In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (3)
-
Sita

zonnebloemetje schreef: ↑11 jun 2022, 17:09
Sita dat probleem heb ik de laatste tijd ook om in te loggen , en mijn icoontje van sennet zit bovenaan in de werkbalk van mijn favorieten en als ik naar seniorennet wil dan klik ik daar op en sinds een tijdje krijg ik ook die melding zoals bij jou maar dan klik ik er nog een tweede keer op en dan zit ik binnen , dus misschien lukt dat bij jou ook ????? en ik blijf altijd ingelogd omdat ik mij nooit uitlog want dat vind ik wel gemakkelijk zo
nog veel bakplezier met de cake
Zonnebloemetje, ik weet wat je bedoelt, hoor. Ik heb het allemaal al geprobeerd maar zonder resultaat.
Vroeger bleef ik hier ook altijd ingelogd en dat verliep steeds goed.
Als ik het nu probeer, krijg ik onmiddellijk het bericht waarvan ik een knipsel postte.
Tweede, derde, vierde, vijfde ... keer klikken, niks helpt.
Enkel geduld, heel veel geduld.
Mama-inge, met zo'n jong gezin heb je nooit gedaan.
Wel fijn als je ziet dat ze zich amuseren.
En binnenkort zomervakantie, gelukkig woon je in een mooie omgeving waar je met de jongens op uit kan trekken.
Voor mij nog een beetje vroeg, maar ik wens iedereen alvast welterusten.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Voor allen met ziektes of andere narigheid, welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Neem gerust hoor, 'k ben de beroerdste niet..! Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne zondag
Ben weer vroeg wakker
De wasmachine gaat zo aan
En ik ga straks rabarber klaar maken, gekregen van de buren, ze hebben een hele grote plant staan en krijgen het zelf niet op.
Sita, aan de bak geweest, ziet er goed uit.
Ik geniet van alle mooie foto's die voorbij komen
Man gaat straks te vissen met de kinderen
Beterschap voor de zieken
Ben weer vroeg wakker
De wasmachine gaat zo aan
En ik ga straks rabarber klaar maken, gekregen van de buren, ze hebben een hele grote plant staan en krijgen het zelf niet op.
Sita, aan de bak geweest, ziet er goed uit.
Ik geniet van alle mooie foto's die voorbij komen
Man gaat straks te vissen met de kinderen
Beterschap voor de zieken
-

Mooi weer, dus ik ben ermee weg

Voor allen met ziektes of andere narigheid, welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben 
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemiddag ,
Ai Sita , dat is ook veel moeite doen om in te loggen .
Niet wegblijven hoor . Dat zou ik ook jammer vinden .
Marietteke ook al computerproblemen lees ik .
Ik wens jullie allemaal hier in het koffie en theehuisje een rustige zondag .

Ai Sita , dat is ook veel moeite doen om in te loggen .
Niet wegblijven hoor . Dat zou ik ook jammer vinden .
Marietteke ook al computerproblemen lees ik .
Ik wens jullie allemaal hier in het koffie en theehuisje een rustige zondag .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie middag alweer ondertussen
daar het nog goed fris was de eerste helft van de voormiddag hebben mijn ventje en ikke nog de laatste hand gelegd aan ons overdekt terras zodat alles proper afgewassen is en daarna hebben we ons daar geplaceerd met onze koffie en we zijn daar gezellig een tijdje blijven zitten en het was er heerlijk
en deze middag heb ik niet veel werk aan het middageten want ik maak lekkere croques van zelfgebakken brood met ham en kaas en veel verse groentjes er bij en dat zal smaken sè
Remie alweer fit van jou fietstochtje ???????????
mama-inge ik maak ook ieder jaar confituur van rabarber en dat eet ik wel eens graag
Sita jou cake ziet er lekker uit hoor , laat het maar smaken
en zeker niet weg blijven hoor want anders zal je hier gemist worden
An hopelijk alles goed met jou arm ??????
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
nog een gezellige zonnige zondag verder
hieronder nog een fotootje van ons overdekt terras
daaaaaaaaag

