In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (3)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie namiddag iedereen
voila sè we hebben juist van een lekkere koffie genoten met cake en paaseitjes er bij
Remie leuk hoor die fotootjes van jou en al die beestjes die er zo goed op staan
ik zie hier nog maar eens dat Nederland echt een waterland is waardoor er waarschijnlijk ook veel watervogels te spotten zijn daar en das altijd leuk om naar te kijken , en die koetjes laten zich ook graag fotograferen zo te zien
hier bij ons verdwijnen er alsmaar meer grachten om dat ze hier in België alles willen vol bouwen met huizen en appartementen en dan zijn ze verwonderd dat er overstromingen zijn want het water kan niet meer weg langs de grachten die zijn toegedaan
Bertje ook al van een koffietje genoten , awel groot gelijk
ponneke oei dat ziet er niet zo goed uit wat jij hebt
doe zeker maar rustig aan hoor en ga maar eens een paar weekjes op ziekenverlof want dat zal zeker niet in enkele dagen genezen zijn want daarvoor ziet dat er te serieus uit vind ik
spoedig beterschap en verzorg je maar goed
allé ik ga de vuilzakken vullen sè zodat mijn ventje die dan kan buiten zwieren en das dan ook alweer gedaan
daaaaaaaag

voila sè we hebben juist van een lekkere koffie genoten met cake en paaseitjes er bij
Remie leuk hoor die fotootjes van jou en al die beestjes die er zo goed op staan
ik zie hier nog maar eens dat Nederland echt een waterland is waardoor er waarschijnlijk ook veel watervogels te spotten zijn daar en das altijd leuk om naar te kijken , en die koetjes laten zich ook graag fotograferen zo te zien
hier bij ons verdwijnen er alsmaar meer grachten om dat ze hier in België alles willen vol bouwen met huizen en appartementen en dan zijn ze verwonderd dat er overstromingen zijn want het water kan niet meer weg langs de grachten die zijn toegedaan
Bertje ook al van een koffietje genoten , awel groot gelijk
ponneke oei dat ziet er niet zo goed uit wat jij hebt
doe zeker maar rustig aan hoor en ga maar eens een paar weekjes op ziekenverlof want dat zal zeker niet in enkele dagen genezen zijn want daarvoor ziet dat er te serieus uit vind ik
spoedig beterschap en verzorg je maar goed
allé ik ga de vuilzakken vullen sè zodat mijn ventje die dan kan buiten zwieren en das dan ook alweer gedaan
daaaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Beetje verdriet bij onze kleindochter Eva.
Gisteren is de moeder niet meer teruggekeerd naar haar mezenjonkies, alle jonkies dood, vandaag heeft haar vader het nest moeten ruimen en schoongemaakt.
Heel misschien wordt het nog hergebruikt door 'n koppeltje dit jaar, wie weet.....
Onze zoon denkt aan ’n kat die de moeder te pakken heeft genomen en anders een roofvogel waar ikzelf meer aan denk.
Maar ja, ’t is puur natuur hè..!
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo goeieavond
hey tof ! ons Bertje is terug ,
blij dat je er bent hoor , en hopelijk elke dag weer 'n beetje beter ,
Remie , o !wat erg , kan best begrijpen dat Eva verdrietig is ,
nu de mezenjogen dood zijn ,
mama igne , altijd leuk als je eens gezellig kan bijpraten ,
ponneke , hopelijk ben je vlug wat beter
ik duim voor 'n goede uitslag hoor
Sarina , jeetje , dat kan pijnlijk zijn ,
zo een gekwetst staarbeentje
AN W ..oei regen bij jullie ,
hier nog alles droog , maar het mag gerust wat regenen ,
want anders zitten we straks weer zonder water
bloemeke , en gaat het wat met Celine ,
zal best wel een trietige periode zijn ,
lenk sita hallo
fijne avond voor iedereen
geluk vind je onverwacht
-
Echt 'n beetje maar hoor Marietteke, ze weet gelukkig dondersgoed hoe het in de natuur er aan toe kan gaan "Eten en Gegeten worden".
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
An jij regen gehad, hier geen druppel, hopelijk komt het nog. Is nodig voor de tuin.
Inge, lekker genoten van je weerzien en ook je fietstochten. Heerlijk toch. Nederland is zo een mooi fietsland.
Sarina, au au au op je staartbeentje gevallen. Pijnlijke bedoening.
Zonnebloemeke ja dat van Arno had ik gisteren gelezen. Triest. En nu weer een zander van Doe Maar vandaag overleden
Bert verstandig op tijd en stond te rusten. En neen geen dipje hoor, hinderlijke rugproblemen waardoor mijn mobiliteit nihil is op het moment. Vandaar dat mijn man buiten alles wat het in de tuin doet ook nog het warm eten klaarmaakt. Maar die doet dat echt goed hoor. Ben er trots op.
Ponneke oei hopelijk gewoon ribproblemen en niet je hart. Maar ribben kunnen behoorlijk pijn doen. Ik ben nog niet zo heel lang geleden uit mijn bed gevallen en had links gekneusde ribben. Ik kan verzekeren dat doet echt pijn. Hoesten, niezen lachen, doet allemaal echt pijn. Zes weken gaf de dokter me en idd dan was het over
Remie, oei je deelt alleen maar plaatjes met Zonnebloemeke, oké ik zal dan in de toekomst gewoon door scrollen ipv te zien. Trouwens een foto met die trein zie ik vaak als puzzel op Jigidi verschijnen
Oh wat zielig van moeder en kindjes mees. Ocharme zeg.
Marietteke ook een goede avond
Zo hier zoals weinig nieuws. Man heeft vandaag de eerste portie asperges uit de tuin meegebracht alsook de laatste verse spinazie. Dus vandaag verse spinazie met vis en morgen asperges met ei
Ik werk achter mijn PC en beweeg regelmatig maar loop meer als een gans rond dan gewoon te stappen. Ben ook terug aan de pijnstillers. Maar niet gezaagd, er is beterschap met momenten dus we blijven positief
Oeps man roept eten is klaar. Luisteren naar huisman is de boodschap dan hé
Inge, lekker genoten van je weerzien en ook je fietstochten. Heerlijk toch. Nederland is zo een mooi fietsland.
Sarina, au au au op je staartbeentje gevallen. Pijnlijke bedoening.
Zonnebloemeke ja dat van Arno had ik gisteren gelezen. Triest. En nu weer een zander van Doe Maar vandaag overleden
Bert verstandig op tijd en stond te rusten. En neen geen dipje hoor, hinderlijke rugproblemen waardoor mijn mobiliteit nihil is op het moment. Vandaar dat mijn man buiten alles wat het in de tuin doet ook nog het warm eten klaarmaakt. Maar die doet dat echt goed hoor. Ben er trots op.
Ponneke oei hopelijk gewoon ribproblemen en niet je hart. Maar ribben kunnen behoorlijk pijn doen. Ik ben nog niet zo heel lang geleden uit mijn bed gevallen en had links gekneusde ribben. Ik kan verzekeren dat doet echt pijn. Hoesten, niezen lachen, doet allemaal echt pijn. Zes weken gaf de dokter me en idd dan was het over
Remie, oei je deelt alleen maar plaatjes met Zonnebloemeke, oké ik zal dan in de toekomst gewoon door scrollen ipv te zien. Trouwens een foto met die trein zie ik vaak als puzzel op Jigidi verschijnen
Oh wat zielig van moeder en kindjes mees. Ocharme zeg.
Marietteke ook een goede avond
Zo hier zoals weinig nieuws. Man heeft vandaag de eerste portie asperges uit de tuin meegebracht alsook de laatste verse spinazie. Dus vandaag verse spinazie met vis en morgen asperges met ei
Ik werk achter mijn PC en beweeg regelmatig maar loop meer als een gans rond dan gewoon te stappen. Ben ook terug aan de pijnstillers. Maar niet gezaagd, er is beterschap met momenten dus we blijven positief
Oeps man roept eten is klaar. Luisteren naar huisman is de boodschap dan hé
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedenoavond allen ,
Ik lees bij jullie Arno Hintjens overleden 72 jaar oud , hier is Henny Vrienten 73 jaar oud overleden .
Misschien kennen jullie hem van de band Doe Maar .
https://www.youtube.com/watch?v=ZwOAR7SsUmc
Lenk , langzaam aan beterschap en luisteren naar je huisman he ?
Remie , ja zielig maar zo is de natuur . Gelukkig is Eva al zo oud om dat te snappen .
Ponneke , ook ik duim voor een goede uitslag . Beterschap hoor !
Sarina , auw je staartbotje , dat kan heel zeer doen .
Gelukkig heb je niet je gevoel voor humor verloren
Marietteke en Z'bloemeke ik stuur wat regen jullie kant op voor de tuin
Inge lekker bijgekletst .
Bert , gezellig dat je weer mee komt kletsen
Sita , Jadi , Gerda , Thijli , Ghyra , Miesje , Puzzel hoi hoi !
Vandaag gewerkt en na gedane arbeid is het goed rusten

Fijne avond , toedeloeeeee !
Ik lees bij jullie Arno Hintjens overleden 72 jaar oud , hier is Henny Vrienten 73 jaar oud overleden .
Misschien kennen jullie hem van de band Doe Maar .
https://www.youtube.com/watch?v=ZwOAR7SsUmc
Lenk , langzaam aan beterschap en luisteren naar je huisman he ?
Remie , ja zielig maar zo is de natuur . Gelukkig is Eva al zo oud om dat te snappen .
Ponneke , ook ik duim voor een goede uitslag . Beterschap hoor !
Sarina , auw je staartbotje , dat kan heel zeer doen .
Gelukkig heb je niet je gevoel voor humor verloren
Marietteke en Z'bloemeke ik stuur wat regen jullie kant op voor de tuin
Inge lekker bijgekletst .
Bert , gezellig dat je weer mee komt kletsen
Sita , Jadi , Gerda , Thijli , Ghyra , Miesje , Puzzel hoi hoi !
Vandaag gewerkt en na gedane arbeid is het goed rusten

