In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (4)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond allemaal
nog efkes voordat ik naar mijn bedje ga
marietteke een leuke dag gehad vandaag samen met je zusjes , en de pannenkoekjes zullen wel gesmaakt hebben zeker en bedankt dat we mogen meegenieten van de mooie fotootjes samen met je zusjes
veel succes morgen in het ziekenhuis en hopelijk is er niks gebroken in je hand
Sarina mmmm ook pannenkoeken gebakken awel ik zal er morgen ook eens bakken sè want ik krijg er ook goesting in
gerda jou menu ziet er ook lekker uit hoor en hopelijk heeft het gesmaakt
mama-inge gezellig tv kijken doe ik ook graag
ponneke morgen een beetje druk zo te zien
allé ik ben moe want het zandmannetje is al in aantocht
voor iedereen nog een goede nachtrust en slaapwel
tot morgen

nog efkes voordat ik naar mijn bedje ga
marietteke een leuke dag gehad vandaag samen met je zusjes , en de pannenkoekjes zullen wel gesmaakt hebben zeker en bedankt dat we mogen meegenieten van de mooie fotootjes samen met je zusjes
veel succes morgen in het ziekenhuis en hopelijk is er niks gebroken in je hand
Sarina mmmm ook pannenkoeken gebakken awel ik zal er morgen ook eens bakken sè want ik krijg er ook goesting in
gerda jou menu ziet er ook lekker uit hoor en hopelijk heeft het gesmaakt
mama-inge gezellig tv kijken doe ik ook graag
ponneke morgen een beetje druk zo te zien
allé ik ben moe want het zandmannetje is al in aantocht
voor iedereen nog een goede nachtrust en slaapwel
tot morgen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
hallooooo een goeie morgen allemaal
we starten vandaag een nieuwe week en een nieuwe maand
tot later , daaaaaag

we starten vandaag een nieuwe week en een nieuwe maand
tot later , daaaaaag

hallooooo
er zijn hier al veel vroege vogels vandaag zo te zien
ik voel mij nog altijd niet goed maar het zal zijn tijd moeten hebben zeker
dus vandaag nog rustig aan doen en dan halverwege de voormiddag een koffietje drinken op ons overdekt terras en het zal daar goed zijn
tis hier afwisselend bewolkt en dan eens zonnig maar toch aangenaam van temperatuur buiten
allé ik moet nog langs de badkamer passeren sè
tot later , daaaaaaag

grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen
Oeps het is weeral bijna middag
Inderdaad de zomer vliegt voorbij, en wij hebben er niks aan
Maar we zijn gestart aan de laatste week radiotherapie.
Nog 5x we tellen af.
Gelukkig want ventje is echt wel aan het einde van zijn latijn
Daarna kan hij recupereren.
Nu eten en dan vertrekken naar Kortrijk
Wens jullie een fijne dag
toedeloe
menu: spaghetti ik had er nog in de diepvries
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goedemorgen allen, enven tussen 2 afspraken door
Voor iedereen een fijne maandag, en een fijne maand

Veel plezier met wat je van plan bent, goede uitslag voor Marietteke
Geweldige plaatjes weer Sarina, je hebt er oog voor!
Zonnebloemetje, uit bed gevallen vannacht? Is toch geen uur om op te staan....
An, werkse in de winkel en geniet van de babbels
Bert en Gerda, en mama-inge ook een fijne dag
Zo, even omkleden en op naar de kapper, tot laterse!
Voor iedereen een fijne maandag, en een fijne maand

Veel plezier met wat je van plan bent, goede uitslag voor Marietteke
Geweldige plaatjes weer Sarina, je hebt er oog voor!
Zonnebloemetje, uit bed gevallen vannacht? Is toch geen uur om op te staan....

