In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (4)
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Op de bloemenfoto van Sita staat een vakje : klik hier !marietteke schreef: ↑15 jul 2022, 17:07Sita , hoe geraak ik aan de puzzel die jij effe ter vervaning van Remie hier zet ,?
Ik zou er gewoon op klikken en kijken wat er gebeurt ....

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Hey leuterkes
Ik waai ook nog even binnen. het eten staat te pruttelen, Pasta met courgettes, ui, tomaat, paprika room en gehaktballetjes.
Deze ochtend met Lenka naar de DA geweest, draadjes eruit en alles is mooi genezen. Mijn voet gaat echt dag op dag beter
We hebben ook onze boodschappen daaraan gekoppeld en zo een 22 km gefietst. Sarina we zijn naar Mortsel gefietst langs de fietsaustrade
Ik ben me nu toch ook zorgen aan het maken over Remie. Heeft niemand zijn e-mail gegevens of zo.
Marietteke jij genoten van de kust. Ik zou dat ook nog eens graag doen maar ventje heeft iets tegen de Belgische kust. De Nederlandse kust daarentegen houdt hij wel van.
Zonnebloemeke een dipje. Zal ik An vragen haar ladder boven te halen?
Bertje ook nog steeds afwezig. Ik begrijp nog steeds niet waarom. Maar het zal aan mij liggen
Ponneke niet ziek worden hé. Hopelijk ben je er nu terug een beetje bovenop. Een beetje teveel van alles de laatste tijd? Druk en druk en dat je puber nog
Leuk Sita dat jij nu puzzels maakt, ik miste die al. Dank je wel. En leuk dat je terug op het forum geraakt zonder problemen. Ik duim dat dit zo blijft hoor.
Gerda jij het ook goed nieuws over je wond, je ventje en leuke vooruitzichten. Geniet ervan hoor. Wanneer vertrek je?
Bahbah, waarom kan het weer niet blijven zoals vandaag. Heerlijk weertje vandaag. Volgende week zie ik echt niet naar uit. Maar ja meer als voorzorgen nemen en het eten aanpassen kan ik niet doen.
Ik kocht ook nog karnemelk voor Lenka, dat meng ik met water en kan ik haar extra laten drinken. Is ook nog goed tegen vlooien en teken
Zo ik ga eruit het eten is klaar
Leuterkes wees voorzichtig en hou jullie goed hé. Veel beterschap, sterkte die het kan gebruiken. Ook een knuffel voor wie dit effe graag heeft
Ik waai ook nog even binnen. het eten staat te pruttelen, Pasta met courgettes, ui, tomaat, paprika room en gehaktballetjes.
Deze ochtend met Lenka naar de DA geweest, draadjes eruit en alles is mooi genezen. Mijn voet gaat echt dag op dag beter
We hebben ook onze boodschappen daaraan gekoppeld en zo een 22 km gefietst. Sarina we zijn naar Mortsel gefietst langs de fietsaustrade
Ik ben me nu toch ook zorgen aan het maken over Remie. Heeft niemand zijn e-mail gegevens of zo.
Marietteke jij genoten van de kust. Ik zou dat ook nog eens graag doen maar ventje heeft iets tegen de Belgische kust. De Nederlandse kust daarentegen houdt hij wel van.
Zonnebloemeke een dipje. Zal ik An vragen haar ladder boven te halen?
Bertje ook nog steeds afwezig. Ik begrijp nog steeds niet waarom. Maar het zal aan mij liggen
Ponneke niet ziek worden hé. Hopelijk ben je er nu terug een beetje bovenop. Een beetje teveel van alles de laatste tijd? Druk en druk en dat je puber nog
Leuk Sita dat jij nu puzzels maakt, ik miste die al. Dank je wel. En leuk dat je terug op het forum geraakt zonder problemen. Ik duim dat dit zo blijft hoor.
Gerda jij het ook goed nieuws over je wond, je ventje en leuke vooruitzichten. Geniet ervan hoor. Wanneer vertrek je?
Bahbah, waarom kan het weer niet blijven zoals vandaag. Heerlijk weertje vandaag. Volgende week zie ik echt niet naar uit. Maar ja meer als voorzorgen nemen en het eten aanpassen kan ik niet doen.
