In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (3)
-
Bert
Goede morgen,
Bloemeke, een heel fijne verjaardag gewenst. Geniet er van.

Voor alle leuterkes ook nog een warme vrijdag.....
Bloemeke, een heel fijne verjaardag gewenst. Geniet er van.

Voor alle leuterkes ook nog een warme vrijdag.....
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Sarina , ik heb genoten van jouw bloemen foto's .
Remie , en ook van jouw fietstocht foto's van gisteren .
Lenk , die centimeter wordt steeds korter
Het wordt warm vandaag . Ik doe niet veel .
Fijne dag allemaal .

Sarina , ik heb genoten van jouw bloemen foto's .
Remie , en ook van jouw fietstocht foto's van gisteren .
Lenk , die centimeter wordt steeds korter
Het wordt warm vandaag . Ik doe niet veel .
Fijne dag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Zonnebloemetje van Harte Gefeliciteerd
en een fijne zonnige dag samen met Picasso

en een fijne zonnige dag samen met Picasso

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
Bloemeke,
Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag !

vandaag ' geniet dagje ' ......
samen met Picasso !
Mies xxx
Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag !

vandaag ' geniet dagje ' ......
samen met Picasso !
Mies xxx
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
Ook voor alle leuterkes
een fijne, zonnige dag gewenst
Geniet ervan .... met mate ... niet vergeten te ..smeren !
een fijne, zonnige dag gewenst
Geniet ervan .... met mate ... niet vergeten te ..smeren !
-
Sita

Zonneboemetje,
Van harte een heel gelukkige verjaardag gewenst.
Maak er een mooie en gezellige dag van, samen met jouw ventje.
Proost op je gezondheid
Fijne vrijdag iedereen.
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
En nu even voor allemaal
De hitte viel mee tot nu, maar we hebben nu toch de airco in gang gezet hoor, daar dient ze voor
Zelfs in het ziekenhuis stond die aan bij de cardioloog (ja, had een afspraak), en deze verwees me alweer door naar een neuroloog ivm mijn pijnlijke linker been, pijn die ondanks alles maar blijft duren - ook bij de kiné geen verlichting daarvoor.
Puber heeft ondertussen met de franse slag woonkamer en veranda gepoetst, de rest had ik gisteren allemaal gedaan. En ik een keertje de action in om te neuzen, je vind daar altijd wel wat nuttigs.
Na mijn baaldag gisteren, vandaag toch veel beter.
Eten....wat eten jullie met dit weer? Hier wordt het gebakken patatjes, slaatje erbij en baconblokjes.
Hondenschool ook afgeblazen vanwege het weer, dus hoef de deur niet meer uit.
Honden kammen vanavond, maar met airco is dat best te doen

Fotootjes van pups verleden jaar tussen de zonnebloemetjes
De hitte viel mee tot nu, maar we hebben nu toch de airco in gang gezet hoor, daar dient ze voor
Zelfs in het ziekenhuis stond die aan bij de cardioloog (ja, had een afspraak), en deze verwees me alweer door naar een neuroloog ivm mijn pijnlijke linker been, pijn die ondanks alles maar blijft duren - ook bij de kiné geen verlichting daarvoor.
Puber heeft ondertussen met de franse slag woonkamer en veranda gepoetst, de rest had ik gisteren allemaal gedaan. En ik een keertje de action in om te neuzen, je vind daar altijd wel wat nuttigs.
Na mijn baaldag gisteren, vandaag toch veel beter.
Eten....wat eten jullie met dit weer? Hier wordt het gebakken patatjes, slaatje erbij en baconblokjes.
Hondenschool ook afgeblazen vanwege het weer, dus hoef de deur niet meer uit.
Honden kammen vanavond, maar met airco is dat best te doen

