In de Vier Seizoenen reeks 27 Zomer 2022
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
weer mooi weer vandaag. morgen een bakoven en ik moet naar schoonbroer. gelukkig is het daar altijd erg koel. ik heb gisteren talloze ambulances gehoord. hitteslagen? of iets te veel alcohol? wij eten een steak op de bbq met pepersaus uit een brikje. gisteren ook lange tijd buiten gezeten. ventje is gisteren ineens uit het niets begonnen met een paar klusjes op te knappen. de filigraanlamp hangt, het sierbord van een collega ( made in USA) van Route 66 en sleutelhouder hangen ook. hij heeft maar voor 1 ding moeten boren en dat was de lamp omdat die aan een beugel hangt. nu heb ik een gat in mijn plafond waar de draden uit komen, maar wie kijkt er nu naar het plafond als ze ergens zijn? (ikke) en we hebben dankbaar gebruik gemaakt van ooit aangekochte 4 kilo tape. als het naar beneden komt is de tape verstorven. het sleutelhangertje was te zwaar voor een nagel, nu hangt die. ( het is een doodskopje die de sleutels in zijn mond houdt)
onze fushia heeft de strijd met de droogte opgegeven. ook enkele kleinere planten zijn gesneuveld. de echte lavendel staat er met zijn gedacht. er komen langzaam bloementjes aan. ventje heeft onze zwevende parasol al open gezet. Suus videobelde gisteren met nieuws over haar broer en weetjes over Lili. die zat in een kittendoos waarvan je een huisje kan maken. ( foto volgt) mijn moeder heeft gezegd dat ik me geen kat mocht laten aansmeren. te laat. heb ooit te veel geluisterd naar mijn moeder die het beste met me voorhad in de tijdsgeest van de jaren 70. zeer strenge opvoeding. een beetje te streng zelfs. daar dragen mensen van mijn leefdtijdscategorie nu nog de gevolgen van.
Gimly heeft ventje weten te verleiden tot 3 zakjes natvoer. het is zo'n arm poessie dat niet begrepen wordt en nooit, nooit iets krijgt. moest hij een meisje zijn geweest dan was het een dramaqueen. hij kan het behoorlijk uithangen.
Clive, neen Lili is hier nog niet. ze is bijna 4 weken. ze blijft netjes bij mama tot het tijd is om d'r te gaan halen. wat Gimly er van vindt trekken we ons geen fluit aan ( natuurlijk wel maar we doen alsof) we gaan een mandje kopen, maar zoals gewoonte doen katten wat ze willen. een krabpaal hebben ze nooit gehad ( geen plaats) de heertjes zijn hier van in het begin met hun kontje in de beste boter gevallen.
eigenlijk alle katten die ik gehad heb. 3 met Ex. na zijn tour of duty heeft ventje na veel gezeur zich laten overhalen om Mies in huis te halen. fijn dat Matice zich al wat beter voelt. boswandelingen zijn niet voor ons. bitterballen vind ik ook lekker. ik ga de hapjes voor Frè zelf maken. kaasblokjes met zure ui en de ander met een marachinokers. blini's met gerookte zalm, ik heb nu toch kleine potjes te veel. we gaan toch stoofpot klaar maken. ten eerste weten we niet welk weer het zal zijn. en ten tweede vind ik die laagstaande bbq iets te gevaarlijk voor Suzanne. die kan vast al lopen.
Helena, sterkte met de pols.
Oma C: voor jou ook een fijne dag.