Ik kocht ook nog karnemelk voor Lenka, dat meng ik met water en kan ik haar extra laten drinken. Is ook nog goed tegen vlooien en teken
Zo ik ga eruit het eten is klaar
Leuterkes wees voorzichtig en hou jullie goed hé. Veel beterschap, sterkte die het kan gebruiken. Ook een knuffel voor wie dit effe graag heeft
-
Haha ik bedoelde dat het aan mij ligt dat ik het niet begrijp. Niet dat het aan mij ligt dat hij weg blijft.Sarina schreef: ↑15 jul 2022, 20:16Lenk, hoe kom je daar in godsnaam er bijIk ben er zekers van dat jij daar niets mee te maken hebt, en wij begrijpen het allemaal niet, als Bert geen antwoord geeft op onze vragen wat er aan de hand is, tja heel jammer, maar we kunnen niet blijven bidden en smeken he
![]()
Naar Mortsel gefietst? klinkt bekend in mijn oren![]()
toch een mooie route nietwaar?
En van ….. Naar Kontich naar Hove naar Mortsel een mooi tochtje rustig zalig fietsen. Effe naar de bekende brillenwinkel in Mortsel familie van die lederwarenhandel in de brederodestraat. Ben je mee?
-
Sita
Ik hoop dat het waar is, An
Marietteke, ik zie dat An je het antwoord al gegeven heeft. Klikken en zien wat er gebeurtmarietteke schreef: ↑15 jul 2022, 17:07Sita , hoe geraak ik aan de puzzel die jij effe ter vervanging van Remie hier zet ?
Inge, als ik die op mijn telefoon zou maken, deed ik er wel meer dan een haf uur over, denk ik. Het voornaamste is dat je het fijn vindt om te doen.
Wie wil er nu niet graag een knuffel, Lenk? Alleen, we moeten weer voorzichtiger zijn voor C.
6 minuten rond voor de puzzel
Ik zit hier te lachen met jouw verslag, SarinaSarina schreef: ↑15 jul 2022, 20:52Sita, nu ben ik eerlijk gezegd geen puzzel fan maar ik heb deze eens geprobeerd uit nieuwsgierigheid en als die klaar was na 11 min. wilde ik de tijd bevestigen of wat dan ooken het lukte niet omdat ik daar niks van ken
Nu zag ik daar ergens rapport staan, en ik die alles letterlijk neem
dacht ik zoals een rapport van't school, want daar staan ook de resultaten en de punten wat je hebt gepresteerd
Toen ik daar op klikte, was dat om iets te rapporteren
man,man,man, wat ben ik toch zo dom
Hopelijk heb je daar niets van ondervonden
![]()
![]()
Je tijd verschijnt enkel in de rangschikking als je een account hebt op Jigidi.
Wat je ook kan doen is een printscreen nemen of een knipsel maken, van je gemaakte puzzel met de tijd ernaast en dat dan hier posten.
Zolang je niks hebt ingevuld bij 'report' zal ik er niks van ondervinden hoor.
En daarbij, als ze mij in de gevangenis steken, kom jij me wel bezoeken zeker?
Alweer mooie foto's van jou. Die met het standbeeld en de zon erachter, vind ik knap gevonden.
Gezellige avond nog iedereen. Beterschap voor de zieken en een schouderklopje en een ladder voor degenen met een dipje.
Bij leven en welzijn (en bij afwezigheid van het computerspook), tot morgen.
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goede avond allen, die nog wakker zijn
Ben er terug, de ladder maar gebruikt - bij deze bedankt voor het lenen! Denk bloeddruk of suikerspiegel wat te laag geweest
Zelfs naar de hondenschool geweest, de bloemtjes buiten (regen)water gegeven, en nu ga ik nog een paar honden kammen.
En die mooie puzzel hoop ik tussendoor ook nog te doen, dank je Sita voor de moeite
Al zal het resultaat niet schitterend zijn, snap niet hoe jullie dat zo vlug doen....
Jammer hoor Marietteke dat je de foto's weghaalde, ik vond ze best heel leuk en grappig!
Hop, nu gauw aan m'n laatste klus
Voor jullie een goede nachtrust

