In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (4)
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Sita , ik heb je pb-tje terug gelezen hoor . Dank je wel.
Allemaal bedankt voor het medeleven met mijn dochters zware bevalling .
Ik hoop ook zo dat de nare ervaring langzaam naar de achtergrond verdwijnt en ze ten volle kunnen genieten van hun gezinnetje zometeen .
Jadi , ik wens jou veel sterkte in deze moeilijke periode hoor .
Lenk , wat leuk de verrassing van jouw team. Zo zie je maar , je gaat gemist worden
Z'bloemeke , Myla is een echt fotomodel hoor
Bert , je weet dat je gemist word .
Ik wens jullie allemaal een heel fijne zaterdag .

Sita , ik heb je pb-tje terug gelezen hoor . Dank je wel.
Allemaal bedankt voor het medeleven met mijn dochters zware bevalling .
Ik hoop ook zo dat de nare ervaring langzaam naar de achtergrond verdwijnt en ze ten volle kunnen genieten van hun gezinnetje zometeen .
Jadi , ik wens jou veel sterkte in deze moeilijke periode hoor .
Lenk , wat leuk de verrassing van jouw team. Zo zie je maar , je gaat gemist worden
Z'bloemeke , Myla is een echt fotomodel hoor
Bert , je weet dat je gemist word .
Ik wens jullie allemaal een heel fijne zaterdag .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne zaterdag
Werk is weer klaar
Vandaag jaarmarkt in ons dorp, daar zijn we ook al even langs de kraampjes gelopen
Vanmiddag nog wat boodschappen doen in Emmen en verder gaan we genieten van het weekend
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Werk is weer klaar
Vandaag jaarmarkt in ons dorp, daar zijn we ook al even langs de kraampjes gelopen
Vanmiddag nog wat boodschappen doen in Emmen en verder gaan we genieten van het weekend
-
Sita
Goedemiddag iedereen,
Ponneke, veel plezier gewenst op de hondenshow. Maar dat zal wel lukken met jouw prijsbeest(en)
Remie, je bent zo stilletjes ...
Vanmorgen al met de fiets onderweg geweest, veronderstel ik.
Grootjegerda, een groetje terug. Kan nog moeilijk goedemorgen zeggen. Hier wisselen zon en wolken elkaar af. Zalig weer, vind ik.
Alweer een lekker ontbijt van Sarina. Daar heb ik telkens wel zin in.
Voetjes onder tafel en genieten maar.
Wat een prachtige bloem heb jij gefotografeerd!
De badkamer, hopelijk geen 'never ending story'
Ach nee, het komt allemaal wel in orde.
An, ik heb je PB-tje goed ontvangen, beantwoord en er zit weer wat in je brievenbus.
Mama-inge, geniet maar van het weekend. Het blijven aangename temperaturen en het zou droog blijven. Dat heeft de weerman toch beloofd.
Vandaag nog niet veel anders gedaan dan opruimen en stof wegpoetsen.
En nu 'de blok erop', de rest is voor volgende week.
Fijne zaterdag nog aan iedereen.
Ponneke, veel plezier gewenst op de hondenshow. Maar dat zal wel lukken met jouw prijsbeest(en)
Remie, je bent zo stilletjes ...
Vanmorgen al met de fiets onderweg geweest, veronderstel ik.
Grootjegerda, een groetje terug. Kan nog moeilijk goedemorgen zeggen. Hier wisselen zon en wolken elkaar af. Zalig weer, vind ik.
Alweer een lekker ontbijt van Sarina. Daar heb ik telkens wel zin in.
Voetjes onder tafel en genieten maar.
Wat een prachtige bloem heb jij gefotografeerd!
De badkamer, hopelijk geen 'never ending story'
Ach nee, het komt allemaal wel in orde.
An, ik heb je PB-tje goed ontvangen, beantwoord en er zit weer wat in je brievenbus.
Mama-inge, geniet maar van het weekend. Het blijven aangename temperaturen en het zou droog blijven. Dat heeft de weerman toch beloofd.
Vandaag nog niet veel anders gedaan dan opruimen en stof wegpoetsen.
En nu 'de blok erop', de rest is voor volgende week.
Fijne zaterdag nog aan iedereen.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
vandaag toch een stukje warmer dan gisteren en gisteren vond ik het al warm genoeg , maar das natuurlijk een bijwerking van die cortisone inspuiting van deze week
maar gelukkig is het hier bij ons lekker koel binnen zo'n 19° en das best aangenaam
zojuist een lekkere koffie gedronken met een stuk verse confituurtaart er bij en dat smaakte hoor
en deze middag was het ook lekker , frietjes met sla en tomaten en vol au vent voor mij en voor mijn ventje met americain préparé want daar had hij eens goesting naar
marietteke wat een mooie foto van jou daar in dat wachthokje
en hoe gaat het nog met de kleine puppy Vinnie ?????????????????
Sita wat jammer dat ze bij jou die badkamer niet direct kunnen afwerken
en Myla kan echt al heel veel voor haar leeftijd hoor die mijn ventje haar heeft aangeleerd
en Celine is natuurlijk content hé dat Myla al zoveel kan en zo verstandig en slim is ondanks dat ze nog geen vijf maanden is
jadi veel sterkte hoor voor jou en je ventje
en moeten jullie de zaterdag ook naar het ziekenhuis ??????????????
An wat erg voor jou dochter dat alles zo traag en moeilijk is verlopen
hopelijk komt alles goed met haar en de baby
Lenk ik kan het geloven dat je van de kindjes genoten hebt , hopelijk kan je hen nu meer zien nu dat je op pensioen bent
ponneke veel succes op de show vandaag
Remie bedankt voor de koffie want dat kan smaken in de voormiddag bij mij
gerda alweer beter daar bij jullie hoop ik
Sarina hopelijk gaat het de goeie kant op met jou en je ventje
en ja Myla groeit als kool en haar nesthaar word al vervangen door mooier haar die ook wat langer is
mama-inge halloooo
Bertje nog geen goesting om te komen schrijven ????? neem gerust wat tijd en we zien je dan wel terug zeker
miesje alles goed daar bij jou ??????????
en ghyra is aan 't genieten met Dieseltje op de camping denk ik
allé ik ben er mee weg sè
nog een aangename zaterdag voor iedereen
daaaaaaaag

