In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (3)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

An-W

30 mei 2022, 16:09

Hier is het aan het bewolken en er wordt regen voorspeld vanavond , wat zeldzaam is hier haha . Verder heb ik al 3 boeken uitgelezen aan het zwembad onder de parasol 👍

Verder genieten we van ons verse papayasap , verse ananas sap en de vele visjes op ons bord 😍

Groetjes van mij

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

Remie

30 mei 2022, 17:51

An-W schreef:
30 mei 2022, 16:09
Verder genieten we van ons verse papayasap , verse ananas sap en de vele visjes op ons bord 😍
Afbeelding
Om even te ontdekken of ze daar Afbeelding kunnen overtreffen met hun kookkunsten ben ik zo vrij- brutaal geweest om ook wat van het bord te proeven An-W :oops:
Afbeelding

En is er volgens mij nog voldoende voor u over... toch..? :wink:

Lenk

30 mei 2022, 18:53

An-W schreef:
30 mei 2022, 16:04
Heb jij altijd al een moeizame relatie met haar gehad ?
laat ons zeggen dat ze altijd al tot de ik ik ik generatie behoort. Haar moeder en grootmoeder zijn wel goed om te sponseren maar niet zo belangrijk. Carriere, vrienden, werk, druk druk IK heb het altijd druk. Man heeft belangrijk werk, IK werk ook veel en hard enz. Dat beeld kan je je vormen. Hoe het met mijn rug gaat heeft ze geen enkele keer naar gevraagd ook niet of ze kon helpen met iets.

Lenk

30 mei 2022, 19:47

Amai An jij zit op een goed wij. Genieten maar. Je lekker laten verwennen

Remie ik sta elke keer versteld hoe mooi jij daar woont, hoe mooi die streek daar is. De open vlakte de kanaaltjes zalig gewoon. En zo binnen fietsbereik.

Bert, jij zorgt wel heel goed voor je Megane hé. Pff onze Alhambra moet het met minder doen. Maar is gelukkig een kleur waar je niets op ziet. Makkelijk hé. En in de winkels gewoon niet reageren en lopen ze je omver of duwen ze je weg heel hard gillen (neem een voorbeeld aan Martien Meiland) alsof je heel veel pijn hebt. en ja je kruk kan toch ook eens per ongeluk uitschuiven net voor hen dat ze er over struikelen. En gewoon je ding doen, niet reageren als ze roepen om door te kunnen. Gewoon doen of je doof bent. Kan hé een man op leeftijd dat die doof is. Je kan ook zeggen wablief, wablief, ik versta je niet wablief en daarna je omdraaien en gewoon verder doen waar je me bezig was.

Idd Sarina, soms denk ik ook waarom heb ik haar op de wereld gezet. Meer gezeik mee gehad dan wat anders.

Zonnebloemeke een verstandige Myla leuk toch hé? En jouw Kalkoenpavé zou ik wel eens willen proeven hoor

Ponneke ja het zijn andere tijden maar er liepen hier drie rond hé. De jongste is helemaal niet zo. in tegendeel.

Zo het eten is klaar

Jaja ik heb terug zelf gekookt, mits hulp van mijn chefkok die nu even mocht rusten

Menu, Voetselder (uit bokaal) in tomatensaus met balletjes. Echt kindjes eten, maar zo lekker

ponneke

30 mei 2022, 20:06

Goede avond leuterkes, nu hier zeer aangenaam zonnig weer!

Straks vergeten : Sarina, hoe is het met je pink? Werkt die nog of had je echt goed gesneden?
Ik heb gisteren 4 x mezelf gesneden op diverse plekken, en nu druppelt het bloed uit een teen..... niet geschikt als pedicure dus Afbeelding

An, wat zitten jullie daar heerlijk! En goede service ook zie ik.
Bert, ik zie de meter niet meer van Lenk???

