Goedemorgen Seizoentjes,
Gisteren de strijk niet gedaan, dus heb ik deze deze ochtend gedaan in alle vroegte met Matice in mijn kielzog. Manlief stond op en was me kwijt, ( ik strijk in de garage), kwam dan helemaal naar beneden en zag me bezig. Hij is me een cappuccino komen brengen, dat vond ik lief. De volledige strijk is gedaan, mag een dagje luchten en verdwijnt dan in de dressing. Had gisteren echt geen zin om eraan te beginnen.
HVT, een bitterzoete dag voor jou vandaag.
Oma-C, de dochter op bezoek gehad, jullie hadden vast veel tegen elkaar te vertellen. Het is inderdaad niet kort bij de deur, we zijn daar ooit eens langs gekomen toen we ergens in Nederland vandaan kwamen en ik zag toen pas dat dat toch wel nog een heel stukje rijden was.
MJ, het doet mij goed dat jullie het daar naar jullie zin hebben. En manlief krijgt een voertuig bij, dat verbreedt zijn vrijheid. Dus dat is een heel goede keuze. En je hebt het zo druk, af en toe ook eens proberen te ontspannen hoor.
Wilde eend, fijn dat jij jouw zorgen eens aan de kant kunt zetten. Geniet van deze momenten, soms zijn ze behoorlijk schaars.
Anjelier, jij zult de Ukjes nu wel nog eens vaker moeten oppassen nu dat het vakantie is, maar ik denk dat jij dat graag hebt, zo zorgen voor de kleintjes. Moet altijd lachen als je schrijft dat wanneer de Ukjes bij jullie zijn geweest, Spaanse Woef uitgeteld in de zetel ligt

.
Muddy Maddy, Duvel gedronken, schijnt een lekker bier te zijn. Maar geloof dat dat wel een zwaarder bier is dan een gewone pils. Bier lust ik niet. Manlief vindt dan weer alleen Jup*lair lekker. Alles met mate natuurlijk. Als we een terrasje doen, drinkt hij 2 pintjes en ik 1 wijntje. Ik drink dan ook heel langzaam net zoals ik ook langzaam eet. Dat laatste vind ik best een beetje vervelend, de anderen moeten dan altijd op mij wachten terwijl mij aanmoedigend alles proberen op te eten. Maar als ik genoeg heb, heb ik genoeg, ga me voor de schone schijn niet ziek eten.
Gisteren kreeg ik een berichtje op mijn telefoon waar ik op de link moest van opendoen om zogezegd mijn vakantiegeld uit te tellen en dan werd dat meteen op mijn rekening gestort. Heb dat onmiddellijk zonder op de link te toetsen verwijderd. Dus lieve dames, ik haal het hier maar even aan, opletten als jullie dergelijk bericht krijgen , dadelijk verwijderen en zeer zeker niet op de link duwen.
Gisteren was het hier jaarmarkt(je). Er stond echt niet veel en is een langzame dood aan het sterven.
Het enige wat we gekocht hadden, waren aardbeien en kersen en bij de tupp*rware stand , stond een doos met plastic potjes aan 5€ het stuk. Daar heb ik er 2 van gekocht. Dat vond ik echt goedkoop voor dat merk.
We hadden Matice niet meegenomen, want voor even veel geld is het daar druk en iedereen wilt hem dan aanraken en dat is niet leuk meer voor hem. Hij geniet wel van al die aandacht, maar teveel is teveel.
Bekske, ik zou jou bijna vergeten

. Hoop dat je een mooie dag voor de boeg hebt zonder pijn.
Zo, ik ga plaats maken voor de andere Seizoentjes. Ik wens iedereen een zonnige zondag. Liefs en een knuffel voor elk van jullie.