In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (3)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)
Bert

12 jun 2022, 17:35

Marietteke, prachtig die foto!!

Afbeelding

zonnebloemetje

12 jun 2022, 18:11

hallooooo

ik kom nog efkes piepen want het is nogal stil vandaag op het forum
deze middag in het weerbericht op VTM gezien dat het volgende week alsmaar warmer word
dus zal ik mijn werkjes iedere dag een beetje vroeg 's morgens doen wanneer het nog frisjes is want later op de dag zal het voor mij te warm zijn en dan doe ik niks als het zo warm is en das dan goed verdeeld hé om de rest van de dag alleen maar het nodige te doen

marietteke wat een mooie fotootjes van de hondjes
en deze met je zoon er bij heeft Bertje goed ingekaderd voor jou zie ik

Remie weeral van je fietstochtje genoten zo te zien , groot gelijk hoor en zo heb je dan toch een nieuwe bezigheid gevonden nu dat je niet meer gaat varen , en smakelijk voor strakjes hoor

Sita oei das ambetant dat je badkamer nog niet helemaal is afgewerkt , hoe is dat toch mogelijk
kunnen die mannen dat niet direct afwerken en dan is volgende maand het verlof al in zicht
hopelijk komen ze de volgende weken om alles af te werken

Ponneke oei das niet leuk als je je ganse dagen moet ergeren aan elkaar en ik begrijp wel dat dat lastig moet zijn voor jou en een goeie oplossing zal dan ook wel niet gemakkelijk zijn
gelukkig kan jij nog je zinnen verzetten met de hondjes , veel sterkte en goed moed

Sarina oei een dipje door te piekeren , hopelijk gaat het rap weer over maar ja gemakkelijk is anders hé
veel sterkte en probeer er het beste van te maken ondanks het gemis van de kleinkinderen

Bertje ook al problemen om in te loggen bij jou ?????????,
maar gelukkig is jou probleem met je auto rap opgelost

allé ik ben er mee weg sè

voor iedereen met pijn en zorgen een dikke welgemeende knuffel
en voor de anderen ook hoor

daaaaaaag

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Remie

12 jun 2022, 18:45

marietteke schreef:
12 jun 2022, 17:08
leuke foto van ons sookie
Afbeelding

Lenk

12 jun 2022, 18:49

Ponneke dank voor de groepsknuffel. Jij verdient er ook 1 hoor. Jij hebt het ook niet gemakkelijk met je puber.

Sarina, ik weet en begrijp hoe je je voelt. Ook een dikke knuffel van mij. Soms gaat het goed en soms kruip je zo diep en vraag je je af wat heb ik misdaan.

Ja Bert daar zeg je het de ik, ik, ik maatschappij. Gelukkig de boordcomputer van je auto snel opgelost.

Zonnebloemeke, rustig aan jij hé, en ja het wordt warmer tot heet, niet mijn weer ik kan daar niet tegen.
Gelukkig hebben wij een fris huis, aan de zuid kant luiken en rolluiken en screens boven. Bovendien heb ik een airco om mijn slaapkamer.

Gerda, hou gaat het met je been, is er al enig beterschap in zicht, sterkte hoor

Marietteke, je moet je niet dom voelen hoor. Kan de slimste overkomen. Ik had in mijn carrière ooit een baas, was ingenieur en die vroeg aan mij, zeg ik krijg mijn computer niet opgestart. Ik naar dat bureel en wat denk je de stekker stak niet in. Gelachen dat ik heb. Wat twee schatten van honden. Zo'n lieverds. Trouwens je zoon heeft een lieve uitstraling, lijkt me ook een lieverd.

An ik hoop dat je arm nu terug helemaal oké is. Donderdag moet man ook een verdacht vlekje laten weghalen op zijn arm

Mama Inge altijd in de weer met wasjes en HH klusjes. Met een kinderen heb je veel werk nog hé.

Sita, hé niet wegblijven hé mijn puzzelmaatje. Ik zou je heel hard missen

Remie, goed dat jij je fietstochtjes hebt in de plaats van je boottochtjes. Het is zeker niet hetzelfde en helemaal niet te vergelijken. Maar jij kan er nog op uit hé. En als je uitgekeken bent in je achtertuin fietsen in de Pinda en ergens naar toe rijden. Of gaat dit niet

Miesje, lang geleden dat we jou gelezen hebben.