vandaag toch een stukje warmer dan gisteren en gisteren vond ik het al warm genoeg , maar das natuurlijk een bijwerking van die cortisone inspuiting van deze week
maar gelukkig is het hier bij ons lekker koel binnen zo'n 19° en das best aangenaam
zojuist een lekkere koffie gedronken met een stuk verse confituurtaart er bij en dat smaakte hoor
en deze middag was het ook lekker , frietjes met sla en tomaten en vol au vent voor mij en voor mijn ventje met americain préparé want daar had hij eens goesting naar
marietteke wat een mooie foto van jou daar in dat wachthokje
en hoe gaat het nog met de kleine puppy Vinnie ?????????????????
Sita wat jammer dat ze bij jou die badkamer niet direct kunnen afwerken
en Myla kan echt al heel veel voor haar leeftijd hoor die mijn ventje haar heeft aangeleerd
en Celine is natuurlijk content hé dat Myla al zoveel kan en zo verstandig en slim is ondanks dat ze nog geen vijf maanden is
jadi veel sterkte hoor voor jou en je ventje
en moeten jullie de zaterdag ook naar het ziekenhuis ??????????????
An wat erg voor jou dochter dat alles zo traag en moeilijk is verlopen
hopelijk komt alles goed met haar en de baby
Lenk ik kan het geloven dat je van de kindjes genoten hebt , hopelijk kan je hen nu meer zien nu dat je op pensioen bent
ponneke veel succes op de show vandaag
Remie bedankt voor de koffie want dat kan smaken in de voormiddag bij mij
gerda alweer beter daar bij jullie hoop ik
Sarina hopelijk gaat het de goeie kant op met jou en je ventje
en ja Myla groeit als kool en haar nesthaar word al vervangen door mooier haar die ook wat langer is
mama-inge halloooo
Bertje nog geen goesting om te komen schrijven ????? neem gerust wat tijd en we zien je dan wel terug zeker
miesje alles goed daar bij jou ??????????
en ghyra is aan 't genieten met Dieseltje op de camping denk ik
allé ik ben er mee weg sè
nog een aangename zaterdag voor iedereen
daaaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
halloooooo
hier nog een fotootje van Myla gisteren
en ze is toch altijd zoooo braaf

