In de Vier Seizoenen reeks 27 Zomer 2022
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Gisteren moesten we naar de verjaardag van een kleine van 6 jaar, is een vriend van ons zijn vriendin hare kleine. Had aan zijn vriendin gevraagd wat hij graag mee speelt, blijkt dat hij een heel creatief kind is, dus heb ik hem Le*o gekocht in de vorm van een auto. Een natte zoen in mijn gezicht was mijn beloning
Het feestje ging door in een gemeente die juist langs Lier ligt. Dus besloten manlief en ik door te rijden naar dat stadje. We waren daar in jaren niet meer geweest. Ook hier veel zaken gesloten wegens te weinig personeel of erger nog door faillissement , er stonden heel wat panden leeg.
Maar het was toch een leuke, zij het kleine, wandeling die we gemaakt hadden.
Zo, veel meer heb ik niet te vertellen . Ik ga mijn plaats afstaan aan andere Seizoentjes
Liefs en een dikke knuffel voor iedereen.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
goede morgen seizoentjes,
voor de moment nog fris. gisteren camenbert in de oven gemaakt met echt lookbrood. je zou op een moment niet meer weten wat gegeten met die dagen. buurman V ging naar zijn strandcabine in de buurtgemeente. ze zijn pas tegen 23.30 thuisgekomen. die is ook naar ramstein geweest.
Joyce wil weer een burenbbq/bijeenkomst/drink houden. zou eind augustus zijn. maar tegen die tijd zou ik om lili moeten.
overbuurvrouw stelt voor om tapas te doen. iedereen betaald dan een deeltje. ikzelf zou een kaasschotel voorstellen.
tegen 10.30/11 moet ik naar moeder bellen. ze heeft liever dat ik 's morgens bel.
vandaag is het chinees. het is toch gelukt om bij de bistro een tafeltje te krijgen.
ventje vertelde gisteren over het feit dat zijn familie aan zijn moeders kant roots heeft tot in Canada. het is gedeeltelijk uitgelegd in het boek: brugge bevrijdt. enfin.via fb ken ik ook iemand uit canada maar die speelt in hay-day mee. Canada is groot hè.
het is nu 17° en zonnig.wij hebben geen code oranje.
clive: dat was dan een soort spookdorp.
Oma C: hopelijk vergist het kmi zich voor een keertje en hebben we geen puffen zweten en blazen. we hebben het volgens een weerman te danken aan de straalstroom die lui is.
de kleine van neef is vandaag 1 jaar. zo zie je maar.
fijne dag seizoentjes, keep safe en cool. knuffel
voor de moment nog fris. gisteren camenbert in de oven gemaakt met echt lookbrood. je zou op een moment niet meer weten wat gegeten met die dagen. buurman V ging naar zijn strandcabine in de buurtgemeente. ze zijn pas tegen 23.30 thuisgekomen. die is ook naar ramstein geweest.
Joyce wil weer een burenbbq/bijeenkomst/drink houden. zou eind augustus zijn. maar tegen die tijd zou ik om lili moeten.
overbuurvrouw stelt voor om tapas te doen. iedereen betaald dan een deeltje. ikzelf zou een kaasschotel voorstellen.
tegen 10.30/11 moet ik naar moeder bellen. ze heeft liever dat ik 's morgens bel.
vandaag is het chinees. het is toch gelukt om bij de bistro een tafeltje te krijgen.
ventje vertelde gisteren over het feit dat zijn familie aan zijn moeders kant roots heeft tot in Canada. het is gedeeltelijk uitgelegd in het boek: brugge bevrijdt. enfin.via fb ken ik ook iemand uit canada maar die speelt in hay-day mee. Canada is groot hè.
het is nu 17° en zonnig.wij hebben geen code oranje.
clive: dat was dan een soort spookdorp.
Oma C: hopelijk vergist het kmi zich voor een keertje en hebben we geen puffen zweten en blazen. we hebben het volgens een weerman te danken aan de straalstroom die lui is.
de kleine van neef is vandaag 1 jaar. zo zie je maar.
fijne dag seizoentjes, keep safe en cool. knuffel
Cats Rule!
