In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (3)
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedenavond samen , nou ik ben ook in shock.
Sita , we kunnen elkaar de hand schudden .
Vandaag koningsdag gevierd en om een uur of 4 kreeg ik hoofdpijn en een beetje zere keel .
Net toch maar even een zelftestje gedaan .
Ik heb ook het beest te pakken helaas .
Mijn man vooralsnog nergens last van . Denk dat ik het maandag op mijn werk heb opgelopen want ik lees net dat mijn collega ( die moest ook morgen werken ) zich net ziek meldt voor morgen .
Vandaag koningsdag gevierd en om een uur of 4 kreeg ik hoofdpijn en een beetje zere keel .

Mijn man vooralsnog nergens last van . Denk dat ik het maandag op mijn werk heb opgelopen want ik lees net dat mijn collega ( die moest ook morgen werken ) zich net ziek meldt voor morgen .
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Sita
Bedankt voor de beterschapswensen.
Zal dus hopelijk wel 21 juli kunnen vieren met het nationale defilé
(grapje hoor)
Ik heb het van een zus en we zijn altijd voorzichtig gebleven, geen zoen, geen hand.
En toch ...
Gelukkig komen we hier maar virtueel binnen, zo kunnen we niemand aansteken.
Jij ook in quarantaine dan.
Hopelijk blijft je man ervan gespaard.
Een pijn- en koortsmiddel ga ik nog nemen in plaats van een oranjebitter en dan naar bed.
Knusse avond nog iedereen.
Ponneke, ik ben geen Nederlandse.
Zal dus hopelijk wel 21 juli kunnen vieren met het nationale defilé
An, het lijkt wel een erg besmettelijke variant te zijn.An-W schreef: ↑27 apr 2022, 18:25Goedenavond samen , nou ik ben ook in shock.
Ik heb het van een zus en we zijn altijd voorzichtig gebleven, geen zoen, geen hand.
En toch ...
Gelukkig komen we hier maar virtueel binnen, zo kunnen we niemand aansteken.
Jij ook in quarantaine dan.
Hopelijk blijft je man ervan gespaard.
Een pijn- en koortsmiddel ga ik nog nemen in plaats van een oranjebitter en dan naar bed.
Knusse avond nog iedereen.
-
Bert
Goede avond allemaal,
nog vlug even langskomen voor ik in mijn bedje kruip.
Mooie plaatjes gezien, ook gezien dat jullie allemaal aan mijn taartjes gezeten hebben
maar dan ook nog het nieuws van Sita en An die het vlaggen hebben en ook het beest te pakken hebben.
Ik zal het toch niet binnen gebracht hebben zekers, want genezen was ik nog niet.
Hopelijk zijn jullie vlug hersteld en is het maar in lichte mate. Ik wens niemand toe om mee te maken wat ik heb meegemaakt. Randje af, bijna ziekenhuis binnen. En na weken nog niet gepasseerd.
Ik heb alles gelezen, maar is te veel om bij te houden. Ik zal in het vervolg nota's nemen om eens op iedereen te kunnen antwoorden.
Slaapwel allemaal.....
nog vlug even langskomen voor ik in mijn bedje kruip.
Mooie plaatjes gezien, ook gezien dat jullie allemaal aan mijn taartjes gezeten hebben
maar dan ook nog het nieuws van Sita en An die het vlaggen hebben en ook het beest te pakken hebben.
Ik zal het toch niet binnen gebracht hebben zekers, want genezen was ik nog niet.
Hopelijk zijn jullie vlug hersteld en is het maar in lichte mate. Ik wens niemand toe om mee te maken wat ik heb meegemaakt. Randje af, bijna ziekenhuis binnen. En na weken nog niet gepasseerd.
Ik heb alles gelezen, maar is te veel om bij te houden. Ik zal in het vervolg nota's nemen om eens op iedereen te kunnen antwoorden.
Slaapwel allemaal.....
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Een goede avond aan jullie allen
Heeeeeeeerlijk ziet dat gebak er uit Bert, dank je wel voor de traktatie!
En fijn, om te horen dat je nu verder opknapt
Ook zonder honger smaakt zo'n slagroomsoes altijd, heb zelfs m'n vingers afgelikt
Oei An, jij nu ook al? Dat beest is echt op mijn systeem aan 't werken, moet gewoon hier wegblijven. Dat hoef ik er niet ook nog bij....
Zonnebloemetje, maar rustig hoor, voor je ook in de ziekenboeg ligt!
Voor iedereen welterusten,en tot morgen

Heeeeeeeerlijk ziet dat gebak er uit Bert, dank je wel voor de traktatie!
En fijn, om te horen dat je nu verder opknapt

Ook zonder honger smaakt zo'n slagroomsoes altijd, heb zelfs m'n vingers afgelikt

Oei An, jij nu ook al? Dat beest is echt op mijn systeem aan 't werken, moet gewoon hier wegblijven. Dat hoef ik er niet ook nog bij....
Zonnebloemetje, maar rustig hoor, voor je ook in de ziekenboeg ligt!
Voor iedereen welterusten,en tot morgen

-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Corona geeft echt griep verschijnselen ben ik achter .
Zo voelt het ook .
Sita en alle andere zieken beterschap hoor .
Ik doe even rustig aan .
Fijne dag

Corona geeft echt griep verschijnselen ben ik achter .
Zo voelt het ook .
Sita en alle andere zieken beterschap hoor .
Ik doe even rustig aan .
Fijne dag

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Sita
Goedemorgen vanuit de ziekenboeg 
Ik ben het volledig met je eens, An.
Het zal nog een paar dagen duren voor het ergste voorbij is.
Ook jij veel beterschap en de anderen die vervelende pijn of kwaaltjes hebben.
Ik doe het eveneens een paar dagen rustig aan.
Tot later.

Ik ben het volledig met je eens, An.
Het zal nog een paar dagen duren voor het ergste voorbij is.
Ook jij veel beterschap en de anderen die vervelende pijn of kwaaltjes hebben.
Ik doe het eveneens een paar dagen rustig aan.
Tot later.

-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Het zonnetje schijnt uitbundig, is voor mij ‘n reden om de stalenros
weer rap van stal te gaan halen.Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Pak maar hoor, 'k ben de beroerdste niet..! Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie zonnige donderdag morgen allemaal
het ziet er goed uit buiten maar volgens de weerman zou het frisjes zijn aan de kust en in het binnenland warmer maar das geen probleem voor mij
An allé ben jij ook ziek ???? hopelijk word het niet te erg en voel jij je rap weer beter
vlug beterschap en verzorg je zelf maar goed
Sita ook voor jou vlug beterschap zodat je weer uit die lappenmand bent en je beter voelt
ponneke gaat het al wat beter met jou ??????? en helpen die inspuitingen al ?????????
vlug beterschap ook voor jou hoor
Remie wat een leuke puzzel vandaag met die vogels die daar koffieklets aan 't houden zijn
en bedankt voor de koffie want dat kan smaken in de voormiddag , allé bij mij toch
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
nog een fijne donderdag verder
en nu als de bliksem langs de badkamer passeren sè
daaaaaaag

het ziet er goed uit buiten maar volgens de weerman zou het frisjes zijn aan de kust en in het binnenland warmer maar das geen probleem voor mij
An allé ben jij ook ziek ???? hopelijk word het niet te erg en voel jij je rap weer beter
vlug beterschap en verzorg je zelf maar goed
Sita ook voor jou vlug beterschap zodat je weer uit die lappenmand bent en je beter voelt
ponneke gaat het al wat beter met jou ??????? en helpen die inspuitingen al ?????????
vlug beterschap ook voor jou hoor
Remie wat een leuke puzzel vandaag met die vogels die daar koffieklets aan 't houden zijn
en bedankt voor de koffie want dat kan smaken in de voormiddag , allé bij mij toch
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
nog een fijne donderdag verder
en nu als de bliksem langs de badkamer passeren sè
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

voor alle zieke leutertjes en ook van mijn ventje ( Picasso* ) vlug beterschap
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Fijne donderdagmorgen iedereen
Het wordt een onverwachts dagje vandaag
Deze morgen vroeg een tel. van een nicht , of we geen goesting hadden om een dagschotel te gaan eten.
Ze moeten hier in de omgeving zijn. Dus ja waarom niet..
Zo de boodschappen plannen hebben we opgeborgen tot deze namiddag of morgen.
Nu vlug nog wat HH werkjes doen
Geniet van de dag
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.