In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (3)
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Ik kom ook nog eens binnenwaaien
Ik lees wel veel bij maar reageren zit er altijd niet in. Na de stille periode door Covid draait op het werk terug alles op volle toeren. En moet ik veel bestellingen doen en al de rest daaromtrent. Tussen alle drukte door kom ik als ontspanning hier effe lezen en van de foto's genieten. en uiteraard Remie zijn puzzeltje maken die hij elke dag met de nodige zorgen voorziet. Het is altijd leuk klop ik Sita of klopt Sita mij. Hahaha
Héhé nog 6 weken op het werk en het is gedaan. Heb een compromis gevonden rond mijn afscheid, een terrasje met iets lekkers enkel met de dienst. Ik wil niets groots en ik ken na al die jaren (42) op hetzelfde werk wel heel veel mensen dus.... fijne oplossing
Mijn rug, tja ik ben blij zo blij heb al 3 goede dagen na elkaar, met weinig pijn, wel wat zeuren maar het gaat. Ventje helpt nog wel heel veel met het eten, eigenlijk maakt hij nog steeds de hoofdmoot van de menu, want lang rechtstaan is lastig. Maar komt ook wel terug goed
Menu, het lekker libelle recept van bloemkool met pesto en kalkoenlapje staat in de oven. Ventje heeft de schotel gemaakt ik de oven gestoken.
Zo tot de volgende hé
Ik lees wel veel bij maar reageren zit er altijd niet in. Na de stille periode door Covid draait op het werk terug alles op volle toeren. En moet ik veel bestellingen doen en al de rest daaromtrent. Tussen alle drukte door kom ik als ontspanning hier effe lezen en van de foto's genieten. en uiteraard Remie zijn puzzeltje maken die hij elke dag met de nodige zorgen voorziet. Het is altijd leuk klop ik Sita of klopt Sita mij. Hahaha
Héhé nog 6 weken op het werk en het is gedaan. Heb een compromis gevonden rond mijn afscheid, een terrasje met iets lekkers enkel met de dienst. Ik wil niets groots en ik ken na al die jaren (42) op hetzelfde werk wel heel veel mensen dus.... fijne oplossing
Mijn rug, tja ik ben blij zo blij heb al 3 goede dagen na elkaar, met weinig pijn, wel wat zeuren maar het gaat. Ventje helpt nog wel heel veel met het eten, eigenlijk maakt hij nog steeds de hoofdmoot van de menu, want lang rechtstaan is lastig. Maar komt ook wel terug goed
Menu, het lekker libelle recept van bloemkool met pesto en kalkoenlapje staat in de oven. Ventje heeft de schotel gemaakt ik de oven gestoken.
Zo tot de volgende hé
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Pak maar hoor, 'k ben de beroerdste niet..! Weet U dat ook weer..!

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-

Het gaat behoorlijk eentonig voor u worden (voor u dan hè, niet voor mij hoor
Zoals beloofd, hier wat plaatjes van ’t fietstochtje van gisterenochtend:

Beelden verspringen
Kwam tijdens dat tochtje ook de logé van An-W nog tegen, die was volgens mij effe de weg kwijt……..
O ja.......

Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Pak maar hoor, 'k ben de beroerdste niet..! Weet U dat ook weer..!
‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben 
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Bert
Goede morgen,
hier nog geen haar beter dan gisteren. Is op en af als de pijnstillers uitgewerkt zijn.
Inge, mooi plaatjes!
Remie, weer vroeg op pad
Lenk, blij dat u even langs kwam.
Heb een klaagzang moeten aanhoren van een persoon die in een sociaal appartement woont en sociaal tarief heeft voor elektriciteit. Die zit te klagen dat ze veel moeten betalen. Dan zou hij de rekening van ander mensen eens moeten zien. Die is zeker 3x zo veel.
Maar ik geloof gans het verhaal niet. Is onmogelijk om aan dit bedrag te komen wat hij zegt.
Sommige mensen zijn echter nooit tevreden.
Ga me nog wat leggen, misschien komt er dan wat verbetering in de hoofdpijn
hier nog geen haar beter dan gisteren. Is op en af als de pijnstillers uitgewerkt zijn.
Inge, mooi plaatjes!
Remie, weer vroeg op pad
Lenk, blij dat u even langs kwam.
Heb een klaagzang moeten aanhoren van een persoon die in een sociaal appartement woont en sociaal tarief heeft voor elektriciteit. Die zit te klagen dat ze veel moeten betalen. Dan zou hij de rekening van ander mensen eens moeten zien. Die is zeker 3x zo veel.
Maar ik geloof gans het verhaal niet. Is onmogelijk om aan dit bedrag te komen wat hij zegt.
Sommige mensen zijn echter nooit tevreden.
Ga me nog wat leggen, misschien komt er dan wat verbetering in de hoofdpijn
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Prachtige foto's heb ik voorbij zien komen van Inge , Sarina en Remie .
Mooi toch is de natuur , en zo'n oeverzwaluwenwand hebben we hier ook langs de plas , maar dit jaar niet zo druk bevolkt als vorig jaar .
Wel broed er weer een zwanenpaar bij ons achter in het park.
Sarina , heb met je meegedaan met de regendans , maar ze trokken hier net langs , die regenwolken.
Lenk , fijn dat het wat beter met je rug gaat en bijna op pensioen !
Bert , ai een migraine is niet fijn . Kalm aan doen ook !
Ponneke , ik doe ook geen betalingen en bankzaken via de phone, ook niet voor kleine bedragen.
Dan maar lekker ouderwets hoor
Vandaag even naar de markt voor kaas en fruit
Gisteren stukje halve finale songfestival gezien . Ik vond de inzending van België erg goed . Beter dan die van Nederland . Ik geef jullie douze points
. 
Fijne vrijdag en toedeloeeeee
ps. Mijn smaak en reuk ? Nog steeds niet terug
Prachtige foto's heb ik voorbij zien komen van Inge , Sarina en Remie .
Mooi toch is de natuur , en zo'n oeverzwaluwenwand hebben we hier ook langs de plas , maar dit jaar niet zo druk bevolkt als vorig jaar .
Wel broed er weer een zwanenpaar bij ons achter in het park.
Sarina , heb met je meegedaan met de regendans , maar ze trokken hier net langs , die regenwolken.
Lenk , fijn dat het wat beter met je rug gaat en bijna op pensioen !
Bert , ai een migraine is niet fijn . Kalm aan doen ook !
Ponneke , ik doe ook geen betalingen en bankzaken via de phone, ook niet voor kleine bedragen.
Dan maar lekker ouderwets hoor
Vandaag even naar de markt voor kaas en fruit

Gisteren stukje halve finale songfestival gezien . Ik vond de inzending van België erg goed . Beter dan die van Nederland . Ik geef jullie douze points

Fijne vrijdag en toedeloeeeee

ps. Mijn smaak en reuk ? Nog steeds niet terug
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een late goeie morgen allemaal
efkes rap rap rap want we hebben terug zoals gisteren en eergisteren een drukke dag
en kort na de middag een afspraak in de garage
dus nu nadat we een koffietje hebben gedronken en al boodschappen hebben gedaan , nog efkes tot bij Myla voor haar dagelijkse training en dan vroeg eten en we zijn ribedebie
ik heb hier al veel mooie fotootjes gezien maar nu geen tijd om op iedereen te antwoorden
tot later , daaaaag

hier Myla met Marly de hond van Celine haar vriend en ze zijn goeie maatjes
efkes rap rap rap want we hebben terug zoals gisteren en eergisteren een drukke dag
en kort na de middag een afspraak in de garage
dus nu nadat we een koffietje hebben gedronken en al boodschappen hebben gedaan , nog efkes tot bij Myla voor haar dagelijkse training en dan vroeg eten en we zijn ribedebie
ik heb hier al veel mooie fotootjes gezien maar nu geen tijd om op iedereen te antwoorden
tot later , daaaaag

hier Myla met Marly de hond van Celine haar vriend en ze zijn goeie maatjes
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
zonnebloemetje schreef: ↑13 mei 2022, 11:39hier Myla met Marly de hond van Celine haar vriend en ze zijn goeie maatjes

-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Hallootjes , even in de rapte . Bij ons in het park achter , veel boompjes ingepakt door de stippelmotrups.
Het ziet er spookachtig uit . Foto 1 . de boompjes . Foto 2 . de rups . Foto 3 . de motvlinder.

Bijzonder toch ?
Het ziet er spookachtig uit . Foto 1 . de boompjes . Foto 2 . de rups . Foto 3 . de motvlinder.

Bijzonder toch ?
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'