In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (3)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Straks ga ik even bij een vriend in Oudewater op de koffie, we hebben het e.e.a. te bespreken.
Nee…. niet op ‘t
, da’s me (nu nog) net te ver..! Nu pak ik toch effe de PINDA

Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Pak maar hoor, 'k ben de beroerdste niet..! Weet U dat ook weer..!

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Bert
Goede morgen allemaal,
ben gewassen en gekamd, dus nu eventjes langskomen hé.
Het is nog vroeg, weinig volk zie ik.
Deze voormiddag zal ik even een poging doen om Megane een wasbeurt te geven
in de self carwash. Die ziet er niet uit en ik heb geen zin om die thuis te wassen zoals ik gewoon ben.
Al dat geel stof ligt er nog steeds op, maar ik had de kracht en de goesting niet om er iets aan te doen.
Dus binnen een uurtje blinkt die terug als een spiegel. Voordeel is ook dat je daar een wax laagje kan op spuiten. Blinkt ie mooi van en beschermd ook nog eens de verflaag.
Normaal wax ik die elk jaar thuis met de hand, maar dat zit er nu nog niet in. Te veel werk aan en te lastig.
Verder nog geen plannen voor vandaag, zal wel een tv namiddag worden. Ben er bijna aan verslaafd.
Remie, ik ben eens benieuwd wat er in dat pakje zit die je in die mand hebt gelegd.
En hoe vallen de ontwenningsverschijnselen mee na het afscheid nemen van uw bootje???
Tot latersss...
ben gewassen en gekamd, dus nu eventjes langskomen hé.
Het is nog vroeg, weinig volk zie ik.
Deze voormiddag zal ik even een poging doen om Megane een wasbeurt te geven
in de self carwash. Die ziet er niet uit en ik heb geen zin om die thuis te wassen zoals ik gewoon ben.
Al dat geel stof ligt er nog steeds op, maar ik had de kracht en de goesting niet om er iets aan te doen.
Dus binnen een uurtje blinkt die terug als een spiegel. Voordeel is ook dat je daar een wax laagje kan op spuiten. Blinkt ie mooi van en beschermd ook nog eens de verflaag.
Normaal wax ik die elk jaar thuis met de hand, maar dat zit er nu nog niet in. Te veel werk aan en te lastig.
Verder nog geen plannen voor vandaag, zal wel een tv namiddag worden. Ben er bijna aan verslaafd.
Remie, ik ben eens benieuwd wat er in dat pakje zit die je in die mand hebt gelegd.
En hoe vallen de ontwenningsverschijnselen mee na het afscheid nemen van uw bootje???
Tot latersss...
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Ik voel mij vandaag een stuk beter .
Verkoudheid is stuk minder , koorts is weg , hoofdpijn ook weg .
Nu alleen nog kriebelhoest , beetje spierpijn en smaak/reukverlies.
Het mindere is : mijn man werd vanmorgen wakker met keelpijn. ( zo begon het bij mij ook )
Gisteravond heeft de AlbertHeijn ons van een groot voedselpakket voorzien
HIer verder niets beleefd en niets te beleven natuurlijk .
Sita hoe is het met jou en Lenk beter met je rug ? En alle andere kwalen hier in het hoekje ?
Ponneke en Sarina ? Ja we zijn een stelletje sukkels met zijn allen haha , laten we maar lachen
Wij zouden vandaag naar een food festival ( Beter Eten Festival ) gaan , maar dat gaat niet door nu helaas.
Dus kom ik hier maar veelvuldig gluren hahaha .

Fijne dag en tot laterrrrrrr , toedeloeeee

Ik voel mij vandaag een stuk beter .
Verkoudheid is stuk minder , koorts is weg , hoofdpijn ook weg .
Nu alleen nog kriebelhoest , beetje spierpijn en smaak/reukverlies.
Het mindere is : mijn man werd vanmorgen wakker met keelpijn. ( zo begon het bij mij ook )
Gisteravond heeft de AlbertHeijn ons van een groot voedselpakket voorzien
HIer verder niets beleefd en niets te beleven natuurlijk .
Sita hoe is het met jou en Lenk beter met je rug ? En alle andere kwalen hier in het hoekje ?
Ponneke en Sarina ? Ja we zijn een stelletje sukkels met zijn allen haha , laten we maar lachen
Wij zouden vandaag naar een food festival ( Beter Eten Festival ) gaan , maar dat gaat niet door nu helaas.
Dus kom ik hier maar veelvuldig gluren hahaha .

