Coronavirus
-
Golf 5 - Lid geworden op: 23 apr 2021, 17:17
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/06/09 ... opnieuw-w/
Deel van Chinese stad Shanghai opnieuw in lockdown en opnieuw worden miljoenen getest op het coronavirus
Een week na de heropening van de Chinese miljoenenstad Shanghai gaat een deel van de stad opnieuw in lockdown. Het gaat om het district Minhang met 2,7 miljoen inwoners. Die moeten dit weekend allemaal getest worden en de lockdown blijft van kracht tot de resultaten bekend zijn.
De vaccins helpen daar blijkbaar ook niet . Dat is als je zelf produceert vaccins .
Zouden ze willen dat alles goed draait . Economie in alle landen .
Deel van Chinese stad Shanghai opnieuw in lockdown en opnieuw worden miljoenen getest op het coronavirus
Een week na de heropening van de Chinese miljoenenstad Shanghai gaat een deel van de stad opnieuw in lockdown. Het gaat om het district Minhang met 2,7 miljoen inwoners. Die moeten dit weekend allemaal getest worden en de lockdown blijft van kracht tot de resultaten bekend zijn.
De vaccins helpen daar blijkbaar ook niet . Dat is als je zelf produceert vaccins .
Zouden ze willen dat alles goed draait . Economie in alle landen .
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Binnenkort moet iedereen een apenspuit krijgen,misschien helpt dat ook tegen het covid virus B 5
https://www.hln.be/buitenland/duits-gez ... ~accc5090/
https://www.hln.be/buitenland/duits-gez ... ~accc5090/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Tokio : Mogen hun apenspuit hebben zal ze bedanken .
Denken die nu echt dat iedereen er zal achtergaan vergeet het maar .
Vaccin helpen ook niet want corona keert altijd terug .Rusthuis zijn ze al bezig en tweede booster .
En toch hebben ze nog altijd corona .
Minister Vandenbroucke ze zelf opgebruikt . Wens hem veel succes toe .
Denken die nu echt dat iedereen er zal achtergaan vergeet het maar .
Vaccin helpen ook niet want corona keert altijd terug .Rusthuis zijn ze al bezig en tweede booster .
En toch hebben ze nog altijd corona .
Minister Vandenbroucke ze zelf opgebruikt . Wens hem veel succes toe .
-
https://www.hln.be/binnenland/hln-onder ... LgbImIbpuo
HLN ONDERZOEK. De coronablunders van de overheid: 400.000 Belgen werden getest met vals materiaal
Er is door de federale overheid de voorbije jaren meermaals geblunderd in de aanpak van corona. Zo zijn minstens 400.000 Belgen getest met vals of dubieus materiaal en kregen ziekenhuizen slecht bewaarde medicijnen. De regering weet dat, maar zweeg erover. Wij slaan het blunderboek voor het eerst open.
Grootste leugenaars is de overheid .
Als mensen niet kunnen bedriegen hebben ze niet geleefd .
Top Minister die nu aanzet is en zijn medewerkers . Die mag ook aftreden plus zijn medewerkers .
Gaan ze die 400.000 Belgen ook op de hoogte brengen is toch minste wat ze kunnen doen .
HLN ONDERZOEK. De coronablunders van de overheid: 400.000 Belgen werden getest met vals materiaal
Er is door de federale overheid de voorbije jaren meermaals geblunderd in de aanpak van corona. Zo zijn minstens 400.000 Belgen getest met vals of dubieus materiaal en kregen ziekenhuizen slecht bewaarde medicijnen. De regering weet dat, maar zweeg erover. Wij slaan het blunderboek voor het eerst open.
Grootste leugenaars is de overheid .
Als mensen niet kunnen bedriegen hebben ze niet geleefd .
Top Minister die nu aanzet is en zijn medewerkers . Die mag ook aftreden plus zijn medewerkers .
Gaan ze die 400.000 Belgen ook op de hoogte brengen is toch minste wat ze kunnen doen .
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Geen enkel probleem. De sterfgevallen nemen zelfs nog af. Idem voor intensieve zorgen.
De mensen die in het ziekenhuis terechtkomen, hoe lang blijven die daar? 2 uren of een halve dag zelfs?
De verkoudheidbesmettingen blijven stabiel, hoor ik uit doorgaans welingelichte bron
De mensen die in het ziekenhuis terechtkomen, hoe lang blijven die daar? 2 uren of een halve dag zelfs?
De verkoudheidbesmettingen blijven stabiel, hoor ik uit doorgaans welingelichte bron

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
download/file.php?id=1953&sid=383d19396 ... f939643b61
Fred, en nu was bijna verlost van je ontsmettingalcohol, je plastieken handschoenen, mondmaskers e.d.meer.
Het zit u ook echt niet mee hé
Het zit u ook echt niet mee hé
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Nee , ik had beter verwacht. Ik wil ook wel eens van al die mondmasker en alcohol miserie af geraken.
In China kennen ze vandaag welgeteld 987 nieuwe besmettingen ( en geen overlijdens ) op een miljarden bevolking , en wij ... +1800 per dag met vooral hoge clusters van besmetting in Vlaanderen. ( https://datastudio.google.com/embed/rep ... page/giyUB ) Wie zijn hier de slimsten ?
-
OK, slimme Fred. Wat vind je van deze redenering:
Uit de zogezegde uitlaatpijp van een elektrische auto komt geen CO2. Die auto brengt dus zero extra uitstoot in de lucht.
en dan:
In China hebben ze geen coviddoden en wij hier wel. De Chinese aanpak brengt dus zero extra doden in de statistieken.
Als je de vergelijkbare denkfout niet snapt, dan geef je maar een seintje.
Uit de zogezegde uitlaatpijp van een elektrische auto komt geen CO2. Die auto brengt dus zero extra uitstoot in de lucht.
en dan:
In China hebben ze geen coviddoden en wij hier wel. De Chinese aanpak brengt dus zero extra doden in de statistieken.
Als je de vergelijkbare denkfout niet snapt, dan geef je maar een seintje.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ik vrees dat jij moedwillig een zware redereningsfout maakt.
Alle anti-China propagandisten beweren dat de blanke Westerlingen alles beter weten. En dan draaien ze hun hoofd weg van hun eigen tekortkomingen en fouten. Je mag het struisvogel politiek of wat dan ook noemen , mij om het even .... 
-
Als je in onwetendheid wil blijven leven, mij goed.
Nieuw: de Amerikaanse tegenhanger van Van den Broecke heeft op 1 maand tijd 2 keer een covidbesmetting opgelopen. Hij was dubbel ingeënt, geboosterd enz.

Nieuw: de Amerikaanse tegenhanger van Van den Broecke heeft op 1 maand tijd 2 keer een covidbesmetting opgelopen. Hij was dubbel ingeënt, geboosterd enz.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.