In de Vier Seizoenen reeks 26 Lente 2022
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
amai wat een weer hier gisteren. heel de dag regen. en nog ferme regen ook.
ventje zijn zus was thuis en dus die hebben wat gepraat. ze is een stuk borst kwijt en voorlopig bestralingen maar omdat die 4 knobbeltjes kwaadaardig zijn , zal ze chemo moeten en dat wil ze niet omdat ze bang is dat ze zich heel slecht gaat voelen en haar haren edm gaat verliezen. ze is ook bang dat ze nooit de zoontjes van haar dochter gaat zien opgroeien. 't valt op een slecht moment met een studerende dochter in de richting geneeskunde en op kot. maar ja: er is geen goed moment on zulke ziektes te krijgen.
mijn moeder was al ongerust aan het worden omdat we zo laat waren. en ze vergiste zich en dacht dat het nichtje was van de tweeling. waarop ventje in tuutje op we naar hier: je moeder doolt. mijn antwoord was dat mijn moeder gewoon niet luistert naar het verhaal.
binnen 5 weken mogen de kleintjes naar huis. morgen weet schoonzus of ze dus nu ja of dan neen chemo starten. schoonbroer had een theorie dat ze ziek geworden was van haar moeders gekanker over geld. er kan een kern van waarheid in zitten.
thuisgekomen even na 7. en dan toch nog castle bekeken maar ventje zat er met zijn hoofd niet bij en is vanmorgen al om 5.30 opgestaan.
straks moet ik naar de dokter en de tens meenemen om die te tonen daar ik die vergeten had mee te nemen om te tonen aan schoonbroer.
onze schoonmoeder daar is het weer hetzelfde liedje. omdat ventje zich na engeland terug getrokken heeft in oostende, worden wij niet om de haverklap ter hulp geroepen. ze zit zij daar goed op het chique appartement met d'r minnaar. nu de ene keer wil ze terug naar huis gaan wonen en dan weer niet en bla-bla-bla. Zij doet maar.
moet vandaag kaartjes maken en een kijkje nemen op die website waar de geboortelijst ligt.
morgen komt de post nl zijn zakken korrels brengen.
gisteren 4 keer lastig gevallen door een nummer uit duitsland. met verschillende extenties. allemaal geblokkeerd. er stond wel een naam onder maar ik weet niet wie of wat die firma is, als het een firma is. ik neem geen nummers op die ik niet ken. en 4 keer dan nog.
als ze me dringend nodig hebben de meeste firma's vragen een e-mailadres. dus moeten ze maar naar dat e-mail schrijven. patat. boem binnen.
stad was afgezet met de kampioensviering van de Club en het was een chaos zei schoonzus. in een open bus in die natte? er zullen wel een paar spelers een zware verkoudheid hebben als je 't mij vraagt de komende weken.
vandaag, straks naar de dokter en moet nog mijn lijstje maken.
pillen pakken en youghurt eten moet ook nog gebeuren.
donderdag gaat voor het eerst in 2 jaar de bloedprocessie uit maar ze starten nu ergens anders. vroeger vertrok de stoet aan de beurshalle omdat daar omgekleed en gesminkt werd. dan via de smedenstraat en zo verder. vroeger stonden wij altijd aan viswinkel verrecas, die hun raamkozijn voor ons open hield. er voor stonden stoeltjes en vroegen ze geld. wie via het venster wilde komen kijken moest nog meer betalen. hadden wel geen heel goed zicht op de stoet maar toch enkele keren gezien. en omdat de winkel in het begin lag, konden we snel weg als het gedaan was. schrijver Aspe is nog conciërge geweest van de bloedkapel.
fijne dag seizoentjes keep safe en knuffel
amai wat een weer hier gisteren. heel de dag regen. en nog ferme regen ook.