Fijne dag en tot laterrrrrrr , toedeloeeee

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Sita
Goedemorgen iedereen,
Het lijkt de goeie kant op te gaan. Ik voel me beter.
Bert, fijn te lezen dat het ook met jou beter gaat en dat je meer zin krijgt om dingen te doen.
Jij komt van heel ver.

An, op de bank met een hoop zakdoekjes, heel herkenbaar.
Hopelijk gaat het bij jou ook de goede kant uit.
Sarina, ook een leuke animatie, minder prettig hetgeen je erbij schreef.
Ponneke, als ik jouw geanimeerde bijdrage lees, moet ik vaak lachen.
Net als die van Sarina, ik zie het allemaal zo voor me.
Ik vond het gewoon een mooie en passende animatie.
Af en toe zal ik eens een link plaatsen naar iets wat ik zelf in Blender heb gemaakt.
Nu bijvoorbeeld

An, je springt over mij terwijl ik aan het tikken was
Dat is een heel goed teken 
Ik ben ook aan de beterhand. Jouw man wacht een paar mindere dagen, vrees ik
Het lijkt de goeie kant op te gaan. Ik voel me beter.
Bert, fijn te lezen dat het ook met jou beter gaat en dat je meer zin krijgt om dingen te doen.
Jij komt van heel ver.
En dan zeggen ze dat vrouwen nieuwsgierig zijn
An, op de bank met een hoop zakdoekjes, heel herkenbaar.
Hopelijk gaat het bij jou ook de goede kant uit.
Sarina, ook een leuke animatie, minder prettig hetgeen je erbij schreef.
Ponneke, als ik jouw geanimeerde bijdrage lees, moet ik vaak lachen.
Net als die van Sarina, ik zie het allemaal zo voor me.
Bedankt voor de duim en pluim, Remie, maar het was geen eigen werk.
Ik vond het gewoon een mooie en passende animatie.
Af en toe zal ik eens een link plaatsen naar iets wat ik zelf in Blender heb gemaakt.
Nu bijvoorbeeld

An, je springt over mij terwijl ik aan het tikken was
Ik ben ook aan de beterhand. Jouw man wacht een paar mindere dagen, vrees ik
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Bert
Sarina, nog steeds last van diarree???? Moet toch lastig zijn, al die grote boodschappen
Mooie bewerking hoor!!
Sita
Ik zal dat eens bekijken die Blender of ik daar iets zou kunnen mee doen. Maar ik betwijfel het.
Ben al terug met een blinkende wagen. Ikke tevreden en 't vrouwtje ook!
Gelukkig voelen jullie allen zich al een stuk beter. Mooi zo!!
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Een fijne zaterdag iedereen! De verpleging is net weg, prik nr 10 zit er in
Voel me wel zo'n dartsblok ondertussen
Hier schijnt een zalig
maar het is nu nog maar 11°...
Bertje naar de semi-wasstraat, is altijd een leuke klus
Dat waxen deed mijn man hier het paasweekend, alles clean & shine
Boodschappen zijn gisteren gedaan, dus ook dat is klaar.
Fijn dat het vieze beest weer wegtrekt, en hopelijk zet het niet door bij je man An....
Hallo lenk en zonnebloemetje, nog druk met kokkerellen? Ik heb net een ananas gescoord voor meteen
Tja, inderdaad een stel sukkels zijn we samen, maar zo houden we elkaar recht!
Ik begin zo stilaan de vermoeidheid te voelen van de prik, Dus voor ik met mijn toeter tegen mijn scherm plak...tot laters!

Voel me wel zo'n dartsblok ondertussen

Hier schijnt een zalig
maar het is nu nog maar 11°...Bertje naar de semi-wasstraat, is altijd een leuke klus
Dat waxen deed mijn man hier het paasweekend, alles clean & shine
Boodschappen zijn gisteren gedaan, dus ook dat is klaar.
Fijn dat het vieze beest weer wegtrekt, en hopelijk zet het niet door bij je man An....
Hallo lenk en zonnebloemetje, nog druk met kokkerellen? Ik heb net een ananas gescoord voor meteen
Tja, inderdaad een stel sukkels zijn we samen, maar zo houden we elkaar recht!
Ik begin zo stilaan de vermoeidheid te voelen van de prik, Dus voor ik met mijn toeter tegen mijn scherm plak...tot laters!