hier nog een fotootje van Myla gisteren
en ze is toch altijd zoooo braaf

Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Zo leuterkes, van over een uurtje thuis. Gras afgereden en plantjes die kapot waren vervangen Water gegeven. Ma geeft wel water maar soms te weinig op plekken waar de regen niet goed aankan. De parasol in elkaar gezet. We moeten betere verzwaring van de voet voorzien. Ma kan hem wel zelf open en dicht doen dus dat is al positief.
Man heeft ondertussen de uitstekende punten van de veranda afgeschuurd en terug gebeitst. Ma was tevreden maar wel moe na ons een ganse dag over de vloer.
Ik had wel de appel voor Lenka vergeten, maar dat vond ze niet erg hoor, ze heeft een lekere banaan in de plaats gekregen.
Gezien papegaaien teksten blijkbaar niet wordt gesmaakt ga ik eindigen met iedereen veel sterkte te wensen. en niet alles herhalen. Alhoewel ik niet kan smaken dat ik me hier aan regeltjes moet houden. Wat ik dus ook niet ga doen
An hoe gaat het met je dochter vandaag? ik ben wel benieuwd naar de naam van je kleinzoon hoor. En ook hoe groot is hij hoeveel weegt hij. En mogen jullie op bezoek in de kraaminstelling.
Beeeeeeeert joehoehoehoehoehoehoe, wil je ons mss aub eens vertellen wat er mis is in ons hoekje dat je voor onbepaalde tijd weg bent. Subiet ga ik naast Marietteke staan hoor.
Zonnebloemeke zo warm door de spuit. Zo warm is het vandaag echt niet hoor
Sita vandaag jij op 1.
Ponneke genoten van je dagje Doggyclub. Het was er heerlijk weer voor hé.
Sarina lekker ontbijt, toen wij vroeger nog naar Zwitserland gingen of Sud Tirol hadden we soms bij het ontbijt zo een zicht. Heerlijk was dat. Tja met ons bruintje is zoiets lastiger, maar dat wisten we toen we aan een hond begonnen. Ze zomaar droppen in een pension is niet ons ding. Wat de hond betreft samen uit samen thuis.
Inge genoten van je zaterdag, wel geniet morgen ook nog maar het blijven heerlijke temperaturen zo.
Uit gepapegaaid nu. Leuterkes allen geniet van jullie zaterdag avond.
Hier is de pizza net geleverd, even de oven in om terug krokant te worden en eten. tot morgen zekers. Als ik er geraak natuurlijk want ik moet de rode loper na het bezoek van ons hoog bezoek nog opruimen natuurlijk.