daar het nog goed fris was de eerste helft van de voormiddag hebben mijn ventje en ikke nog de laatste hand gelegd aan ons overdekt terras zodat alles proper afgewassen is en daarna hebben we ons daar geplaceerd met onze koffie en we zijn daar gezellig een tijdje blijven zitten en het was er heerlijk
en deze middag heb ik niet veel werk aan het middageten want ik maak lekkere croques van zelfgebakken brood met ham en kaas en veel verse groentjes er bij en dat zal smaken sè
Remie alweer fit van jou fietstochtje ???????????
mama-inge ik maak ook ieder jaar confituur van rabarber en dat eet ik wel eens graag
Sita jou cake ziet er lekker uit hoor , laat het maar smaken
en zeker niet weg blijven hoor want anders zal je hier gemist worden
An hopelijk alles goed met jou arm ??????
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
nog een gezellige zonnige zondag verder
hieronder nog een fotootje van ons overdekt terras
daaaaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Goede middag,
hier ook wat problemen om binnen te raken!! Inloggen, uitloggen, inloggen, site niet bereikbaar.......En dan is er ook nog steeds die melding van Norton waardoor ik het zaakje niet meer vertrouw.

Vrijdag was ik binnen het half uur terug buiten in de garage. Was een kleine electronische storing, zo gepiept door de techniekers. En alles werkt terug.
Gelukkig maar want als men die dingen eenmaal gewoon is kan men die niet meer missen.
An, de arm veel beter nu. Hopelijk geneest het nu goed.
Lenk, dochter wat tegendraads....is zeker de ik ik ik generatie? Ze zal het mettertijd wel eens beseffen maar dan zal het wel al te laat zijn. Is tegenwoordig erg hoe sommigen over hun ouders denken en steeds meer voor de carriere gaan en familie laten voor wat het is.
Laat u vooral niet hangen daardoor hé. Positief blijven, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
Bloemeke!!! Jij zal het ook nooit leren hé. Moest ik uw ventje zijn dan bond ik u vast op een stoel!
Remie, de temperaturen voor volgende week zijn naar mijn normen een beetje aan de hoge kant

Inge, al vroeg aan de slag met de was en de plas. Ja, huishouden is een zware job maar velen onderschatten dit wel!
Sita, ziet er een lekkere cake uit hoor. Ik denk dat ik die ruik tot hier...
. Heb ook die inlogproblemen hoor. Daarom niet wegblijven hé.
Marietteke, weer aan de pannenkoeken gezeten?? Met kinnekessuiker??? En problemen met de nieuwe laptop???? Op de verkeerde knoppekes gedrukt..

ponneke, ik ben nog steeds niet mee met de trein. Wie is puber??
Jadi, nog een weekje verlof. Is het etentje meegevallen? Nog veel sterkte voor de behandeling die uw ventje moet ondergaan.
Sarina, staat er vandaag een fietstochtje op het programma? Want met zo'n nieuwe fiets moet je er uit vliegen hé...
Gerda, hoe is het nu met uw been? Is waarschijnlijk iets van lange duur?
Allé, ben er mee weg.
Moest ik iemand vergeten zijn, is dit niet opzettelijk hé. Maar met namen werken is altijd gevaarlijk om iemand te vergeten.
Tot latersss...
hier ook wat problemen om binnen te raken!! Inloggen, uitloggen, inloggen, site niet bereikbaar.......En dan is er ook nog steeds die melding van Norton waardoor ik het zaakje niet meer vertrouw.

