In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (3)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooooo
oooooo marietteke wat een mooie fotootjes van dat klein sloebertje
wat is hij schattig
je bent daar toch zo verliefd op hé
en ja wij hebben inderdaad nogal veel werk buiten om alles proper te houden rond het huis en in de tuin
en dat word er stilaan te veel aan zowel voor mij als voor mijn ventje
en tis daarom dat we al een tijdje aan 't zoeken zijn naar een appartement zodat we dan geen buitenwerk meer hebben , want met al mijn mankementen gaat alles niet goed meer
allé ik ben er mee weg sè
daaaaaaag

oooooo marietteke wat een mooie fotootjes van dat klein sloebertje
wat is hij schattig
je bent daar toch zo verliefd op hé
en ja wij hebben inderdaad nogal veel werk buiten om alles proper te houden rond het huis en in de tuin
en dat word er stilaan te veel aan zowel voor mij als voor mijn ventje
en tis daarom dat we al een tijdje aan 't zoeken zijn naar een appartement zodat we dan geen buitenwerk meer hebben , want met al mijn mankementen gaat alles niet goed meer
allé ik ben er mee weg sè
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Dank voor de reactie Remie
Misschien is het streekgebonden dat kan ook hé
Ik persoonlijk kreeg er elke keer kippenvel bij.
Vooral bij het kampvuur... Ik zag toen nog meer vuurlichtjes en nog van alles
En nu nog altijd is valavond het mooiste moment van de dag. .
Eenmaal een dromer, altijd een dromer
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Marietteke wat een smelt foto's zeker die laatste Big sister is watching big brother. Zo heerlijk om te zien dat een teef toch altijd smelt voor en pup hé
Zonnebloemeke, ik denk dat jij en je ventje een beetje roofbouw op jullie lichaam aan het plegen zijn
Jaja Sita mijn lintmeter gaat bokkensprongen maken, je zal het wel zien. Maar dat is tussen Bert en mij.
Brr het wordt en koude nacht, man gaat nog even een beetje bij verwarmen in de serre. Anders hebben onze tomaten het te koud
Lekker gegeten, een lekkere maar eenvoudige echte Italiaanse pizza 4 seizoenen en als dessert en ik heb het beloofd lekkere chocomousse, neem weg er is genoeg.

Zonnebloemeke, ik denk dat jij en je ventje een beetje roofbouw op jullie lichaam aan het plegen zijn
Jaja Sita mijn lintmeter gaat bokkensprongen maken, je zal het wel zien. Maar dat is tussen Bert en mij.
Brr het wordt en koude nacht, man gaat nog even een beetje bij verwarmen in de serre. Anders hebben onze tomaten het te koud
Lekker gegeten, een lekkere maar eenvoudige echte Italiaanse pizza 4 seizoenen en als dessert en ik heb het beloofd lekkere chocomousse, neem weg er is genoeg.

-
Sita
Bloemeke, hopelijk vinden jullie snel een appartement naar jullie zin,
zodat je wat minder werk hebt.
Sarina, het lijkt net een sprookjesbos waar jij gewandeld hebt met moeder de gans, de trap met mos en veel mooie bloemen. Prettige omgeving.
Marietteke, je laat ons smelten met de foto's van Sookie en Vinnie en het is niet eens zomer.
Lenk, ben eens benieuwd wat het geheim tussen jou en Bert is, de bokkensprongen
Nee hoor, ik ben blij voor jou dat het misschien toch nog sneller gaat dan eerst gedacht.
Genieten van een welverdiend pensioen.
Die chocomousse met de blauwe bessen en de aardbeien ziet er inderdaad heel lekker uit.
Bedankt!
Kan Remie daar een glaasje uit wegtoveren???
Gezellige avond nog iedereen.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Pak maar hoor, 'k ben de beroerdste niet..! Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Laatst gewijzigd door Remie op 29 mei 2022, 07:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
't Moet zeker niet gekker worden met u hoor Marietteke..!marietteke schreef: ↑28 mei 2022, 15:52Remie , je hebt dat niet alleen hoor , dat je soms moet nadenken welke dag het is , ik was dinsdag wel vergeten dat het jogales was![]()

-

Gisterenochtend, ik was nog maar net onderweg op mijn
, belde mijn vriend Michel uit Oudewater. "Heb jij gelegenheid om nu even naar hier te komen” vroeg hij. “Ik heb hier iemand op ’t terrein die wat te koop heeft en misschien wat voor jou is.”
Dus ik mijn fietsje omgeruild voor de
PINDA en naar Oudewater gekard. Ging ’t over een (klein) campertje, u weet misschien nog dat ik iets zoekt voor vervanging van de 'REMIE' om zoiets ook eens te gaan proberen.
Direct schok ik al van de bekrompenheid en de prijs was ook zeker niet aantrekkelijk van ‘t vehikel.
Dus heb ik de beste lieve mevrouw (ja echt.. dat was ’t op ’t eerste gezicht
Oké… ik heb totaal geen haast he, na de zomer zullen er zeker wel meer van die vehikels te koop komen…!
‘k Had toch ook al besloten om deze zomer te proberen gewoon hier thuis door te zien komen, kunnen we gelijk effe kijken hoe ’t ons beiden bevalt, want haastige spoed is zelden….. toch..? (Ook spijtig voor u allen omdat irritante manneke niet effe kwijt te zijn de zomermaanden, maar goed, 't is nu effe niet anders.... sorry..!)
Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Pak maar hoor, 'k ben de beroerdste niet..! Weet U dat ook weer..!
‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben 
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Bert
Goede morgen leuterkes,
ik schreef bijna goede zondag, maar daar zou een fout in zitten hé.
Reeds sinds donderdag geniet ik op radio Nostalgie van muziek uit de jaren '60. SIXTIES SHUFFLE.
Niets anders, enkel jaren '60 nog tot vanavond.
Moet zeggen, dat klinkt als muziek in mijn oren.

Veel liedjes die al in de vergeethoek zaten.
Op het ogenblik dat ik dit typ spelen ze Eloïse.
Lenk, je brengt mij onder hoogspanning! Wat zou er nu uit de bus komen?

Ja, die campers zullen na de zomer wel te vinden zijn. Op Marktplaats en Market Place staan er nu reeds te koop.
Sarina, smaakt de koffie?? Voor mij is de eerste koffie van de dag de lekkerste.
Inge, GEFELICITEERD voor uw schoonvader.
Ik vraag me af of het weerbericht wel juist zal zijn vandaag.
ik schreef bijna goede zondag, maar daar zou een fout in zitten hé.
Reeds sinds donderdag geniet ik op radio Nostalgie van muziek uit de jaren '60. SIXTIES SHUFFLE.
Niets anders, enkel jaren '60 nog tot vanavond.
Moet zeggen, dat klinkt als muziek in mijn oren.
Veel liedjes die al in de vergeethoek zaten.
Op het ogenblik dat ik dit typ spelen ze Eloïse.
Lenk, je brengt mij onder hoogspanning! Wat zou er nu uit de bus komen?
Ja Remie, zitten we daar nu toch mee opgescheept(Ook spijtig voor u allen omdat irritante manneke niet effe kwijt te zijn de zomermaanden, maar goed, 't is nu effe niet anders.... sorry..!)

Ja, die campers zullen na de zomer wel te vinden zijn. Op Marktplaats en Market Place staan er nu reeds te koop.
Sarina, smaakt de koffie?? Voor mij is de eerste koffie van de dag de lekkerste.
Inge, GEFELICITEERD voor uw schoonvader.
Ik vraag me af of het weerbericht wel juist zal zijn vandaag.
-
Bert
Allé, ze zijn hier met z'n allen naar de hoogmis zekersss....
Ben hier eenzaam en alleen.
Ben hier eenzaam en alleen.