In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (4)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Straks toch nog heel even (klein) stukje fietsen om de spiertjes ‘n beetje in conditie te houden.
Hieronder de plaatjes van gisterenochtend, natuurlijk weer vroeg, heerlijk is het dan nog..!

Veranderende plaatjes
‘k Ben dan rond de klok van 10:30 uur zeker wel weer thuis vanwege het (mooie) tropische weer..!
Want dan is het bij ons ook altijd weer tijd voor overheerlijk bakkie

Tja, en dan de rest van de dag gaan wij onszelf zeer rustig houden met wat tussendoor iets frisjes te eten en voldoende te drinken.
Alles heb ik nu alweer tegenover elkaar openstaan..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Sarina en Remie , ik heb al weer genoten van jullie mooie foto's .
Lenk , ik moest serieus een traantje wegpinken om jouw triestige 60e verjaardag.
Als ik in de buurt gewoond had , was ik een groot boeket bloemen naar je komen brengen .
Inge was al bezig bijtje vanmorgen . De was wappert vrolijk aan de lijn
Wij krijgen vanmiddag visite van vriend en vriendin uit Zuid Holland en ze blijven gezellig eten .
Vriendin haar dochter is vriendin met mijn jongste dochter en we zijn allebei dit jaar oma geworden , dus veel bij te kletsen .
Z'bloemeke en Picasso , het gaat voorzichtig de goede kant op .
Bertje nog niet gehoord . Beterschap allen .
Fijne zondag allemaal .

Sarina en Remie , ik heb al weer genoten van jullie mooie foto's .
Lenk , ik moest serieus een traantje wegpinken om jouw triestige 60e verjaardag.
Als ik in de buurt gewoond had , was ik een groot boeket bloemen naar je komen brengen .

Inge was al bezig bijtje vanmorgen . De was wappert vrolijk aan de lijn
Wij krijgen vanmiddag visite van vriend en vriendin uit Zuid Holland en ze blijven gezellig eten .
Vriendin haar dochter is vriendin met mijn jongste dochter en we zijn allebei dit jaar oma geworden , dus veel bij te kletsen .
Z'bloemeke en Picasso , het gaat voorzichtig de goede kant op .
Bertje nog niet gehoord . Beterschap allen .
Fijne zondag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Even over 10 uur was ik weer thuis, heb weer effe genoten van mijn fietsstrooptochtje..!

Beelden veranderen, eerste beeld heb ik wat meer tijd gegeven i.v.m. mijn vraagje….
Trakteer ik U allen en mezelf nu ook nog op ’n ijsje:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Laatst gewijzigd door Remie op 14 aug 2022, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Eindelijk geraak ik binnen hier bij jullie
Een fijne (laatste) TE warme dag gewenst
Intussen is de thuisverpleegster al terug weg
Straks aan het eten beginnen.
En de lange namiddag breken met een mooie film .
En dan 's avonds buiten op het terras.... zaaaliggggg
menu: tomaat/garnaal, gerookte zalm, eitje, salade, groentenmix met appeltjes met friet
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Dag leutertjes allemaal en een fijne zondag

Heb heerlijk genoten van mijn wellness tijd in de badkamer
Nu nog even de orchideeën verzorgen, en dan de honden uitlaten
Verder moet er helemaal niks vandaag
Wat waren jullie al druk, en mooie en vooral grappige plaatjes - hou ik wel van!
An, ik had hetzelfde gevoel als jij. Moest ik een adres gehad hebben, had ik wat gestuurd
Dan maar virtueel voor Lenk deze bos

En met die hoeveelheid ijs hier kom ik de dag wel door!
De was is hier ook al van de lijn af, je hebt perkament voor je het weet...
En Jadi, klopt helemaal : Vroeger waren er ook erg hete zomers, en werd er eens gezucht, nu moet ineens de krant en alle media ermee vol! Er wordt zelfs al verwittigd voor zware onweders
paniekzaaierij!
Hou het rustig en koel, vanaf morgen minder heet

Sterkte en beterschap voor de zieken, en een knuffel voor iedereen die er behoefte aan voelt

Heb heerlijk genoten van mijn wellness tijd in de badkamer
Nu nog even de orchideeën verzorgen, en dan de honden uitlaten
Verder moet er helemaal niks vandaag
Wat waren jullie al druk, en mooie en vooral grappige plaatjes - hou ik wel van!
An, ik had hetzelfde gevoel als jij. Moest ik een adres gehad hebben, had ik wat gestuurd
Dan maar virtueel voor Lenk deze bos

En met die hoeveelheid ijs hier kom ik de dag wel door!

De was is hier ook al van de lijn af, je hebt perkament voor je het weet...
En Jadi, klopt helemaal : Vroeger waren er ook erg hete zomers, en werd er eens gezucht, nu moet ineens de krant en alle media ermee vol! Er wordt zelfs al verwittigd voor zware onweders
paniekzaaierij!Hou het rustig en koel, vanaf morgen minder heet

Sterkte en beterschap voor de zieken, en een knuffel voor iedereen die er behoefte aan voelt
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

lenk , sorry , 'n beetje te laat , maar toch nog 'n gelukkige verjaardag gewenst ,
en ik heb mooie plaatjes gezien ,
verder wens ik iedereen een frisse zondag ,
en de zieke hopelijk vlug weer beter ,
hier zo'n 30 graden in de living ,
en ventilators draaien maar ,
vandaag geen fietsweertje ,
geluk vind je onverwacht
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een warme namiddag allemaal
gelukkig kunnen we uitkijken naar morgen omdat het dan toch niet zo warm meer zal zijn
hier is het wel te doen en in onze living is het nu 24° maar buiten is het een oven als we de deur opendoen en boven is het ook wat warmer dan beneden maar vanavond gaat daar weer alles open en de ventilator aan
wij zijn echt nog niet veel beter en in de voormiddag voelen we ons het slechtst
ik moet ook nog heel veel hoesten dat het soms niet normaal is maar daarvoor zal ik dinsdag naar de dokter bellen want zo kan het niet verder en ik ben ook nog veel misselijk en mijn ventje heeft ook nog heel veel last van hoofdpijn waarvoor hij zware medicatie neemt maar in de nacht komt die hoofdpijn altijd terug
dus nog een beetje geduld zeker , we zullen wel zien
en met mijn broer gaat het ook niet goed
sorry dat ik niet op iedereen reageer maar mijn kop staat er niet op
allé ik ben er mee weg sè
daaaaaaaaag

gelukkig kunnen we uitkijken naar morgen omdat het dan toch niet zo warm meer zal zijn
hier is het wel te doen en in onze living is het nu 24° maar buiten is het een oven als we de deur opendoen en boven is het ook wat warmer dan beneden maar vanavond gaat daar weer alles open en de ventilator aan
wij zijn echt nog niet veel beter en in de voormiddag voelen we ons het slechtst
ik moet ook nog heel veel hoesten dat het soms niet normaal is maar daarvoor zal ik dinsdag naar de dokter bellen want zo kan het niet verder en ik ben ook nog veel misselijk en mijn ventje heeft ook nog heel veel last van hoofdpijn waarvoor hij zware medicatie neemt maar in de nacht komt die hoofdpijn altijd terug
dus nog een beetje geduld zeker , we zullen wel zien
en met mijn broer gaat het ook niet goed
sorry dat ik niet op iedereen reageer maar mijn kop staat er niet op
allé ik ben er mee weg sè
daaaaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***