-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
-
Die vallen zeker nog niet mee Bert, ‘k kom er (nog) maar moeilijk overheen..!
Leuk Sita
-
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Goede avond leuterkes
Ik lees hier dat iedereen aan de beter hand is. Houden zo. Anders moesten we er het koffie en thee ziekenhuisje van maken. Niet de bedoeling hé
Remie dank voor het fruit en de extra beterschapswensen. Hopelijk kan je je verzetje vinden in het fietsen, pijn in het hart over je bootje zal wel minderen maar weemoed zal je wel houden denk ik. Maar je hebt mooie herinneringen hopelijk krijgen die de bovenhand.
De prentjes van de zakdoekjes en en wc-rollen grappig hoor. Goed gedaan. Je ziet dat hamsteren van WC papier toch voordelen heeft stel dat je er geen meer hebt
Sarina als je er zo gaat uitzien kom dan maar langs je kan hier wel wat overschot van mij krijgen
Heb ook veel andere mooie foto's en bewerkingen gezien en bewonderd. Echt mooi hoor
En ja hier een klein fietsrondje gedaan. Man had mijn fiets klaargezet moest ik me met dat zwaar beest al niet uit het berging wringen
Dus Lenka bij man in de bakfiets, ik op mijn fiets en rustig langs de Netedijk naar de bakker. Daar ben ik op een bank gaan zitten man naar de bakker en effe Lenka laten snuffelen. Wij terug en onderweg nog even gestopt aan een bank kon ze weer effe snuffelen.
We hadden een tevreden hond. Zo leuk man pak die bakfiets maar en hup hond erin. Die doet dus echt graag en dan kan ze lekker rondkijken. wat ze ook gedaan heeft
Ik heb deze middag gepuzzeld en heerlijk geen rugpijn. Heb wel voor alle veiligheid nog een Ibuprofen gepakt.
Deze avond witte boontjes in tomatensaus met spek, uit en kip en frans brood
hmm lekker groentesoep, lust ik ook wel. Hier wordt geen soep gemaakt zou voor mij alleen zijn, man eet geen soep. Uitzondering hierop is de Hollandse Snert in de winter. Mss als ik op pensioen ben dat ik soep maak en kleine porties invries voor mij dan 's middags.
Zo het eten roept om aandacht
Ik lees hier dat iedereen aan de beter hand is. Houden zo. Anders moesten we er het koffie en thee ziekenhuisje van maken. Niet de bedoeling hé
Remie dank voor het fruit en de extra beterschapswensen. Hopelijk kan je je verzetje vinden in het fietsen, pijn in het hart over je bootje zal wel minderen maar weemoed zal je wel houden denk ik. Maar je hebt mooie herinneringen hopelijk krijgen die de bovenhand.
De prentjes van de zakdoekjes en en wc-rollen grappig hoor. Goed gedaan. Je ziet dat hamsteren van WC papier toch voordelen heeft stel dat je er geen meer hebt
Sarina als je er zo gaat uitzien kom dan maar langs je kan hier wel wat overschot van mij krijgen
Heb ook veel andere mooie foto's en bewerkingen gezien en bewonderd. Echt mooi hoor
En ja hier een klein fietsrondje gedaan. Man had mijn fiets klaargezet moest ik me met dat zwaar beest al niet uit het berging wringen
Dus Lenka bij man in de bakfiets, ik op mijn fiets en rustig langs de Netedijk naar de bakker. Daar ben ik op een bank gaan zitten man naar de bakker en effe Lenka laten snuffelen. Wij terug en onderweg nog even gestopt aan een bank kon ze weer effe snuffelen.
We hadden een tevreden hond. Zo leuk man pak die bakfiets maar en hup hond erin. Die doet dus echt graag en dan kan ze lekker rondkijken. wat ze ook gedaan heeft
Ik heb deze middag gepuzzeld en heerlijk geen rugpijn. Heb wel voor alle veiligheid nog een Ibuprofen gepakt.
Deze avond witte boontjes in tomatensaus met spek, uit en kip en frans brood
hmm lekker groentesoep, lust ik ook wel. Hier wordt geen soep gemaakt zou voor mij alleen zijn, man eet geen soep. Uitzondering hierop is de Hollandse Snert in de winter. Mss als ik op pensioen ben dat ik soep maak en kleine porties invries voor mij dan 's middags.
Zo het eten roept om aandacht