Nu even thuis kijken, en dan vind ik nog wel ergens een bezigheid
Fijne avond verder
Afbeelding

Remie

30 mei 2022, 22:35

Afbeelding

zonnebloemetje

30 mei 2022, 22:57

hallooooo een goeie avond leutertjes allemaal

ik kom nog efkes langs voor dat ik naar mijn bedje ga
eigenlijk heb ik wel teveel gedaan vandaag want ik heb redelijk veel pijn in mijn rug en ook nog op andere plaatsen , maar ja eigen schuld dikke bult zeker :wink: :lol:
en ik weet dat ik niet veel kan doen op één dag met al mijn mankementen
dus nu een dafalgan nemen en rap in mijn bedje duiken want ik ben moe en mijn rug doet zelfs pijn als ik hier nu voor mij pc zit

Lenk wat erg voor jou dat je dochter zo'n rare kuren heeft
en houd ze dan echt geen rekening met jou ???? das wel egoistisch van haar vind ik

voor iedereen nog een rustige nacht

slaapwel en tot morgen

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Remie

31 mei 2022, 05:14

Afbeelding

Remie

31 mei 2022, 05:19

zonnebloemetje schreef:
30 mei 2022, 22:57
maar ja eigen schuld dikke bult zeker
Inderdaad, vaak wel..!
Laatst gewijzigd door Remie op 31 mei 2022, 05:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Remie

31 mei 2022, 05:21

Afbeelding

Afbeelding

Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.

Afbeelding Pak maar hoor, 'k ben de beroerdste niet..! :lol:

Weet U dat ook weer..!

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Remie

31 mei 2022, 05:27

Afbeelding

Gisteren zag ik deze toilet makende zwanen tijdens mijn fietstochtje.
‘k Heb met verbazing staan kijken in welke onmogelijke bochten zij hun hals kunnen gebruiken om zich te verzorgen. 🙄

Afbeelding
Beelden verspringen

Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.

Afbeelding Pak maar hoor, 'k ben de beroerdste niet..! :lol:

Weet U dat ook weer..!

Afbeelding ‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben Afbeelding

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

Remie

31 mei 2022, 06:25

Afbeelding
Afbeelding

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

Remie

31 mei 2022, 06:35

Afbeelding

Nu vond ik net nog enkele plaatjes van mijn fietstochtje gisteren:

Afbeelding

Wilde ik u niet onthouden Afbeelding

Nu heb ik u nog niet laten weten wat de plannen voor vandaag zouden kunnen zijn, nou da's heel eenvoudig... weet ik ook nog niet..! :wink:

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

Remie

31 mei 2022, 07:02

Lenk schreef:
29 mei 2022, 20:47
Ik zit op mijn handen en antwoord niet. Ik ben te boos en te …… Echt ik voel me …..
Zulke narigheid, 'k wil en moet er niet aan denken..! Spijtig, Jammer, Waarom, Waarvoor...
Sterkte..!
Bert

31 mei 2022, 09:04

Goede morgen,

hier weinig nieuws....
Haha, de teller van Lenk was ik gisteren even kwijt. Wist niet meer waar ik die had gestopt.
Is zeker het begin van??
3️⃣1️⃣ tot nader order.
Jaja Lenk, mijn wagentjes worden altijd goed onderhouden. Binnenkant en buitenkant.
Megane is nu bijna 2 jaar en staat te blinken en nog geen enkel schrammetje in en ook nog geen velgschade. Want ik heb een hekel aan velgen die geschonden zijn door borduren. (Boordstenen)
Bloemeke, ik kan me voorstellen dat uw ventje zich amuseert met Myla. Toch leuk, een puppy om vanalles aan te leren.
Ponneke, ik zal best niet naar u komen zekers om mijn nagels te knippen??😉🤣🤣
An en Co. hebben een luilekker leven daar op vakantie. 👍👌
Ik zit eigenlijk nog steeds met Lenk in mijn hoofd, met zo'n egoïstische dochter. Wacht maar, als de dag komt dat ze zelf even iets voor heeft zal ze daar wel staan bij de mama om hulp te vragen. Dan zal ze haar moeder wel kennen.
Marietteke, het wordt weer fietsweer hé 😁
Sarina, hoe is't met de pink?
Remie, weer mooie foto's hoor. Leuk dat je zo'n uitstapjes kan maken in een prachtige streek!
Jadi, wanneer start de behandeling voor uw ventje? Ik hoop van ganser harte dat het goed komt.
Inge, miesje, ghyra, grootjegerda halloooo...
Hopelijk niemand vergeten. Moest het zo zijn, dan is het zeker niet met opzet.
Tot latersss...