Goede morgen seizoentjes,
i'm late! Maar ik ben pas in de vroege ochtend in diepere slaap geraakt.
gisteren dus naar de kermis. bij het lunapark was het geen vetten. en we gaan geen brol in huis halen om die punten kwijt te geraken dus we houden ze voorlopig. de bakken lagen echter zag ik onbespeelbaar. ( alles in het midden op een hoopje- dus moet je zeker een halve bak jetons gebruiken om die vooraan te krijgen) bij Linda voor 10 euro aan kogels moeten bestellen om een mooie messenset te kunnen verkrijgen èn en laserpointer voor Gimly.
ik had gedacht dat hij bang zou zijn maar neen! hij was getikketakt om die rode stip te pakken! toen die stip ineens weg was, keek hij beteuterd! hebben ferm gelachen.
we gaan via zoo+ ander kattenzand moeten bestellen want de kwaliteit van die vègètal korrels is niet je van het. veel te weinig klontering. en grof. niet zo fijn voor fluwelen pootjes. van het eten zijn we tevreden nu ook van hun kattezand tevreden zijn en we moeten dan niet meer gaan zoeken want op de site van carrefour is zijn zand niet meer verkrijgbaar.
Clive: er komt volgende week ook nog een pakje aan. dat van de tenspleisters.
ik hou ook van accesoires, dat maakt of breekt je outfit vind ik. nu komt er een nieuwe horloge aan met romeinse cijfers. en een ring met groene steen. mijn grijze poncho met een grote libellebroche is een succes.
neef en zijn madam en de kleine komen in juli af naar zee. moeten nog een datum regelen. er is geen verjaardagfeestje voor haar 1 jaar want net dan zijn ze op reis. ik denk dat Justine net hetzelfde denkt als wij. 1) je moet rekening houden met oma en loverboy/betweter. 2) rekening houden met de toestand van haar schoonmoeder. 3) die tweeling van haar schoonzusje. gaan ze niet ziek zijn of liggen ze weer in de kliniek voor een of andere test. daarom kiezen wij voor ons zelf. denk ook dat neef niet veel familie meer ziet want op de receptie drong hij er echt op aan om langs te komen. das de typische familie die je alleen maar ziet op begrafenissen, huwelijken of dopen. ik vraag mij af wat haar ouders nu denken van die relatie van de oma van fre met die loverboy/betweter. als ik dat tegen de mensen zeg kijken ze raar. die affaire is immers al meer dan 56 jaar oud! de kleint gelijkt met de dag op frè. in het begin kon je dat niet goed zeggen maar nu op de foto's is er bewijs.
wat haar naamgenote uit Nederland betreft daar zit de kat weer in de horloge. het is weer uit met Jo. ik ben de tel kwijt. en ze gaat ze nooit terug nemen en enkele weken/maanden later is alles weer koek en ei. *zucht* ze moet maar relaties afzweren en ze is goed op weg om een crazy catlady te worden. nu zit ze weer in zak en as en haalt zichzelf naar beneden. toen ze de woorden schreef wilde ze weer niet meer leven. Hans draait zich alweer om in zijn graf.

ach, ik zal wel op een vrijdag een mss krijgen met kan ik praten.
er ontbrak in de apotheek een flesje contramal. ik heb er dus nog een tegoed. heb er nu voor alle zekerheid 2. morgen gaat ventje er om.
vandaag eten we spaghetti met kippegehakt en geraspte kaas van de boni. die vind ik beter van smaak. is zachter. paremezaankaas vind ik te zout. ik hou van gorgonzola en tallegio maar die laatste is soms moeilijk te krijgen. gisteren broodje brie gegeten. van de beenhouwer hebben we aan een prijsje een stuk belegen kaas gekregen. mensen willen geen kleine sneetjes. hij gaat een rundshart bestellen maar die weegt +/- 2 kilo! hij vroeg aan ventje of die soms geen varkenshart had verstaan; die zijn kleiner. neen. en vroeger was het thuis altijd varkenslever, hier nu runds. smaakt ook verfijnder. binnen 14 dagen gaat de slager in verlof. hopelijk komt hij weer niets tegen! vroeger hadden we twee slagers maar nu 1. wij gaan onze diepvries leeg eten en dan een colli bestellen, vlak voor hij sluit. wat die diepvries betreft er zit waarschijnlijk dingen in die al jaren verbruikt moesten zijn. grote schoonmaak dus en ook van de frigo want ik heb nog een doos pralines van 2 jaar geleden. ga er degene uithalen die ik wel lust.
ik ga nu naar de boerderij: gaan vissen. dan mijn case oplossen.
Fijne dag seizoentjes keep safe en knuffel!