In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (4)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Lenk

29 jul 2022, 16:35

Ponneke jouw teen ziet er niet zo goed uit. Brr ik krijg er rillingen van

Marietteke alles oké met je

Zonnebloemeke hoe gaat het met jou? Met Lenka alles goed hoor

Inderdaad Sita het is de moeite hier de laatste tijd. Het mag gaan keren hoor vind ik.

Niet veel te vertellen hier. Rustig dagje met de koers

An-W

29 jul 2022, 17:09

Lenk schreef:
29 jul 2022, 16:35
Inderdaad Sita het is de moeite hier de laatste tijd. Het mag gaan keren hoor vind ik.
Ouder worden komt met gebreken . Maar echt :(
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

zonnebloemetje

29 jul 2022, 17:21

halloooo een goeie zonnige namiddag iedereen

deze voormiddag terug naar de dokter geweest waar ik maandag ben geweest omdat mijn huisarts nog steeds in verlof is , want ik heb vannacht weeral bijna niet kunnen slapen omdat ik bijna gans de nacht heb moeten hoesten en ik heb nog een voorraad nieuwe medicamenten bij gekregen want het is allemaal op mijn luchtwegen en mijn keel te doen en volgens de dokter toch een serieuze bronchitis die ik te pakken heb , nog een geluk dat mijn ventje een slaappilletje neemt en slaapt als een steen waardoor hij mij niet hoort hoesten maar we slapen met alle vensters open boven om 's nachts wat koelte binnen te laten en de helft van de straat heeft mij waarschijnlijk al horen hoesten

Sarina die taart ziet er lekker uit mmmmm en geniet nog maar verder van jou dagje

marietteke hoe gaat het vandaag met jou ????????????? ik moet al gans de dag aan jou denken hoor

Lenk veel kijk plezier nog met de koers

ponneke die teen ziet er niet echt goed uit hoor , wel opletten voor een ontsteking en dat wondje goed ontsmetten want je hoort de raarste dingen van soorten bacteriën die langs een wondje binnen dringen

Sita ja er zijn inderdaad veel zieken en waar vang je zoiets hé , gelukkig heeft er hier niemand corona

Bertje oei een mailtje om je geld af te troggelen ??? gelukkig had je het in de gaten

jadi oef gelukkig is je ventje er bijna van af en we zullen duimen voor een goede uitslag hoor

An al gezellig naar de markt geweest , leuk

mama-inge veel bbq plezier nog
en is je ventje zijn rugpijn al beter ??????

Remie gaat het alweer beter met jou

allé nu een koekebroodje bakken sè

daaaaaag

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

mama-inge

29 jul 2022, 19:19

Alles van de bbq heeft prima gesmaakt
Schoonouders zijn rond half 4 weer vertrokken naar huis.
Echt even bijkomen daarna.
Het zijn lieve mensen hoor, maar je moet gewoon de hele tijd aan staan en praten, praten...

Net een broodje gegeten en nu genieten van een rustige avond
Met man zijn rug gaat het redelijk goed
Komt natuurlijk ook door de medicijnen
Maar hij heeft het idee al weer van alles aan te kunnen gaan pakken
En daar moet ik hem dan weer in afremmen, wat me niet in dank word afgenomen

Remie

30 jul 2022, 04:16

Afbeelding

Afbeelding

Voordat u zich het zou afvragen.
Terugval! Weer ziek..!
Heb en laat de berichten aan me voorbijgaan, lukt me nu niet om (gezellig) mee te doen.

Weet U dat ook weer..!

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

mama-inge

30 jul 2022, 07:29

Goedemorgen en een fijne zaterdag
Zo weer werk te doen.
Er ligt ook nog wat was, word mooi weer, dat gaat de machine in en kan dan buiten op de lijn

Remie, rustig aan.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Bert

30 jul 2022, 09:12

Afbeelding

Goede morgen leuterkes,

oesje, Remie weer hervallen? Spoedig herstel!
Inge aan de was en de plas 😀
Anders geen nieuws voorlopig.

An-W

Goedemorgen allemaal ,

Bert , een aftroggel phising mail gehad . Goed dat je het door had . Veel mensen zullen er in trappen .

Remie een terugval . Wat vervelend . Beterschap hoor .

Inge , fijn dat het iets beter met je man gaat .

Z'bloemeke een bronchitis . Beterschap hoor . Hopelijk helpen de medicijnen snel .

Vanmorgen gaan wij eens even naar de Lidl , vreselijke winkel vind ik het , maar ik moet iets hebben wat zij normaal niet in het assortiment hebben , maar nu tijdelijk wel .

Eerst maar eens koffie .

Fijne zaterdag allemaal , toedeloeee .

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

grootjegerda

30 jul 2022, 09:45

Goedemorgen,

Afbeelding

We hebben een hele fijne week gehad.
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding

grootjegerda

30 jul 2022, 09:51

Sarina alsnog gefeliciteerd met je verjaardag

Afbeelding
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding

grootjegerda

30 jul 2022, 09:58

En voor alle zieken, beterschap, en een spoedig herstel.