ventje zijn zus was thuis en dus die hebben wat gepraat. ze is een stuk borst kwijt en voorlopig bestralingen maar omdat die 4 knobbeltjes kwaadaardig zijn , zal ze chemo moeten en dat wil ze niet omdat ze bang is dat ze zich heel slecht gaat voelen en haar haren edm gaat verliezen. ze is ook bang dat ze nooit de zoontjes van haar dochter gaat zien opgroeien. 't valt op een slecht moment met een studerende dochter in de richting geneeskunde en op kot. maar ja: er is geen goed moment on zulke ziektes te krijgen.
mijn moeder was al ongerust aan het worden omdat we zo laat waren. en ze vergiste zich en dacht dat het nichtje was van de tweeling. waarop ventje in tuutje op we naar hier: je moeder doolt. mijn antwoord was dat mijn moeder gewoon niet luistert naar het verhaal.
binnen 5 weken mogen de kleintjes naar huis. morgen weet schoonzus of ze dus nu ja of dan neen chemo starten. schoonbroer had een theorie dat ze ziek geworden was van haar moeders gekanker over geld. er kan een kern van waarheid in zitten.
thuisgekomen even na 7. en dan toch nog castle bekeken maar ventje zat er met zijn hoofd niet bij en is vanmorgen al om 5.30 opgestaan.
straks moet ik naar de dokter en de tens meenemen om die te tonen daar ik die vergeten had mee te nemen om te tonen aan schoonbroer.
onze schoonmoeder daar is het weer hetzelfde liedje. omdat ventje zich na engeland terug getrokken heeft in oostende, worden wij niet om de haverklap ter hulp geroepen. ze zit zij daar goed op het chique appartement met d'r minnaar. nu de ene keer wil ze terug naar huis gaan wonen en dan weer niet en bla-bla-bla. Zij doet maar.
moet vandaag kaartjes maken en een kijkje nemen op die website waar de geboortelijst ligt.
morgen komt de post nl zijn zakken korrels brengen.
gisteren 4 keer lastig gevallen door een nummer uit duitsland. met verschillende extenties. allemaal geblokkeerd. er stond wel een naam onder maar ik weet niet wie of wat die firma is, als het een firma is. ik neem geen nummers op die ik niet ken. en 4 keer dan nog.
als ze me dringend nodig hebben de meeste firma's vragen een e-mailadres. dus moeten ze maar naar dat e-mail schrijven. patat. boem binnen.
stad was afgezet met de kampioensviering van de Club en het was een chaos zei schoonzus. in een open bus in die natte? er zullen wel een paar spelers een zware verkoudheid hebben als je 't mij vraagt de komende weken.
vandaag, straks naar de dokter en moet nog mijn lijstje maken.
pillen pakken en youghurt eten moet ook nog gebeuren.
donderdag gaat voor het eerst in 2 jaar de bloedprocessie uit maar ze starten nu ergens anders. vroeger vertrok de stoet aan de beurshalle omdat daar omgekleed en gesminkt werd. dan via de smedenstraat en zo verder. vroeger stonden wij altijd aan viswinkel verrecas, die hun raamkozijn voor ons open hield. er voor stonden stoeltjes en vroegen ze geld. wie via het venster wilde komen kijken moest nog meer betalen. hadden wel geen heel goed zicht op de stoet maar toch enkele keren gezien. en omdat de winkel in het begin lag, konden we snel weg als het gedaan was. schrijver Aspe is nog conciërge geweest van de bloedkapel.
fijne dag seizoentjes keep safe en knuffel
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, jij hebt lieve en vriendelijke soep met " groetjes"
Bekske, dankjewel voor het mooie plaatje.
HVT, nog heel veel op jouw planning staan. En ik zou ook geen grote kosten meer doen aan jouw tuut.
Anjelier , Hoe gaat het wandelen nu met Spaanse Woef als hij andere honden tegenkomt na zijn therapie ?