An, werkse in de winkel en geniet van de babbels
Bert en Gerda, en mama-inge ook een fijne dag
Zo, even omkleden en op naar de kapper, tot laterse!
-
halloooo een goeie middag iedereen
mijn frietpot staat een uurtje te weken met een speciaal produkt die goed ontvet en de andere helft van mijn frietpot is al proper afgewassen en daarna zal hij er weer heel proper uitzien want ik ververs nogal veel het frietvet en ik heb graag dat mijn frietpot er proper uitziet
maar nu heb ik efkes tijd om hier te komen wat uitrusten en daarna het middageten klaar maken maar daar heb ik vandaag niet veel werk aan
er zijn al 3 soorten verse groentjes gekuist en gesneden en dan nog wat puree maken en de snitzels bakken en klaar is Kees en voor de rest van de dag hou ik me dan rustig
ponneke ik moet iedere nacht zo'n 5 tot 6 keer uit mijn bed door de krampen in mijn benen en voeten en dan moet ik wat rondlopen want als ik er te rap weer inkruip dan komt dat direct terug
en nog veel plezier bij de kapper
jadi oef de laatste week voor je ventje , goed dat hij er dan van af zal zijn
Sarina druk vandaag bij jou en de fotootjes zijn weeral heel mooi
gerda ook een fijne dag voor jou
Bertje niet veel van zegs of nog niet goed wakker ??????????????
An veel werkplezier daar in de winkel
Remie hallooooo
mama-inge zo vroeg bezig vandaag
en hoe zou het met marietteke zijn ?????? hopelijk niks erg op de foto's in de kliniek
allé ik moet verder doen sè
daaaaaaag

mijn frietpot staat een uurtje te weken met een speciaal produkt die goed ontvet en de andere helft van mijn frietpot is al proper afgewassen en daarna zal hij er weer heel proper uitzien want ik ververs nogal veel het frietvet en ik heb graag dat mijn frietpot er proper uitziet
maar nu heb ik efkes tijd om hier te komen wat uitrusten en daarna het middageten klaar maken maar daar heb ik vandaag niet veel werk aan
er zijn al 3 soorten verse groentjes gekuist en gesneden en dan nog wat puree maken en de snitzels bakken en klaar is Kees en voor de rest van de dag hou ik me dan rustig
ponneke ik moet iedere nacht zo'n 5 tot 6 keer uit mijn bed door de krampen in mijn benen en voeten en dan moet ik wat rondlopen want als ik er te rap weer inkruip dan komt dat direct terug
en nog veel plezier bij de kapper
jadi oef de laatste week voor je ventje , goed dat hij er dan van af zal zijn
Sarina druk vandaag bij jou en de fotootjes zijn weeral heel mooi
gerda ook een fijne dag voor jou
Bertje niet veel van zegs of nog niet goed wakker ??????????????
An veel werkplezier daar in de winkel
Remie hallooooo
mama-inge zo vroeg bezig vandaag
en hoe zou het met marietteke zijn ?????? hopelijk niks erg op de foto's in de kliniek
allé ik moet verder doen sè
daaaaaaag

Heel even in de rapte
Krijg ik net foon van het ziekenhuis....in verband met die MRI scan van verleden vrijdag
Er zou "iets" zijn met de werverzuil, en ze willen graag opnieuw meer gedetailleerde scan doen 28 augustus
En nu ben ik toch echt ongerust zie!
Krijg ik net foon van het ziekenhuis....in verband met die MRI scan van verleden vrijdag
Er zou "iets" zijn met de werverzuil, en ze willen graag opnieuw meer gedetailleerde scan doen 28 augustus
En nu ben ik toch echt ongerust zie!

-
halloooo een goeie namiddag iedereen
zojuist van een koffietje genoten binnen in de koelte van de ventilator
ponneke aan je wervels kan dat van alles zijn , het ene al erger dan het andere maar maak je maar niet ongerust hoor want op onze leeftijd is dat al een beetje normaal dat er daar iets niet meer zo goed is als 30 jaar geleden
ik heb al verschillende scan gehad van mijn rug en ik heb 2 tussenwervels die verschoven zijn en aan bijna al mijn wervels artrose en een wervel die drukt op een zenuw en ik leef ook nog hoor
ik heb wel iedere dag rugpijn maar daar ga je niet van dood , dus niet ongerust zijn en de scan afwachten en misschien valt het nog mee , en heb je ook klachten van je rug ????????
en soms kan een operatie helpen maar zeker niet alles kan geopereerd worden aan de wervels en zeker niet als het door de leeftijd komt zoals bij mij
maar ik wens je toch veel succes met de scan en hopelijk is het niks ernstig
en das natuurlijk wel verschieten als ze zeggen dat er nog een scan nodig is om iets duidelijk te bekijken maar daarom moet je nog niet ongerust zijn
vorig jaar moest ik ook een tweede scan van mijn rug laten nemen met contraststof omdat ze bij de vorige een letsel hadden gezien en ze konden niet goed zien wat het was
en na die tweede scan zegden ze dan dat het niks was om mij zorgen over te maken en dat was het
dan en daar had ik mij dan ook eerst zorgen over gemaakt
allé ik en er mee weg sè
en we hebben nog niks van marietteke gehoord
daaaaaaag

zojuist van een koffietje genoten binnen in de koelte van de ventilator
ponneke aan je wervels kan dat van alles zijn , het ene al erger dan het andere maar maak je maar niet ongerust hoor want op onze leeftijd is dat al een beetje normaal dat er daar iets niet meer zo goed is als 30 jaar geleden
ik heb al verschillende scan gehad van mijn rug en ik heb 2 tussenwervels die verschoven zijn en aan bijna al mijn wervels artrose en een wervel die drukt op een zenuw en ik leef ook nog hoor
ik heb wel iedere dag rugpijn maar daar ga je niet van dood , dus niet ongerust zijn en de scan afwachten en misschien valt het nog mee , en heb je ook klachten van je rug ????????
en soms kan een operatie helpen maar zeker niet alles kan geopereerd worden aan de wervels en zeker niet als het door de leeftijd komt zoals bij mij
maar ik wens je toch veel succes met de scan en hopelijk is het niks ernstig
en das natuurlijk wel verschieten als ze zeggen dat er nog een scan nodig is om iets duidelijk te bekijken maar daarom moet je nog niet ongerust zijn
vorig jaar moest ik ook een tweede scan van mijn rug laten nemen met contraststof omdat ze bij de vorige een letsel hadden gezien en ze konden niet goed zien wat het was
en na die tweede scan zegden ze dan dat het niks was om mij zorgen over te maken en dat was het
dan en daar had ik mij dan ook eerst zorgen over gemaakt
allé ik en er mee weg sè
en we hebben nog niks van marietteke gehoord
daaaaaaag

Goede avond leutertjes
Het ziet ernaar uit dat we weer enkele dagen heel warm weer krijgen
Heb er stilletjes genoeg van, als ik het zoooo heet wou, ging ik wel in Spanje wonen
Nu nog de bloemetjes water geven, en dan kijken wat de TV te bieden heeft
Bloemetje, je hebt gelijk, maar als de mensen van de dienst zelf al bellen...normaal krijg je bericht van de huisarts dacht ik. En ja, ik heb al maanden pijn in mijn linkerbeen, ze vinden maar niet vanwaar ineens. Soms begint m'n voet te "slapen"en gaat gevoel in het hele been weg, en val als ik me niet kan pakken. Gevaarlijk toch?
Fijne avond en voor later welterusten

Het ziet ernaar uit dat we weer enkele dagen heel warm weer krijgen
Heb er stilletjes genoeg van, als ik het zoooo heet wou, ging ik wel in Spanje wonen
Nu nog de bloemetjes water geven, en dan kijken wat de TV te bieden heeft
Bloemetje, je hebt gelijk, maar als de mensen van de dienst zelf al bellen...normaal krijg je bericht van de huisarts dacht ik. En ja, ik heb al maanden pijn in mijn linkerbeen, ze vinden maar niet vanwaar ineens. Soms begint m'n voet te "slapen"en gaat gevoel in het hele been weg, en val als ik me niet kan pakken. Gevaarlijk toch?
Fijne avond en voor later welterusten

en