In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (4)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

marietteke van harte gefeliciteerd met je verjaardag
geniet er van en laat de pannenkoekjes smaken deze namiddag
een dikke welgemeende verjaardagsknuffel van mijzelf en van mijn ventje
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30

marietteke,
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag !
en mocht je er nog niet genoeg van hebben ... vers gebakken !

Geniet van jouw dag !
liefs van
Mies xxx
-
halloooo een goeie zondagmorgen allemaal
ik ben een beetje laat maar ik voel me nog bijlange niet goed van mijn bronchitis
en dan is er ook nog slecht nieuws want mijn broer is gisterenavond nadat hij pas één week terug thuis was uit het ziekenhuis van een operatie in zijn darmen nog maar eens opgenomen via de spoed en deze morgen werd hij terug geopereerd en het ziet er niet goed uit want zijn kanker zit bijna overal
marietteke hoe is het vandaag met jou verwondingen ???????????,,
Lenk wat leuk dat Lenka mee mag met jullie met de fiets en dat vind ze wel leuk denk ik
Sarina tis niet te geloven dat je kleindochter jullie niet herkent als ze al 4 jaar was toen ze jullie voor de laatste keer zag en het zal wel echt moeilijk zijn voor jou dat alles zo verloopt , veel sterkte hoor
ponneke wij hebben ook geen kinderen en dat zijn dan inderdaad nog veel zorgen minder , en Celine is de dochter van mijn 10 jaar jongere zus en ze is hier bij ons tot haar 10 jaar gedeeltelijk opgegroeid en voor haar zijn wij haar tweede vader en moeder zegt ze zelf
en hoe is het nu met jou teen ?????????, hopelijk geneest het goed
mama-inge hier gedeeltelijk bewolkt bij ons niet ver van de Belgische kust maar droog en veel wind
en wat een mooie foto's van in het bos
Remie mooie puzzel hoor en een fijne zondag verder
Bertje leuk die Garfield poes en voor jou ook een leuke zondag
gerda ook een fijne zondag voor jou
An staat er vandaag een fietstochtje op jou programma ?????
en ja Jonas Van Geel doet dat goed een kwis presenteren vind ik
ik voel mij nog altijd niet goed en vandaag doe ik het rustig aan en ik begin vandaag aan mijn tweede doos antibiotica plus al de rest van de medicatie , dus mag het nu toch stilaan beter worden vind ik
Sita geniet nog van jou zondag
jadi gaat het een beetje met jou ventje ???? want het begint waarschijnlijk wel zwaar te worden al die behandelingen
miesje hopelijk alles goed met jou ?????? en een fijne zondag nog
en die pannenkoeken zien er echt lekker uit hoor , mjammie
allé tis alweer bijna middag
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
geniet nog van jullie zondag
daaaaaag

ik ben een beetje laat maar ik voel me nog bijlange niet goed van mijn bronchitis
en dan is er ook nog slecht nieuws want mijn broer is gisterenavond nadat hij pas één week terug thuis was uit het ziekenhuis van een operatie in zijn darmen nog maar eens opgenomen via de spoed en deze morgen werd hij terug geopereerd en het ziet er niet goed uit want zijn kanker zit bijna overal
marietteke hoe is het vandaag met jou verwondingen ???????????,,
Lenk wat leuk dat Lenka mee mag met jullie met de fiets en dat vind ze wel leuk denk ik
Sarina tis niet te geloven dat je kleindochter jullie niet herkent als ze al 4 jaar was toen ze jullie voor de laatste keer zag en het zal wel echt moeilijk zijn voor jou dat alles zo verloopt , veel sterkte hoor
ponneke wij hebben ook geen kinderen en dat zijn dan inderdaad nog veel zorgen minder , en Celine is de dochter van mijn 10 jaar jongere zus en ze is hier bij ons tot haar 10 jaar gedeeltelijk opgegroeid en voor haar zijn wij haar tweede vader en moeder zegt ze zelf
en hoe is het nu met jou teen ?????????, hopelijk geneest het goed
mama-inge hier gedeeltelijk bewolkt bij ons niet ver van de Belgische kust maar droog en veel wind
en wat een mooie foto's van in het bos
Remie mooie puzzel hoor en een fijne zondag verder
Bertje leuk die Garfield poes en voor jou ook een leuke zondag
gerda ook een fijne zondag voor jou
An staat er vandaag een fietstochtje op jou programma ?????
en ja Jonas Van Geel doet dat goed een kwis presenteren vind ik
ik voel mij nog altijd niet goed en vandaag doe ik het rustig aan en ik begin vandaag aan mijn tweede doos antibiotica plus al de rest van de medicatie , dus mag het nu toch stilaan beter worden vind ik
Sita geniet nog van jou zondag
jadi gaat het een beetje met jou ventje ???? want het begint waarschijnlijk wel zwaar te worden al die behandelingen
miesje hopelijk alles goed met jou ?????? en een fijne zondag nog
en die pannenkoeken zien er echt lekker uit hoor , mjammie
allé tis alweer bijna middag
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina, Willempie
geniet nog van jullie zondag
daaaaaag