Moesten ze ons 40 haar geleden verteld hebben, dat er therapeuten voor honden zouden bestaan en dat we daar nog gebruik van zouden maken ook indien nodig, ze zouden ons voor gek verklaard hebben en nu is dat de gewoonste zaak van de wereld. Was daar over aan het nadenken overlaatst, toen ik 5 à 6 jaar oud was, hadden we een straathondje Laika. Ik kan me niet herinneren dat dat beestje ooit naar de dierenarts is geweest terwijl hij 17 geworden is. En dat de overbuurvrouw hem ( scherpe) botjes van kip kwam brengen en dat hij gewoon kindersnoep at en ook gewoon van tafel at. Moest 1 van die dingen nu met Matice gebeuren, dan krijg ik een hartinfarct. Maar dierenarts zei dat door de goede verzorging die we nu onze viervoeters geven we ook de immuniteit van hen verminderen. Als hondje in dat verre verleden toch een verkoudheid deed, dan lieten we dat zo genezen. Enfin, ben blij dat onze honden op het topic in deze tijd leven en niet toen.
Muddy Maddy, vervelend dat je zo weinig afvalt. Maar op een keer zal het je wel lukken. En als er dan wat kilo' s af zijn, geeft je dat moed om verder af te vallen.
Krakske, voor jou ook een fijne dag.
Gisteren is ondanks mijn planning, weinig uit mijn handen gekomen. Was gisteren constant moe en dat kwam enkel en alleen van het ( drukke) verjaardagsfeestje zondag. Nu ben ik wakkerder.
Moet om 11:00H bij de kapster zijn voor te kleuren en de puntjes te knippen. Doe dat niet graag naar de kapster gaan, maar kan er moeilijk slordig uitzien. Zaterdag zijn mijn nageltjes en een pedicure aan de beurt, dan ben ik " klaar" om zondag naar Texel te vertrekken.
Gisteren ging de bel en mijn Marokkaanse buurman stond voor de deur. Onze tuinen grenzen een stukje aan elkaar. Hij is verlegen type en hij vroeg me of hij mij iets kon vragen meteen gevolgd dat ik heus nee mocht zeggen. Hij vroeg me of ik het zag zitten bij een 3 weken op hun katje te komen oppassen en eten geven, want ze waren graag 10 dagen naar Italië op vakantie gegaan. Ik heb spontaan ja gezegd.
Voordat ze vertrekken ga ik kennis maken met de binnenkat en wijzen zij mij alles wat ik nodig heb om mijn taak uit te voeren. Hij zei dat ik zowat de enigste was die hij en zijn vrouwtje volledig vertrouwden. Want moet door hun ganse huis banjeren, want kat kan overal zitten. Hij was echt opgelucht dat ik ja zei, kunnen zij zonder zorgen op reis gaan. Het zijn echt heel lieve mensen.
Mijn buren naast mij zijn dan rond die tijd ook weg, daar moet ik dan bus leegmaken en voor de bloemetjes zorgen. Zij komen dat bij ons dan vanaf maandag doen. Goede buren, het is een luxe die onbetaalbaar is.
Ik wens iedereen een mooie dinsdag. Lieve groetjes en een dikke knuffel voor elk van jullie.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes,
voorlopig nog zon maar er zitten zware wolken klaar
ik denk dat er nog regen van komt (en onweer)?
Verpleging is al weg dus ik ben ingepakt....
ja clive, zo gaat dat als je rap wil zijn dag doe
je groetjes in de soep
En je weet wat te doen met de poezen in de buurt....
elkaar helpen is toch mooi.... ik heb ook altijd klaar
gestaan om zoiets te doen, het gebeurt nog veel te weinig
M-M hier is gisteren ook veel regen gevallen maar 't was
en is nodig, na zo'n lange droge tijd, en het regent meestal
op de bladeren van de planten en niet in de grond
waar het nodig is....sterkte voor de dame met K
Alle seizoentjes een fijne dinsdag en maak er het beste van
Volgende maandag voor 2e boosterprik naar Antwerp Expo
dan hebben we dat ook gehad
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31

Hallo iedereen,
Krakje: welkom in ons hoekje.
Clive: Wij hebben zeker baat bij de cursus gehad. Op onbekend terrein is het oké met Spaanse woef, dan kijkt hij niet naar andere honden (therapeute had dit gezegd), op bekend terrein bv. hier in de buurt is het fel verbeterd, we herkennen ook de signalen als hij stress krijgt.