Vrijdag was ik binnen het half uur terug buiten in de garage. Was een kleine electronische storing, zo gepiept door de techniekers. En alles werkt terug.
Gelukkig maar want als men die dingen eenmaal gewoon is kan men die niet meer missen.
An, de arm veel beter nu. Hopelijk geneest het nu goed.
Lenk, dochter wat tegendraads....is zeker de ik ik ik generatie? Ze zal het mettertijd wel eens beseffen maar dan zal het wel al te laat zijn. Is tegenwoordig erg hoe sommigen over hun ouders denken en steeds meer voor de carriere gaan en familie laten voor wat het is.
Laat u vooral niet hangen daardoor hé. Positief blijven, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
Bloemeke!!! Jij zal het ook nooit leren hé. Moest ik uw ventje zijn dan bond ik u vast op een stoel!
Remie, de temperaturen voor volgende week zijn naar mijn normen een beetje aan de hoge kant
Inge, al vroeg aan de slag met de was en de plas. Ja, huishouden is een zware job maar velen onderschatten dit wel!
Sita, ziet er een lekkere cake uit hoor. Ik denk dat ik die ruik tot hier...
Marietteke, weer aan de pannenkoeken gezeten?? Met kinnekessuiker??? En problemen met de nieuwe laptop???? Op de verkeerde knoppekes gedrukt..
ponneke, ik ben nog steeds niet mee met de trein. Wie is puber??
Jadi, nog een weekje verlof. Is het etentje meegevallen? Nog veel sterkte voor de behandeling die uw ventje moet ondergaan.
Sarina, staat er vandaag een fietstochtje op het programma? Want met zo'n nieuwe fiets moet je er uit vliegen hé...
Gerda, hoe is het nu met uw been? Is waarschijnlijk iets van lange duur?
Allé, ben er mee weg.
Moest ik iemand vergeten zijn, is dit niet opzettelijk hé. Maar met namen werken is altijd gevaarlijk om iemand te vergeten.
Tot latersss...
Laatst gewijzigd door Bert op 12 jun 2022, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Ook vaan hieruit een goedemiddag! Het belooft weer vrij warm te worden, gisteren hadden we ruim 25° hier...is limiet voor me...
Ben met allerlei kleine klusjes bezig geweest na m'n uitgebreide wellnes tijd in de badkamer. Kreeg ik ineens honger, dus ik ga meteen wat eten.
Bert, puber alias murphy, alias vechtgenoot schept er genoegen in mij te dwarsbomen met z'n verstandelijk gebrek, en dus botst het hier heeeeel vaak. Ik doe er zo lang mogelijk het zwijgen toe, en negeren wat hij steeds blijft herhalen of uitspoken, maar af en toe loopt de emmer over...nu liep het bad over en dan ontploft mijn furie. Ondertussen kruipt hij zowat achter me aan (maakt me nog bozer!) maar een boze ponneke mijd je beter een hele tijd. Hier dus geen vaderdag vandaag, hij is trouwens ook geen vader, en ik ben niet z'n pispaal of voetveeg.
Sita, je cake doet me watertanden!
En zeker niet opgeven met hier te komen hoor, je weet nu dat er meerdere problemen hebben met datzelfde, ik zou jullie te erg missen!
Zonnebloemetje, lekker pootjes omhoog, dat hoor ik graag
Mama-inge zoals steeds druk in de weer met je drukke huishouden
Sarina, het spijt me dat te lezen
een dikke virtuele knuffel van mij 
Jadi met vakantie, Lenk zo te merken ook problemen
Zal ik er een groepshug van maken samen een beetje trooost!
Voor iedereen een fijne zondag!

Ben met allerlei kleine klusjes bezig geweest na m'n uitgebreide wellnes tijd in de badkamer. Kreeg ik ineens honger, dus ik ga meteen wat eten.
Bert, puber alias murphy, alias vechtgenoot schept er genoegen in mij te dwarsbomen met z'n verstandelijk gebrek, en dus botst het hier heeeeel vaak. Ik doe er zo lang mogelijk het zwijgen toe, en negeren wat hij steeds blijft herhalen of uitspoken, maar af en toe loopt de emmer over...nu liep het bad over en dan ontploft mijn furie. Ondertussen kruipt hij zowat achter me aan (maakt me nog bozer!) maar een boze ponneke mijd je beter een hele tijd. Hier dus geen vaderdag vandaag, hij is trouwens ook geen vader, en ik ben niet z'n pispaal of voetveeg.
Sita, je cake doet me watertanden!
En zeker niet opgeven met hier te komen hoor, je weet nu dat er meerdere problemen hebben met datzelfde, ik zou jullie te erg missen!
Zonnebloemetje, lekker pootjes omhoog, dat hoor ik graag
Mama-inge zoals steeds druk in de weer met je drukke huishouden
Sarina, het spijt me dat te lezen
een dikke virtuele knuffel van mij 
Jadi met vakantie, Lenk zo te merken ook problemen
Zal ik er een groepshug van maken samen een beetje trooost!

Voor iedereen een fijne zondag!