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo eigenlijk is het al middag
De voormiddag is zo vlug voorbij hé
Hier geen zon, ook geen regen maar veel wind.
@Zonnebloemetje: wat mijn ventje betreft, hij ziet af zijn hals in lelijk verbrand. En er moet nog een week
doorsparteld worden. Hopelijk lukt het nog , we gaan maandag meer horen.
Sterkte met je broer
En ook voor je gezondheid, ik hoop dat de AB helpt het mag beginnen keren hé. Je loopt er ook al enkele dgn mee .
Ik wens iedereen een fijne zondag toe
toedeloe
menu: friet met vol au vent (zoon en ik) Ventje met puree
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goedemiddag allemaal, geniet van de mooie zondag!

Jadi : zeer toepasselijk voor Marietteke, dat plaatje!
Zo gauw als et kan terug de fiets op hoor!
Hoewel, als ik die hand zo bekijk...heeft daar iemand eens goed naar gekeken? Ziet er niet gezond uit...
En je leuke fiets? Hoeveel schade heeft die, want die val zal ook wel gevolgen hebben?
Trouwens, Marietteke gefeliciteerd en smullen maar!

Je zal wel visite krijgen, die kunnen allemaal helpen!
Jadi nogmaals sterkte voor je ventje, misschien is een ijsje af en toe wel een goed idee? En denk nu maar, elke dag is er weer eentje minder, hou jullie sterk!
Zonnebloemetje, zorg je een beetje voor jezelf? Even niet zo druk, ik heb nog nooit werk zien achter me aanlopen....
Sarina, wat bekomen van gisteren? Kwam dat door corona dat jullie elkaar zolang niet zagen?
Maar zo waren we allemaal, en desnoods ging het achter glas toch nog door....zucht met je mee
Bertje deed Garfield zelfs een strikje aan voor de zondag ( een neuke zggen we hier)
Mijn teentje plaagt me nog steeds, kan er amper de pleister op verdragen, maar de wond is volgens mij wel dicht. Nu maar hopen dat alle pus er ook uit is....
Alle anderen, geniet van het weer, hier droog en 26° met lekker briesje
Tot laterse

Jadi : zeer toepasselijk voor Marietteke, dat plaatje!
Zo gauw als et kan terug de fiets op hoor!Hoewel, als ik die hand zo bekijk...heeft daar iemand eens goed naar gekeken? Ziet er niet gezond uit...
En je leuke fiets? Hoeveel schade heeft die, want die val zal ook wel gevolgen hebben?
Trouwens, Marietteke gefeliciteerd en smullen maar!

Je zal wel visite krijgen, die kunnen allemaal helpen!
Jadi nogmaals sterkte voor je ventje, misschien is een ijsje af en toe wel een goed idee? En denk nu maar, elke dag is er weer eentje minder, hou jullie sterk!
Zonnebloemetje, zorg je een beetje voor jezelf? Even niet zo druk, ik heb nog nooit werk zien achter me aanlopen....
Sarina, wat bekomen van gisteren? Kwam dat door corona dat jullie elkaar zolang niet zagen?
Maar zo waren we allemaal, en desnoods ging het achter glas toch nog door....zucht met je mee
Bertje deed Garfield zelfs een strikje aan voor de zondag ( een neuke zggen we hier)
Mijn teentje plaagt me nog steeds, kan er amper de pleister op verdragen, maar de wond is volgens mij wel dicht. Nu maar hopen dat alle pus er ook uit is....
Alle anderen, geniet van het weer, hier droog en 26° met lekker briesje
Tot laterse

-
hallooooo een goeie namiddag iedereen
wat kan een koffietje toch lekker smaken hé , en dan nog een lekker stuk carré confituur er bij en meer moet da nie zijn vind ik
zojuist zo'n twee uurtjes in de zetel voor de tv gezeten en naar een mooie actie film gekeken en verder doe ik vandaag niet zoveel meer denk
jadi gelukkig is het de laatste week voor jou ventje en we duimen voor een goeie uitslag hoor

en ik neem al zeven dagen antibiotica en vanavond start ik met een tweede doos en hopelijk is het dan beter
en vanavond zal ik eens bellen naar mijn broer in het ziekenhuis want hij is nog maar geopereerd van deze voormiddag en tegen dan zal hij wel al goed wakker zijn denk ik , maar zijn toestand ziet er jammer genoeg echt niet goed uit
ponneke wauw die taart ziet er toch echt lekker uit hoor , en verzorg maar goed jou teen
daaaaaaag

wat kan een koffietje toch lekker smaken hé , en dan nog een lekker stuk carré confituur er bij en meer moet da nie zijn vind ik
zojuist zo'n twee uurtjes in de zetel voor de tv gezeten en naar een mooie actie film gekeken en verder doe ik vandaag niet zoveel meer denk
jadi gelukkig is het de laatste week voor jou ventje en we duimen voor een goeie uitslag hoor

en ik neem al zeven dagen antibiotica en vanavond start ik met een tweede doos en hopelijk is het dan beter
en vanavond zal ik eens bellen naar mijn broer in het ziekenhuis want hij is nog maar geopereerd van deze voormiddag en tegen dan zal hij wel al goed wakker zijn denk ik , maar zijn toestand ziet er jammer genoeg echt niet goed uit
ponneke wauw die taart ziet er toch echt lekker uit hoor , en verzorg maar goed jou teen
daaaaaaag

grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Wij eten spercieboontjes vers van het land geplukt vanmorgen
aardappels en kogelbiefstuk, en een kaas saus, jummie
aardappels en kogelbiefstuk, en een kaas saus, jummie
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
bedankt lieve mensen
voor al die fijne verjaardagswensen
is zoooo tof om zo te verjaren ,
en zelfs ons miesje is me niet vergeten ,
ik ga proberen om wat fotootjes hier te krijgen
tot zo
geluk vind je onverwacht
-
was weer lachen geblazen met zussen 
geluk vind je onverwacht
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Wat een leuke fotos marietteke
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-

lenk spijtig dat ik gisteren niet tot aan abdij geraakte ,
zo dicht bij ons , anders had ik wel effe 'n goededag komen zeggen hoor
remie wat tof die puzzel bedankt !
sarina ik zou ook wel staan "trippelen "voor wat pannenkoeken hoor
En wat erg , dat je je kleinkind bijna niet ziet ,
ik heb zelf geen kleinkinderen , ze wilde er wel , maar lukte niet ,
dus ik zal nooit oma mogen worden
mama igne , ja altijd leuk samen met zussen ,
en hier nog geen regen gezien ,
an w bedankt voor de fotoverkleining ,
de mijne zijn altijd zo groot ,
grootjegerda verser kan het niet ,
geplukt en direct op je bord ,
bloemeke , flink zo ,
eens 'n rustige zondag , moet kunnen hoor ?
mijn verwondingen zijn nog niet verdwenen ,
morgen dus plaat nemen van hand
ponneke ja hoor , zo vlug het kan ,
zeker terug op 't fietske ,
en mijn fiets is ok hoor ,
ik had geen snelheid , dat geeft wel wat
jadi , ocharme je ventje moet toch veel doorstaan , sterkte
Bertje fijne zondag ook voor jou ,
slaapwel voor iedereen
geluk vind je onverwacht
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goede avond allen, de luilekkerdag is bijna voorbij
Morgen al meteen 2 afspraken na mekaar, en dan tussendoor de hh-klusjes nog doen
Marietteke, lijkt me een goed idee even foto van die hand nemen hoor!
Mooie foto's trouwens
Voordat iedereen platligt :

Morgen al meteen 2 afspraken na mekaar, en dan tussendoor de hh-klusjes nog doen
Marietteke, lijkt me een goed idee even foto van die hand nemen hoor!
Mooie foto's trouwens
Voordat iedereen platligt :