Ben er terug, de ladder maar gebruikt - bij deze bedankt voor het lenen! Denk bloeddruk of suikerspiegel wat te laag geweest
Zelfs naar de hondenschool geweest, de bloemtjes buiten (regen)water gegeven, en nu ga ik nog een paar honden kammen.
En die mooie puzzel hoop ik tussendoor ook nog te doen, dank je Sita voor de moeite
Al zal het resultaat niet schitterend zijn, snap niet hoe jullie dat zo vlug doen....
Jammer hoor Marietteke dat je de foto's weghaalde, ik vond ze best heel leuk en grappig!
Hop, nu gauw aan m'n laatste klus
Voor jullie een goede nachtrust

-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
In het voorbij passeren zag ik prachtige foto's van het middelheimpark bij Sarina
Verder kom ik jullie allemaal nog even een fijne zaterdag wensen .

In het voorbij passeren zag ik prachtige foto's van het middelheimpark bij Sarina

Verder kom ik jullie allemaal nog even een fijne zaterdag wensen .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Goede morgen iedereen, ik hen alles bij gelezen.
Maar sorry maar efkes heb ik nu niet veel tijd over.
Ventje is nu nog geplaagd met ferme huiduitslag
Allergisch tegen ene of andere zalf of medicatie die hij moet innemen
Hopelijk kunnen we zijn dermatoloog nog bereiken.
Vakantie periode allemaal niet zo gemakkelijk
Sita hartelijk dank ik heb een puzzel ontdekt.
Hoe lief dat je dit even overneemt van Remie
Voor mij is dit even mijn zinnen verzetten.
Laat maar komen
♥
Maar sorry maar efkes heb ik nu niet veel tijd over.
Ventje is nu nog geplaagd met ferme huiduitslag
Allergisch tegen ene of andere zalf of medicatie die hij moet innemen
Hopelijk kunnen we zijn dermatoloog nog bereiken.
Vakantie periode allemaal niet zo gemakkelijk
Sita hartelijk dank ik heb een puzzel ontdekt.
Hoe lief dat je dit even overneemt van Remie
Voor mij is dit even mijn zinnen verzetten.
Laat maar komen
♥
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goedemorgen leutertjes en een toppie zaterdag gewenst!

Wat is het rustig hier, de meesten op vakantie?
Gerda : jouw plaatje toverde gelijk een brede smile op mijn face! Die kan zo de BBQ op of gaan garen in de zon
Je foto's zijn schitterend Sarina, wat staat daar veel moois in dat park!
Mama-inge, hadden jullie niet vakantie? Dus maar rustig aan met dit weer...
Super Lenk dat je voet betert, ik zag je al met een gips rondhobbelen
Sita, An-W, Marietteke, Jadi en de de vermisten allemaal : fijne zaterdag en zalig weekend!
Voor de zieken verzorg je, en wordt snel beter!

Wat is het rustig hier, de meesten op vakantie?
Gerda : jouw plaatje toverde gelijk een brede smile op mijn face! Die kan zo de BBQ op of gaan garen in de zon

Je foto's zijn schitterend Sarina, wat staat daar veel moois in dat park!
Mama-inge, hadden jullie niet vakantie? Dus maar rustig aan met dit weer...
Super Lenk dat je voet betert, ik zag je al met een gips rondhobbelen