Dan geeft ik nu het startschot voor de aperitief. fijne dag allen keep safe en cool en knuffel
weer mooi weer vandaag. morgen een bakoven en ik moet naar schoonbroer. gelukkig is het daar altijd erg koel. ik heb gisteren talloze ambulances gehoord. hitteslagen? of iets te veel alcohol? wij eten een steak op de bbq met pepersaus uit een brikje. gisteren ook lange tijd buiten gezeten. ventje is gisteren ineens uit het niets begonnen met een paar klusjes op te knappen. de filigraanlamp hangt, het sierbord van een collega ( made in USA) van Route 66 en sleutelhouder hangen ook. hij heeft maar voor 1 ding moeten boren en dat was de lamp omdat die aan een beugel hangt. nu heb ik een gat in mijn plafond waar de draden uit komen, maar wie kijkt er nu naar het plafond als ze ergens zijn? (ikke) en we hebben dankbaar gebruik gemaakt van ooit aangekochte 4 kilo tape. als het naar beneden komt is de tape verstorven. het sleutelhangertje was te zwaar voor een nagel, nu hangt die. ( het is een doodskopje die de sleutels in zijn mond houdt)
onze fushia heeft de strijd met de droogte opgegeven. ook enkele kleinere planten zijn gesneuveld. de echte lavendel staat er met zijn gedacht. er komen langzaam bloementjes aan. ventje heeft onze zwevende parasol al open gezet. Suus videobelde gisteren met nieuws over haar broer en weetjes over Lili. die zat in een kittendoos waarvan je een huisje kan maken. ( foto volgt) mijn moeder heeft gezegd dat ik me geen kat mocht laten aansmeren. te laat. heb ooit te veel geluisterd naar mijn moeder die het beste met me voorhad in de tijdsgeest van de jaren 70. zeer strenge opvoeding. een beetje te streng zelfs. daar dragen mensen van mijn leefdtijdscategorie nu nog de gevolgen van.
Gimly heeft ventje weten te verleiden tot 3 zakjes natvoer. het is zo'n arm poessie dat niet begrepen wordt en nooit, nooit iets krijgt. moest hij een meisje zijn geweest dan was het een dramaqueen. hij kan het behoorlijk uithangen.
Clive, neen Lili is hier nog niet. ze is bijna 4 weken. ze blijft netjes bij mama tot het tijd is om d'r te gaan halen. wat Gimly er van vindt trekken we ons geen fluit aan ( natuurlijk wel maar we doen alsof) we gaan een mandje kopen, maar zoals gewoonte doen katten wat ze willen. een krabpaal hebben ze nooit gehad ( geen plaats) de heertjes zijn hier van in het begin met hun kontje in de beste boter gevallen.
eigenlijk alle katten die ik gehad heb. 3 met Ex. na zijn tour of duty heeft ventje na veel gezeur zich laten overhalen om Mies in huis te halen. fijn dat Matice zich al wat beter voelt. boswandelingen zijn niet voor ons. bitterballen vind ik ook lekker. ik ga de hapjes voor Frè zelf maken. kaasblokjes met zure ui en de ander met een marachinokers. blini's met gerookte zalm, ik heb nu toch kleine potjes te veel. we gaan toch stoofpot klaar maken. ten eerste weten we niet welk weer het zal zijn. en ten tweede vind ik die laagstaande bbq iets te gevaarlijk voor Suzanne. die kan vast al lopen.
Helena, sterkte met de pols.
Oma C: voor jou ook een fijne dag.
Dan geeft ik nu het startschot voor de aperitief. fijne dag allen keep safe en cool en knuffel
Cats Rule!
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
binnen en buiten
mijn "goede" schouder geeft het op
mijn "goede" schouder geeft het op
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31

Hallo iedereen,
HVT: beterschap.
Bekske: dat ziet er een lekker ijsje uit, dat smaakt dezer dagen.
Clive: vandaag is het thuisblijven, veel te warm. Manlief is deze ochtend vroeg al met Spaanse woef op wandel geweest . Morgen en overmorgen komen de ukjes, zal ook binnenblijven zijn. Dat zijn geen temperaturen om buiten te komen.
Is Matice al beter? Hij is daar precies gevoelig voor.
Gisteren met beste vriendin "op trot" geweest. Doen we 1x per jaar. In de voormiddag doen we de wekelijkse markt en in de namiddag de winkels. De dag is altijd te vlug voorbij.
