In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (3)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo
ik ben gewassen en aangekleed en ik heb ondertussen ook al met mijn kop onder de kraan gehangen boven het bad om mijn haar te wassen dat nu nog aan 't drogen is en we hebben daarjuist van een koffietje genoten met een koekje er bij en nu ga ik nog eens rond gaan met mijn zeemvel zodat alles weer blinkt en stofvrij is want ik heb veel glaswerk staan en ik heb graag dat het er proper uitziet en tegen dat ik daarmee gedaan heb zal het al middag zijn en moet ik dan al aan 't middageten beginnen
mijn ventje is in de tuin bezig met de filter van de vijver uit te kuisen want na de winter is dat wel nodig en dan doet hij er ook nieuwe bacteriën in zodat het biologisch evenwicht in de vijver terug in orde komt zodat we dan heel helder water hebben in de vijver
jadi geniet maar van jullie etentje deze middag
en nu ga ik verder doen sè
daaaaaaag

ik ben gewassen en aangekleed en ik heb ondertussen ook al met mijn kop onder de kraan gehangen boven het bad om mijn haar te wassen dat nu nog aan 't drogen is en we hebben daarjuist van een koffietje genoten met een koekje er bij en nu ga ik nog eens rond gaan met mijn zeemvel zodat alles weer blinkt en stofvrij is want ik heb veel glaswerk staan en ik heb graag dat het er proper uitziet en tegen dat ik daarmee gedaan heb zal het al middag zijn en moet ik dan al aan 't middageten beginnen
mijn ventje is in de tuin bezig met de filter van de vijver uit te kuisen want na de winter is dat wel nodig en dan doet hij er ook nieuwe bacteriën in zodat het biologisch evenwicht in de vijver terug in orde komt zodat we dan heel helder water hebben in de vijver
jadi geniet maar van jullie etentje deze middag
en nu ga ik verder doen sè
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Goede middag leuterkes,
ik ben even buiten geweest, mee met het vrouwtje wat nodige boodschappen doen.
Het was tijd dat ik terug thuis was en mijn geliefde zetel kon opzoeken. Amai, ik ben dat niet meer gewoon hoor, en het duurde niet lang voordat ik weer moe was.
Dus nog een beetje opletten en niet overmoedig worden. Maar jullie weten wel hoe dat gaat hé, als men zich iets beter voelt wil men weeral te veel doen.
Bloemeke, zet er ook maar een beetje de rem op.
Mooi weertje hier, het zonnetje doet haar best. Het is niet te warm en dit heb ik graag.
Voor allen in de ziekenboeg, nog veel sterke en vlug weer beter. Een stukje fruit eten uit de mand van Remie!
Tot latersss...
ik ben even buiten geweest, mee met het vrouwtje wat nodige boodschappen doen.
Het was tijd dat ik terug thuis was en mijn geliefde zetel kon opzoeken. Amai, ik ben dat niet meer gewoon hoor, en het duurde niet lang voordat ik weer moe was.
Dus nog een beetje opletten en niet overmoedig worden. Maar jullie weten wel hoe dat gaat hé, als men zich iets beter voelt wil men weeral te veel doen.
Bloemeke, zet er ook maar een beetje de rem op.
Mooi weertje hier, het zonnetje doet haar best. Het is niet te warm en dit heb ik graag.
Voor allen in de ziekenboeg, nog veel sterke en vlug weer beter. Een stukje fruit eten uit de mand van Remie!
Tot latersss...
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goedemiddag allen, een fijne dag gewenst!

Wat zijn we een zootje sukkels.... zoveel zieken!
Zonnebloemetje, ze spuiten contramal in - sterk spul. Die biclofenac mag niet, dan krijg ik hoge bloeddruk en maagpijn. Na die spuit wil ik liefst gaan liggen, zo moe word ik er van
Gelukkig isq puber thuis, en heeft hij me goed geholpen met poetsen, dat hebben we dus ook al gehad vandaag
Ja Bertje, doe maarrustig aan, komt allemaal goed!
En dit weer is ook helemaal mijn ding, al 16° en zonnig
Zonnebloemetje, jezelf gewassen en gestreken? Lekker hé!
Dank voor de koffie, die gaat er steeds in!
Jadi, geniet van je uitje
Iedereen uit de ziekenboeg : spoedig herstel!
Geniet van eeen fijne dag!

