In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (4)
-
Sita

Jadi, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag.
Heel blij dat het de goede richting lijkt uit te gaan
en dat jullie kunnen aftellen naar het einde van de behandeling.
Lenk, wat een opluchting dat het toch allemaal goed komt met Lenka.
Ik kan me voorstellen dat jullie heel ongerust geweest zijn.
Sarina, ik heb het gelezen van de bommen in Deurne en Antwerpen.
Niet verwonderlijk dat je er geschrokken was.
Hier verder ook geen nieuw, dus:
Fijne dag nog iedereen.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie middag alweer
deze morgen van ons ontbijtje genoten op ons overdekt terras in de schaduw en de friste
en het was er echt goed maar nu is het alweer goed aan 't opwarmen buiten
ik voel mij mottig vandaag en ik ben echt moe want vorige nacht heb ik weer verschillende keren uit mijn bed moeten springen van de krampen in mijn benen en voeten en zo geraak ik nooit eens uitgeslapen hé en 's morgens kan ik ook niet lang slapen want dan kan ik meestal na 6u niet meer in mijn bed liggen omdat ik dan nog meer krampen krijg aan het einde van de nacht
dus zullen mijn ogen deze namiddag wel toevallen denk na het middageten
mijn broer is dus thuis uit het ziekenhuis maar hij is echt niet goed en ze sturen hem natuurlijk naar huis na die nood operatie omdat ze voor hem anders niet veel meer kunnen doen want die kanker zit bijna overal en daar kan niks meer aan gedaan worden nadat hij al meer dan 2 jaar hemo heeft gekregen
dus das afwachten en hopen dat hij toch nog goede dagen heeft zodat hij zich wat beter voelt
Lenk das nog eens goed nieuws sè en ik en blij voor jullie dat het niks erg is met Lenka
hopelijk kan ze nog veel jaren bij jullie blijven en heel veel knuffels krijgen van haar baasjes
ponneke dat zal ook hard aangekomen zijn vorig jaar als je vier honden hebt moeten laten inslapen
sterkte hoor
mama-inge ook van je ontbijtje genoten buiten deze morgen , groot gelijk
An hoe is het nu met iedereen die corona had daar bij jou in de familie ??????????????
Remie ook rustig aan zeker daar bij jou vandaag ??????
Sarina oei oei zo warm daar bij jou , das echt niet te doen
ik zou ook niet kunnen slapen in die warmte denk ik
hier is het best te doen hoor , nu 22° binnen en boven 24° en alles is terug toe boven nadat alles open stond vannacht
gerda ook een fijne donderdag voor jou
Bertje nog niks te vertellen deze morgen , nog niet helemaal wakker zeker ??????
Sita zijn de werken al weer gevorderd ???????
jadi voor jou en je ventje een fijne huwelijksverjaardag vandaag
onze hartelijke wensen en nog veel jaren samen gelukkig
ook van mijn ventje een dikke proficiat

allé ik ga aan het middageten beginnen sè
ik maak spaghetty van het huis met kippengehakt en veel verse groentjes in tomatensaus
daaaaaaag
deze morgen van ons ontbijtje genoten op ons overdekt terras in de schaduw en de friste
en het was er echt goed maar nu is het alweer goed aan 't opwarmen buiten
ik voel mij mottig vandaag en ik ben echt moe want vorige nacht heb ik weer verschillende keren uit mijn bed moeten springen van de krampen in mijn benen en voeten en zo geraak ik nooit eens uitgeslapen hé en 's morgens kan ik ook niet lang slapen want dan kan ik meestal na 6u niet meer in mijn bed liggen omdat ik dan nog meer krampen krijg aan het einde van de nacht
dus zullen mijn ogen deze namiddag wel toevallen denk na het middageten
mijn broer is dus thuis uit het ziekenhuis maar hij is echt niet goed en ze sturen hem natuurlijk naar huis na die nood operatie omdat ze voor hem anders niet veel meer kunnen doen want die kanker zit bijna overal en daar kan niks meer aan gedaan worden nadat hij al meer dan 2 jaar hemo heeft gekregen
dus das afwachten en hopen dat hij toch nog goede dagen heeft zodat hij zich wat beter voelt
Lenk das nog eens goed nieuws sè en ik en blij voor jullie dat het niks erg is met Lenka
hopelijk kan ze nog veel jaren bij jullie blijven en heel veel knuffels krijgen van haar baasjes
ponneke dat zal ook hard aangekomen zijn vorig jaar als je vier honden hebt moeten laten inslapen
sterkte hoor
mama-inge ook van je ontbijtje genoten buiten deze morgen , groot gelijk
An hoe is het nu met iedereen die corona had daar bij jou in de familie ??????????????
Remie ook rustig aan zeker daar bij jou vandaag ??????
Sarina oei oei zo warm daar bij jou , das echt niet te doen
ik zou ook niet kunnen slapen in die warmte denk ik
hier is het best te doen hoor , nu 22° binnen en boven 24° en alles is terug toe boven nadat alles open stond vannacht
gerda ook een fijne donderdag voor jou
Bertje nog niks te vertellen deze morgen , nog niet helemaal wakker zeker ??????
Sita zijn de werken al weer gevorderd ???????
jadi voor jou en je ventje een fijne huwelijksverjaardag vandaag
onze hartelijke wensen en nog veel jaren samen gelukkig
ook van mijn ventje een dikke proficiat

