In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (4)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

zonnebloemetje

03 jul 2022, 22:33

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

ponneke

03 jul 2022, 23:12

Een heerlijk rustige middag hier, puber was naar een familie BBQ (en ik geen zin, want daar krijg ik nogal shit over me heen, en ze vinden dat allen om te lachen???) En hoe meer er gelachen wordt hoe meer hij doorgaat. Nee dank je dus Afbeelding
Snap niet hoe ze ermee kunnen lachen, wetende dat het me zo kwetst... dus thuisblijven was een schitterende optie, ik scheid alvast van m'n schoonfamilie. Nu nog een van hun zo gek krijgen dat hij daar intrekt, wat zou de wereld mooi kunnen zijn!

Ik moet morgenvoormiddag onder de CT-scan, en ze brengen ervoor nog vlees voor de dogs

Beterschap voor de zieken onder ons
Afbeelding

Fijne avond allen en welterusten voor meteen

Afbeelding

zonnebloemetje

04 jul 2022, 06:21

halloooo een goeie morgen allemaal

ponneke veel succes met de CT-scan vandaag en hopelijk een goeie uitslag

daaaaaaag

Afbeelding

mama-inge

04 jul 2022, 06:39

😍 die puppyfoto's
Ponneke, sterkte met de ct scan

Goedemorgen en een fijne dag
De kinderen gaan straks naar school en ik heb de nodige huishaatklusjes te doen.
Vanmiddag gaan de kinderen zeilen

Remie

04 jul 2022, 07:14

Afbeelding

Afbeelding

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

An-W

04 jul 2022, 08:31

Goedemorgen allemaal ,

Inge , mooie foto's van jouw tocht .
Sita , prachtige avondlucht vastgelegd .
Marietteke , die puppies zijn om 'op te vreten' zo lief . En mooi Antwerpen.
Ponneke , wat naar zo'n schoonfamilie . Helemaal jouw situatie klinkt niet fijn . Sterkte ook met de ct scan.
Lenk , hopelijk heb je een gezellige dag gisteren gehad .
Remie , beterschap .
Bert , je word nog steeds gemist.
Sarina , gaat het al beter ?
Z'bloemeke , hallooooo. En verder nog allemaal halloooo.

Fijne maandag allemaal .

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

grootjegerda

04 jul 2022, 10:11

Afbeelding
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding
Sita

04 jul 2022, 10:27

Afbeelding
(Deze heb ik teruggevonden :lol: )

Goedemorgen iedereen,

mama-inge schreef:
03 jul 2022, 14:45
Sita, alleen de jongste hoor.
De oudste heeft meestal geen zin (daar word ik moe van....)
Als hij mee gaat is het met veel protest
Uiteindelijk blijkt het toch wel heel leuk en geniet hij er wel van, maar dan liefst korte stukjes
Die zal aan het puberen zijn, mama-inge :)

Marietteke, veel plezier en liefde in het gezin van je zoon en schoondochter, zo te zien.
Leuke foto's.
Alweer genoten van jouw dagje Antwerpen. Ik heb gelezen dat de waterbus duurder gaat worden.
Maar ja, wat wordt niet duurder? En we nemen ze niet mee, onze centen, als onze pijp uit is :wink:

Ponneke, niet zo fijn wat jij meemaakt in de familie.
Hopelijk een goed resultaat van je CT-scan 🤞

Bloemeke, qua temperatuur zal het een fijne dag worden voor jou, niet te warm en toch droog.

Remie, nog niet helemaal in orde blijkbaar. Beterschap nog.
Straks puzzelen, eerst nog wat HH-klusjes, zoals de meesten hier.

Grootjegerda, ook een goedemorgen 👋

Fijne dag nog iedereen.

ponneke

04 jul 2022, 12:20

Fijne maandag allen
Afbeelding

Voor de zieken hier veel beterschap en sterkte

Ben alweer terug van de CT-scan, mijn bloed zal de rest van de dag wel een ander kleurtje hebben denk ik en ik voel me een beetje licht in m'n kop Afbeelding
De uitslag hoor ik nog wel zeker, eind van de maandis een MRI gepland.
Behalve een prik en een pilletje onder de tong nergens van geweten, dus alles goed

Lenk, rode loper weer opgerold, of heeft ze hem meegenomen? Afbeelding
Het lijkt een beetje of de mannen in de lappenmand liggen als je zo nadenkt : de man van Gerda, Jadi en Sarina, spoorloze Bert, en Remie...en wie vergeet ik nog?

Ja Sarina, ik krijg dat liedje ook niet meer uit m'n kop van dat zeilen :mrgreen:
En die Ardennen...is mijn stille wens, maar dan voor altijd - ik koop er ooit nog een daar!

De rest is voor straks, eerst hier wat bijwerken dus tot laters!

zonnebloemetje

04 jul 2022, 18:09

halloooo iedereen

ik ben lekkere appelcake aan t bakken want de laatste tijd vond ik het alsmaar te warm om mijn oven aan te steken maar vandaag had ik nu toch efkes tijd en de temperatuur valt ook nog mee

ponneke nog geen uitslag van jou CT-scan ??????
ja die dokters hebben tijd hé , maar we hopen op een goeie uitslag

Sarina het ziet er daar op de fotootjes inderdaad gezellig en leuk uit in 'D Ardennen
en kunnen jullie niet eens een weekje op hotel gaan om er daar toch nog van te genieten ??????
en ben jij dat op de foto ??????