-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
hallo
vanmiddag klein fietstochtje gedaan ,
en natuurlijk een klein tussen "snoepstopje "
Marietteke, weer aan de pannenkoeken gezeten?? Met kinnekessuiker??? En problemen met de nieuwe laptop???? Op de verkeerde knoppekes gedrukt."
Bertje , pannekoekjes eet ik altijd met "kinnekenssuiker"
En ja gisteren kreeg ik mijn pc niet aan ,
gewoon zwart scherm , kon niks doen ,
en ja ...wat dacht je ...hij was gewoon helemaal leeg ,
dus gewoon de stekker erin , en hij was terug ok ,
tja ...ik voelde me wel 'n beetje stom hoor
mijn harde schijf kan ik ook vergeten , heb het aan zoon gevraagd ,
maar die werkt ook niet meer , dus ben ik
al mijn mooie afbeeldingen kwijt
ponneke , mischien stomme vraag ,
maar is dat dan 'n ziekte dat je man heeft ?
Sita mmmm lekkere cake ,
is bij mij al jaren geleden dat ik die gemaakt heb n
mama igne , grote wasjes ..kleine wasjes ,
en zo blijf 'n mens altijd wel bezig ,
Remie die is zeker nog ergens aan het fietsen ,
Lenk , sterkte lieveke ,
hou de moed erin hoor
hopelijk voel je je vlug weer wat beter ,
want is natuurlijk heel erg , dat je de kleininderen zo weinig ziet
bloemeke een lekker croqueske , smaakt altijd
an w en niet teveel last van je arm ?
Sarina , ghyra jadi miesje gerda
fijne avond nog voor iedereen
vanmiddag klein fietstochtje gedaan ,
en natuurlijk een klein tussen "snoepstopje "
Marietteke, weer aan de pannenkoeken gezeten?? Met kinnekessuiker??? En problemen met de nieuwe laptop???? Op de verkeerde knoppekes gedrukt."
Bertje , pannekoekjes eet ik altijd met "kinnekenssuiker"
En ja gisteren kreeg ik mijn pc niet aan ,
gewoon zwart scherm , kon niks doen ,
en ja ...wat dacht je ...hij was gewoon helemaal leeg ,
dus gewoon de stekker erin , en hij was terug ok ,
tja ...ik voelde me wel 'n beetje stom hoor
mijn harde schijf kan ik ook vergeten , heb het aan zoon gevraagd ,
maar die werkt ook niet meer , dus ben ik
al mijn mooie afbeeldingen kwijt
ponneke , mischien stomme vraag ,
maar is dat dan 'n ziekte dat je man heeft ?
Sita mmmm lekkere cake ,
is bij mij al jaren geleden dat ik die gemaakt heb n
mama igne , grote wasjes ..kleine wasjes ,
en zo blijf 'n mens altijd wel bezig ,
Remie die is zeker nog ergens aan het fietsen ,
Lenk , sterkte lieveke ,
hou de moed erin hoor
hopelijk voel je je vlug weer wat beter ,
want is natuurlijk heel erg , dat je de kleininderen zo weinig ziet
bloemeke een lekker croqueske , smaakt altijd
an w en niet teveel last van je arm ?
Sarina , ghyra jadi miesje gerda
fijne avond nog voor iedereen
geluk vind je onverwacht
-
Sita
Jammer genoeg niet, Remie.
De schrijnwerker laat op zich wachten. De werken liggen al meer dan een week stil.
Ik hoop dat hij volgende week komt.
Maar ik wil niet klagen als ik de problemen van de anderen hier lees
De badkamer dat komt wel goed, alleen alweer veel geduld en wat telefoontjes naar de betrokken persoon.
Wel fijn te lezen dat men mij zou missen
Ik vind van mezelf dat ik niet zo veel te vertellen heb.

Ik hoop dat ik juist geteld heb
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

leuke foto van ons sookie

de kleinste geduldig op wacht voor wat lekkers

zo zijn ze het "liefst "

en hier als het vrouwtje naar haar werk vertrekt
Sita , hey lieveke ,
natuurlijk zou je gemist worden ,
dus aub hier blijven hoor ,
geluk vind je onverwacht
-

’t Was weer schitterend weer om even (± 3 uur) in onze achtertuin de polder te kunnen fietsen vanochtend.
Voor de liefhebber die ’n stukje virtueel mee zou willen fietsen hier wat plaatjes:

Beelden (14) verspringen
staat alweer in de keuken om ons maal voor straks klaar te maken. Normaal is ons diner tussen 17:30 en 18:00 uur en proberen ons daar zoveel als mogelijk aan te houden, want regelmaat is heel belangrijk voor iemand met diabetes (type 1).
Menu:

‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben 
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en