Wat zijn we een zootje sukkels.... zoveel zieken!
Zonnebloemetje, ze spuiten contramal in - sterk spul. Die biclofenac mag niet, dan krijg ik hoge bloeddruk en maagpijn. Na die spuit wil ik liefst gaan liggen, zo moe word ik er van
Gelukkig isq puber thuis, en heeft hij me goed geholpen met poetsen, dat hebben we dus ook al gehad vandaag
Ja Bertje, doe maarrustig aan, komt allemaal goed!
En dit weer is ook helemaal mijn ding, al 16° en zonnig
Zonnebloemetje, jezelf gewassen en gestreken? Lekker hé!
Dank voor de koffie, die gaat er steeds in!
Jadi, geniet van je uitje
Iedereen uit de ziekenboeg : spoedig herstel!
Geniet van eeen fijne dag!

-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Vanmorgen klein toertje gemaakt op ’t fietsje, het was wederom behoorlijk frisjes..!

Beelden verspringen
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
morgenvroeg fiets ik effe met m'n zus naar de ikea ,
ik al 'n tijdje geleden dat ik daar nog ben geweest ,
Remie , haha , tof hoe jij de gabakjes hebt kunnen nemen ,
en ik heb weer genoten van je mooie beelden ,
AN W ...SITA
oei allebei met dat vervelend beestje geplaagd ,
hopelijk zijn jullie vlug weer beter ,
Bertje , ja als je het serieus hebt gehad ,
blijft die vermoeidheid wel wat hangen ,
en je wilt wel vooruit , maar het lukt niet helemaal ,
was hier bij mijn ventje ook zo hoor
ponneke , goed dat je dan toch nog wat hulp hebt van je ventje ,
en voor de rest ..rustig aan doen hoor
mama igne , je haartjes weer mooi in de plooi
Sarina , pijpje uit ,
goed naar je lichaam luisteren hoor ,
bloemeke , bij jou is het zeker spic en span ,
en je ventje de vijver netjes gemaakt ,
lenk grootjegerda en iedereen
nog 'n fijne avond
jadi , lekkere dagschotel ,
en leuk samen zijn met je nicht ,
geluk vind je onverwacht
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Sarina wat sneu voor je dat je ventje niet thuis geraakt is.
An en Sita hopelijk blijft het bij griepverschijnselen.
Marietteke morgen een Ikea bezoek. Wel ik ben waarschijnlijk 1 van de weinigen die een hekel,heeft aan Ikea
Zonnebloemeke ik hen jouw voorbeeld gevolgd en boven bad gaan hangen om mijn haar te wassen. Op mijn knietjes en dat ging goed.
Ponneke fijn dat je ventje ondanks alles er toch voor je is.
Bertje elke dag een beetje beter, niet forseren komt wel goed
Hier weeral een drukke werkdag met mensen die denken dat ik spring bij het woord, nu, moet en verplicht. Dit werkt bij mij net voor mijn laatste maanden als een rode lap op een stier.
Mijn rug wordt stabieler al twee dagen een goede dag. Mss zaterdag een kort ritje op de fiets. Ik zie wel en hoop maar heb er goede moed in,
Leuterkes een goede avond en slaap lekker.
An en Sita hopelijk blijft het bij griepverschijnselen.
Marietteke morgen een Ikea bezoek. Wel ik ben waarschijnlijk 1 van de weinigen die een hekel,heeft aan Ikea
Zonnebloemeke ik hen jouw voorbeeld gevolgd en boven bad gaan hangen om mijn haar te wassen. Op mijn knietjes en dat ging goed.
Ponneke fijn dat je ventje ondanks alles er toch voor je is.
Bertje elke dag een beetje beter, niet forseren komt wel goed
Hier weeral een drukke werkdag met mensen die denken dat ik spring bij het woord, nu, moet en verplicht. Dit werkt bij mij net voor mijn laatste maanden als een rode lap op een stier.
Mijn rug wordt stabieler al twee dagen een goede dag. Mss zaterdag een kort ritje op de fiets. Ik zie wel en hoop maar heb er goede moed in,
Leuterkes een goede avond en slaap lekker.
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Jij bent niet de enige die een hekel heeft aan de Ikea!!!
Sinds ik daar verloren ben gelopen enkele jaren terug, heb ik me voorgenomen : nooit meer!!!
Een grote kar vol spullen ter vervanging (na een totale keukenbrand hier) en 3 uur rondtoeren deed daar voor mij de deur toe

Wel fijn dat je rug steeds beter wordt, zal een hele opluchting zijn!
Sarina, jij kan zo bijna toveren met dat programma, ik ga ernaar op zoek nu ik zoveel extra ruimte heb - mooi gedaan!

De rest van de ziekenboeg : snelle beterschap
En de gezonden : houden zo!
Fijne avond!

-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Pak maar hoor, 'k ben de beroerdste niet..! Weet U dat ook weer..!