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
oei niet gepasseerd vandaag...
niet veel te vertellen en het was een "pijndag" vandaag
niets gedaan dan een boek uitgelezen
de kook was rap opgelost: koude aardappeltjes tomaat en hesp
tot morgen
niet veel te vertellen en het was een "pijndag" vandaag
niets gedaan dan een boek uitgelezen
de kook was rap opgelost: koude aardappeltjes tomaat en hesp
tot morgen
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
vandaag 25 jaar geleden: het lijkt wel een eeuwigheid.
het was ook zo heet. en de schepen van burgelijke stand las een gedichtje voor omdat wij het 13 de en laatste koppel waren dat trowde die dag.
straks naar de wellness en naar de bistro.
aan jullie allemaal een fijne dag, keep safe & cool. knuffel!
vandaag 25 jaar geleden: het lijkt wel een eeuwigheid.
het was ook zo heet. en de schepen van burgelijke stand las een gedichtje voor omdat wij het 13 de en laatste koppel waren dat trowde die dag.
straks naar de wellness en naar de bistro.
aan jullie allemaal een fijne dag, keep safe & cool. knuffel!
Cats Rule!
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
MM en echtgenoot: nog vele gezonde jaartjes samen.
Mijn huisje zal straks weer blinken.
Mee duimen maar dat die nieuwe dokter meevalt en dat de taxi op tijd komt.
En dat ik terug thuis geraak.
Mijn huisje zal straks weer blinken.
Mee duimen maar dat die nieuwe dokter meevalt en dat de taxi op tijd komt.
En dat ik terug thuis geraak.
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Fijne zonnige middag, iedereen, .....
Fijne huwelijksverjaardag MM en echtgenoot.....
Kaartje is al bij jullie geraakt, weliswaar zonder boodschap binnenin.... maar de post heeft wel zijn best gedaan nu .... of heb ik het véél te vroeg gepost ???!
Enfin, geniet van jullie dagje ......
Schoonzoon heeft vandaag een 'nieuwe voordeur' gekregen... die is er nu 50.......
Iedereen de groetjes van aan het zeetje........
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende....

Fijne huwelijksverjaardag MM en echtgenoot.....
Kaartje is al bij jullie geraakt, weliswaar zonder boodschap binnenin.... maar de post heeft wel zijn best gedaan nu .... of heb ik het véél te vroeg gepost ???!
Enfin, geniet van jullie dagje ......
Schoonzoon heeft vandaag een 'nieuwe voordeur' gekregen... die is er nu 50.......
Iedereen de groetjes van aan het zeetje........
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende....
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goeie middag allemaal, de zon kruipt weg
raar maar het is goed buiten
Hier binnen zo'n 24° ook fijn om me bezig te houden...
Straks naar m'n 2e woning vertrekken om de planten
nog eens te laten slobberen in de emmer water,
Dan kunnen ze er weer een paar dagen tegen en
moet ik niet zo dikwijls naar daar gaan
Nu gaat het nog goed maar als het warmer wordt
Maar als ze zo mooi staan laat je ze niet graag doodgaan hé
Groetjes allen en tot morgen, ik kom straks niet
meer terug denk ik
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Voor MM en echtgenoot : gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag !!
Waarom we geen melding meer krijgen van berichten op dit forum weet ik niet , ben nochtans "geabonneerd" maar het is wel vervelend het forum dan te moeten gaan zoeken 5 dagen geleden ... Iemand een oplossing ???
Heb de ganse dag in het lawaai gezeten van werken bij de naaste buren ... als je al tinnitus hebt (zoals ik ) is het om gek van te worden . ik vrees dat die morgen nog zal terug komen ...Het bouwverlof is helaas voorbij ..
Ben wel even gaan uitwaaien bij een wandeling in het bos , daar was het nog goed onder de bomen
Wel triest om te zien dat er bijna nergens geen water meer in de beekjes loopt voor die arme dieren ..
Verder groetjes aan alle seizoentjes !!
Waarom we geen melding meer krijgen van berichten op dit forum weet ik niet , ben nochtans "geabonneerd" maar het is wel vervelend het forum dan te moeten gaan zoeken 5 dagen geleden ... Iemand een oplossing ???
Heb de ganse dag in het lawaai gezeten van werken bij de naaste buren ... als je al tinnitus hebt (zoals ik ) is het om gek van te worden . ik vrees dat die morgen nog zal terug komen ...Het bouwverlof is helaas voorbij ..
Ben wel even gaan uitwaaien bij een wandeling in het bos , daar was het nog goed onder de bomen
Wel triest om te zien dat er bijna nergens geen water meer in de beekjes loopt voor die arme dieren ..
Verder groetjes aan alle seizoentjes !!