Die inlegproblemen liggen toch niet aan de virusscanner hé. Ik had met mijn virusscanner problemen met de bank. Het spel blokkeerde constant ik kon gewoon niets doen en telkens maar opnieuw inloggen en het wieleke krijgen en proberen en proberen. Ook op My Pension begonnen de problemen. Op de laptop van het werk geen enkel probleem. Dus nu de virusscanner eraf en een andere erop gezet. Problemen opgelost. Ik wil maar zeggen.

Zo ik ga ermee stoppen, heb al een ganse epistel

Op het menu, slaatje met warme geitenkaas en al wat er bij hoort

Mensen hou jullie goed, wees voorzichtig want het rotvirus begint weer terrein in te pakken

marietteke

12 jun 2022, 19:23

8) 8)
Remie 'n goede stevige maaltijd ,
zal wel smaken na zo'n goede fietstocht :lol:
en tof , bedankt voor de foto

Bertje , tof ! bedankt voor de mooie kader

bloemeke ja ze beloven heel warm voor zaterdag ,
dan kunnen we niet naar buiten ,
en tegen dat wij naar 't zeetje komen ,
is het al een stuk frisser , maar we maken er het beste van hoor ,

fijne avond allemaal
geluk vind je onverwacht

Remie

12 jun 2022, 19:48

Lenk schreef:
12 jun 2022, 18:49

Remie, goed dat jij je fietstochtjes hebt in de plaats van je boottochtjes. En als je uitgekeken bent in je achtertuin fietsen in de Pinda en ergens naar toe rijden. Of gaat dit niet
Als ik langs vaarwater fietst doet het nog behoorlijk zeer als ik (ex) watersportvrienden zie varen hoor Lenk. 😞

Mijn gedachten gaan ook die kant op Lenk, en de ‘PINDA’ is daar zeker geschikt voor, want ’t is een vouwfietsje waarop ik me voortbeweeg op de Nederlandse paden hè. 😉

Past altijd, want mijn stoelrugleuningen achterin liggen altijd al plat in de ‘PINDA’ wat trouwens één van de grootste ergernissen van Afbeelding is Afbeelding
Deze zomer is er, wat mij betreft, voorlopig nog voldoende te zien en te ruiken in de polders bij ons in de buurt. 😀

ponneke

12 jun 2022, 22:14

Goede avond allen, nu wordt het weer frisser en da's fijn om te slapen straks

Lenk, dat zou best kunnen, dat de virusscaner voor die inlogproblemen zorgt, te zien hoe die staat ingesteld.
Je teller gaat vlug in elk geval zo te zien!
Vond nog een leuke : Afbeelding voor elk van ons!

Sita, ik vreesde er al voor dat de timing van je badkamer zou uitlopen. Is vandaag de dag "normaal" geworden, en niet alleen voor badkamers maar voor alles wat je wil laten doen. Ze vinden er wel een uitleg voor, het enige wat tijdig komt zijn de rekeningen, en voorschotten van werken in uitvoering

Marietteke? Je harde schijf pleite??? Hoe kan dat nu En echt alles kwijt, ooo wat erg Afbeelding

Over puber: restschade zwaar werkongeval. Van een stelling plat op beton gevallen, en heel zwaar gehavend naar uiteindelijk Middelheim ziekenhuis gebracht, waar hij een o.a. een hersenoperatie moest hebben, en had ook open dijbeenfractuur, kaken verbrijzeld... toen hij na weken uit coma kwam, was ik zijn zus die in Aken als verpleegster werkte???? Na bijna 2 maand, mocht hij dichterbij in Tongeren nogmaals 2 maand. Bijna 2 jaar later een aangepaste job gekregen (wou absoluut weer werken) maar ik was al heel vroeg op de hoogte gebracht : zou nooit meer de oude worden, en vroeger dan anderen aftakelen, de verzekeringen hebben er een zware kluif aan gehad. En de rest van het botje is nu voor mij dus.

