In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (4)
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Wat een leuke foto die twee samen.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Sita
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Wat is het warm , nu al pffff . Slecht geslapen ook door de hitte . Jullie ook ?
Een ventilator in de slaapkamer wil mijn man niet helaas . Hij stoort zich aan het geluid.Lenk
Z'bloemeke , sterkte in het ziekenhuis .
Inge , prachtige foto . Misschien kan Sita daar een mooie puzzel van maken ?
Bert , rustig aan hoor .
Remie wordt gemist .
Sita mooie puzzel weer .
Wij staan in dubio of we zo ( tussen 10 en 12 pop-up GGD locatie op 9 km van ons ) de 2e corona booster gaan halen . Volgende mogelijkheid is pas over 2 weken .
Fijne dinsdag allemaal .Doe rustig aan allemaal , hou je koel .

Wat is het warm , nu al pffff . Slecht geslapen ook door de hitte . Jullie ook ?
Een ventilator in de slaapkamer wil mijn man niet helaas . Hij stoort zich aan het geluid.Lenk
Z'bloemeke , sterkte in het ziekenhuis .
Inge , prachtige foto . Misschien kan Sita daar een mooie puzzel van maken ?
Bert , rustig aan hoor .
Remie wordt gemist .
Sita mooie puzzel weer .
Wij staan in dubio of we zo ( tussen 10 en 12 pop-up GGD locatie op 9 km van ons ) de 2e corona booster gaan halen . Volgende mogelijkheid is pas over 2 weken .
Fijne dinsdag allemaal .Doe rustig aan allemaal , hou je koel .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Sita
Ja natuurlijk kan ik daar een puzzel van maken. Ook van de andere foto's die hier al gepost zijn.
Er zijn zo'n mooie bij. Maar dan moet ik wel de toestemming daarvoor krijgen van degene die de foto gemaakt heeft.
Iedereen mag me een PB sturen met een foto op originele grootte, dan zet ik die op Jigidi met naamsvermelding.
Zo komt er ook wat variatie in de puzzels
Ik heb redelijk geslapen, An. Was wel vroeg wakker. De slaapkamertemperatuur was 24°.

-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie middag iedereen
juist terug van het ziekenhuis en nu efkes een frietje halen van de frituur en daarna moeten we terug vertrekken naar het ziekenhuis met mijn tante van 96 jaar
dus kom ik later nog wel terug maar nu heb ik geen tijd
voor iedereen strakjes smakelijk en hou het koel
tot later
daaaaaaag

juist terug van het ziekenhuis en nu efkes een frietje halen van de frituur en daarna moeten we terug vertrekken naar het ziekenhuis met mijn tante van 96 jaar
dus kom ik later nog wel terug maar nu heb ik geen tijd
voor iedereen strakjes smakelijk en hou het koel
tot later
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Sita
Dat is geen domme vraag, Sarina.
Als ik hier foto's plaats, verklein ik ze altijd in het aantal pixels.
Vroeger gaf dat soms problemen als je ze op de originele grootte postte.
Op het oefenforum werden de werkjes ook meestal op 480 x 360 pixels gemaakt.
Wanneer ik een puzzel maak, gebruik ik wel het originele aantal pixels omdat ik de puzzel dan mooier vind.
Ik heb nu een van jouw foto's gedownload en zie dat er meer dan genoeg pixels zijn om een puzzel te maken, 3264 x 2448 pixels.
Als ik een (of meerdere) van jouw foto's mag gebruiken, kan ik ze gewoon van het forum opslaan en bewerken.
Een PB is dan niet nodig, tenzij je in dat PB wil laten weten welke foto's ik mag gebruiken.
Als ik hier foto's plaats, verklein ik ze altijd in het aantal pixels.
Vroeger gaf dat soms problemen als je ze op de originele grootte postte.
Op het oefenforum werden de werkjes ook meestal op 480 x 360 pixels gemaakt.
Wanneer ik een puzzel maak, gebruik ik wel het originele aantal pixels omdat ik de puzzel dan mooier vind.
Ik heb nu een van jouw foto's gedownload en zie dat er meer dan genoeg pixels zijn om een puzzel te maken, 3264 x 2448 pixels.
Als ik een (of meerdere) van jouw foto's mag gebruiken, kan ik ze gewoon van het forum opslaan en bewerken.
Een PB is dan niet nodig, tenzij je in dat PB wil laten weten welke foto's ik mag gebruiken.
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goedemiddag allen, hopelijk niet te warm waar je ook verblijft

Lekker binnen verstopt, en af en toe wat koken om nadien af te koelen voor straks, buiten zitten we op 38° nu...
Wordt hier pastaschotel, ei en tomaat, erwtjes en wortelen, kippenreeppjes gebakken met een dressing
Sarina, wat heb je weer prachtige lelies gespot! En ook je andere plaatjes zijn weer top!
En mama-inge : gave foto van de woefs
Heb zelf ook nog foto's maar die moet ik eerst verkleinen voor hier, dus straks kan je bewonderen
De pasta even van het vuur halen, en dan siesta voor mij en m'n doggies
Hou het koel iedereen, verzorg de zieken, en van mij een dikke knuffel

Lekker binnen verstopt, en af en toe wat koken om nadien af te koelen voor straks, buiten zitten we op 38° nu...
Wordt hier pastaschotel, ei en tomaat, erwtjes en wortelen, kippenreeppjes gebakken met een dressing
Sarina, wat heb je weer prachtige lelies gespot! En ook je andere plaatjes zijn weer top!
En mama-inge : gave foto van de woefs
Heb zelf ook nog foto's maar die moet ik eerst verkleinen voor hier, dus straks kan je bewonderen
De pasta even van het vuur halen, en dan siesta voor mij en m'n doggies
Hou het koel iedereen, verzorg de zieken, en van mij een dikke knuffel