Man heeft ondertussen de uitstekende punten van de veranda afgeschuurd en terug gebeitst. Ma was tevreden maar wel moe na ons een ganse dag over de vloer.
Ik had wel de appel voor Lenka vergeten, maar dat vond ze niet erg hoor, ze heeft een lekere banaan in de plaats gekregen.
Gezien papegaaien teksten blijkbaar niet wordt gesmaakt ga ik eindigen met iedereen veel sterkte te wensen. en niet alles herhalen. Alhoewel ik niet kan smaken dat ik me hier aan regeltjes moet houden. Wat ik dus ook niet ga doen
An hoe gaat het met je dochter vandaag? ik ben wel benieuwd naar de naam van je kleinzoon hoor. En ook hoe groot is hij hoeveel weegt hij. En mogen jullie op bezoek in de kraaminstelling.
Beeeeeeeert joehoehoehoehoehoehoe, wil je ons mss aub eens vertellen wat er mis is in ons hoekje dat je voor onbepaalde tijd weg bent. Subiet ga ik naast Marietteke staan hoor.
Zonnebloemeke zo warm door de spuit. Zo warm is het vandaag echt niet hoor
Sita vandaag jij op 1.
Ponneke genoten van je dagje Doggyclub. Het was er heerlijk weer voor hé.
Sarina lekker ontbijt, toen wij vroeger nog naar Zwitserland gingen of Sud Tirol hadden we soms bij het ontbijt zo een zicht. Heerlijk was dat. Tja met ons bruintje is zoiets lastiger, maar dat wisten we toen we aan een hond begonnen. Ze zomaar droppen in een pension is niet ons ding. Wat de hond betreft samen uit samen thuis.
Inge genoten van je zaterdag, wel geniet morgen ook nog maar het blijven heerlijke temperaturen zo.
Uit gepapegaaid nu. Leuterkes allen geniet van jullie zaterdag avond.
Hier is de pizza net geleverd, even de oven in om terug krokant te worden en eten. tot morgen zekers. Als ik er geraak natuurlijk want ik moet de rode loper na het bezoek van ons hoog bezoek nog opruimen natuurlijk.
-
Fijne avond
Zo te lezen heeft iedereen wel genoten van deze dag
Of had het druk met het 1 en ander
Mooie foto's zag ik weer
Hier aan het eind van de middag de bbq aan gezet
Inmiddels is alles op en de boel weer aan de kant.
Nog even genieten van het mooie weer
Zo te lezen heeft iedereen wel genoten van deze dag
Of had het druk met het 1 en ander
Mooie foto's zag ik weer
Hier aan het eind van de middag de bbq aan gezet
Inmiddels is alles op en de boel weer aan de kant.
Nog even genieten van het mooie weer
-
Goedemorgen en een fijne dag
Lekker buiten mijn ontbijtje opgegeten
Wasmachine staat te draaien en verder doen
Ik vandaag niet veel.
Misschien straks nog een eindje fietsen
Want de voorspellingen zijn dat er vanmiddag regen komt
Lekker buiten mijn ontbijtje opgegeten
Wasmachine staat te draaien en verder doen
Ik vandaag niet veel.
Misschien straks nog een eindje fietsen
Want de voorspellingen zijn dat er vanmiddag regen komt
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Voor allen met ziektes of andere narigheid, welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Neem gerust hoor, 'k ben de beroerdste niet..! Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Klopt wel enigszins Sita, sorry..!
Afgelopen dinsdagnacht naar de woensdag voelde ik mezelf niet goed worden, was echt ’n rot nacht geweest..!
Toch geprobeerd woensdagochtend wat te fietsen, frisse lucht dacht ik, mocht niet baten, en langzamerhand toch zieker geworden en vooralsnog nu geen echte verbetering.
Dus ’t fietsje blijft even op stal, en hier zal ik dan toch vanzelfsprekend ook wat minder aanwezig zijn… op ’t puzzeltje voor de liefhebber na dan hè, die staan allemaal al klaar op datum voor ±2 maanden, en als ’t me blijft lukken, zal ik voorlopig blijven proberen iedere dag er één te posten.
Op dit ogenblik breng ik mijn dagen meer tussen de vette-lappen door dan dat ik er tussenuit ben..!
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedermorgen allemaal ,
Remie , beterschap en hopelijk gauw weer opgeknapt .
Lenk , dank je wel . Mijn oudste dochter is niet van de social media en wil niet dat ik iets herkenbaar op internet zet , dus ook de naam niet , sorry . Als je het echt wil weten , stuur ik je wel een pb-tje , goed ?
Het gewicht was ruim 7 pond en lengte doen ze niet meer opmeten meteen .
Sarina , ik snap precies hoe jij je voelt . Ik ben ook extreem gevoelig voor spanningen en stress .
Doe maar rustig aan . En schitterende foto's weer . Ik geniet ervan !
Inge was lekker aan de bbq en straks stukje fietsen ? Hier geen regen verwacht hoor , bij jou wel ?
Mijn dochter , schoonzoon en baby mochten gisteren om 12 uur na alle checks het ziekenhuis verlaten en lekker naar huis , waar de kraamzorg het overnam . Vroeger moest je 7 dagen of meer blijven , maar dat was waarschijnlijk door de narcose . Nu doen ze ruggeprik en mag ( moet ) je veel sneller weg , ze hebben de kamer ook weer nodig in het ziekenhuis denk ik dan . En alles was lichamelijk verder goed .
De baby slaapt en drinkt goed .
Nu even koffie zetten hoor
Fijne zondag en tot later .

