In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (3)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Zeker weten Marietteke, gezellig..! En die wazigheid valt mij niet op.marietteke schreef: ↑05 mei 2022, 17:20
oei foto wat wazig , maar toch mooi wat kleur op m'n klein terrasje
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond al bijna weer
hier al gans de namiddag zonnig en droog , allé ja het is hier al gans de dag droog hoor maar deze voormiddag was het wel bewolkt maar toch niet koud en das goed hé
gelukkig voel ik mij vandaag ietske beter maar nog niet in orde hoor
ik heb echt regelmatig last van die draaierigheid en er zijn bij mij twee verschillende redenen die dat veroorzaken , ten eerst heb ik veel last van mijn kristalletjes in mijn evenwichtsorgaan die verschuiven door soms maar efkes naar omhoog te kijken en ik ben daarvoor al dikwijls in het ziekenhuis getest maar bij mij zitten die kristallen als ze verschoven zijn altijd in een kanaaltje waar ze die in het ziekenhuis nooit op hun plaats krijgen en dan duurt dat meestal 3à4 weken voordat ik mij in mijn hoofd weer wat beter voel
en dan is er nog iets anders waardoor ik soms erge draaiingen krijg en serieus misselijk ben en das door mijn " vestibulaire migraine " en gisteren was dat blijkbaar weer zo'n aanval van die vestibulaire migraine
en dat komt opeens op waardoor ik enorm draaiierig en misselijk word en dat duurt meestal 12 à 24 uur en daar moet ik dagelijks betablokkers voor nemen om zo'n aanval te vermijden maar toch heb ik er nog regelmatig last van en die medicatie kan ik niet verhogen want dat doet de bloeddruk dalen en ik heb al een lage bloeddruk , maar soit ik heb het toch weer overleefd hoor
marietteke wat mooi die azalea op jou terrasje en die staat echt fleurig hoor
Sita gelukkig al een beetje beter , goed zo en hopelijk morgen nog iets beter hé
mama-inge die stenen vind ik echt fascinerend
ponneke gisteren smaakte mijn koffie niet maar vandaag is dat toch al wat beter en dus heb ik er ééntje genomen hé
en die pijnpads helpen die goed want ik heb dat nog nooit geprobeerd
An hopelijk ben je er rap weer door zodat je reis kan doorgaan
Bertje groot gelijk dat jullie een koffietje gaan drinken zijn deze namiddag
Sarina heb je al een zomerkapsel nu want de volgende dagen zal het warmer worden volgens het weerbericht
Remie jullie wonen daar echt in een mooie omgeving hoor
allé tis alweer etenstijd sè
voor iedereen nog een gezellige avond verder
daaaaaag

