In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (4)
-
Bert
Goede morgen leuterkes,
hier zijn reeds zeer late en vroege vogels langs geweest
.
mama-inge, ik zou bijna gaan denken aan een hernia in de rug bij uw man. Zeker daar hij geen gevoel had in zijn been. Maar dokter zal het wel bij het rechte eind hebben. Enkele dagen rust zal hem goed doen. Al zal het blijkbaar moeilijk zijn om stil te zitten. Komt goed.
Ponneke, ja, die grijze cellen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. Ze zijn aan 't aftakelen.
Bloemeke is deze morgen uit haar bed gevallen denk ik. Zo vroeg??
Sarina al aan de koffie....
Remie met de oplossing van de prentjes. Had ik me daar ook mee geamuseerd.
Voor allen nog een leuke dag verder.
hier zijn reeds zeer late en vroege vogels langs geweest
mama-inge, ik zou bijna gaan denken aan een hernia in de rug bij uw man. Zeker daar hij geen gevoel had in zijn been. Maar dokter zal het wel bij het rechte eind hebben. Enkele dagen rust zal hem goed doen. Al zal het blijkbaar moeilijk zijn om stil te zitten. Komt goed.
Ponneke, ja, die grijze cellen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. Ze zijn aan 't aftakelen.
Bloemeke is deze morgen uit haar bed gevallen denk ik. Zo vroeg??
Sarina al aan de koffie....
Remie met de oplossing van de prentjes. Had ik me daar ook mee geamuseerd.
Voor allen nog een leuke dag verder.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Even terug gelezen
Bert zijn plant is overleden en Remie heeft hem ter grave gedragen . ( de plant wel te verstaan
).
Ai Lenk nog steeds last van jouw voet ? Beterschap hoor .
Jadi een pijnstiller voor jouw man . Dan is het draaglijker . Sterkte hoor.
Man van Inge spit of ischias , beterschap ook .
Marietteke leuke foto van de hondjes .
Sarina heeft Lieveke in de prachtige foto's getoverd .
Ik ga zo dadelijk even een uurtje helpen ( lees koffie leuten
) in de winkel , terwijl mijn man in de tuin de vijgenboom gaat snoeien . Die is door zon en regen ontploft en wel 3x zo groot geworden .
Vanmiddag stukje fietsen .
Fijne dag allemaal en toedeloeeeee .

Even terug gelezen
Bert zijn plant is overleden en Remie heeft hem ter grave gedragen . ( de plant wel te verstaan
Ai Lenk nog steeds last van jouw voet ? Beterschap hoor .
Jadi een pijnstiller voor jouw man . Dan is het draaglijker . Sterkte hoor.
Man van Inge spit of ischias , beterschap ook .
Marietteke leuke foto van de hondjes .
Sarina heeft Lieveke in de prachtige foto's getoverd .
Ik ga zo dadelijk even een uurtje helpen ( lees koffie leuten
Vanmiddag stukje fietsen .
Fijne dag allemaal en toedeloeeeee .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo, ik even goede dag zeggen
Direct vertrekken richting Kortrijk
Fijne dag allen
toedeloe
menu: spaghetti bolognaise straks als we terug zijn om 15u
(ventje eet dan meer op zijn gemak)
Nu een banaan en ventje een fortimelleke
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Hallo leutertjers,
Hier heeft het net ferm gestortregend, en nu klaart het weer op
Dat water heeft weer goed gedaan, het is gelijk een stuk aangenamer
An, weer even helpen in de winkel? Wat verkopen ze daar, als ik vragen mag?
En zie dat je wat regenklledij meehebt als je fietsen gaat, dat je niet ook ziek wordt....
Oeie Sarina, weer werken in huis? Dan kan je gelijk weer beginnen stof verzamelen enkele dagen
Mooie foto's van Lieveke!
mama-inge, ontzie je ventje dan maar even, rust is nog het beste nu!
Alle anderen, geniet van je dag en smakelijk!

Hier heeft het net ferm gestortregend, en nu klaart het weer op
Dat water heeft weer goed gedaan, het is gelijk een stuk aangenamer
An, weer even helpen in de winkel? Wat verkopen ze daar, als ik vragen mag?
En zie dat je wat regenklledij meehebt als je fietsen gaat, dat je niet ook ziek wordt....
Oeie Sarina, weer werken in huis? Dan kan je gelijk weer beginnen stof verzamelen enkele dagen

Mooie foto's van Lieveke!
mama-inge, ontzie je ventje dan maar even, rust is nog het beste nu!
Alle anderen, geniet van je dag en smakelijk!

-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Nu ik nog steeds ’n beetje aan huis gekluisterd ben, is de sport ’s middags op TV een extra welkome afleiding.
Nu zijn het weer de wielrensters die de Tour de France Femmes rijden.
Las ergens dat Lenk ook fan is geworden van het wielrennen.
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Bert
Aha, ook naar de Tour de Frans aan het kijken Remie. Ikke ook.
Vind het altijd wat speciaal, Nederlanders die Frans spreken.
Vind het altijd wat speciaal, Nederlanders die Frans spreken.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Ik help/werk af en toe in een klein tweedehands/vintage winkeltje van iemand die ik ken.
Het is in een iets hoger segment dan de locale kringloop . Wij verkopen meest (merk) kleding , schoenen , bric-a-brac , kinderspeelgoed en klein huishoudelijk .
Regenkledij had ik niet nodig op de fiets hoor . Net terug van 2 1/2 uur fietsen , wel een vestje aan , hier in Noord Holland stralend mooi weer , wel aardig wat wind ( maar e-bike he ?
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Bert
Hey leuterkes,
ik kon het niet laten om toch even te gaan neuzen in het tuincenter voor een nieuwe plant.
Heb een mooie pot gevonden, zwart met gifgroene bovenrand. Foto van genomen maar de groene rand slaat geel uit. Zal dit later nog even moeten over doen.
Plant....dat was wat anders. Te laat op het seizoen natuurlijk.
Thuisgekomen zonder plant en zonder pot.
Het zal wel lukken voor de rest van het jaar zeker zonder plant.
Bloemeke, marietteke, miesje, Lenk, jadi,
Sita, An-W, mama-inge, grootjegerda,
Remie, Ponneke, Sarina, ghyra......
Nog een fijne avond allemaal.
ik kon het niet laten om toch even te gaan neuzen in het tuincenter voor een nieuwe plant.
Heb een mooie pot gevonden, zwart met gifgroene bovenrand. Foto van genomen maar de groene rand slaat geel uit. Zal dit later nog even moeten over doen.
Plant....dat was wat anders. Te laat op het seizoen natuurlijk.
Thuisgekomen zonder plant en zonder pot.
Het zal wel lukken voor de rest van het jaar zeker zonder plant.
Bloemeke, marietteke, miesje, Lenk, jadi,
Sita, An-W, mama-inge, grootjegerda,
Remie, Ponneke, Sarina, ghyra......
Nog een fijne avond allemaal.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond iedereen
ik kom nog efkes langs voor het avondeten
ik heb vannacht bijna niet geslapen omdat ik gans de nacht heb liggen hoesten en dus ook een stuk van de nacht recht heb gezeten in bed omdat ik dan wat minder moest hoesten
en deze voormiddag ben ik onwel geworden en misselijk en ik hoop dat het niet door die antibiotica komt die voorgeschreven is van die huisarts waar ik terecht kon omdat mijn huisarts in verlof is , want mijn huisarts weet natuurlijk waar ik wel en niet tegen kan maar een andere dokter weet dat natuurlijk niet en dus zal het afwachten worden
Remie gelukkig kan je nu naar de koers kijken op tv om de tijd wat in te vullen
mama-inge oei opletten hoor met die rug van je ventje en zeker voldoende rusten en hopelijk is hij rap weer hersteld
Bertje ik ben niet uit bed gevallen maar ik ben er toch weer veel keren uit geweest vannacht
Sarina wat een mooie fotootjes en zeker deze met jou lieveke er op , zeer mooi gedaan hoor ik vind ze prachtig
An hopelijk van jou fietstochtje genoten deze namiddag
jadi hopelijk is jou ventje rap van die vervelende behandeling van af
Ponneke proficiat met de prijzen voor de hondjes hoor , goed gedaan
Lenk vlug beterschap met jou voet
marietteke halloooooo alles goed met je ventje zijn suiker in de kliniek ?????
allé tis etenstijd sè
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
iedereen nog een aangename avond verder
daaaaaag

