In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (3)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

An-W

26 apr 2022, 09:27

Goedemorgen allen ,

Bert succes in het ziekenhuis .
En de muziek van Arno die je deelde beetje melancholiek .

Ponneke langzaam aan genezen .

Straks ga ik even naar vriendin op koffieleut .

Het weer is hier nu zonnig .

Beterschap voor alle zieken en een fijne dinsdag allemaal .

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
Bert

26 apr 2022, 09:39

Ben kwaad sé 👿👿👿
Bellen ze mij weer op van de kliniek om te zeggen dat de afspraak pas in de namiddag zal doorgaan.
We waren juist onderweg, 500 meter gereden 🙄.
Dus mijn zondagse kostuum mag terug uit 🤣🤣.
Jadi, ik ben aan mijn 5e Acer laptop (Waarvan 2 voor Carine). Eenmaal een desktop van den Aldi gehad maar rap verkocht. Ik miste mijn laptop.
Nooit problemen gehad met mijn Acer's.

Remie

26 apr 2022, 10:18

Afbeelding

Zojuist moesten wij even wat boodschapjes doen in het dorp hier, werd al druk gebouwd aan de feesttent voor morgen i.v.m. Koningsdag

Afbeelding

Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.

Weet U dat ook weer..!

Afbeelding

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

zonnebloemetje

26 apr 2022, 11:08

halloooo een goeie morgen allemaal

gisteren geen druppel regen gezien hier en nu is het zonnetje er ook al van deze morgen vroeg
deze namiddag heb ik een afspraak bij de huisarts om nog wat bloed te laten nemen voor een speciaal onderzoek dat aangevraagd is door neurologie in het ziekenhuis ivm die ziekte in mijn spieren
en zo blijven we bezig hé want volgens de neurologen in het ziekenhuis is het een ingewikkelde situatie bij mij en waarom verschiet ik daar weer niet van :roll: :roll:

marietteke ja Celine heeft het nog wat moeilijk hoor door dat verlies en ze heeft zeker nog wat tijd nodig om alles een beetje te verwerken en een plaatsje te geven

Remie wat jammer van die meesjes :( maar wij hebben dat enkele jaren geleden ook eens gehad en er waren 7 meesjes die al bijna konden uitvliegen dood doordat de ouders niet meer terug kwamen met eten en wij denken dat die meesjes vergiftigd waren want rond die tijd van het jaar word er volop met allerlei sproeistoffen zoals op de buxus en ook op andere planten gespoten en dan eten die meesjes van die buxusrupsen die vergiftigd zijn en zo worden ze ook vergiftigd
wij gebruiken nooit iets van vergif in onze tuin maar bij de buren doen ze dat helaas wel

Lenk nog steeds op de sukkel , hopelijk vlug beterschap

An die regen is hier niet aangekomen hoor :roll: :wink:
de volgende keer zal je wel harder moeten blazen vrees ik :lol:

Bertje ook een beetje fan van Arno zo te zien , en zijn laatste plaat is wel nogal triestig vind ik maar dan was hij wel al ziek en dat kan je horen in zijn muziek

ponneke doe maar rustig aan want je hebt het goed te pakken denk ik , vlug beterschap hoor

mama-inge aan het huishouden bezig , goed zo das dan ook weer gedaan

Bertje veel succes in het ziekenhuis en hopelijk valt het mee aan je oog

jadi in kosten voor een nieuwe laptop en wij zijn daar al een tijdje niet meer geweest sinds corona in het shoppingcenter in Kuurne

Sarina oei das ambetant als je niet kan zitten zoals je wil , vlug beterschap hé
en tis hier ook zo met al dat zand , je zou bijna niet weten waar dat allemaal vandaan komt
en dus zet ik voorlopig niet veel vensters open want anders ligt het binnen

allé ik ga verder doen want de middag is alweer in zicht

voor alle leutertjes nog een gezellige dinsdag verder

daaaaaaag

vannacht in onze tuin , 2 van onze egels

Afbeelding

sinds pasen hebben we een nieuwe gast bij in onze tuin ( rechts ) en links is het een bosduif die hier iedere dag komt eten