Mijn grootouders hadden als ik kind was , ook een hond . Die is 17 jaar geworden. Heeft ook nooit naar de DA geweest, er was er zelfs geen in de gemeente .Als voer kreeg die de restjes van tafel, ja dat was vroeger zo. Ook zag je veel honden op straat lopen.
Je weet wat te doen de komende weken, maar het is wel een leuk jobke
Ga zo dadelijk eten koken, en dan vertrek ik naar zoon .
Dames, tot morgen allemaal.
-
Goeie middag allen,
Ik heb een afspraak voor maandag na de
middag om mijn 2e boosterprik te krijgen
ik ga die toch meepakken, we kunnen maar veilig zijn....
Nog allemaal een dikke knuffel en lieve groetjes
en tot later...
Ik heb een afspraak voor maandag na de
middag om mijn 2e boosterprik te krijgen
ik ga die toch meepakken, we kunnen maar veilig zijn....
Nog allemaal een dikke knuffel en lieve groetjes
en tot later...
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
ventje is gisteren aan het kastje begonnen. hij kon wel niet anders want er was weer een pak voor "buurman niet thuis" bij ons toegekomen. die post nl vent sprak niet goed nederlands. nu stond de dochter die wel thuis was onder de douche als de bel ging. die had lang gewacht omdat post nl meestal rond 9u ten laatste 9.45 komt. ik stond klaar in de gang om te vertrekken naar de dokter. ( 10 u) ventje heeft dan als ik bij de dokter zat een messenger achtergelaten voor buurman, maar diens dochter had hem al verwittigd dat ze net onder de douche stond. nu heb ik korrels voor ons Gimly besteld en normaal gingen ze vandaag toekomen. nutjes. 't zal drie dagen duren. denk vrijdag of zaterdag, want dan leveren ze ook. en na het kastje moet ventje alles uit de gang weg doen zodat ik eens grondig de gang kan doen.
aan de dokter de tens laten zien en had haar moeten vragen dat op mijn rug te leggen want het was op 't nippertje dat ik kon zitten als ik thuis kwam. ( had aan dat pak gesleurd anders kon mijn deur niet meer dicht) moet volgende maand bloed laten afnemen. de laaste keer was mijn afspraak verzet en dan nog eens dus ipv 3 maand was het 4. te lang zei ze. ze wilde er weer 5 weken van maken maar ik zei dat alle medicatie tot op de afspraak is vastgelegd. er is er weer ene bij voor 3 maanden dus het zal een duurder affaire worden. ( die pilletjes tegen de bloeddruk worden per 3 afgeleverd, 1 potje kan je niet krijgen)
ventje begon stijf te worden gisterenavond. hij heeft spaghetti gemaakt. vandaag hamburgers maken en invriezen. de rest eet hij dan rauw op een broodje. dus hij eet vandaag de rest van de spaghetti terwijl ik ei met frietjes eet. (ventje is tegen verspilling van voedsel)
Clive: ik vind ook dat ik te weinig afval maar de dokter zei liever traag dan rap want het kan dan zijn dat je ze voorgoed kwijt bent. jojo-en is dus niet de oplossing. de weegschaal verhuisd vandaag naar een andere plaats. moet nog de app "waterpas" op de gsm zetten.
er stond ergens een artikel dat die Kim Kardachian of hoe ze ook mag heten in de marilynn monroe jurk de verkeerde boodschap doorgeeft aan jonge meisjes. ( trouwens dat jasje dat ze angstvallig voor haar dèrierre hield, was om te verbergen dat ze haar er toch niet helemaal in gekregen hadden. Marilynn moest indertijd ook in de jurk genaaid worden, net als Olivia newton John in de slot scene van grease maar dan in die broek) dus jij hebt binnenkort je pluk aan cat sitting en houseplanting. cat sitten doe ik ook graag maar buurman V laat zijn raskat alleen door zijn vader verzorgen. en Gimly, dat is een ander paar mouwen. wie moete we vragen? fijn weekend in Texel.