Heb een stuk appeltaart uit de diepvries genomen, er straks eens van proeven hoe dat smaakt. Vroeger bakte ik elke week , maar de laatste tijd niet meer. Voor ons 2 is het teveel . Als ik weet dat de kinderen komen bak ik nog wel.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede nacht en hopelijk een goeie nachtrust straks...
hierbinnen is het 25° ben benieuwd wat het
morgen en overmorgen wordt
Allemaal een paar rustige dagen, niet teveel doen
dat is niet gezond voor oudere mensen die kwalen hebben
Poetsen kan nadien weer wel
Slaapwel en vergeet niet veel fris water te drinken, of lauwe thee
Blijf gezond en tot morgen....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Goede morgen seizoentjes,
Zal puffen en zweten worden. het is nu 14° en twee uur later zitten we al aan 20°. Gimly heeft een haarbal. was te verwachten daar meneer een heel lange tijd goed is geweest ( meer dan 4 weken). die 3 zakjes waren voor mij een weggever.
ventilator boven heeft aangelegen en die beneden is nu gestart. ik heb een superlicht bloesje, maar moet nog een broek vinden die iets losser zit. met zo'n hitte zwel ik op. gisteren naar moeder gebeld om te zeggen dat ze een ventilator moest zetten. koppig als ze is, zegt ze dat het koel genoeg in huis is. ze gaat haar deur niet uit vandaag. voor ons zal het een belegd broodje worden vandaag. ik moet dus behandeld worden want het is nodig. jongste zal thuis zijn van kot. schoonzus zal wel bij anne-sophie zitten. eind van de maand is mathias' zijn vaderschapsverlof op. nog goed dat dit bestaat zei hij. er wordt veel tv gekeken en ze hebben alle streamingsdiensten. ventje heeft die er allemaal uitgesmeten.Toen er gevraagd werd waarom, zei ventje dat hij meer films had dan zij ooit konden aanbieden. was gisteren nog naar een docu aan het kijken van de chinese muur.( en het werd later en later...) hij ligt nu nog op 1 oor.
geloof het of niet, maar ik had kou voeten vannacht.
zou zo'n machien van op tv moeten gebruiken. dees is nogal kostelijk. een zeker Dr Wu of Hu? raad dat aan.
er zat gisteren een musje op de mexicaanse kachel. ventje heeft nog de planten in leven water gegeven gisterenavond want hij moest naar boven van Gimly. ik was al eerder naar boven gegaan omdat ik met mezelf geen weg kon. van de week een kemel geschoten. wilde mijn leeslampje van onder het bed halen. eindigde op mijn gat en ik kon niet meer recht. moet dus aan schoonbroer tips vragen om weer recht te geraken. ik heb ook een lange tijd geleden ook van jullie tips gekregen. maar vind deze niet terug.
nek ingespoten. vind dat gek, met die warmte een warmtespray moeten gebruiken. ben benieuwd of buurvrouw de krant in de bus gaat steken. als ik ze niet krijg ook goed. buren V waren gisteren al thuis en zaten om 22 u nog buiten. voor buurman V mag het nog zonniger.
mijn voorste gordijnen zijn voor de helft open. degene die hier altijd binnenkijken om te zien of ik zit, zien mij nu niet zitten. haha.
ik dacht dat het helft van mijn trouwboek ging opstaan. kon Gimly weer zeuren. ik vroeg hem of hij een gat in zijn maag had. Miauw, antwoordde hij en hij legde het uit. hij zat buiten en was weer een foto waard maar die rommel aan zijn pootjes, was niet mooi. ben belaagd door vliegen die het zout van mijn huid willen. zal me eens inspuiten met eau de cologne. door de kamfergeur van de warmtespray zijn ze niet afgeleid. zaten hier gisteren met twee te zwaaien met een vliegenmepper. haalt geen moer uit.
heb aan ventje de raad gegeven zijn ijsdeken mee te nemen om de achterruit te beschermen tegen de zon. hij kan goed zijn dat ie dat vergeet. een delegatie dames komt de baron zijn ontbijt maken. zijn er van OKRA. met die ging de freule elke donderdag naar de markt. ventje wil ook eens naar de markt. er zal veel water naar de zee vloeien eer dat gebeurt.
ik ga een limoenwatertje drinken.
