In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (3)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Remie

16 mei 2022, 15:47

Afbeelding

Nagenoeg hier (nog) geen regen gevallen dan op ’n paar druppels na, ook geen onweer..!

Nu was ik wel op tijd thuis van mijn fietstochtje, wilde niet ’t risico lopen dat ik in ’n fikse bui terecht zou kunnen komen.

Heb nog wel weer 2 bakken druiven voor € 1,00 kunnen scoren, deze keer heb ik alleen de rood/blauwe genomen, die waren afgelopen week ’t lekkerst.

Afbeelding

Geen plaatjes verder van dit fietstochtje deze keer, effe geen zin om ze nu hier te delen.., 'k heb wel weer bijna 2 uur enorm genoten in onze achtertuin de ‘POLDER’.

Menu:

Afbeelding

Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.

Afbeelding Pak maar hoor, 'k ben de beroerdste niet..! :lol:

Weet U dat ook weer..!

Afbeelding ‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben Afbeelding

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

zonnebloemetje

16 mei 2022, 17:32

hallooooooo

na het middageten ben ik opeens weer heel draaierig geworden en natuurlijk ook misselijk want dat hoort er altijd bij en dan ben ik ook altijd erg moe
dus voor de rest van de dag zal ik mij verplicht moeten rustig houden want het kan niet anders
en nu maar hopen dat het morgen ietske beter zal zijn
dus nu in de zetel sè

daaaaaaag

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Remie

16 mei 2022, 17:35

zonnebloemetje schreef:
16 mei 2022, 17:32
en nu maar hopen dat het morgen ietske beter zal zijn
Afbeelding

jadi

16 mei 2022, 18:22

Afbeelding
*Dat is Jan Decleir die je ziet lopen. . zo mooi echt de moeite waard Mysterie
Hallo, tja we zijn terug van weg geweest.
Bilzen bezocht o.a. Jazz Bilzen, Mysterie in Alden biezen, en nog zoveel meer.
Tongeren Ambiorix gaan begroeten en mijn ventje daar een super lekker appeltaart gegeten. Even gaan zien wat Maasmechelen is. Niks voor ons dus dat weten we ook. Voeren, Sint Truiden , Valkenburg, Borgloon enz...
Niet tegenstaande mijn hielspoor heb ik toch in de 5 dgn 70.000 stappen gedaan. Maar nu moet ik het bekopen, maar het was het waard...
Ik ben nog altijd aan het nagenieten...
Wel tot de conclusie gekomen, dat we niet meer zoveel kunnen als vroeger. Maar nog heel tevreden dat we nog "dat" kunnen.
Mijn wasgoed zit al terug in de kast, strijk is klaar
En ik heb al wat eten terug in huis. .
Morgen naar de O.R.L. ventje moet zijn stembanden laten controleren.. Hopend op goed nieuws.
Ik heb in de kerk van Borgloon voor alle zieke "menskes" die ik ken een kaars aangestoken .
Je kon er notabene alleen binnen in het portaal om een kaars aan te steken..
Ik heb je allemaal gelezen maar het is geen beginnen aan om iedereen te beantwoorden
Aan allen een fijne avond, en ik hoop dat iedereen een zorgeloze nachtrust geeft.
P.S. Ik heb eerst mijn huiswerk gemaakt, alle achterstallige puzzels van Remie.. dank Remie
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

Remie

16 mei 2022, 18:42

jadi schreef:
16 mei 2022, 18:22
P.S. Ik heb eerst mijn huiswerk gemaakt, alle achterstallige puzzels van Remie.. dank Remie
Afbeelding Graag gedaan Jadi.

Lenk

16 mei 2022, 20:01

Ik kom ook even langs ik ben echt niets creatief, niets foto's tja van mijn beeldscherm een printscreen waar niemand iets van begrijpt en ook niet de moeite is om te tonen

Bert, verwijder die muizenissen uit je hoofd. Je hebt niets fout gedaan hier.Jij hoort hier bij ons als vriend en dat blijft zo. Oké. En dit in goed als slechte dagen. en tip na medicatie of een borreltje ja ik weet het ja jij niet ik wel niets tikken,

Ik heb alles gelezen. en op alles reageren is moeilijk dus selectief

zonnebloemeke is in de krant dat op de manege in Lier een kind van 2 jaar verongelukt is. Heeft Celine hier niets van meegekregen. Het is op de manege waar ze gaat volgens mij.

Ik ga morgen zelf naar de markt maar ik heb voor alles zekerheid mijn walkstool bovengehaald als mijn rug het niet haalt.

