Broer kwam terug van Spanje deze week, hoe komt het dat ginds niet zo duur is, andere rekenmachientjes ginds mss?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ook een cadeau van de ECB?het staat te lezen op BLZ 48, maar Spanje is niet alleen,ook Duitsland springt op de kar....
Wie staat er mee borg voor die oplopende Spaanse schuld? De landen die de vinger op de knip houden zoals Duitsland. Die Duitsers beseffen dat en gaan niet blij zijn met de cadeaus van de ECB aan Spanje.
Welke landen zitten nog in hetzelfde schuldschuitje? Italië - Griekenland - Portugal en misschien ook wel belgië.
Op 7 maart kostte een vat brent 119 dollar. Vandaag 120.7 dollar.tokkio schreef: ↑07 jun 2022, 15:55
En een vat Brent olie kost nu minder dan 3 maand geleden, en toch betalen ze in België meer aan de pomp....
https://moneytalk.knack.be/geld-en-beur ... 1654609625

Laatst gewijzigd door Wil. op 07 jun 2022, 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Dat is het gevolg van de decennia lange uitbouw van de verzorgingsstaat zonder dat de economische draagkracht van belgië het toeliet. Dus lenen maar.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Welke grafiek is de juiste, deze is voor de "Trackers" en die geeft voor 9 maart 128,54 en voor 8 juni 122,36Op 7 maart kostte een vat brent 119 dollar. Vandaag 120.7 dollar.
Minder zou ik dat niet noemen. Vandaag is het meer.
Dat is het gevolg van de decennia lange uitbouw van de verzorgingsstaat zonder dat de economische draagkracht van belgië het toeliet. Dus lenen maar.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Het rare is dat de OPEC de voorbije maanden 432000 extra vaten olie meer liet oppompen, maar toch blijft de prijs stijgen.....Op 7 maart kostte een vat brent 119 dollar. Vandaag 120.7 dollar.
Minder zou ik dat niet noemen. Vandaag is het meer.

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.