ik kom nog efkes langs voor het avondeten
ik heb vannacht bijna niet geslapen omdat ik gans de nacht heb liggen hoesten en dus ook een stuk van de nacht recht heb gezeten in bed omdat ik dan wat minder moest hoesten
en deze voormiddag ben ik onwel geworden en misselijk en ik hoop dat het niet door die antibiotica komt die voorgeschreven is van die huisarts waar ik terecht kon omdat mijn huisarts in verlof is , want mijn huisarts weet natuurlijk waar ik wel en niet tegen kan maar een andere dokter weet dat natuurlijk niet en dus zal het afwachten worden
Remie gelukkig kan je nu naar de koers kijken op tv om de tijd wat in te vullen
mama-inge oei opletten hoor met die rug van je ventje en zeker voldoende rusten en hopelijk is hij rap weer hersteld
Bertje ik ben niet uit bed gevallen maar ik ben er toch weer veel keren uit geweest vannacht
Sarina wat een mooie fotootjes en zeker deze met jou lieveke er op , zeer mooi gedaan hoor ik vind ze prachtig
An hopelijk van jou fietstochtje genoten deze namiddag
jadi hopelijk is jou ventje rap van die vervelende behandeling van af
Ponneke proficiat met de prijzen voor de hondjes hoor , goed gedaan
Lenk vlug beterschap met jou voet
marietteke halloooooo alles goed met je ventje zijn suiker in de kliniek ?????
allé tis etenstijd sè
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
iedereen nog een aangename avond verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bert
Ben hier nog met de foto waarvan ik sprak. De kleur is beter te zien op de onderste potten.

-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Kon ik op mijn logeeradres ook redelijk volgen hoor Z-Bloemetje, en 't was daar niet zo warm als bij jullie en HM. Gina thuis wat ik er van begrepen heb.zonnebloemetje schreef: ↑26 jul 2022, 18:51Remie gelukkig kan je nu naar de koers kijken op tv om de tijd wat in te vullen
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Dag Leuterkes
Remie goed gelezen ik ben fan van de tour de France. Heb er nu tijd voor hé. Ik vond het super spannend en zo mooi om te zien
Bert ik heb deze middag ook gekeken naar de tour de France femmes. Oké voor mij gaat wel maar ik zag liever de mannen. Dat extreme gebleit is aan mij niet besteed. En die val partijen niet te doen echt een bende kiekens. Maar dat is mijn menig natuurlijk
Mijn voet, ja het was goed en daarna weer slechter, teveel belast denk ik en dan in combinatie met de warmte. Ik heb dan tape gehaald in de apotheker die dansers gebruikten om hun tenen in te tapen, ik heb dat 48 uur gedaan en wouw wat een verbetering. op ingetapet liep ik nog meer strompelend maar het heeft geholpen
Dus deze ochtend de strijk gedaan en deze middag de voet gerust en koers gekeken en ondertussen Jigidi puzzeltjes opgelost. Ja ik zie de koers om mijn computer. Live stream hé
Voor de rest een regenachtig dagje, maar ideaal om de verfrissen in huis
Op het menu deze avond
Pasta met chorizo, look, feta en cavolo nero (uit de tuin)
Zo nu naar boven alles openzetten, en hopelijk een nacht zonder broem broem airco? Het voelt alleszins heel fris aan buiten nu. Ik durft het eigenlijk niet zeggen maar ik heb het koud.
Remie goed gelezen ik ben fan van de tour de France. Heb er nu tijd voor hé. Ik vond het super spannend en zo mooi om te zien
Bert ik heb deze middag ook gekeken naar de tour de France femmes. Oké voor mij gaat wel maar ik zag liever de mannen. Dat extreme gebleit is aan mij niet besteed. En die val partijen niet te doen echt een bende kiekens. Maar dat is mijn menig natuurlijk
Mijn voet, ja het was goed en daarna weer slechter, teveel belast denk ik en dan in combinatie met de warmte. Ik heb dan tape gehaald in de apotheker die dansers gebruikten om hun tenen in te tapen, ik heb dat 48 uur gedaan en wouw wat een verbetering. op ingetapet liep ik nog meer strompelend maar het heeft geholpen
Dus deze ochtend de strijk gedaan en deze middag de voet gerust en koers gekeken en ondertussen Jigidi puzzeltjes opgelost. Ja ik zie de koers om mijn computer. Live stream hé
Voor de rest een regenachtig dagje, maar ideaal om de verfrissen in huis
Op het menu deze avond
Pasta met chorizo, look, feta en cavolo nero (uit de tuin)
Zo nu naar boven alles openzetten, en hopelijk een nacht zonder broem broem airco? Het voelt alleszins heel fris aan buiten nu. Ik durft het eigenlijk niet zeggen maar ik heb het koud.