Helena: onze Honda heeft ons 19 jaar trouwe dienst bewezen. toen begon er onderaan iets te roesten wat vervangen kon worden maar stukken van mensen vroeg. ( vering? ophanging?) ventje voelde zich niet meer 100% veilig en dus tuut met pijn in ons hart vervangen door Tuutje. ik heb tegen de verkoper gezegd dat ze een heel goed thuis voor hem moesten vinden, bij voorkeur iemand die oudere autos's restaureerde en er old timers van maakte. ik geloof dat je auto nu minstens 30 jaar moet zijn om als old timer in aanmerking te komen.
als ik je niet meer lees een fijne vakantie met je zus en heel goed weer.
Oma C: het zou alleen 's nachts mogen regenen en overdag stralende zon. aangename temp. nu scheelt het weer een vest met verleden week. moet kaartje gaan dragen naar de kapster. was precies een beetje mijn inspiratie kwijt want ik ben 3 keer moeten herbeginnen.
ik heb die typo niet gezien maar je soep heeft dan goede manieren gehad.
en hopelijk gesmaakt.
Anjelier: Spaanse woef naar de therapeut. hij heeft er zo te lezen veel deugd aan gehad.
ik kreeg gisteren een messenger van nichtje met foto van de tweeling. we hebben eindelijk een kadoo gevonden. ze bedankte me voor mijn kaartje en ons kadoo. het is er maar 1 geworden want alles op die lijst was erg duur. Dreambaby is een onderdeel van Colruit. het kado voor suzanne was op gevoel gekozen en ze waren er erg blij mee. ik kon ook zo een schijf kiezen. die babyfoon die ze willen is met camera en nog veel meer en is pokkeduur. Ze wegen nu elk 2 kilo. in juni ( haar uit gerekende datum) mogen ze waarschijnlijk naar huis.
Fijne dag seizoentjes, keep safe en knuffel.
ventje is gisteren aan het kastje begonnen. hij kon wel niet anders want er was weer een pak voor "buurman niet thuis" bij ons toegekomen. die post nl vent sprak niet goed nederlands. nu stond de dochter die wel thuis was onder de douche als de bel ging. die had lang gewacht omdat post nl meestal rond 9u ten laatste 9.45 komt. ik stond klaar in de gang om te vertrekken naar de dokter. ( 10 u) ventje heeft dan als ik bij de dokter zat een messenger achtergelaten voor buurman, maar diens dochter had hem al verwittigd dat ze net onder de douche stond. nu heb ik korrels voor ons Gimly besteld en normaal gingen ze vandaag toekomen. nutjes. 't zal drie dagen duren. denk vrijdag of zaterdag, want dan leveren ze ook. en na het kastje moet ventje alles uit de gang weg doen zodat ik eens grondig de gang kan doen.
aan de dokter de tens laten zien en had haar moeten vragen dat op mijn rug te leggen want het was op 't nippertje dat ik kon zitten als ik thuis kwam. ( had aan dat pak gesleurd anders kon mijn deur niet meer dicht) moet volgende maand bloed laten afnemen. de laaste keer was mijn afspraak verzet en dan nog eens dus ipv 3 maand was het 4. te lang zei ze. ze wilde er weer 5 weken van maken maar ik zei dat alle medicatie tot op de afspraak is vastgelegd. er is er weer ene bij voor 3 maanden dus het zal een duurder affaire worden. ( die pilletjes tegen de bloeddruk worden per 3 afgeleverd, 1 potje kan je niet krijgen)
ventje begon stijf te worden gisterenavond. hij heeft spaghetti gemaakt. vandaag hamburgers maken en invriezen. de rest eet hij dan rauw op een broodje. dus hij eet vandaag de rest van de spaghetti terwijl ik ei met frietjes eet. (ventje is tegen verspilling van voedsel)
Clive: ik vind ook dat ik te weinig afval maar de dokter zei liever traag dan rap want het kan dan zijn dat je ze voorgoed kwijt bent. jojo-en is dus niet de oplossing. de weegschaal verhuisd vandaag naar een andere plaats. moet nog de app "waterpas" op de gsm zetten.