Fijne dag seizoentjes, keep safe and cool.
Zal puffen en zweten worden. het is nu 14° en twee uur later zitten we al aan 20°. Gimly heeft een haarbal. was te verwachten daar meneer een heel lange tijd goed is geweest ( meer dan 4 weken). die 3 zakjes waren voor mij een weggever.
ventilator boven heeft aangelegen en die beneden is nu gestart. ik heb een superlicht bloesje, maar moet nog een broek vinden die iets losser zit. met zo'n hitte zwel ik op. gisteren naar moeder gebeld om te zeggen dat ze een ventilator moest zetten. koppig als ze is, zegt ze dat het koel genoeg in huis is. ze gaat haar deur niet uit vandaag. voor ons zal het een belegd broodje worden vandaag. ik moet dus behandeld worden want het is nodig. jongste zal thuis zijn van kot. schoonzus zal wel bij anne-sophie zitten. eind van de maand is mathias' zijn vaderschapsverlof op. nog goed dat dit bestaat zei hij. er wordt veel tv gekeken en ze hebben alle streamingsdiensten. ventje heeft die er allemaal uitgesmeten.Toen er gevraagd werd waarom, zei ventje dat hij meer films had dan zij ooit konden aanbieden. was gisteren nog naar een docu aan het kijken van de chinese muur.( en het werd later en later...) hij ligt nu nog op 1 oor.
geloof het of niet, maar ik had kou voeten vannacht.
er zat gisteren een musje op de mexicaanse kachel. ventje heeft nog de planten in leven water gegeven gisterenavond want hij moest naar boven van Gimly. ik was al eerder naar boven gegaan omdat ik met mezelf geen weg kon. van de week een kemel geschoten. wilde mijn leeslampje van onder het bed halen. eindigde op mijn gat en ik kon niet meer recht. moet dus aan schoonbroer tips vragen om weer recht te geraken. ik heb ook een lange tijd geleden ook van jullie tips gekregen. maar vind deze niet terug.
nek ingespoten. vind dat gek, met die warmte een warmtespray moeten gebruiken. ben benieuwd of buurvrouw de krant in de bus gaat steken. als ik ze niet krijg ook goed. buren V waren gisteren al thuis en zaten om 22 u nog buiten. voor buurman V mag het nog zonniger.
mijn voorste gordijnen zijn voor de helft open. degene die hier altijd binnenkijken om te zien of ik zit, zien mij nu niet zitten. haha.
ik dacht dat het helft van mijn trouwboek ging opstaan. kon Gimly weer zeuren. ik vroeg hem of hij een gat in zijn maag had. Miauw, antwoordde hij en hij legde het uit. hij zat buiten en was weer een foto waard maar die rommel aan zijn pootjes, was niet mooi. ben belaagd door vliegen die het zout van mijn huid willen. zal me eens inspuiten met eau de cologne. door de kamfergeur van de warmtespray zijn ze niet afgeleid. zaten hier gisteren met twee te zwaaien met een vliegenmepper. haalt geen moer uit.
heb aan ventje de raad gegeven zijn ijsdeken mee te nemen om de achterruit te beschermen tegen de zon. hij kan goed zijn dat ie dat vergeet. een delegatie dames komt de baron zijn ontbijt maken. zijn er van OKRA. met die ging de freule elke donderdag naar de markt. ventje wil ook eens naar de markt. er zal veel water naar de zee vloeien eer dat gebeurt.
ik ga een limoenwatertje drinken.
Fijne dag seizoentjes, keep safe and cool.
Cats Rule!
-

Goede morgen alle maatjes,
Hier alles afgesloten om rustig de dag koel af te wachten....
koud groenteschoteltje met forelfilet om te eten
en mijn waterflessen staan klaar zodat ik niet vergeet te drinken
Het is heel belangrijk dat we geen zware inspanningen doen.....
goed poetsen en zo doe ik nadien weer wel,
nu is het in de vroegte even gedweild dat verfrist de woning een beetje
Hou jullie allemaal gezond en veilig
Nu even douchen, het zweet eraf spoelen en een fris kleedje aan
Knuffelgroetje voor wie het wil... en veel sterkte!