Fijne avond , toedeloeeeee !
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Bert
Hier droog gebleven vandaag. Tegen de avond een paar druppeltjes.
An-W, ik ken de muziek van Doe Maar.
Dit zijn nu 2 muziek iconen in een paar dagen die ons verlaten hebben. Spijtig. En ongeveer van dezelfde leeftijd ook.
Heb nog eentje van Arno meegebracht. Geen van zijn bekende hits maar eentje van zijn laatste die hij opgenomen heeft toen hij reeds ziek was.
Klinkt wat triestig, maar ik vind het mooi. "Oostende bonsoir"
https://www.youtube.com/watch?v=bH8x447yeNI
En nu vlug naar mijn bedje, heb daar behoefte aan om veel te rusten en te slapen.
To latersss...
Dit zijn nu 2 muziek iconen in een paar dagen die ons verlaten hebben. Spijtig. En ongeveer van dezelfde leeftijd ook.
Heb nog eentje van Arno meegebracht. Geen van zijn bekende hits maar eentje van zijn laatste die hij opgenomen heeft toen hij reeds ziek was.
En nu vlug naar mijn bedje, heb daar behoefte aan om veel te rusten en te slapen.
To latersss...
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goede avond/nacht allen
Bwah, ik ben zo suf als wat van de medicatie, maar het helpt. Ik kan weer ontspannen, en de verkramptheid trekt weg. Dus nu stilletjes laten genezen...
Terwijl ik schrijf, val ik zomaar in slaap af en toe
Mijn oude PC maar opgeruimd, en het nieuwe super machine staat in de plaats te blinken, nog niet aangesloten.
Dat was voor vandaag nog teveel. Morgen nog een dag, en veel andere klusjes kan ik toch niet doen, dus van de nood een deugd maken.
Fijne nachtrust allen

Bwah, ik ben zo suf als wat van de medicatie, maar het helpt. Ik kan weer ontspannen, en de verkramptheid trekt weg. Dus nu stilletjes laten genezen...
Terwijl ik schrijf, val ik zomaar in slaap af en toe

Mijn oude PC maar opgeruimd, en het nieuwe super machine staat in de plaats te blinken, nog niet aangesloten.
Dat was voor vandaag nog teveel. Morgen nog een dag, en veel andere klusjes kan ik toch niet doen, dus van de nood een deugd maken.
Fijne nachtrust allen

-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Bert schreef: ↑25 apr 2022, 22:42
To latersss...
Mooie muziek Bert ,

en heel verstandig : op tijd naar het bedje toe!
-
-
Bert
Goede morgen leuterkes,
't zal moeten rap gaan. Kreeg zopas een telefoontje van het ziekenhuis of ik daar om 10.30 uur kan zijn...
Er zit op mijn onderste ooglid een bobbeltje en dat moet verwijderd worden. Maar dit had ik reeds enkele keren moeten uitstellen. Nu zal het er eindelijk eens van komen.
En zo blijven we bezig hé. Ik wilde eerst naar de huisarts gaan maar ja, die heeft geen speciaal materiaal om vanalles te onderzoeken. Men moet voor alles naar het ziekenhuis, behalve voor een verkoudheid.
En met jullie, alles oké? Hopelijk zijn de pijnen vlug voorbij.
Allé, ik zal me maar klaarmaken en binnen een half uurtje zijn we ermee weg.
't zal moeten rap gaan. Kreeg zopas een telefoontje van het ziekenhuis of ik daar om 10.30 uur kan zijn...
Er zit op mijn onderste ooglid een bobbeltje en dat moet verwijderd worden. Maar dit had ik reeds enkele keren moeten uitstellen. Nu zal het er eindelijk eens van komen.
En zo blijven we bezig hé. Ik wilde eerst naar de huisarts gaan maar ja, die heeft geen speciaal materiaal om vanalles te onderzoeken. Men moet voor alles naar het ziekenhuis, behalve voor een verkoudheid.
En met jullie, alles oké? Hopelijk zijn de pijnen vlug voorbij.
Allé, ik zal me maar klaarmaken en binnen een half uurtje zijn we ermee weg.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen
Zoveel om bij te lezen.
Veel weet ik eigenlijk niet te vertellen.
Gisteren naar Kuurne geweest, ik naar de shoppingcenter en ventje op
zoek voor een nieuwe laptop. Het is een Lenova geworden.
En ik enkele nieuwe T-shirts mee en nieuwe sketchers.
Nu nog broeken vinden die me aanstaan.
*Bert wat een verrassing, blij je weer te lezen.
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: boomstammetje voor ventje en een biefstukje voor mij beide met gestoofde prei.e
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.