Afbeelding
Bert

30 jul 2022, 10:15

An-W schreef:

Bert , een aftroggel phising mail gehad . Goed dat je het door had . Veel mensen zullen er in trappen .
An, ik ben dit al een beetje gewoon. Krijg de laatste tijd bijna wekelijks dergelijke mails, van vanalles en nog wat. Het is idd goed opletten geblazen!

Gerda, terug van vakantie. Zo te horen een goede week gehad. Welkom terug in de dagelijkse sleur 😉😀

ponneke

30 jul 2022, 11:39

Dag leutertjes allemaal, een fijne dag allen!
Afbeelding

Het belooft mooi weer te worden, dus geniet ervan.

Bert, die phishingmails komen hier ook binnen, zowat dagelijks, die zwaai ik meteen de vuilbak in :evil:
Jammer voor die er in trappen, en dat zal wel, anders blijven die niet komen.

Sarina, geniet van je kleinkind bezoek

Fijn Gerda dat je genoten hebt, ook wat foto's meegebracht?

Zonnebloemetje, en nu braaf je medicatie nemen, en vooral uit de tocht blijven en vooral rust!

Hoe zou het met Marietteke zijn? Ik zie zo voor mijn ogen een dik bepleisterde arm of zo....
Weet je wat? Ik ga een verpleegster opvissen om al de zieken hier te verzorgen! Dat is hier zowat een full time job
Afbeelding

An, wij hebben een fijne Lidl hier, gisteren zelfs heel warme pistolets en worstenbroodjes gescoord! Een beetje uitkijken alleen de vervaldatums in de gaten houden, want met dit weer ben ik daar niet zo gek op. Maar ik denk dat meerdere winkels dit probleem hebben nu.
En zaken die te duur geworden zijn blijven gewoon liggen, want ze durven zomaar 20% meer rekenen van de ene week op de andere Afbeelding

En Inge ook weer HH-klusjes, en vooral berg was met haar kroost

Lenk, fijn te horen dat Lenka ook weer de "oude" is, je rug ook weer hersteld nu?

Aan alle zieken spoedig herstel (mijn teentje werkt ook niet mee) en snelle beterschap!

Tot laterse Afbeelding

zonnebloemetje

30 jul 2022, 11:48

hallooooo een goeie morgen allemaal

alles gaat hier in slow motion van mij want ik voel mij maar mottig in mijn kop , maar vannacht heb ik dan toch wat beter kunnen slapen met wat nieuwe medicatie er bij waardoor ik gelukkig niet zoveel moest hoesten als de vorige nachten
ik ben ook aan de wekelijkse wasjes bezig zoals iedere zaterdag want ondanks dat ik mij niet goed voel kan ik toch niet alles laten liggen hé en de kaboutertjes komen hier toch niet langs maar deze namiddag zal ik mij dan placeren in mijn zetel en dat zal nodig zijn

Remie doe het maar rustig aan hoor en niks forceren zodat je de tijd hebt om terug te herstellen , vlug beterschap hoor

mama-inge ook aan de wasjes bezig awel hier ook maar bij mij vliegt alles in de droogkast en die staat al te draaien van deze morgen 7u

Bertje op 't gemakske daar bij jou om het weekend te starten ????

An de Lidl gaan wij ook niet want we gaan daar niet graag , we zijn er één keer geweest en ik vind er echt niks aan het zag er nogal rommelig uit , jakkes niet mijn dada hoor

gerda van een mooie deugddoende vakantie genoten , groot gelijk hoor

Sarina hopelijk valt jou bezoek mee vandaag en das toch erg voor jou dat je al 2 jaar je kleinkind niet gezien hebt want je zal je daar waarschijnlijk ook niet goed bij voelen denk ik

ponneke is jou teen nog niet beter ???????????? verzorg die maar goed hoor en je zal nu waarschijnlijk in niet veel schoenen kunnen met die pijnlijke teen

ik ben eigenlijk ook ongerust dat we niks van marietteke horen

allé ik zal maar een poging doen om dan aan het middageten te beginnen sè

onze menu , frietjes met kalkoenpavee in roomsaus en sla en tomaten
en voor dessert een ijsje

marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie

nog een fijne zaterdag

daaaaaaag

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

marietteke

30 jul 2022, 12:22

AfbeeldingAfbeelding
hallo
bedankt iedereen voor het medeleven ,
gaat moeilijk om te typen en scrollen ,
dokter wou me gisteren naar spoed sturen ,
maar ik wou niet om ginder uren en uren te zitten wachten ,
dan pijnstillers gekregen , en maandag moet ik platen laten nemen ,
ik kan al mijn vingers bewegen , alleen mijn wijsvinger niet helemaal ,
dus ijs opleggen en moet mijn hand nu in 'n doek dragen ,

ik wil eerst de jarige feliciteren ,
morgen ga ik met familie pannekoeken eten ,
voor mijne verjaardag ,

kan nu niet op iedereen reageren , want is moeilijk om met andere vinger te moeten typen ,
fijne dag nog allemaal
geluk vind je onverwacht