Maar goed, ik heb voor mijn honden gekozen, en probeer met hun m'n zinnen te verzetten door af en toe te gaan showen, af en toe met veel liefde een nestje te hebben met ze....en dat is precies waar ik de laatste 2 weken "mijn project" van maakte, ik hoop dat er over enkele weken wat op stapel staat en me kan verheugen op lieve kleine pupjes. Daarvoor was ik zo druk, moesten allerlei testen en onderzoeken gebeuren, voor ik er aan wou beginnen. Ik ben niet zomaar een fokker, maar ben heel ver heel bekend en vermaard door de kwaliteit die hier geboren wordt en vertrekt, wereldwijd! #trots

Veel betersschap voor de zieken en behoeftigen, en voor iedereen fijne nachtrust meteen
Afbeelding

Remie

12 jun 2022, 22:34

Dit kereltje duikt vandaag wat vroeger tussen de vette-lappen...

Afbeelding

Remie

13 jun 2022, 05:19

Afbeelding

Remie

13 jun 2022, 05:24

Afbeelding

Afbeelding

Voor allen met ziektes of andere narigheid, welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.

Afbeelding Neem gerust hoor, 'k ben de beroerdste niet..! :lol:

Weet U dat ook weer..!

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Remie

13 jun 2022, 05:42

Afbeelding

Deze ochtend niet op ’t fietsje, heb andere dingen aan mijn hoofd die geregeld moeten worden op ’t gemeentehuis van de gemeente Zuidplas.

De afspraak is (kon ik digitaal maken) dat ik daar om 9:50 uur moet zijn met mijn paperassen en dan (direct?) geholpen gaat worden (wat dan niet (meer) digitaal kon door 'n foutje van mij :oops: ).

Afbeelding

Voor allen met ziektes of andere narigheid, welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.

Weet U dat ook weer..!

Afbeelding ‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben Afbeelding

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Laatst gewijzigd door Remie op 13 jun 2022, 07:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding

mama-inge

13 jun 2022, 06:46

Goedemorgen en een fijne maandag

Wat een narigheid hebben sommige mensen toch
Oké ik heb 2 kinderen met een rugzakje, maar dat is niets vergeleken bij wat ik hier regelmatig lees.
Sterkte voor wie het nodig heeft.

Straks de kinderen naar school
Huishoudelijke klusjes doen en vanmiddag een afspraak

Beterschap voor de zieken
Wild flower, hoe is het net je arm?
En Gerda, gaat het al beter met je been?
Rugklachten van ???

En ik geniet van alle mooie foto's
Van de puppies en natuur

jadi

13 jun 2022, 09:06

Afbeelding
Goede morgen iedereen
We zijn gestart met een nieuwe week.
Dus we gaan er van profiteren terwijl het nu nog kan.
Straks een wandeling en intussen de markt bezoeken
Wat fruit meebrengen en eierkoeken en dat is het
Tuurlijk een terraske doen
Deze namiddag thuis , ventje moet streng de zon mijden
Ik wens iedereen een super dag
toedeloe
menu: een pistolet met een duo Veurnse worstjes , ik heb daar zo'n goesting naar, het is jaren geleden
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

An-W

13 jun 2022, 11:54

Sarina , wat een prachtige bloemen foto's . Succes bij de mammo.

Inge , inderdaad , ieder huisje heeft zijn kruisje hoor .

Mijn arm gaat wel ok denk ik . 23 juni controle en hechtingen eruit en dan een week later algehele lichaams-check op onregelmatigheden .

Fijne maandag allemaal .

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

Remie

13 jun 2022, 15:45

Afbeelding

Vanochtend voor Piet met de korte achternaam naar ’t gemeentehuis van Zuidplas gereden, ik had verkeerde informatie (telefonisch) gehad van één of ander Miepie over ’t doel waarvoor ik daar moest zijn. 😠

Voor over 4 weken (15-7) heb ik daarvoor alweer ’n nieuwe afspraak kunnen/moeten maken.
’n Mens wordt er toch soms effe niet goed van……..

Voor de liefhebber ’n plaatje van ons dorp Moordrecht (‘t veer Moordrecht-Gouderak)

Afbeelding

Menu:

Afbeelding

Weet U dat ook weer..!

Afbeelding ‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben Afbeelding

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding