In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (3)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
marietteke schreef: ↑07 jun 2022, 18:00hallo, maar geen jogaplaatje ,
als jullie er eentje moesten hebben ,
kan je dan aub eens hier zetten ,

-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
An heel veel sterkte, het is schrikken zeker weten. En dat in je vakantie weg alles pieker in de plaats. Weet dat hier bij ons Leuterkes we allemaal klaar staan om je te steunen. Altijd afschrijven hoor als dit je helpt
Dikke virtuele knuffel
Dikke virtuele knuffel
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Ik ben wat stilletjes weet ik. De oudste weer hè. Ik had gewoon gezegd dat het WE van 18/6 niet kan. Krijg ik als antwoord een omgekeerde lachende smiley. Ik ken de betekenis van smileys, spijtig genoeg. Wie het niet weet zoek maar op. Komt niet zo goed binnen hè
Ik ga tv kijken
Bert 23, een luie dag of dagen mag hè, en soms heb je echt geen zin in kletsen waar dan ook. Ik ken dat.
Ik weet ik ben een atypische vrouw. Kletsen oké soms maar niet standaard. Ben dat wel meer in dingen hoor. Vroeger op het werk de maandagochtend alle vrouwen kletsen over het eten, de mannen, de kinderen. Ik haatte dat moment, ook zo van ja ik ben moe ik geraak niet opgestart. Wel ik heb dit al jaren maandag na een WE ik ben Rice and shine vroeger en nu nog. De vrouwelijke collega’s hebben dit niet altijd leuk gevonden ik had zoiets maandag frisse dag van de week we vliegen erin.
Zo ik vlieg er uit.
Ik ga tv kijken
Bert 23, een luie dag of dagen mag hè, en soms heb je echt geen zin in kletsen waar dan ook. Ik ken dat.
Ik weet ik ben een atypische vrouw. Kletsen oké soms maar niet standaard. Ben dat wel meer in dingen hoor. Vroeger op het werk de maandagochtend alle vrouwen kletsen over het eten, de mannen, de kinderen. Ik haatte dat moment, ook zo van ja ik ben moe ik geraak niet opgestart. Wel ik heb dit al jaren maandag na een WE ik ben Rice and shine vroeger en nu nog. De vrouwelijke collega’s hebben dit niet altijd leuk gevonden ik had zoiets maandag frisse dag van de week we vliegen erin.
Zo ik vlieg er uit.
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Kom ik nog snel ff binnenwippen
Dat klussen viel wel mee, een vriend met kennis van airco's kwam de boel nazien
Ik moest alleen de filters en zo afwassen, en alles aangeven om weer te monteren
Alleen, met al de honden in huis moet je met alles goed uitkijken en zeker niets laten liggen....
Omdat er ook loopse meiden bijzijn, is het dubbel uitkijken.
Lenk, probeer het naast je te leggen, ook moeilijk ook nu. Hoe komt die eigenlijk aan zoveel egoïsme en vernietigingsdrang? Er komt een dag dat ze jankend op je stoep staat, als ze alles kwijt is wat waarde heeft....
Maar ondertussen zit jij met het verdriet pffffttttt
Sarina, ik lig hier dubbel van je yogaplaatjes met beestjes
Bert lekker lui, maar je blijft in gebreke met je taak
Aan elk van jullie een fijne nachtrust

Dat klussen viel wel mee, een vriend met kennis van airco's kwam de boel nazien
Ik moest alleen de filters en zo afwassen, en alles aangeven om weer te monteren
Alleen, met al de honden in huis moet je met alles goed uitkijken en zeker niets laten liggen....
Omdat er ook loopse meiden bijzijn, is het dubbel uitkijken.
Lenk, probeer het naast je te leggen, ook moeilijk ook nu. Hoe komt die eigenlijk aan zoveel egoïsme en vernietigingsdrang? Er komt een dag dat ze jankend op je stoep staat, als ze alles kwijt is wat waarde heeft....
Maar ondertussen zit jij met het verdriet pffffttttt
Sarina, ik lig hier dubbel van je yogaplaatjes met beestjes

Bert lekker lui, maar je blijft in gebreke met je taak

Aan elk van jullie een fijne nachtrust

-

Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Neem gerust hoor, 'k ben de beroerdste niet..! Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-

De weersverwachting voor onze/mijn omgeving geeft aan dat mijn
hoogstwaarschijnlijk op stal blijft.’s Woensdags (net na ’t ontbijt en douche) heb ik toch altijd al de opgedragen taak door
om met de
door huisje Weltevree te moeten gaan.Daarna zou ik dan misschien wat met de foto’s van de fietstocht van gisteren op dit
geitending kunnen gaan doen, is ook ’n leuke bezigheid..! 
Er zijn twee identieke veerpontjes daar, heb ik helpen bouwen (als zelfstandige in mijn jeugd, ±24 denk ik), timmerwerk was toen voor mijn rekening en zag er nu nog goed uit na al die jaren.
Voor allen met ziektes of andere narigheid, STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Neem gerust hoor, 'k ben de beroerdste niet..! Weet U dat ook weer..!
‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben 
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
-
Bert
Goede morgen allemaal,
ben niet veel van zegs ! Met het verkeerde been uit bed gestapt. Goed geslapen hoor, dat wel maar er ligt iets op mijn maag.
Zal seffens eens een paar telefoontjes doen, o wee aan de andere kant van de lijn.
Maar ik mag dat niet op jullie uitwerken hé, dat doe je niet met maatjes.
ponneke, ik was de tel kwijt....