er stond ergens een artikel dat die Kim Kardachian of hoe ze ook mag heten in de marilynn monroe jurk de verkeerde boodschap doorgeeft aan jonge meisjes. ( trouwens dat jasje dat ze angstvallig voor haar dèrierre hield, was om te verbergen dat ze haar er toch niet helemaal in gekregen hadden. Marilynn moest indertijd ook in de jurk genaaid worden, net als Olivia newton John in de slot scene van grease maar dan in die broek) dus jij hebt binnenkort je pluk aan cat sitting en houseplanting. cat sitten doe ik ook graag maar buurman V laat zijn raskat alleen door zijn vader verzorgen. en Gimly, dat is een ander paar mouwen. wie moete we vragen? fijn weekend in Texel.
Helena: onze Honda heeft ons 19 jaar trouwe dienst bewezen. toen begon er onderaan iets te roesten wat vervangen kon worden maar stukken van mensen vroeg. ( vering? ophanging?) ventje voelde zich niet meer 100% veilig en dus tuut met pijn in ons hart vervangen door Tuutje. ik heb tegen de verkoper gezegd dat ze een heel goed thuis voor hem moesten vinden, bij voorkeur iemand die oudere autos's restaureerde en er old timers van maakte. ik geloof dat je auto nu minstens 30 jaar moet zijn om als old timer in aanmerking te komen.
als ik je niet meer lees een fijne vakantie met je zus en heel goed weer.
Oma C: het zou alleen 's nachts mogen regenen en overdag stralende zon. aangename temp. nu scheelt het weer een vest met verleden week. moet kaartje gaan dragen naar de kapster. was precies een beetje mijn inspiratie kwijt want ik ben 3 keer moeten herbeginnen.
ik heb die typo niet gezien maar je soep heeft dan goede manieren gehad.
Anjelier: Spaanse woef naar de therapeut. hij heeft er zo te lezen veel deugd aan gehad.
ik kreeg gisteren een messenger van nichtje met foto van de tweeling. we hebben eindelijk een kadoo gevonden. ze bedankte me voor mijn kaartje en ons kadoo. het is er maar 1 geworden want alles op die lijst was erg duur. Dreambaby is een onderdeel van Colruit. het kado voor suzanne was op gevoel gekozen en ze waren er erg blij mee. ik kon ook zo een schijf kiezen. die babyfoon die ze willen is met camera en nog veel meer en is pokkeduur. Ze wegen nu elk 2 kilo. in juni ( haar uit gerekende datum) mogen ze waarschijnlijk naar huis.
Fijne dag seizoentjes, keep safe en knuffel.
Cats Rule!
-

Goede woensdagmorgen allemaal,
de week is weeral half....'t gaat snel...
vannacht wat regen gehad, het terras
lag nog nat deze morgen, maar nu weer zon
't zal wel opdrogen....
Allen een fijne dag en blijf (of word) gezond
Groeten allen en tot.............
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Voor alle seizoentjes : een fijne dag !!
Voor Clive en de andere gelukkigen die er een lang weekend van maken : fijne vakantie !!!
Groetjes aan iedereen !!
Voor Clive en de andere gelukkigen die er een lang weekend van maken : fijne vakantie !!!
Groetjes aan iedereen !!
-

Een goede middag, een betaling gedaan...
wilde eend ook voor jou een fijn weekend
een dagje meer nu hé, geniet ervan wat je ook doet...
Smakelijk eten allemaal ik heb kip kerrie sla
gemaakt voor op een boke...en er is nog kip
voor wat vol-o-vent, en soep heb ik ook nog
ik zal niet verhongeren goddank
Hier kruipt de zon af en toe weg...
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Allez, nu is weer het warm water apparaat in staking.
Deze middag komt de chauffageman al depanneren en die laatste kraan plaatsen.
Die zal ook lachen.
Ze zullen denken:"Het is niet waar hé!Weer zo een oude dame die van alles voorheeft.!"