(zonder namen maar 't is voor alle seizoentjes bedoeld)
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Komen net terug van de dierenarts. Matice had ondanks medicatie nog gespuwd en maakte weer koorts.
Nu heeft de dierenarts bloed afgenomen + weer 2 spuiten ( andere dan de donderdag) gegeven. Ze gaan ook in het bloed de pancreas bekijken. Rond 14:00H moet ik bellen voor de uitslag en vertrekken dan van hoe het bloedbeeld is. Misschien moet hij andere medicatie. Die gaan we dan halen indien nodig. Matice loopt nu met een verbandje rond zijn pootje waar bloed is geprikt, mag er deze avond af. Hij was erg flink. DA stelde me een beetje gerust i.v.m. zijn pancreas, zei dat wij er altijd zo vlug bij zijn dat wat de uitslag ook gaat zijn, dat het niet meteen ernstig gaat zijn. DA heeft wel zelf een bloedanalyseapparaat, dus moeten we geen dagen wachten op de uitslag, vind pas rond 14:00h bellen al lang
Ik wens iedereen een heel rustige dag, blijf maar binnen zo veel jullie kunnen.
Liefs en een dikke knuffel voor elkeen.
-

Heel veel sterkte clive voor jouw dikke vriend
hopelijk spoedig een uitslag en een goeie oplossing....
mijn kaarsje brandt ondanks de warmte....
Voor Gimly ook beterschap met de haarbal
Beterschap aan allen die het kunnen gebruiken
en ik hoop dat jullie het wat koel hebben kunnen houden
Slaapwel voor later
-
anjelier - Lid geworden op: 06 dec 2015, 20:31

Hallo iedereen,
Clive: beterschap voor Matice.
De ukjes zijn hier geweest, morgen komen ze terug. In de voormiddag hebben ze even buiten gespeeld , en de rest van de dag binnen. Morgen zal dat ook zo zijn.
Dochter is hier ook, blijft slapen, veel te warm op het appartement. Ondanks dat de rolluiken dicht blijven. Maar ja, de living ligt op het zuiden en net onder het dak. Morgenavond gaat ze terug naar huis want ze moet woensdag werken.
Hier blijft ook alles dicht . En als de t° boven de 25° komt, gaat de airco aan.
Dames, tot morgen allemaal.
-

Goede morgen alle maatjes,
ben al vroeg opgestaan en alles is afgesloten
heb een dweilke geslagen om het te verfrissen
en na deze berichtjes , de douche in om de dag
zo koel mogelijk door te komen...
Geen andere werken, koud schoteltje en veel drinken
Er is weer koers vandaag en atletiek op de tv
en anders zal het een boek zijn of mijn cijferpuzzeltjes
zo kom ik de dag wel door...
Ik hoop dat jullie ook niet al teveel last gaan hebben
want het is echt ongezond nu dat weer, veel ozon en zo
Veel sterkte allemaal en hou het koel
-
goede morgen seizoentjes,
Hoop dat alles goed is met Matice.
gisteren naar schoonbroer. ventjes zus was ook thuis maar zit met verminderde weerstand van haar bestraling. ook Margaux was thuis. liepen daar allemaal met een FFP2 masker op. en schoonzus was aan 't melken. die gaat haar moeder achterna. Margaux zat in het hoekje en keek naar mij met rollende ogen. ze is voor haar eerste jaar van huisarts geslaagd. ze hebben airco maar de temp. is dan 10° minder en dat was ook weer niet goed zei schoonzus.
kan geloven dat schoonbroer het stilletjes aan beu is. heb schoonzus die hoofdpijn rollers aangeraden. frank kon geen tips geven om een maddy die op d'r gat terecht komt omdat ze persè dat leeslampje van onder het bed wil halen omdat ventje slechte knieën heeft recht te laten komen. ventje roepen hè was het antwoord. de wijn en de vergeten pralientjes zijn toegekomen maandag avond om 22.19. had een bodempje carolina reaper mee voor schoonbroer om die te proeven. zijn lip brandde zei hij maar vergeleken met dat is sambal mayonaise.
vandaag brood. met beleg. moet juist nog een afbakbroodje in de oven steken.
Gimly kwam gisteren mee naar boven. maar de ventilator draaide op 3 en hij vond dat te veel wind. beest voelde zich niet begrepen. hij ligt nu buiten onder de eettafel. ligt daar goed. er lag alleen wat water met speeksel op de grond. hij had wel gepoogd korrels te eten maar die waren halfverteerd terug gekeerd. 't is voor ons al moeilijk eten binnen te krijgen laat staan houden. hebben frieten gegeten. nu zijn er weer enkele grammetjes af. schoonzus zegt dat ze vermagerd is, maar daar ze altijd een slanke den is geweest valt dat niet op. Anne-Sophie gaat ook op d'r lijn moeten letten in de zin van meer eten. ze moet een tweeling voeden, nietwaar? maar die heeft een oplettende man. echt huisvader materiaal zei schoonbroer.
ventje gaat zich allicht mogen klaarmaken om mijn leesvoer te gaan halen. gordijnen zijn weer voor de helft open. seffens de ventilator beneden aanzetten. hoewel het hier dikke muren zijn. om 01 uur was buurman v nog een klusje aan het opknappen op de koer. gelukkig heeft die een opvallend profiel anders had ik hem voor een inbreker gehouden.
Heatwave zegt mijn meteo.
fijne dag seizoentjes, keep safe and cool en knuffel.
Hoop dat alles goed is met Matice.
gisteren naar schoonbroer. ventjes zus was ook thuis maar zit met verminderde weerstand van haar bestraling. ook Margaux was thuis. liepen daar allemaal met een FFP2 masker op. en schoonzus was aan 't melken. die gaat haar moeder achterna. Margaux zat in het hoekje en keek naar mij met rollende ogen. ze is voor haar eerste jaar van huisarts geslaagd. ze hebben airco maar de temp. is dan 10° minder en dat was ook weer niet goed zei schoonzus.
kan geloven dat schoonbroer het stilletjes aan beu is. heb schoonzus die hoofdpijn rollers aangeraden. frank kon geen tips geven om een maddy die op d'r gat terecht komt omdat ze persè dat leeslampje van onder het bed wil halen omdat ventje slechte knieën heeft recht te laten komen. ventje roepen hè was het antwoord. de wijn en de vergeten pralientjes zijn toegekomen maandag avond om 22.19. had een bodempje carolina reaper mee voor schoonbroer om die te proeven. zijn lip brandde zei hij maar vergeleken met dat is sambal mayonaise.
vandaag brood. met beleg. moet juist nog een afbakbroodje in de oven steken.
Gimly kwam gisteren mee naar boven. maar de ventilator draaide op 3 en hij vond dat te veel wind. beest voelde zich niet begrepen. hij ligt nu buiten onder de eettafel. ligt daar goed. er lag alleen wat water met speeksel op de grond. hij had wel gepoogd korrels te eten maar die waren halfverteerd terug gekeerd. 't is voor ons al moeilijk eten binnen te krijgen laat staan houden. hebben frieten gegeten. nu zijn er weer enkele grammetjes af. schoonzus zegt dat ze vermagerd is, maar daar ze altijd een slanke den is geweest valt dat niet op. Anne-Sophie gaat ook op d'r lijn moeten letten in de zin van meer eten. ze moet een tweeling voeden, nietwaar? maar die heeft een oplettende man. echt huisvader materiaal zei schoonbroer.
ventje gaat zich allicht mogen klaarmaken om mijn leesvoer te gaan halen. gordijnen zijn weer voor de helft open. seffens de ventilator beneden aanzetten. hoewel het hier dikke muren zijn. om 01 uur was buurman v nog een klusje aan het opknappen op de koer. gelukkig heeft die een opvallend profiel anders had ik hem voor een inbreker gehouden.
Heatwave zegt mijn meteo.
fijne dag seizoentjes, keep safe and cool en knuffel.
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Iedereen de nacht door gekomen ??? Hoop van wel. Had de airco in de slaapkamer al opgezet terwijl manlief zich aan het douchen was en ik aan het profiteren was van een half gevuld lauw badje.
En dan onze Matice. Gisterenochtend vroeg terug naar de dierenarts geweest daar hij niet volledig beter was, maakte zelfs terug koorts. Gisteren is hij weer helemaal onderzocht, er is bloed genomen en er is een pancreastest gedaan. Toen ik dat laatste hoorde, werd ik bang. Hij heeft gisteren dan weer 2 spuiten gekregen en we mochten tussen 13:00H en 14:00H bellen voor de bloeduitslag en de pancreastest. DA heeft zelf een bloedanalyse machine. Rond 12:00H ging mijn telefoon en ik zag dat de nummer van onze DA verscheen. Nam met een bang hartje op. Maar het was goed nieuws. Zijn bloeduitslag + het belangrijkste , zijn pancreastest waren volkomen normaal. Behandeling, hij moet nieuwe medicatie en vooral zwaardere medicatie nemen, die manlief meteen gaan halen is. Vrijdag moet hij gegeten hebben, wat dan ook en moet hij echt weer volkomen beter zijn. Is dat niet het geval, dan moet hij terug naar de DA en worden en foto's en echo's genomen. Wij kunnen er niet aan uit en DA zei me gisteren aan de telefoon dat hij zich al suf gepiekerd had over Matice. Hij is niet enigste
Hopen jullie a.u.b. een beetje mee, dat hij voor vrijdag genezen is en terug eet ?
Moet dadelijk naar de kapper. Nu valt de hitte nog mee, maar dat is puur geluk, want de afspraak was al lang geleden gemaakt.
Lieve Seizoentjes, sorry voor mijn gezeur over Matice.
Blijf vandaag als je kunt maar lekker binnen. Liefs aan jullie allemaal en een verkoelende knuffel.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
We overleven de hitte best tot hiertoe, Poes en ik.
Gisteren gips eraf en brace eraan.
Ik moet zelf oordelen of en wanneer het zonder kan.
Brace mag eraf om te douchen.
Doet nog pijn.
Eindelijk deftig gewassen!
Als binnen twee weken nog pijn terugvoor CT scan.
Logisch dat je je zorgen maakt om Matice.
Het is wel je beste maatje hé Clive.
Bekske goed op tijd van de lucht geprofiteerd.
Ik ben benieuwd hoe de buurvrouw het ervan af heeft gebracht.
Die ging in de vroegte een voeg repareren.
Nog nooit met cement gewerkt.
Die pakt alles aan.
Oma-C wat een geluk dat jij graag sport kijkt.
Voor de rest is er niet veel fameus op tv.
Ik lees tegen de sterren op.
Met mijn linkerhand een puzzel invullen, het lukt niet echt.
Anjelier het amusement met de ukjes.
Waar is de tijd dat we de wervelwindjes oppasten...
Zo ik ga de krant lezen diagonaal.
Gisteren gips eraf en brace eraan.
Ik moet zelf oordelen of en wanneer het zonder kan.
Brace mag eraf om te douchen.
Doet nog pijn.
Eindelijk deftig gewassen!
Als binnen twee weken nog pijn terugvoor CT scan.
Logisch dat je je zorgen maakt om Matice.
Het is wel je beste maatje hé Clive.
Bekske goed op tijd van de lucht geprofiteerd.
Ik ben benieuwd hoe de buurvrouw het ervan af heeft gebracht.
Die ging in de vroegte een voeg repareren.
Nog nooit met cement gewerkt.
Die pakt alles aan.
Oma-C wat een geluk dat jij graag sport kijkt.
Voor de rest is er niet veel fameus op tv.
Ik lees tegen de sterren op.
Met mijn linkerhand een puzzel invullen, het lukt niet echt.
Anjelier het amusement met de ukjes.
Waar is de tijd dat we de wervelwindjes oppasten...
Zo ik ga de krant lezen diagonaal.