hier al gans de namiddag zonnig en droog , allé ja het is hier al gans de dag droog hoor maar deze voormiddag was het wel bewolkt maar toch niet koud en das goed hé
gelukkig voel ik mij vandaag ietske beter maar nog niet in orde hoor
ik heb echt regelmatig last van die draaierigheid en er zijn bij mij twee verschillende redenen die dat veroorzaken , ten eerst heb ik veel last van mijn kristalletjes in mijn evenwichtsorgaan die verschuiven door soms maar efkes naar omhoog te kijken en ik ben daarvoor al dikwijls in het ziekenhuis getest maar bij mij zitten die kristallen als ze verschoven zijn altijd in een kanaaltje waar ze die in het ziekenhuis nooit op hun plaats krijgen en dan duurt dat meestal 3à4 weken voordat ik mij in mijn hoofd weer wat beter voel
en dan is er nog iets anders waardoor ik soms erge draaiingen krijg en serieus misselijk ben en das door mijn " vestibulaire migraine " en gisteren was dat blijkbaar weer zo'n aanval van die vestibulaire migraine
en dat komt opeens op waardoor ik enorm draaiierig en misselijk word en dat duurt meestal 12 à 24 uur en daar moet ik dagelijks betablokkers voor nemen om zo'n aanval te vermijden maar toch heb ik er nog regelmatig last van en die medicatie kan ik niet verhogen want dat doet de bloeddruk dalen en ik heb al een lage bloeddruk , maar soit ik heb het toch weer overleefd hoor
marietteke wat mooi die azalea op jou terrasje en die staat echt fleurig hoor
Sita gelukkig al een beetje beter , goed zo en hopelijk morgen nog iets beter hé
mama-inge die stenen vind ik echt fascinerend
ponneke gisteren smaakte mijn koffie niet maar vandaag is dat toch al wat beter en dus heb ik er ééntje genomen hé
en die pijnpads helpen die goed want ik heb dat nog nooit geprobeerd
An hopelijk ben je er rap weer door zodat je reis kan doorgaan
Bertje groot gelijk dat jullie een koffietje gaan drinken zijn deze namiddag
Sarina heb je al een zomerkapsel nu want de volgende dagen zal het warmer worden volgens het weerbericht
Remie jullie wonen daar echt in een mooie omgeving hoor
allé tis alweer etenstijd sè
voor iedereen nog een gezellige avond verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Zonnebloemetje, hunebedden vind je hier in Drenthe heel veel.
En toevallig in de hoek waar we nu wonen meerdere vlak bij.
Remie, voor mij hadden er nog wel een paar km bij gemogen.
Maar ik had de kinderen mee en ze wouden voor 4 uur weer thuis zijn.
Het eten is achter de kiezen
De afwas gedaan
Ik ga wat bankhangen
Fijne avond
En toevallig in de hoek waar we nu wonen meerdere vlak bij.
Remie, voor mij hadden er nog wel een paar km bij gemogen.
Maar ik had de kinderen mee en ze wouden voor 4 uur weer thuis zijn.
Het eten is achter de kiezen
De afwas gedaan
Ik ga wat bankhangen
Fijne avond
-
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo
mijn oogjes vallen al bijna toe maar ik kom toch nog eens koekeloeren
Sarina mooie fotootjes en wat een mooie gele bloemen in mijn lievelingskleur
mama-inge bedankt voor de informatie en als ik naar die foto kijk dan heb ik daar precies een speciaal gevoel bij dat ik niet kan verklaren
Remie ai ai ai lig jij nog niet in bedje ????????????
want jij bent toch altijd vroeg wakker , of heb jij niet veel slaap nodig misschien ?????????????
allé het zandmannetje is al in aantocht
voor iedereen nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen

mijn oogjes vallen al bijna toe maar ik kom toch nog eens koekeloeren
Sarina mooie fotootjes en wat een mooie gele bloemen in mijn lievelingskleur
mama-inge bedankt voor de informatie en als ik naar die foto kijk dan heb ik daar precies een speciaal gevoel bij dat ik niet kan verklaren
Remie ai ai ai lig jij nog niet in bedje ????????????
want jij bent toch altijd vroeg wakker , of heb jij niet veel slaap nodig misschien ?????????????
allé het zandmannetje is al in aantocht
voor iedereen nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Nee Z-Bloemetje, nog effe ½ uurtje wat klooien op dit
Geitending, en dan ga ik wat proberen te slapen hoor. Maar straks tussen 5 en 6 uur zit ik hier al wel weer hoor..!
Laatst gewijzigd door Remie op 05 mei 2022, 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Hallo, hallo, hallo!
Prachtige vergezichten en bloemen gezien, dank je wel voor de moeite
Nog gauw iedereen goedenacht wensen, het is laat voor je het weet
Zeker als je met die PC aan 't vechten bent, ik snap het niet meer.....
Jullie welterusten, en droom zacht

Prachtige vergezichten en bloemen gezien, dank je wel voor de moeite
Nog gauw iedereen goedenacht wensen, het is laat voor je het weet

Zeker als je met die PC aan 't vechten bent, ik snap het niet meer.....

Jullie welterusten, en droom zacht

-

Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Pak maar hoor, 'k ben de beroerdste niet..! Weet U dat ook weer..!

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-

Totaal nog geen idee wat er voor vandaag op de rol staat, heel misschien kan ik toch nog ’n stukje de polder in of anderszins op mijn
wat conditie en vitamietjes opdoen. Nu heb ik hier ’n plaatje (moeilijk om er iets duidelijks van te maken, sorry

Deze twee vreten ons arm..
Onze zoon, die hier 'n keer of 6 per jaar de ruiten komt zemen, is niet echt blij met dat geiten-voederbakje aan de ruit.., maar wij wel..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Pak maar hoor, 'k ben de beroerdste niet..! Weet U dat ook weer..!

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Ook 'n leuk onschuldig koppie hoor..!
-
Bert
Goede morgen,
ik lees hier precies een stripboekje. Zoveel mooie plaatjes om te bekijken en de tekst zou je dan vergeten te lezen....