Ik zou deze namiddag op theevisite gaan bij vroegere buurvrouw.
Dat is al twee keer verzet omdat er bij haar werkvolk over de vloer kwam.
En als die komen moet je best maar alles laten vallen en die laten voorgaan.
Poes is thuis als nooit tevoren.
Ze is alleen heel jaloers op de student.
Of ze negeert hem, of ze gaat lopen als hij in de buurt komt.
Nochtans hij is dieren gewoon en houdt ervan.
Ik heb de indruk dat hij het spijtig vindt dat ze zo hautain doet.
Zijn eindwerk is af!
Nu nog verdedigen.
De stage loopt verder.
Zo dames ik ga eens prakkeseren wat ik nu wel ga doen.
Dit in plaats van wat ik dacht te doen.
Mijn leesbril is stuk.
Ik dacht een nieuwe te gaan halen.
Zal voor morgen zijn.
Speciale glazen, dus geen van het kruidvat, spijtig genoeg.
Ik ga een gietijzeren montuur vragen denk ik.
Dat ding ziet veel teveel af bij mij.
Ik moet die zelfs opzetten als ik snoeiwerk doe in de tuin.
MM ik ben pas zondag weg met de zus.
We gaan een beetje bibberen vrees ik...
Deze middag komt de chauffageman al depanneren en die laatste kraan plaatsen.
Die zal ook lachen.
Ze zullen denken:"Het is niet waar hé!Weer zo een oude dame die van alles voorheeft.!"
Ik zou deze namiddag op theevisite gaan bij vroegere buurvrouw.
Dat is al twee keer verzet omdat er bij haar werkvolk over de vloer kwam.
En als die komen moet je best maar alles laten vallen en die laten voorgaan.
Poes is thuis als nooit tevoren.
Ze is alleen heel jaloers op de student.
Of ze negeert hem, of ze gaat lopen als hij in de buurt komt.
Nochtans hij is dieren gewoon en houdt ervan.
Ik heb de indruk dat hij het spijtig vindt dat ze zo hautain doet.
Zijn eindwerk is af!
Nu nog verdedigen.
De stage loopt verder.
Zo dames ik ga eens prakkeseren wat ik nu wel ga doen.
Dit in plaats van wat ik dacht te doen.
Mijn leesbril is stuk.
Ik dacht een nieuwe te gaan halen.
Zal voor morgen zijn.
Speciale glazen, dus geen van het kruidvat, spijtig genoeg.
Ik ga een gietijzeren montuur vragen denk ik.
Dat ding ziet veel teveel af bij mij.
Ik moet die zelfs opzetten als ik snoeiwerk doe in de tuin.
MM ik ben pas zondag weg met de zus.
We gaan een beetje bibberen vrees ik...
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
HVT : morgen zijn alle winkels gesloten .... dus je nieuwe bril zal nog wat moeten wachten vrees ik ... Sterkte met de herstelling voor het warm water ...... 
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goede bijna middag Seizoentjes,
Ik heb tot 10:00H geslapen
Vandaag alles boven poetsen en nieuwe dekbedden leggen.
Ik heb alles gelezen, maar mijn geheugen laat mij in de steek, ga er later op reageren.
Ik wens iedereen een mooie woensdag, stuur jullie heel veel groetjes en een dikke knuffel. Liefs.
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31

Hallo iedereen,
Het laatste stukje tuin is gedaan, manlief heeft meegeholpen. Dat is een hoekje dat ik eigenlijk niet graag doe, en dat laat je meestal liggen
Deze morgend zat er een ekster in de groentetuin , en die bleef zitten. Als je dichterbij kwam huppelde ze verder. Ze zat daar ineen gedoken. Heb manlief geroepen en met het visnet ze gevangen ( wat heel gemakkelijk ging).Manlief heeft de vogel naar het voc gebracht ( wat hier in de buurt is). Daar ter plaatse bleek ze een open wond te hebben onder de vleugel. Vanaf volgende week kunnen we zien via internet hoe het met de vogel gaat, manlief had een nummer gekregen.
Dames, tot morgen allemaal.