allé ik ga aan het middageten beginnen sè
ik maak spaghetty van het huis met kippengehakt en veel verse groentjes in tomatensaus
daaaaaaag
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goedemiddag allen, het is hier momenteel niet overdreven warm, en af en toe druppelt het
Heb zo zitten duimen, en wilde niet TE vroeg komen zien, ik wachtte gewoon op goed nieuws!
Wat ik verwachtte dus, samengetrokken weefsel van de wond binnenin, gelukkig maar
Nu maar op naar vele jaren van geluk verder. Trakteer ze maar op een ijsje, dat verdient ze nu toch wel
en trakteer jullie zelf ook maar eens! Ik ben blij samen met jou

Geniet er samen van!
Jadi en haar ventje: gefeliciteerd!

En alle anderen een dikke knuffel!

Wat een goed nieuws Lenk voor je lieve Lenka!!!Lenk schreef: ↑04 aug 2022, 12:13Dank je wel iedereen voor de steun, het duimen. Het heeft geholpen. Heel fijn om te lezen. Jullie zijn allemaal fijne lieve mensen
Poeh alles oké. Er zitten twee bolletjes en deze zitten telkens aan het uiteinde van het litteken daar waar de knoopjes van de draadjes zitten. Ook is de vorige wonde ook binnenin genaaid. het vocht is gewoon wondvocht dat er nog uit komt en volkomen normaal is. Het is zelfs goed dat het er uit komt.
De DA is voor 99,9 procent zeker dat het niets is. Voor ons eigen geruststelling heeft ze voor volgende week een afspraak gezet om er nog eens naar te kijken vooraleer ze in vakantie vertrekken. Kwestie van gerust te zijn
En nu rust
Heb zo zitten duimen, en wilde niet TE vroeg komen zien, ik wachtte gewoon op goed nieuws!
Wat ik verwachtte dus, samengetrokken weefsel van de wond binnenin, gelukkig maar
Nu maar op naar vele jaren van geluk verder. Trakteer ze maar op een ijsje, dat verdient ze nu toch wel
en trakteer jullie zelf ook maar eens! Ik ben blij samen met jou 
Geniet er samen van!
Jadi en haar ventje: gefeliciteerd!

En alle anderen een dikke knuffel!

-
hallooooo een goeie namiddag iedereen
ik kom efkes trakteren sè nu dat er goed nieuws is van Lenka
want dat verdient een traktatie
en laat het jullie smaken hé

ik kom efkes trakteren sè nu dat er goed nieuws is van Lenka
want dat verdient een traktatie
en laat het jullie smaken hé

oeps ik was toch wel de koffie vergeten zekers
smakelijk

smakelijk

Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Ik zeg het nogmaals dank je wel om me moed in te praten, het meeleven en mee een vreugde kreet slagen. Jullie zijn echt lieve mensen. Jullie verdienen allemaal een dikke knuffel van me

Ik heb direct toen we thuis waren een bericht hier gezet zodat jullie niet moesten wachten op een bericht van me.
Ponneke ja je had gelijk. Toen de DA de uitleg gaf dacht ik onmiddellijk aan je. De DA heeft een soort van klei meegegeven dat we er moeten opsmeren om te beschermen en het vocht te laten op drogen. Ook dacht ik dat je vorig jaar 4 van je lieverds hebt moeten afgeven. Mens dan breek je toch.
Lenka is verwent met een extra wortel en een stuk courgette. Niet te veel snoep hé want het is een labrador en de kunnen blijven eten en eten ook alles en ze eet altijd met heel veel smaak hoor (smikkel smakkel letterlijk). Beetje op haar gewicht letten hé.
Ik heb deze middag in de tuin onder de bomen gezeten met een kruiswoordraadsel. En nu ga ik me een glaasje wijn inschenken.

Ik heb direct toen we thuis waren een bericht hier gezet zodat jullie niet moesten wachten op een bericht van me.
Ponneke ja je had gelijk. Toen de DA de uitleg gaf dacht ik onmiddellijk aan je. De DA heeft een soort van klei meegegeven dat we er moeten opsmeren om te beschermen en het vocht te laten op drogen. Ook dacht ik dat je vorig jaar 4 van je lieverds hebt moeten afgeven. Mens dan breek je toch.
Lenka is verwent met een extra wortel en een stuk courgette. Niet te veel snoep hé want het is een labrador en de kunnen blijven eten en eten ook alles en ze eet altijd met heel veel smaak hoor (smikkel smakkel letterlijk). Beetje op haar gewicht letten hé.
Ik heb deze middag in de tuin onder de bomen gezeten met een kruiswoordraadsel. En nu ga ik me een glaasje wijn inschenken.
-
Dank je Zonnebloemetje voor de traktatie, lekker!!!
Sarina heb jij op zo'n boot gestaan met je fiets om zulke mooie foto's te maken? Heel erg gaaf en prachtig!
Moet volgens het lijstje voor 48u spullen en medicatie meenemen (dagopname???)
En het ergste : ik mag 48u na "de ingreep" geen auto rijden.... ja, zal wel zeker?
Dus maar even wat spulletjes bijeen zoeken voor morgen...
Fijne avond, en welterusten voor straks

Sarina heb jij op zo'n boot gestaan met je fiets om zulke mooie foto's te maken? Heel erg gaaf en prachtig!
Moet volgens het lijstje voor 48u spullen en medicatie meenemen (dagopname???)
En het ergste : ik mag 48u na "de ingreep" geen auto rijden.... ja, zal wel zeker?

Dus maar even wat spulletjes bijeen zoeken voor morgen...
Fijne avond, en welterusten voor straks

-
Lenk, ja...ik brak 4 keerLenk schreef: ↑04 aug 2022, 18:47Ik zeg het nogmaals dank je wel om me moed in te praten, het meeleven en mee een vreugde kreet slagen. Jullie zijn echt lieve mensen. Jullie verdienen allemaal een dikke knuffel van me

Verweesd zit je dan daar, en echt weg gaat die pijn nooit. Ging ook veel te snel allemaal, maar ze staan in mijn hart gegrift
Je kan voor Lenka wel yoghurt invriezen en haar dat geven als ijsje (met een stukje fruit in), zeer vriendelijk voor de lijn
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Kan ik me inbeelden ja. Je houdt van je maatjes hé. zo spijtig dat honden niet zo lang leven als een papegaai. die worden gemakkelijk 70 jaar naar het schijnt. Maar ja ik zeg altijd mocht Lenka langer leven zou ze praten, hoe dat die dingen kan duidelijk maken wat ze wil. Ongelooflijk.ponneke schreef: ↑04 aug 2022, 19:43
Lenk, ja...ik brak 4 keer
Verweesd zit je dan daar, en echt weg gaat die pijn nooit. Ging ook veel te snel allemaal, maar ze staan in mijn hart gegrift
Je kan voor Lenka wel yoghurt invriezen en haar dat geven als ijsje (met een stukje fruit in), zeer vriendelijk voor de lijn![]()
Lenka krijgt met dit warm weer de rest van een ijsje maar dat is gesmolten ik let op met echt heel koude dingen. Ik heb dezer dagen ook watermeloen voor haar in huis, een ook karnemelk dat ik aanleg met water, is allemaal fris maar niet bevroren of ijskoud Zo krijgt ze genoeg vocht in haar.
Lenka krijg KVV voer dat laat ik ook altijd even uit de ijskast dat het niet ijskoud is.
-
Sita
Goed nieuws, gebak en koffie, een jubileum, foto's, een puzzel ...
Allemaal fijne dingen
Nu nog genezing voor de zieken en een goede afloop van de ingreep bij ponneke.
Hou je goed, ponneke, en het beste voor morgen.
Aangename avond nog iedereen.

-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedenavond allen ,
Allereerst Jadi gefelciteerd met jullie trouwdag .
Lenk , wat een opluchting !!
Ponneke , 4 honden moeten laten inslapen . Wat erg .
Sterkte met je onderzoeken morgen .
Sarina , bommen in Deurne en Antwerpen . Hier in NL ook veel afrekeningen in het criminele circuit.
Het is een nare wereld .
Mooie fietstocht heb je gemaakt met mooie foto's weer .
Z'bloemeke , alle coronapatienten zijn weer allemaal opgeknapt gelukkig . Lief dat je er naar vraagt .
Fijne rustige avond allemaal .

Allereerst Jadi gefelciteerd met jullie trouwdag .

Lenk , wat een opluchting !!
Ponneke , 4 honden moeten laten inslapen . Wat erg .
Sterkte met je onderzoeken morgen .
Sarina , bommen in Deurne en Antwerpen . Hier in NL ook veel afrekeningen in het criminele circuit.
Het is een nare wereld .
Mooie fietstocht heb je gemaakt met mooie foto's weer .
Z'bloemeke , alle coronapatienten zijn weer allemaal opgeknapt gelukkig . Lief dat je er naar vraagt .
Fijne rustige avond allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
ik kom nog effe iedereen 'n fijne nachtrust wensen ,
en ook JADI feliciteren , met hare huwelijksverjaardag ,
vandaag 'n klein toerke gedaan , en ik ondervind dat ik bang ben ,
wat ik voor mijn val zeker niet had ,
hopelijk gaat het wat over , want ik heb zelfs last van spier aan bovenarm ,
van mijn stuur zo stevig vaste te houden ,
en één in een pannekoekenhuis in Antwerpen centrum."
Sarina amaai wat erg , nu kan 'n mens al niet eens meer gerust zijn ,
als je 'n pannenkoek wil gaan eten ,
Lenk ik duim dat je lieve Lenka nog lang bij jullie kan blijven ,
dat je zo'n diertje toch zooo graag kan zien he ,![]()
![]()
![]()
bloemeke
an w
ponneke
sita
bertje
remie
gerda
slaapwel allemaal
geluk vind je onverwacht
-
halloooo
nog efkes rap rap rap want ik ben doodmoe
eerst en vooral voor ponneke , voor morgen heel veel succes in het ziekenhuis
en we duimen dat alles goed verloopt
dan heb ik ook nog slecht nieuws
mijn broer die twee dagen terug thuis was uit het ziekenhuis is deze avond met de ambulance terug naar het ziekenhuis gedaan omdat hij in de vooravond opeens koorts kreeg en een lelijke hoest
en zijn huisarts is in verlof en de vervangende arts wilde maar morgen komen en dus heb ik hem vanavond dan maar zelf getest op corona en de test was positief
dus is hij nu in goeie handen in het ziekenhuis waar hij constant onder controle is en hopelijk word die corona niet erger want in zijn toestand kan dat fataal zijn
allé de rest is voor morgen want ik val bijna in slaap
voor iedereen nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen

nog efkes rap rap rap want ik ben doodmoe
eerst en vooral voor ponneke , voor morgen heel veel succes in het ziekenhuis
en we duimen dat alles goed verloopt
dan heb ik ook nog slecht nieuws
mijn broer die twee dagen terug thuis was uit het ziekenhuis is deze avond met de ambulance terug naar het ziekenhuis gedaan omdat hij in de vooravond opeens koorts kreeg en een lelijke hoest
en zijn huisarts is in verlof en de vervangende arts wilde maar morgen komen en dus heb ik hem vanavond dan maar zelf getest op corona en de test was positief
dus is hij nu in goeie handen in het ziekenhuis waar hij constant onder controle is en hopelijk word die corona niet erger want in zijn toestand kan dat fataal zijn
allé de rest is voor morgen want ik val bijna in slaap
voor iedereen nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen

mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Zonnebloemetje, wat erg, sterkte voor je broer
Ponneke succes met je onderzoeken.
Goedemorgen en een fijne vrijdag
Het heeft vannacht wat geregend en het is behoorlijk afgekoeld
Vandaag wat huishaatklusjes doen en misschien nog een eindje fietsen met jongste kind
Ponneke succes met je onderzoeken.
Goedemorgen en een fijne vrijdag
Het heeft vannacht wat geregend en het is behoorlijk afgekoeld
Vandaag wat huishaatklusjes doen en misschien nog een eindje fietsen met jongste kind