Fotootjes van pups verleden jaar tussen de zonnebloemetjes
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Hier de bbq aan.
En morgen eten we een maaltijdsalade met iets afbakbrood
En verder bereiden we op de skotelbraai, makkelijk eten, bv krielaardappeltjes met een hamburger en dan sla, rabarber of appelmoes erbij.
En morgen eten we een maaltijdsalade met iets afbakbrood
En verder bereiden we op de skotelbraai, makkelijk eten, bv krielaardappeltjes met een hamburger en dan sla, rabarber of appelmoes erbij.
Laatst gewijzigd door mama-inge op 17 jun 2022, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Hallo allemaal,
op ons terras is het 33 graden
in de kamer wel lekker koel.
Vanavond eten wij kipdrumsticks, sudderen lekker in de pan.
en rijst met tomaten chickentonight met verse tomaat en erwtjes.
Met het wondje gaat het beter, kreeg 3x in de week zorg
maar nu nog 2x in de week.
heb alleen in de nacht veel pijn en daardoor veel slaap tekort.
maar ik ben blij dat er vooruitgang is.
Mijn man heeft trouwens een burnout, is al 9 wkn bij huis.
word een landurige kwestie pfff.
maar we houden ons samen op de been
Voor alle zieken beterschap.
en een fijne zonnige dag verder.
op ons terras is het 33 graden
in de kamer wel lekker koel.
Vanavond eten wij kipdrumsticks, sudderen lekker in de pan.
en rijst met tomaten chickentonight met verse tomaat en erwtjes.
Met het wondje gaat het beter, kreeg 3x in de week zorg
maar nu nog 2x in de week.
heb alleen in de nacht veel pijn en daardoor veel slaap tekort.
maar ik ben blij dat er vooruitgang is.
Mijn man heeft trouwens een burnout, is al 9 wkn bij huis.
word een landurige kwestie pfff.
maar we houden ons samen op de been
Voor alle zieken beterschap.
en een fijne zonnige dag verder.
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een warme namiddag iedereen
amai das warm vandaag , nie te doen
maar gelukkig konden wij binnen zitten om te lunchen bij de airco waar het gezellig en aangenaam fris was
we hebben heel lekker gegeten en dat kan eens smaken hé
en na het eten nog rap enkele kleine boodschappen gedaan aan de rand van Brugge en dan naar huis in de koelte en dat deed deugd , want hier binnen bij ons is het echt aangenaam en niet te warm
als je hier binnen komt zou je denken dat we hier airco hebben en das nochtans niet zo
maar vannacht stond alles hier open en deze morgen als de zon er was heb ik dan alles terug dicht gedaan om het fris te houden
we hebben deze morgen ook van ons ontbijtje genoten op ons overdekt terras en het was er echt goed
ik wil iedereen van harte bedanken voor de vele verjaardagswensen want dat doet deugd om al die leuke wensen te krijgen
jullie zijn allemaal lieve mensen met het hart op de juiste plaats

en nu ga ik mij nog efkes placeren sè in mijn zetel voor de tv
daaaaaaaag
amai das warm vandaag , nie te doen
maar gelukkig konden wij binnen zitten om te lunchen bij de airco waar het gezellig en aangenaam fris was
we hebben heel lekker gegeten en dat kan eens smaken hé
en na het eten nog rap enkele kleine boodschappen gedaan aan de rand van Brugge en dan naar huis in de koelte en dat deed deugd , want hier binnen bij ons is het echt aangenaam en niet te warm
als je hier binnen komt zou je denken dat we hier airco hebben en das nochtans niet zo
maar vannacht stond alles hier open en deze morgen als de zon er was heb ik dan alles terug dicht gedaan om het fris te houden
we hebben deze morgen ook van ons ontbijtje genoten op ons overdekt terras en het was er echt goed
ik wil iedereen van harte bedanken voor de vele verjaardagswensen want dat doet deugd om al die leuke wensen te krijgen
jullie zijn allemaal lieve mensen met het hart op de juiste plaats