Durf het bijna niet te zeggen maar ben nog maar sinds 7.45 uur uit mijn bedje. Beetje langer geslapen.
Bloemeke, wat een prachtige puppie is Myla toch. Jammer dat die als vervanging moet dienen voor Ozzy, maar het is misschien beter dat ze direct een nieuw hondje hebben om zich op te focussen.
En ja, hoe verlopen de puppy trainingen? Goeie vraag van Remie!
Haha Remie, tortelduiven in het voederbakje?
Ponneke, nog steeds in een gevecht met uw computer? Lukt het niet zo goed?
Als ik ergens mee kan helpen laat maar weten hé. Maar ik weet ook niet alles hoor
Marietteke, de boel een beetje aan het opfleuren met een mooi plantje. Staat daar mooi op uw terrasje.
Wij moeten die aan de voordeur zetten
. Elk jaar een andere, dus binnenkort ook eens naar een tuincenter om een plantje te kiezen. Als we het niet vergeten.
Sita heeft de koetjes mooi bewerkt.
En hoe is het nog met Lenk?
Voor alle leuterkes, nog een mooie vrijdag....
ik lees hier precies een stripboekje. Zoveel mooie plaatjes om te bekijken en de tekst zou je dan vergeten te lezen....
Durf het bijna niet te zeggen maar ben nog maar sinds 7.45 uur uit mijn bedje. Beetje langer geslapen.
Bloemeke, wat een prachtige puppie is Myla toch. Jammer dat die als vervanging moet dienen voor Ozzy, maar het is misschien beter dat ze direct een nieuw hondje hebben om zich op te focussen.
En ja, hoe verlopen de puppy trainingen? Goeie vraag van Remie!
Haha Remie, tortelduiven in het voederbakje?
Ponneke, nog steeds in een gevecht met uw computer? Lukt het niet zo goed?
Als ik ergens mee kan helpen laat maar weten hé. Maar ik weet ook niet alles hoor
Marietteke, de boel een beetje aan het opfleuren met een mooi plantje. Staat daar mooi op uw terrasje.
Wij moeten die aan de voordeur zetten
Sita heeft de koetjes mooi bewerkt.
En hoe is het nog met Lenk?
Voor alle leuterkes, nog een mooie vrijdag....
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Mooie foto's heb ik gezien van de wandeltocht van Sarina , de mooie bewerking van de koe van Sita , de hunenbeddenfietstocht van Inge , Myla van Z'bloemeke , fietstocht van Remie en de aanwinst op het terrasje van Marietteke .
Ponneke is geen dartboard meer
. Nog steeds aan het vechten met de computer ?
en Lenk , je wordt gemist . Hoe gaat het ?
Bert naar het tuincentrum voor een plant bij de voordeur ?
Bij ons was gisteren op tv ( Hart van Nederland ) dat er 's nachts plantendieven actief kunnen zijn.
Met pot en al worden de dure planten gepikt . Het moet niet gekker worden .
https://www.hartvannederland.nl/persoon ... ntenbakken
Sarina succes bij de kapper . Laat je wel hier even het resultaat zien ?
Volgens de RIVM regels mag ik nu uit corona isolatie ( 10 dagen ) , mijn man nog niet ( over 3 dagen pas
) .
Dus ik ga vanmiddag een rondje lopen , achter bij ons , langs de plas denk ik ( 3km ) .
Ik blijf nog wel afstand houden hoor.
Eerst koffie . Fijne vrijdag en toedeloeeeeee tot later .

Mooie foto's heb ik gezien van de wandeltocht van Sarina , de mooie bewerking van de koe van Sita , de hunenbeddenfietstocht van Inge , Myla van Z'bloemeke , fietstocht van Remie en de aanwinst op het terrasje van Marietteke .
Ponneke is geen dartboard meer
en Lenk , je wordt gemist . Hoe gaat het ?
Bert naar het tuincentrum voor een plant bij de voordeur ?
Bij ons was gisteren op tv ( Hart van Nederland ) dat er 's nachts plantendieven actief kunnen zijn.
Met pot en al worden de dure planten gepikt . Het moet niet gekker worden .
https://www.hartvannederland.nl/persoon ... ntenbakken
Sarina succes bij de kapper . Laat je wel hier even het resultaat zien ?
Volgens de RIVM regels mag ik nu uit corona isolatie ( 10 dagen ) , mijn man nog niet ( over 3 dagen pas
Dus ik ga vanmiddag een rondje lopen , achter bij ons , langs de plas denk ik ( 3km ) .
Ik blijf nog wel afstand houden hoor.
Eerst koffie . Fijne vrijdag en toedeloeeeeee tot later .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'