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***
Bert

26 apr 2022, 14:40

Hey leuterkes,

voila, we zijn terug thuis. Ik was nog maar pas binnen op de afdeling oogziekten en het was reeds aan mij.
Ze hebben dat eens bekeken en ja, wat ik dacht, het moet weggeknipt worden. Onder plaatselijke verdoving uiteraard.
Ik vroeg haar of ze dat direct gingen doen maar die vlieger ging niet op. Kon het maar proberen hé.
Het was nog een jonge assistente en de charmes van een oude vent werken blijkbaar niet zo goed meer.
😂😂😂
Eind volgende maand mag ik dus nog eens terug. En ik moet niet nuchter zijn, dus mag het met een stuk in mijn kraag......
Nu ja, in een half uurtje waren we terug buiten. Nog nooit zo rap geholpen in de kliniek.
En nu is't koffie

Remie

26 apr 2022, 15:08

Bert schreef:
Ik vroeg haar of ze dat direct gingen doen maar die vlieger ging niet op.
Zo houden ze u lekker bezig Bert. :wink:

jadi

26 apr 2022, 17:26

Bert schreef:
26 apr 2022, 09:39
Ben kwaad sé 👿👿👿
Bellen ze mij weer op van de kliniek om te zeggen dat de afspraak pas in de namiddag zal doorgaan.
We waren juist onderweg, 500 meter gereden 🙄.
Dus mijn zondagse kostuum mag terug uit 🤣🤣.
Jadi, ik ben aan mijn 5e Acer laptop (Waarvan 2 voor Carine). Eenmaal een desktop van den Aldi gehad maar rap verkocht. Ik miste mijn laptop.
Nooit problemen gehad met mijn Acer's.
Ik heb ook een acer :D
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

Remie

26 apr 2022, 17:28

Afbeelding

Vandaag hebben Afbeelding en ik zei de gek, wat laden en kasten opgeruimd.. Pffff wat ’n rotklus..!

Menu:

Afbeelding

Weet U dat ook weer..!

Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.

Afbeelding

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

zonnebloemetje

26 apr 2022, 18:28

hallooooo

ik ga dadelijk lekkere pannenkoeken bakken sè
dus voor iedereen laat het jullie smaken hé
en verder nog een gezellige avond

daaaaaaag

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

marietteke

26 apr 2022, 20:20

Afbeelding
hallo goeieavond
Oeps man roept eten is klaar. Luisteren naar huisman is de boodschap dan hé
Lenk , haha , ja luisteren naar je huisman ,
is winter én zomer goed hoor :lol: :lol:

bloemeke , wat mooi , die nachtfoto , van de egeltjes ,
en de duifjes weten ook al waar ze moeten zijn ,
hier zitten er ook heel wat , en ze eten zelfs de restjes van de kattebrokjes op ,
..straks zitten die duiven hier allemaal nog te "miaauwen " :lol: :lol:
En krijg ik ook wel ineens zin in pannekoeken zeker

Remie , toch lief van je ,
dat je zelfs 'n rotklus opknapt :lol: :lol:

Ik vroeg haar of ze dat direct gingen doen maar die vlieger ging niet op. Kon het maar proberen hé.
Het was nog een jonge assistente en de charmes van een oude vent werken blijkbaar niet zo goed meer.
😂😂😂
Eind volgende maand mag ik dus nog eens terug. En ik moet niet nuchter zijn, dus mag het met een stuk in mijn kraag......
Nu ja, in een half uurtje waren we terug buiten. Nog nooit zo rap geholpen in de kliniek.
En nu is't koffie
Afbeelding
Bertje ik lig hier dubbel

sarina , wel 'n vervelende plek om pijn te hebben ,
hopelijk kan je vlug weer normaal "gaan zitten "

AN W tof dat je humor hebt ,
vind ik ook heel belangrijk

jadi , nieuw speelgoedje ,
geniet ervan ,

En voor de Hollanderkes
liggen de oragne spullentjes al klaar klaar voor morgen ?
want koninginnendag wordt toch gevierd bij julliehé

fijne avond allemaal
geluk vind je onverwacht

An-W

26 apr 2022, 21:19

Bert schreef:
En ik moet niet nuchter zijn, dus mag het met een stuk in mijn kraag......