Remie , beterschap en hopelijk gauw weer opgeknapt .
Lenk , dank je wel . Mijn oudste dochter is niet van de social media en wil niet dat ik iets herkenbaar op internet zet , dus ook de naam niet , sorry . Als je het echt wil weten , stuur ik je wel een pb-tje , goed ?
Het gewicht was ruim 7 pond en lengte doen ze niet meer opmeten meteen .
Sarina , ik snap precies hoe jij je voelt . Ik ben ook extreem gevoelig voor spanningen en stress .
Doe maar rustig aan . En schitterende foto's weer . Ik geniet ervan !
Inge was lekker aan de bbq en straks stukje fietsen ? Hier geen regen verwacht hoor , bij jou wel ?
Mijn dochter , schoonzoon en baby mochten gisteren om 12 uur na alle checks het ziekenhuis verlaten en lekker naar huis , waar de kraamzorg het overnam . Vroeger moest je 7 dagen of meer blijven , maar dat was waarschijnlijk door de narcose . Nu doen ze ruggeprik en mag ( moet ) je veel sneller weg , ze hebben de kamer ook weer nodig in het ziekenhuis denk ik dan . En alles was lichamelijk verder goed .
De baby slaapt en drinkt goed .
Nu even koffie zetten hoor

Fijne zondag en tot later .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
hallooooo een late goeie zondagmorgen allemaal
we zijn een koffietje aan 't drinken sè en dat smaakt , want 's middags eten wij toch nooit vroeg
vandaag doen we het rustig aan want tis zondag en gisteren had ik het een beetje druk met de wekelijkse wasjes en nog enkele andere werkjes
Lenk van dat papegaai gedoe daar trek ik mij niks van aan hoor , iedereen schrijft toch wat die wil hé , en nu dat je op pensioen bent moet je daar zeker je hoofd niet over breken , er zijn ergere dingen in 't leven
en ja dat ik dan zo warm heb is een bijwerking van die cortisone en dat kan gerust 2 à 3 weken duren maar helaas kan dat niet anders
geniet maar van je eerste weekend dat je op pensioen bent en Lenka is het zeker ook al een beetje gewoon dat je meer thuis bent
mama-inge is het nu bij jullie ook al vakantie voor de kinderen zoals bij ons hier in België ???????
Remie oei ben je ziek en hopelijk is het toch niet te erg
heel veel beterschap en laat je maar eens goed verzorgen door je vrouwtje
en hopelijk ben je vlug weer beter

Sarina doe maar rustig aan en probeer je te ontspannen en hopelijk gaat het nu de goeie kant op met je ventje en met jou
en wat een mooie fotootjes van jou wandelingen
An leuk dat je dochter al naar huis mocht en geniet maar van je koffietje nu dat alle spanningen verdwenen zijn
gerda hopelijk al weer wat beter daar bij jullie
allé ik zal moeten stoppen want mijn vingers verkrampen en ik kan bijna niet meer typen en het is nogal pijnlijk ook die krampen
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
geniet nog van jullie zondag verder
daaaaaaag