Sita, An-W, Marietteke, Jadi en de de vermisten allemaal : fijne zaterdag en zalig weekend!
Voor de zieken verzorg je, en wordt snel beter!
-
Sita
Goedemiddag iedereen,
Ponneke, fijn te lezen dat het weer wat beter gaat met jou.
Sarina, veel variatie in jouw bloemen en foto's. Ik denk een hibiscus nu, zeker ben ik er niet van.
Jadi, heel vervelend voor jouw man dat hij bij al die miserie ook nog eens huiduitslag krijgt.
Ik begrijp heel goed dat puzzelen voor jou wat ontspanning brengt. Even nergens anders aan denken.
Gerda, Inge, An, ook een goedemiddag.
Voor de puzzelliefhebbers (en speciaal voor Remie) een boot:

Fijn weekend, iedereen.
Ponneke, fijn te lezen dat het weer wat beter gaat met jou.
Sarina, veel variatie in jouw bloemen en foto's. Ik denk een hibiscus nu, zeker ben ik er niet van.
Jadi, heel vervelend voor jouw man dat hij bij al die miserie ook nog eens huiduitslag krijgt.
Ik begrijp heel goed dat puzzelen voor jou wat ontspanning brengt. Even nergens anders aan denken.
Gerda, Inge, An, ook een goedemiddag.
Voor de puzzelliefhebbers (en speciaal voor Remie) een boot:

Fijn weekend, iedereen.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Leuke puzzel sita, deze ging sneller dan gisteren
Werk zit er op voor vandaag, nu genieten van het weekend
En deze werkzaamheden gaan de hele vakantie door, zijn maar 2 dagen, dinsdag en zaterdag
Verder plannen we alles daar om heen en heb eventueel nog wel iemand die het een keer van ons over zou kunnen nemen als het zo uitkomt
Werk zit er op voor vandaag, nu genieten van het weekend
En deze werkzaamheden gaan de hele vakantie door, zijn maar 2 dagen, dinsdag en zaterdag
Verder plannen we alles daar om heen en heb eventueel nog wel iemand die het een keer van ons over zou kunnen nemen als het zo uitkomt
-
Zonnebloemeke behoort nu ook tot vermisten. Hoop alles oké daar
Sarina jou foto's altijd zo mooi om te zien. Ben benieuwd of je ventje mee is op je fietstochtje
Jadi hopelijk kan je snel terecht bij een dermatoloog. Ander langs spoed hé
Sita, dank voor de puzzel, een leuke trouwens. Scherpe tijd heb jij neergezet. Kon hem niet verbeteren
Ponneke neen hoor niets rondhobbelen. Ik doe nog wel rustig aan hoor. Ik ben blij dat je uit je putje bent dankzij de ladder van An
An W ook een fijne zaterdag
Ik ben aan de wasjes bezig. Beddengoed hangt al buiten. Straks lekker fris. De rest is aan het draaien nu kan nog wel een en ander buiten hangen.
Deze ochtend vroeg langs de Netedijk naar de bakker gefietst en en Lenka een extra rondje laten snuffelen. Die ligt tevreden lekker lang uitgestrekt te snurken.
Sarina jou foto's altijd zo mooi om te zien. Ben benieuwd of je ventje mee is op je fietstochtje
Jadi hopelijk kan je snel terecht bij een dermatoloog. Ander langs spoed hé
Sita, dank voor de puzzel, een leuke trouwens. Scherpe tijd heb jij neergezet. Kon hem niet verbeteren
Ponneke neen hoor niets rondhobbelen. Ik doe nog wel rustig aan hoor. Ik ben blij dat je uit je putje bent dankzij de ladder van An
An W ook een fijne zaterdag
Ik ben aan de wasjes bezig. Beddengoed hangt al buiten. Straks lekker fris. De rest is aan het draaien nu kan nog wel een en ander buiten hangen.
Deze ochtend vroeg langs de Netedijk naar de bakker gefietst en en Lenka een extra rondje laten snuffelen. Die ligt tevreden lekker lang uitgestrekt te snurken.
Hopelijk heb je daar niets van ondervonden