Bert Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

An-W

26 apr 2022, 21:28

marietteke schreef:
26 apr 2022, 20:20
En voor de Hollanderkes
liggen de oragne spullentjes al klaar klaar voor morgen ?
want koninginnendag wordt toch gevierd bij julliehé
Jazeker haha . Het is een officiële feestdag hoor .
En de oranje kleding ( oranje shirt , oranje strik in haar en warme oranje sjaal ) liggen klaar hoor .
Wij gaan eerst om kwart voor 11 bij onze vrienden voor de tv zitten oranje tompoezen eten bij de koffie en naar de koning en koningin met hun familie kijken . Na twee jaren zonder publiek is het weer tijd voor een Koningsdag ‘oude stijl’. Dus: met een tocht van de koninklijke familie door een Nederlandse plaats , dit keer het wonderschone Maastricht .
Wat we daarna gaan doen weet ik nog niet . We zien wel .

Fijne avond allemaal Afbeelding

Lenk

26 apr 2022, 21:59

Haha Sarina wij zouden een goed duo vormen jij kan niet zitten of liggen, ik kan alleen zitten of liggen.

Ponneke en jouw ribben ondertussen tja dit kan heel pijn doen, weet ik. Mijn arts zegde toen ik met gekneusde ribben zat, zeker je hoest niet inhouden kan tot een longontsteking leiden

Bertje ze houden je bezig zeg en tja verleiderstrukken op leeftijd

Jaja Marietteke ik luister naar huisman. Eerlijk gezegd ik ben heel trots op hem en heel dankbaar. Hij zet elke avond en dit sinds meer dan 3 weken een lekker maaltijd op tafel. Hij kookt echt even goed als ik.

Zonnebloemeke dit soort duiven jaag ik weg, die vreten al onze jonge groentenplantjes op de tortels vind
Ik leuk.

Geen nieuws te melden hier. Werken. Daarna gepuzzeld een Anton Pieck. Lekker verse asperges uit eigen tuin gegeten. En nu een knabbeltje dan kan ik nog een pijnstiller nemen.

ponneke

26 apr 2022, 23:38

Hallo iedereen, en fijne avond
Voor de slaperigen alvast zoete dromen gewenst
Afbeelding
Ondanks mijn pijnlijke ribben ( 2 gebarsten blijkt nu) toch aan de nieuwe PC begonnen met installeren
Dankzij de pijnstillende spuitjes red ik het net, maar ben wel suf - dus snel gaat het niet op mijn nieuwe machine, ik zoek nog een paar belangrijke inlogs die ik dan toch gemist heb...?
komt allemaal goed zeker...
Sarina en Lenk, ik deel jullie smart! Weet ook niet meer hoe ik pijnloos kan zitten of liggen, dus laat ons snel beter worden! En daar Bert zijn naweeën van het vieze beest nog bij - een hoopje sukkels zijn we Afbeelding
Tja Bert, ik had het je gegund, dan was je er vanaf geweest
Zonnebloemetje, die pannenkoeken zien er heerlijk uit!
Anderzijds zouden die egels hier geen lang leven hebben, daarvoor zijn mijn honden te bloeddorstig...
Bosduiven en wilde zwanen zitten hier in overvloed, die komen zich wassen en hun dorst lessen

En vooral niet vergeten, aan alle Nederlanders een toppie feestdag morgen en lekker weer! Afbeelding

Remie

27 apr 2022, 06:21

Afbeelding