Sita wat mooi die foto van marietteke en ze staat er nog mee ook met dat uniform

gerda hallooooo

An ook voor jou een fijne maandag

Remie gaat het al wat beter met jou ??????? ik hoop van wel

marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie

nog een fijne maandag verder

daaaaaaag

Afbeelding

Lenk

04 jul 2022, 18:48

Zo leuterkes, net terug thuis Bij de jongste dochter de verjaardag cadeau van ons oudste kleindochter die 7 wordt gaan installeren. Een bord om buiten op te tekenen

Het bezoek van de oudste was rustig, over koetjes en kalfjes gepraat. Ik wilde het gesprek aan gaan over haar grootmoeder mijn moeder. Ik werd afgeblokt met de woorden dat ze niet de indruk hadden dat ze geestelijk achteruit gaat maar wel dat ze slechter hoorde. Dus moeder (ik dus, val ons hier niet mee lastig, trek uwe plan.

toen we thuis kwamen stond de dermatoloog op het antwoordapparaat. Het vlekje dat ze bij man hebben weggesneden is niet kwaadaardig maar was het wel geworden op termijn.

Na 2 uur zijn ze vertrokken met hun 15 peperplanten, 4 courgettes en 5 koolrabi. De rode loper hebben ze laten liggen de biologische groenten waren interessanter

Ponneke toch dat is niet fijn hoe je schoonfamilie je behandelt echt niet, je hebt al zoveel miserie met je man. Ik zou ook thuis blijven hoor. Hopelijk snel resultaat van je scan

Sarina een lichtpuntje aan het einde van de tunnel. Ja dat stekje in de Ardennen ziet er leuk uit. spijtig dan altijd aan leuke dingen een einde komt hé! En ja ben jij dat nu die ranke blonde schoonheid. Mss zijn ons mannen hier plots genezen als ze die foto goed bekijken

Zonnebloemeke terug je oven op awel ik probeer ook zoveel mogelijk het gebruik van de oven te vermijden als het warm is

Sita hahaha ik dacht dat ik deze foto van Marietteke al eens gezien had.

Inge nu zit ik dus ook met dat liedje in mijn hoofd van zeil je voor het eerste dan....

Remie, je puzzeltje heb ik nog niet gemaakt nog geen tijd gehad. Maar ga het nog proberen doen hoor. Veel beterschap en hopelijk snel terug hier bij ons.

Zo nu ga ik een wijntje nemen en daarna eten we mozarella met tomaat en basilicum.

Tot laters en hou jullie allemaal goed hé

zonnebloemetje

04 jul 2022, 19:22

halloooo allemaal

we gaan dadelijk eten sè want ik krijg al honger
de cake is uit de oven en die ziet er lekker uit

Lenk waarom doet jou dochter toch altijd zo raar tegen jou ???? wat een raar karakter zeg
en als het warm is doe ik normaal gezien ook de oven niet aan maar ik had nog iets liggen wat ik in mijn cake doe die niet lang meer kon blijven liggen en daarom heb ik vandaag toch nog gebakken
maar met alles open en de dampkap aan was het te doen hoor
en laat het jullie smaken hoor

daaaaaaag

Afbeelding

mama-inge

04 jul 2022, 19:25

[ :twisted:url=https://postimg.cc/FY6vhxp7]Afbeelding[/url]

Afbeelding

Fijne avond
Voor oudste was het niet de 1e keer.
Hij heeft zo'n 4 jaar geleden al een weekje zeilkamp gedaan.
Voor jongste was het wel de 1e keer

Mooie foto's van de ardennen

Lenk

04 jul 2022, 20:23

zonnebloemetje schreef:
04 jul 2022, 19:22
halloooo allemaal

we gaan dadelijk eten sè want ik krijg al honger
de cake is uit de oven en die ziet er lekker uit

Lenk waarom doet jou dochter toch altijd zo raar tegen jou ???? wat een raar karakter zeg
en als het warm is doe ik normaal gezien ook de oven niet aan maar ik had nog iets liggen wat ik in mijn cake doe die niet lang meer kon blijven liggen en daarom heb ik vandaag toch nog gebakken
maar met alles open en de dampkap aan was het te doen hoor
en laat het jullie smaken hoor

daaaaaaag

Afbeelding
Tja ze heeft niet mijn karakter. Ze heeft vaders karakter. Problemen welke? Waar? Hoe? Kweet niet?’
Neen er zijn er geen? Ik vroeg ooit aan haar vader ons brood is op denk je eraan aub. Resultaat geen brood hij had eraan gedacht, gewoon gedacht. En ik mocht op zoek om brood na mijn werk.

zonnebloemetje

04 jul 2022, 21:18

halloooooo

hier nog een fotootje van deze namiddag toen we bij Myla waren

Afbeelding

Sarina jij bent een echt fotomodel hoor en jammer dat je zo ver woont want anders zou ik eens trakteren met mijn lekkere cake en koffie

mama-inge wat leuk de kids daar aan het water

Lenk jammer dat het zo slecht gaat met jou dochter en nu zal ze ook niet meer veranderen denk ik maar jij bent er toch de dupe van doordat ze altijd zo raar doet

voor iedereen nog een gezellige avond verder

daaaaaaag

Afbeelding