Lenk, wij hebben geen kinderen maar ik weet heel goed wat u nu moet doorstaan.
Heb het meegemaakt met broer die ook zo deed tegen onze ouders. Niks dan miserie met hem.
Gelukkig is hij veranderd en komen we goed overeen.
Ooit zal ze het wel beseffen en zelfs om hulp komen vragen.
Leuterkes, allemaal nog een fijne dag verder......

of is't vandaag 23???
ben niet veel van zegs ! Met het verkeerde been uit bed gestapt. Goed geslapen hoor, dat wel maar er ligt iets op mijn maag.
Maar ik mag dat niet op jullie uitwerken hé, dat doe je niet met maatjes.
ponneke, ik was de tel kwijt....
Lenk, wij hebben geen kinderen maar ik weet heel goed wat u nu moet doorstaan.
Heb het meegemaakt met broer die ook zo deed tegen onze ouders. Niks dan miserie met hem.
Gelukkig is hij veranderd en komen we goed overeen.
Ooit zal ze het wel beseffen en zelfs om hulp komen vragen.
Leuterkes, allemaal nog een fijne dag verder......
of is't vandaag 23???
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

ouwe taart
Goede morgen iedereen,
"MEDARD’ke...hij toont zijn slecht karakter, schenkt ons enkele weken regen...
Hopelijk heeft zijn vrouwke ook iets te zeggen en breekt ze de regel.."
Tja alles wat nu uit de hemel valt moet er straks niet uitvallen hé
Ik heb zelf een pulleke aan, want ik vind het niet warm in huis
Wie weet kunnen we deze namiddag een droge wandeling maken.
Ook wij zitten op het bovenste verdiep en ook geen terras boven ons.
Dus we vangen zowel de regen als de vogelpoep woeha
En daarna een natje nemen op een overdekt terras.
Ik wens iedereen een fijne dag toe
O ja , de kogel is door de kerk
zie maar :

toedeloe
menu: gestoomde kabeljauw met botersaus (+peterselie) een nieuw patatje en rucola sla
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goedemorgen leutertjes!
Vandaag St-Medard?
Het is ook hier maar frisjes binnen, ik had toch graag een graag of 2 meer brrrrrrrr!
Helaas kunnen we niet kiezen, en moeten het nemen zoals het komt.
Oeie Bert, met verkeerde been uit bed gestapt? Rustig aan, en neem voor alles de tijd en verder iedereen maar mijden. Goed dat je de teller terug vond, Lenk zou zomaar langer moeten werken
Lenk, ook ik ben kinderloos en heb goed praten, maar bedenk dat je geen vaatdoek bent hé, alles begint met respect.
Jadi, jij bent vandaag het zonnetje in huis! Bij het scrollen zag ik een taart te voorschijn komen en dacht : lekker! Tot ik verder scrolde
Enne, veel plezier met je vakantieweek whahaha!
Zelf zit ik met een dilemma al enkele dagen...doe ik het wel of niet - ik raak er niet uit.
Maar goed, m'n zinnen verzetten dus en wat humor :

Fijne dag, en veel plezier met wat je ook wil doen

Vandaag St-Medard?

Het is ook hier maar frisjes binnen, ik had toch graag een graag of 2 meer brrrrrrrr!
Helaas kunnen we niet kiezen, en moeten het nemen zoals het komt.
Oeie Bert, met verkeerde been uit bed gestapt? Rustig aan, en neem voor alles de tijd en verder iedereen maar mijden. Goed dat je de teller terug vond, Lenk zou zomaar langer moeten werken

Lenk, ook ik ben kinderloos en heb goed praten, maar bedenk dat je geen vaatdoek bent hé, alles begint met respect.
Jadi, jij bent vandaag het zonnetje in huis! Bij het scrollen zag ik een taart te voorschijn komen en dacht : lekker! Tot ik verder scrolde

Enne, veel plezier met je vakantieweek whahaha!
Zelf zit ik met een dilemma al enkele dagen...doe ik het wel of niet - ik raak er niet uit.
Maar goed, m'n zinnen verzetten dus en wat humor :

Fijne dag, en veel plezier met wat je ook wil doen

-

Vanochtend nadat ik mijn taak voor
volbacht had, was er toch nog even tijd om 'n klein uurtje te gaan fietsen.Kon alleen dat uurtje niet volmaken, zag de buien al snel hangen en moest mezelf haasten om nog droog thuis te kunnen komen.

Foto’s verspringen
Boterhammetje en insuline zijn ook weer binnen, dus nu mijn broodnodige middag

Weet U dat ook weer..!
Vriendelijke groet,
en
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemiddag allemaal ,
Lenk , bedankt ook voor je steun .
En ik kan mij voorstellen dat de omgekeerde lachende smiley van dochter niet zo goed bij je binnen gekomen is .
Marietteke , oei die yogahouding zou ik van in de knoop schieten , zo lenig ben jij
Jadi , ik moest lachen om je Cadzand en de oude taart
Bert , niet te hard schreeuwen in de telefoon hoor
Remie , ik ben gek op veerpontjes , ik vind dat nostalgisch op de een of andere manier
Hier regent het , goed voor de tuin . Vrijdag wordt het beter weer .
Tot later en toedeloeeee .
Lenk , bedankt ook voor je steun .
En ik kan mij voorstellen dat de omgekeerde lachende smiley van dochter niet zo goed bij je binnen gekomen is .
Marietteke , oei die yogahouding zou ik van in de knoop schieten , zo lenig ben jij
Jadi , ik moest lachen om je Cadzand en de oude taart
Bert , niet te hard schreeuwen in de telefoon hoor
Remie , ik ben gek op veerpontjes , ik vind dat nostalgisch op de een of andere manier
Hier regent het , goed voor de tuin . Vrijdag wordt het beter weer .
Tot later en toedeloeeee .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'