En ja ik tel af nog xxx dagen voor ik stop met werken

Voor de rest werken, puzzelen, en dit alles als het kan onder mijne parasol lekker buiten. Het is nog zacht nu dus ik ga buiten zitten lekker lezen of zo. Genieten van de zacht Lente. Bij temperaturen rond 30 of meer kruip ik binnen heb een mobiele airco, luiken en rolluik die aan de zuidkant alles kan afsluiten, mijn slaapkamer ligt aan het noorden dus de frisse kant

het is nog net te doen vind ik. Wel ga ik vluchten van de zon. Niet aan mij besteed mij vind je in de schaduw

Jadi, jij hebt duidelijk genoten van je uitstap. Heerlijk toch. Je kan he maar gehad hebben.

Zo nu stop ik. ik neem mijn boek een glas wijn en ga buiten zitten.

An-W

16 mei 2022, 20:13

Ik kom jullie ook nog even goedenavond wensen.
Drukke dag gehad , nu relaxen.
Alles hier bijgelezen .
Sterkte en beterschap voor de zieken.
Fijne rustige avond allemaal .

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
Bert

16 mei 2022, 20:36

Hey leuterkes,

kom jullie ook nog een fijne avond wensen.
De verhalen van gans de dag gelezen, en we zullen moeten samen leggen voor een lintmeter voor Lenk.
Dan kan ze daar elke dag een centimetertje afknippen. Zoals de soldaten als ze bijna gingen afzwaaien.
Aftellen vanaf 150 dagen. 😁😁Dus Lenk, zo lang zal het niet meer duren hé.
Jadi, idd, we kunnen niet meer zoveel als vroeger. Maar al wat we gehad hebben kunnen ze ons niet meer afnemen.
Nu nog wat TV kijken.
Voor straks, slaapwel allemaal.

Lenk

16 mei 2022, 22:01

Bert schreef:
16 mei 2022, 20:36
Hey leuterkes,

kom jullie ook nog een fijne avond wensen.
De verhalen van gans de dag gelezen, en we zullen moeten samen leggen voor een lintmeter voor Lenk.
Dan kan ze daar elke dag een centimetertje afknippen. Zoals de soldaten als ze bijna gingen afzwaaien.
Aftellen vanaf 150 dagen. 😁😁Dus Lenk, zo lang zal het niet meer duren hé.
Jadi, idd, we kunnen niet meer zoveel als vroeger. Maar al wat we gehad hebben kunnen ze ons niet meer afnemen.
Nu nog wat TV kijken.
Voor straks, slaapwel allemaal.
Neen Bertje leg maar samen voor de lintmeter. 1 juli is de dag . Weet je ik tel af maar jjj houd de teller bij oké. Ik geef je een taak jij bent mijn teller. Fun niet.

Remie

16 mei 2022, 23:03

Lenk schreef:
16 mei 2022, 22:01
Neen Bertje leg maar samen voor de lintmeter. 1 juli is de dag . Weet je ik tel af maar jjj houd de teller bij oké. Ik geef je een taak jij bent mijn teller. Fun niet.
Daarvoor is dan waarschijnlijk 'n Afbeelding nodig Bert, nou die stel ik u dan gratis tot uw beschikking. :wink:

Afbeelding

ponneke

17 mei 2022, 00:52

Goede avond/nachtallen
Jadi, jij was hier dus maar 5 km vandaan, je was welkom voor een bak koffie of zo!
Wat is limburg mooi hé? Bovendien het mooie weer getroffen Afbeelding

Oeie zonnebloemeke, doe eens wat rustig met dit warme weer, je gaat nog brokken maken! Afbeelding

Lekker aftellen Lenk, over 6 weken "moet" helemaal niks meer, baas over je eigen tijd
Je rug zal je dankbaar zijn!
Voor iedereen welterusten, droom lekker
Afbeelding

Remie

17 mei 2022, 05:48

Afbeelding

Remie

17 mei 2022, 05:50

Afbeelding

Afbeelding

Weet U dat ook weer..!

Afbeelding

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

Remie

17 mei 2022, 05:55

Afbeelding

Nu vermoed ik dat dit ongeveer ’n zelfde dag als gisteren voor mij gaat worden, kan ’t natuurlijk ook volkomen mis hebben, want Afbeelding Gina ligt op dit ogenblik nog tussen de vette-lappen..! 😏
Afbeelding En sommige van u kunnen zich misschien herinneren dat zij met de scepter zwaait in huisje Weltevree..! 😉

Voor de liefhebber wat plaatjes fietstochtje gisteren:

Afbeelding
Beelden verspringen

Weet U dat ook weer..!

Afbeelding ‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben Afbeelding

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Bert

17 mei 2022, 07:49

Goede morgen,

het belooft voor vandaag. Het zal naar mijn normen weer veel te warm worden.
Dus in de voormiddag vlug wat nodige boodschappen doen en dat zal het zowat zijn voor vandaag.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Bert op 17 mei 2022, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.