en nu ga ik mij nog efkes placeren sè in mijn zetel voor de tv
daaaaaaaag
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Halo leuterkes en goed avond
Warm hé. Pff. Hier binnen valt het mee 23 graden met de luiken dicht, rolluik naar beneden en de koepel licht een screen over.
Door omstandigheden veel later de boodschappen moeten. Pff wat was het warm zeg in de auto. Jaja we hebben airco maar man wil die niet opzetten. Schuifdak open en dat is het.
Wij eten deze avond tapas en morgenavond gemarineerd vlees in de pan met sla uit de tuin en kleine tomaatjes en aardappelsla.
Heb voor Lenka lekker karnemelk meegebracht die doe ik half om half met water, zodat ze met dit weer extra drinkt. Doe ik elk jaar als het heel warm is, ze is er gek op en het is nog goed tegen vlooien en teken ivm de zuurtegraad van huid en bloed.
Ja mensen de teller tikt snel af en de lintmeter wordt steeds korter.
Ponneke ik zou heel graag een foto van mijn puzzel zetten, maar gezien er mensen op staan en dit geen privé forum is ga ik dat niet doen hoor. Ik wil hem wel in pb zetten.
Ik denk dat je met je puber wel het een en ander mee maakt denk ik. Wat jij hier schrijft is volgens mijn maar een tipje van de ijsberg
Zonnebloemeke genoten van je dagje lees ik zo, lekker gegeten.
Oei Gerda goed en slecht nieuws lees ik zo. Veel sterkte hoor.
Inge skotelbraai heb even moeten google ik wist niet wat dit was. Weer al iets bijgeleerd
Sarina, weer mooie foto's van je wandeling gezien
Remie, die tekst van jou kon ik zonder bril heel makkelijk lezen hoor? Was gemakkelijk.
Bert niet teveel last van de warmte want jij kan daar niet zo goed tegen hé. Hopelijk is het bij jullie fris binnen en kan de warmte makkelijk buiten houden
Miesje ook nog even geleden, lang geleden was dit
Mensen ik ga eruit mss straks als het wat afgekoeld is buiten wat lezen of zo ik zie wel.
Morgen nog warmer en daarna verkoeling. Hoop ik toch
Warm hé. Pff. Hier binnen valt het mee 23 graden met de luiken dicht, rolluik naar beneden en de koepel licht een screen over.
Door omstandigheden veel later de boodschappen moeten. Pff wat was het warm zeg in de auto. Jaja we hebben airco maar man wil die niet opzetten. Schuifdak open en dat is het.
Wij eten deze avond tapas en morgenavond gemarineerd vlees in de pan met sla uit de tuin en kleine tomaatjes en aardappelsla.
Heb voor Lenka lekker karnemelk meegebracht die doe ik half om half met water, zodat ze met dit weer extra drinkt. Doe ik elk jaar als het heel warm is, ze is er gek op en het is nog goed tegen vlooien en teken ivm de zuurtegraad van huid en bloed.
Ja mensen de teller tikt snel af en de lintmeter wordt steeds korter.
Ponneke ik zou heel graag een foto van mijn puzzel zetten, maar gezien er mensen op staan en dit geen privé forum is ga ik dat niet doen hoor. Ik wil hem wel in pb zetten.
Ik denk dat je met je puber wel het een en ander mee maakt denk ik. Wat jij hier schrijft is volgens mijn maar een tipje van de ijsberg
Zonnebloemeke genoten van je dagje lees ik zo, lekker gegeten.
Oei Gerda goed en slecht nieuws lees ik zo. Veel sterkte hoor.
Inge skotelbraai heb even moeten google ik wist niet wat dit was. Weer al iets bijgeleerd
Sarina, weer mooie foto's van je wandeling gezien
Remie, die tekst van jou kon ik zonder bril heel makkelijk lezen hoor? Was gemakkelijk.
Bert niet teveel last van de warmte want jij kan daar niet zo goed tegen hé. Hopelijk is het bij jullie fris binnen en kan de warmte makkelijk buiten houden
Miesje ook nog even geleden, lang geleden was dit
Mensen ik ga eruit mss straks als het wat afgekoeld is buiten wat lezen of zo ik zie wel.
Morgen nog warmer en daarna verkoeling. Hoop ik toch