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Bert
Goede morgen leuterkes,
het zonnetje zit nog verscholen. Maar hopelijk komt ze toch door de wolken piepen.
Na mijn winkelavontuur gisteren ben ik nu al terug een beetje in mijn normale doen.
Ik zal er in het vervolg moeten aan denken dat mijn gezondheid en mijn conditie niet zijn wat ze geweest zijn. Heb gisteren namiddag nog even de huisarts lastig gevallen en die bevestigde dat die vermoeidheid nog wel een poosje in mijn lijf zal blijven hangen.
Weten jullie nog dat wij eind vorig jaar gedwongen moesten veranderen van energie leverancier daar die waar we bij waren (Watz) failliet verklaard werd?
Wel, we staan nu bijna in de maand mei en dit is nu nog steeds niet in orde. Plots facturen van 2 leveranciers waarvan er natuurlijk maar aan eentje betaald wordt.
We waren veranderd naar een gekende leverancier maar die hadden het contract na een week verbroken en niets laten weten.
Mijn vrouwtje heeft veel geprobeerd om het in orde te krijgen en enkele uren aan de telefoon gehangen (betalende gesprekken) maar daar kreeg ze nooit antwoord. Op emails werd ook niet gereageerd.
We zijn dan nog maar eens naar een andere leverancier gestapt en alles is daar in orde. Tot we vorige maand plots facturen kreeg voor 4 maanden van de vorige. Al die tijd niets gehoord van hen.
En ik lag in de lappenmand toen, dus moest Carine de mails versturen en alles regelen. Ik kon wel wat uitleggen en zo maar dat was het dan.
Ze moeten het nu maar onder elkaar regelen, wij hebben niets verkeerd gedaan.
Al die miserie en voor wat? Ze zitten met een hoop personeel met computers en kunnen nog hun taken niet naar behoren functioneren.
Allé, nu ga ik een hapje eten.....
Tot latersss...
het zonnetje zit nog verscholen. Maar hopelijk komt ze toch door de wolken piepen.
Na mijn winkelavontuur gisteren ben ik nu al terug een beetje in mijn normale doen.
Ik zal er in het vervolg moeten aan denken dat mijn gezondheid en mijn conditie niet zijn wat ze geweest zijn. Heb gisteren namiddag nog even de huisarts lastig gevallen en die bevestigde dat die vermoeidheid nog wel een poosje in mijn lijf zal blijven hangen.
Weten jullie nog dat wij eind vorig jaar gedwongen moesten veranderen van energie leverancier daar die waar we bij waren (Watz) failliet verklaard werd?
Wel, we staan nu bijna in de maand mei en dit is nu nog steeds niet in orde. Plots facturen van 2 leveranciers waarvan er natuurlijk maar aan eentje betaald wordt.
We waren veranderd naar een gekende leverancier maar die hadden het contract na een week verbroken en niets laten weten.
Mijn vrouwtje heeft veel geprobeerd om het in orde te krijgen en enkele uren aan de telefoon gehangen (betalende gesprekken) maar daar kreeg ze nooit antwoord. Op emails werd ook niet gereageerd.
We zijn dan nog maar eens naar een andere leverancier gestapt en alles is daar in orde. Tot we vorige maand plots facturen kreeg voor 4 maanden van de vorige. Al die tijd niets gehoord van hen.
En ik lag in de lappenmand toen, dus moest Carine de mails versturen en alles regelen. Ik kon wel wat uitleggen en zo maar dat was het dan.
Ze moeten het nu maar onder elkaar regelen, wij hebben niets verkeerd gedaan.
Al die miserie en voor wat? Ze zitten met een hoop personeel met computers en kunnen nog hun taken niet naar behoren functioneren.
Allé, nu ga ik een hapje eten.....
Tot latersss...
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen , hier nog steeds het lelijke beest op bezoek.
Beste griepverschijnselen ( niet te verwarren met een zware verkoudheid ) en ik ben nu ook mijn smaak en reuk helemaal kwijt. ( ik hoop wel dat dat weer terugkomt , want dat is een rare gewaarwording ) .
Sita en alle andere zieken , veel beterschap ook .
Over Ikea . Ik hou van Ikea , ik mag daar graag rondlopen . Niet te vaak , dat dan weer niet .
Fijne donderdag allemaal .

Beste griepverschijnselen ( niet te verwarren met een zware verkoudheid ) en ik ben nu ook mijn smaak en reuk helemaal kwijt. ( ik hoop wel dat dat weer terugkomt , want dat is een rare gewaarwording ) .
Sita en alle andere zieken , veel beterschap ook .
Over Ikea . Ik hou van Ikea , ik mag daar graag rondlopen . Niet te vaak , dat dan weer niet .
Fijne donderdag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Bert
Ik houd wel van Ikea, niet zozeer om in die winkel te lopen maar dan wel voor hun kasten en zo die je zelf ineen moet foefelen. Doe ik wel graag.
Haha, voor velen is dit een relatietest.....

Haha, voor velen is dit een relatietest.....