we zijn een koffietje aan 't drinken sè en dat smaakt , want 's middags eten wij toch nooit vroeg
vandaag doen we het rustig aan want tis zondag en gisteren had ik het een beetje druk met de wekelijkse wasjes en nog enkele andere werkjes
Lenk van dat papegaai gedoe daar trek ik mij niks van aan hoor , iedereen schrijft toch wat die wil hé , en nu dat je op pensioen bent moet je daar zeker je hoofd niet over breken , er zijn ergere dingen in 't leven
en ja dat ik dan zo warm heb is een bijwerking van die cortisone en dat kan gerust 2 à 3 weken duren maar helaas kan dat niet anders
geniet maar van je eerste weekend dat je op pensioen bent en Lenka is het zeker ook al een beetje gewoon dat je meer thuis bent
mama-inge is het nu bij jullie ook al vakantie voor de kinderen zoals bij ons hier in België ???????
Remie oei ben je ziek en hopelijk is het toch niet te erg
heel veel beterschap en laat je maar eens goed verzorgen door je vrouwtje
en hopelijk ben je vlug weer beter

Sarina doe maar rustig aan en probeer je te ontspannen en hopelijk gaat het nu de goeie kant op met je ventje en met jou
en wat een mooie fotootjes van jou wandelingen
An leuk dat je dochter al naar huis mocht en geniet maar van je koffietje nu dat alle spanningen verdwenen zijn
gerda hopelijk al weer wat beter daar bij jullie
allé ik zal moeten stoppen want mijn vingers verkrampen en ik kan bijna niet meer typen en het is nogal pijnlijk ook die krampen
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
geniet nog van jullie zondag verder
daaaaaaag

ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goedemorgen allen, ben nog een beetje lui en langzaam door de drukte van gisteren, dus aan mij heb je geen kind vandaag
Sarina, jouw plaatje is echt op mijn lijf geschreven, hoe verzin je het?
Prachtige foto's alweer om van te genieten, dank je!
En Gerda, dank voor de extra koffie, alle beetjes helpen om weer "op peil" te raken
Het was dan ook nogal druk gisteren, redelijk veel volk, en ik had al wat hoofdpijn bij het opstaan en nu nog met zo rare lichtflitsen voor m'n ogen...
De show was binnen te doen, en dan heb je ook meer lawaai, door het warme weer benauwd ook
Als allerlaatste werd ik gekeurd, en dit keer viel m'n hond niet in de smaak bij de keurmeester, en kreeg ze een Zeer Goed - wat een contrast met verleden week!
Wat fijn An, dat je dochter met haar baby al naar huis mocht, en met de gezinshulp komt dat zeker goed!
Zonnebloemetje, weer lekker aan de kok/was/plas?
En ja, Bert we missen je!!!!!! Kom dus maar gauw weer terug!
Voor de zieken (hopelijk geen Corona Remie?) spedig herstel, en worden jullie maar gauw beter
Die wat gaan BBQ-en laat het smaken en geniet!
Ik wil nu alleen maar rust even en energie bijtanken

Voor julie:

Sarina, jouw plaatje is echt op mijn lijf geschreven, hoe verzin je het?
Prachtige foto's alweer om van te genieten, dank je!
En Gerda, dank voor de extra koffie, alle beetjes helpen om weer "op peil" te raken
Het was dan ook nogal druk gisteren, redelijk veel volk, en ik had al wat hoofdpijn bij het opstaan en nu nog met zo rare lichtflitsen voor m'n ogen...
De show was binnen te doen, en dan heb je ook meer lawaai, door het warme weer benauwd ook
Als allerlaatste werd ik gekeurd, en dit keer viel m'n hond niet in de smaak bij de keurmeester, en kreeg ze een Zeer Goed - wat een contrast met verleden week!
Wat fijn An, dat je dochter met haar baby al naar huis mocht, en met de gezinshulp komt dat zeker goed!
Zonnebloemetje, weer lekker aan de kok/was/plas?
En ja, Bert we missen je!!!!!! Kom dus maar gauw weer terug!
Voor de zieken (hopelijk geen Corona Remie?) spedig herstel, en worden jullie maar gauw beter
Die wat gaan BBQ-en laat het smaken en geniet!
Ik wil nu alleen maar rust even en energie bijtanken

Voor julie: