In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (4)
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Goed middag leuterkes.
Hopelijk iedereen aan het genieten van het mooie weer. Best wel want vanaf woensdag is het gedaan
Hierbinnen is het afgekoeld tot 22 graden, heerlijk fris
Deze ochtend de was gedaan, moet er nog 1 buiten hangen. Ook rijpe tomaten geplukt, ontpit en er saus van gemaakt. De potjes staan in de Weckpot. Binnen 20 minuten is het klaar. Heerlijk voor in de winter. Ik heb 5 liter tomatenpuree allez passata hé.
Subiet ga ik lekker buiten zitten onder de bomen met met een kruiswoordraadsel. Genoeg gedaan voor vandaag.
Bert hopelijk is het gewoon een verkoudheid en niet dat vuile beest. Idd best morgen even contact met de huisarts
Remie nog stilletjes lees ik zo. Hopelijk snel terug in je gewone doen.
Inge een gelukkige verjaardag voor de jarige. Geniet ervan
Sarina dank voor het ijsje want deze namiddag gaat het er ook niet van komen vrees ik zo. En lekker wandelen hé?
Gerda kan jij dan zo goed tegen de warmte die eraan komt.
Ponneke heb je jezelf een lekker broodje gemaakt. Geniet van de rust
Hopelijk iedereen aan het genieten van het mooie weer. Best wel want vanaf woensdag is het gedaan
Hierbinnen is het afgekoeld tot 22 graden, heerlijk fris
Deze ochtend de was gedaan, moet er nog 1 buiten hangen. Ook rijpe tomaten geplukt, ontpit en er saus van gemaakt. De potjes staan in de Weckpot. Binnen 20 minuten is het klaar. Heerlijk voor in de winter. Ik heb 5 liter tomatenpuree allez passata hé.
Subiet ga ik lekker buiten zitten onder de bomen met met een kruiswoordraadsel. Genoeg gedaan voor vandaag.
Bert hopelijk is het gewoon een verkoudheid en niet dat vuile beest. Idd best morgen even contact met de huisarts
Remie nog stilletjes lees ik zo. Hopelijk snel terug in je gewone doen.
Inge een gelukkige verjaardag voor de jarige. Geniet ervan
Sarina dank voor het ijsje want deze namiddag gaat het er ook niet van komen vrees ik zo. En lekker wandelen hé?
Gerda kan jij dan zo goed tegen de warmte die eraan komt.
Ponneke heb je jezelf een lekker broodje gemaakt. Geniet van de rust
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie zonnige zondagnamiddag iedereen
zojuist van een heerlijk koffietje genoten met een stuk chocolade taart er bij mjammie
en nu ga ik nog wat strijk wegwerken terwijl het nog niet zo warm is
en ook nog wat naaiwerkjes doen
tot later , daaaaag

zojuist van een heerlijk koffietje genoten met een stuk chocolade taart er bij mjammie
en nu ga ik nog wat strijk wegwerken terwijl het nog niet zo warm is
en ook nog wat naaiwerkjes doen
tot later , daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
hallo
ik ga seffens deze foto verwijderen hoor ,
vind het zelf vies , maar donderdag lag die aan onze appartenblok ,
dus ik direct naar gemeenten gebeld , die zei "..zal niet voor vandaag zijn " dus morgen ,
dan vrijdag ..niemand gekomen , en dan zo'n warm weer , grrr
Vanmorgen was ze plots weg , nadat ik het op fb had geplaatst ,
want zaterdags werken die van de gemeenten toch niet ,
het voornaamste is dat ze weg is ,
gisteren was mijn ventje eens met de bus weggeweest ,
hij vertrekt dan nadat verpleegster is geweest rond half een ,
en moet dan terug zijn om half zes ,
was 6 uur dan gebeld naar hem ,
"zeg waar blijf je ,?"
ja ik sta te wachten op de bus aan 't zwaantje ,
..was 7 uur ..niks ikke ongerust ,
terug gebeld , ..stond nog op de bus te wachten ,
ik op pc gaan zijn naar de lijn , was er tijdelijk geen halte ,
mijn zoon is hem dan gaan ophalen , en is nog veilig thuis geraakt ,
Lenk triest he die Kennedytunnel
Sarina mooie leeftijd 90 jaar ,
Bertje gelukkig gene corona ,
Remie alles komt wel goed hoor , ik duim voor jou
jadi , je prentje , haha ik lig hier dubbel ,
bloemeke sterkte voor je broer
ponneke wat 'n tegenslag , de ingreep niet gelukt
grootjegerda hallo
fijne avond nog allemaal
ik ga seffens deze foto verwijderen hoor ,
vind het zelf vies , maar donderdag lag die aan onze appartenblok ,
dus ik direct naar gemeenten gebeld , die zei "..zal niet voor vandaag zijn " dus morgen ,
dan vrijdag ..niemand gekomen , en dan zo'n warm weer , grrr
Vanmorgen was ze plots weg , nadat ik het op fb had geplaatst ,
want zaterdags werken die van de gemeenten toch niet ,
het voornaamste is dat ze weg is ,
gisteren was mijn ventje eens met de bus weggeweest ,
hij vertrekt dan nadat verpleegster is geweest rond half een ,
en moet dan terug zijn om half zes ,
was 6 uur dan gebeld naar hem ,
"zeg waar blijf je ,?"
ja ik sta te wachten op de bus aan 't zwaantje ,
..was 7 uur ..niks ikke ongerust ,
terug gebeld , ..stond nog op de bus te wachten ,
ik op pc gaan zijn naar de lijn , was er tijdelijk geen halte ,
mijn zoon is hem dan gaan ophalen , en is nog veilig thuis geraakt ,
Lenk triest he die Kennedytunnel
Sarina mooie leeftijd 90 jaar ,
Bertje gelukkig gene corona ,
Remie alles komt wel goed hoor , ik duim voor jou
jadi , je prentje , haha ik lig hier dubbel ,
bloemeke sterkte voor je broer
ponneke wat 'n tegenslag , de ingreep niet gelukt
grootjegerda hallo
fijne avond nog allemaal
Laatst gewijzigd door marietteke op 07 aug 2022, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
geluk vind je onverwacht
-
Bert
Hey leuterkes,
Marietteke, bah, wat een vieze rat.
Gisteren was mijn test dus negatief. Gisteren avond was ik wel ziek, zoals ik al meldde. Dacht dan meer aan grieptoestanden.
Zopas nog eens getest......

2 streepjes, dus ja........
Marietteke, bah, wat een vieze rat.
Gisteren was mijn test dus negatief. Gisteren avond was ik wel ziek, zoals ik al meldde. Dacht dan meer aan grieptoestanden.
Zopas nog eens getest......

2 streepjes, dus ja........
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Hallo allemaal, voor ik het vergeet : fijne avond

Allez Bert, dus toch... wat erg voor jou! Je begon net weer te herstellen en toch nog - verdomme!
Ze zeggen wel dat je er de volgende keer minder ziek van zou zijn, dus ik duim voor je!
Marietteke, ik krijng de kriebels van die rat! En hoezo de stadsdiensten weken niet?
Op zaterdag hier wel, de meesten zijn op maandag vrij. Trouwens, die werken van de ganse week al niet, gauw ophalen dat vieze ding! Waar FB al niet goed voor is....
En ik vind het maar niks, dat ze niets laten weten als er geen dienstbus is, je moet toch thuis raken? En ouderen die niet met internet overweg kunnen, die mogen daar wortel schieten of wat? Dat mag van mij ook op FB!
Die zijn nog niet duur genoeg, maar service - ho maar!
Ik heb genoten van een rustige middag, nu seffens bedenken of ik wat wel wil eten.
Op zondag kook ik niet, puber is niet achter de TV uit te slaan, en ik dan voor noppes in de keuken? Dacht het niet....bovendien mag ik vandaag nog niet
Dus fijn in de veranda bij mijn TV en de afstandsbediening, koffietje......en de dogs
Tot laterseeeeeeee

Allez Bert, dus toch... wat erg voor jou! Je begon net weer te herstellen en toch nog - verdomme!
Ze zeggen wel dat je er de volgende keer minder ziek van zou zijn, dus ik duim voor je!
Marietteke, ik krijng de kriebels van die rat! En hoezo de stadsdiensten weken niet?
Op zaterdag hier wel, de meesten zijn op maandag vrij. Trouwens, die werken van de ganse week al niet, gauw ophalen dat vieze ding! Waar FB al niet goed voor is....
En ik vind het maar niks, dat ze niets laten weten als er geen dienstbus is, je moet toch thuis raken? En ouderen die niet met internet overweg kunnen, die mogen daar wortel schieten of wat? Dat mag van mij ook op FB!
Die zijn nog niet duur genoeg, maar service - ho maar!
Ik heb genoten van een rustige middag, nu seffens bedenken of ik wat wel wil eten.
Op zondag kook ik niet, puber is niet achter de TV uit te slaan, en ik dan voor noppes in de keuken? Dacht het niet....bovendien mag ik vandaag nog niet

Dus fijn in de veranda bij mijn TV en de afstandsbediening, koffietje......en de dogs

Tot laterseeeeeeee
-
Bert
ponneke, ik heb al de wildste verhalen gehoord. De ene zegt binnen de 4 maanden kan je het niet teug krijgen. De andere zegt als je genoeg antistoffen aangemaakt hebt, en nog andere verhalen.
De mensen vertellen zoveel. Ik geloof daar niet meer in. Ieder mens is anders qua weerstand en zo en is niet vergelijkbaar met anderen.
Wat dat minder ziek zijn betreft, volgens mij is dat net hetzelfde. Kan nu zijn dat het minder lang duurt. Dat is nog afwachten.
Ik zal jullie nog een fijne avond wensen, een doucheke nemen en dan languit in mijne zetel.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Ja Bert , dat dacht ik al toen ik jouw symptomen vanmorgen las ...
Beterschap gewenst hoor . Doe rustig aan en verzorg je maar goed .
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
ik kom vlug nog die enge foto verwijderen ,
en ook nog slaapwel zeggen
Bertje oei toch man ..
ik duim wel dat je er niet te ziek van bent ,
geluk vind je onverwacht
-
Sarina speciaal die taxus. Groot spel wel leuk om te zien
En ja ik heb mijn ijsje gehad rond 16 kwam hij af als er nu een ijskar komt kunnen we mss een ijsje eten. Tja de ijskar was er om 16.45 maar toch een ijsje gaan halen. Het was lekker
Lenka heeft er mee van genoten van de ijsjes.
Sarina ik weet nu niet hoever je woont van de grote hond straat een tip. Mooie foto’s te maken van graffiti maar kunst hè. Meting of styles, zoek maar eens op. Zalig om die kunstwerken te bewonderen en te fotografferen
En ja ik heb mijn ijsje gehad rond 16 kwam hij af als er nu een ijskar komt kunnen we mss een ijsje eten. Tja de ijskar was er om 16.45 maar toch een ijsje gaan halen. Het was lekker
Lenka heeft er mee van genoten van de ijsjes.
Sarina ik weet nu niet hoever je woont van de grote hond straat een tip. Mooie foto’s te maken van graffiti maar kunst hè. Meting of styles, zoek maar eens op. Zalig om die kunstwerken te bewonderen en te fotografferen
-
Bert
voila sé, ik ga slapen. Ben wel gemakkelijk nu, ik ga slapen als ik wil want ik vlieg apart in een kamer

Sarina, mijn 4e prik nog niet gehad. En hoe vabg je dat hé? Ik ben overal heel voorzichtig, steeds de handen ontsmetten en zo. In de supermarkt de winkelkar ontsmetten, de knopjes van bancontact intoetsen met een ontsmettend doekje, enz....
Enkel het masker heb ik enkele weken terug achterwege gelaten. Je zal het nooit anders zien.
Ik denk ook dat het in september terug volle bak zal zijn.
Slaapwel leuterkes.
Sarina, mijn 4e prik nog niet gehad. En hoe vabg je dat hé? Ik ben overal heel voorzichtig, steeds de handen ontsmetten en zo. In de supermarkt de winkelkar ontsmetten, de knopjes van bancontact intoetsen met een ontsmettend doekje, enz....
Enkel het masker heb ik enkele weken terug achterwege gelaten. Je zal het nooit anders zien.
Ik denk ook dat het in september terug volle bak zal zijn.
Slaapwel leuterkes.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
[/quote]Lenk,Bedankt voor de tip
Is niet ver voor mij en ik zal zekers daar heen gaan vermits ik een liefhebber ben van het artistieke en met graffiti kunnen ze ook heel veel mooie kunstwerkjes maken.
[/quote]
Je er zijn altijd heel prachtige stukken bij. Wij gaan gewoonlijk de zondag dan zijn er al meer af aan het geraken . Die stukken blijven natuurlijk staan tot het volgende jaar. Ik vind het leuk om die mensen aan het werk te zien.
[/quote]
Je er zijn altijd heel prachtige stukken bij. Wij gaan gewoonlijk de zondag dan zijn er al meer af aan het geraken . Die stukken blijven natuurlijk staan tot het volgende jaar. Ik vind het leuk om die mensen aan het werk te zien.

en