dat ze dus papieren gekregen heeft. ik heb haar gezegd dat ik dat ga regelen want volgende week is ook tuutje naar de dokter. hij voor onderhoud en ik voor het bespreken van een machine voor mijn rug en benen en mijn bloeduitslag. Suus heeft nu zelf gehoord hoe mijn moeder te keer ging over de telefoon. Die zat met open mond. ook een commandant van ventje heeft haar horen te keer gaan toen Thierry belde omdat we best de sloten veranderden. ( en dan stond die telefoon niet eens op speaker!)
emoties genoeg dus om eens lekker te blijven liggen nu er geen piekermolentje af ging.
dus moet ik straks de volgende dingen doen. afwassen en een afspraak vast leggen bij de notaris. ik moet haar nog 1 vraag stellen.
en dan moet ik mijn vriendin vragen hoe het gaat na haar val met de fiets. dat is gisteren helemaal uit mijn hoofd gegaan.
vandaag ook kaartje maken voor de verjaardag van de beenhouwer. en ik heb er ook nog ene bij: onze kapster gaat trouwen! dat was ook allemaal uitgesteld en ze zei dat de zalen overal volboekt waren. in mei heeft ze geen 1 dag vrij, alle dagen voor communies en huwelijken. de mensen moeten het nu allemaal inhalen. toen wij buiten kwamen, ging de morroschool net terug van een les in de kerk van de pastoor.
de beruchte catiscesmus. ( of hoe je het ook schrijft)
gisteren verse lasagna gegeten. vandaag kippensoep maken en we eten waarschijnlijk eitjes met friet. voor morgen een hammetje en 's avonds frituursnacks.
vis voor vrijdag is rolmops. de ui ertussen moet ventje maar aan mij geven. ( hij lust geen ui)
moet nog kleurpotloden aanschaffen voor bij het gebruik van mijn stencil. dat moet ik op het boodschappenlijstje zetten.
ook moet ik nog de flair en de libelle uitlezen en de goed gevoel.
boerderij kon ik gisteren niet laden. geen nood: je krijgt dan 5 diamanten. en we gaan een nieuwe moord oplossen.
Fijne dag seizoentjes keep Safe en knuffel
Cats Rule!