In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (4)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Met mijn fietstochtje van gisterenochtend kan/mag de liefhebber ’n stukje meefietsen, tenminste… als u daar de puf voor heeft……

Veranderende plaatjes
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Neem gerust hoor, 'k ben de beroerdste niet..!
‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben 
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dinsdag
Hier ook geen drup regen gevallen vannacht
Straks kind wegbrengen naar zeilen, alleen oudste
Jongste trekt het niet zo met deze groep hoorde ik gisteravond
Hij mag een andere keer
Vanmiddag weer werk te doen.
Hoop dat het niet al te warm word
Remie mooie foto's
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Hier ook geen drup regen gevallen vannacht
Straks kind wegbrengen naar zeilen, alleen oudste
Jongste trekt het niet zo met deze groep hoorde ik gisteravond
Hij mag een andere keer
Vanmiddag weer werk te doen.
Hoop dat het niet al te warm word
Remie mooie foto's
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Ohhh Sarina , een eekhoorn , zo leuk . In geen eeuwen eentje gezien . Ze zitten hier niet ( meer ) in NH .
Vroeger wel hier in de Kennemer bossen , de rode eekhoorn , maar er heerste jaren toxoplasmose en daardoor waren alle populaties overleden.
Remie ook al mooie foto's gepost .
De tuin hier heeft zich goed gedaan aan de regen gisteravond. Nu weer zonnig en al 23 graden .
Zometeen fietsen en vanmiddag weer een doktersbezoek .
Fijne dinsdag allemaal .

Ohhh Sarina , een eekhoorn , zo leuk . In geen eeuwen eentje gezien . Ze zitten hier niet ( meer ) in NH .
Vroeger wel hier in de Kennemer bossen , de rode eekhoorn , maar er heerste jaren toxoplasmose en daardoor waren alle populaties overleden.
Remie ook al mooie foto's gepost .
De tuin hier heeft zich goed gedaan aan de regen gisteravond. Nu weer zonnig en al 23 graden .
Zometeen fietsen en vanmiddag weer een doktersbezoek .
Fijne dinsdag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Nee, hij is weg gepest
Hij heeft zijn ogen niet helemaal recht staan en een paar kinderen hebben behoorlijk kwetsend hem daar mee gepest
Waarop hij boos is geworden en uitgehaald heeft.
Ik snap hem, maar niet goed hoe hij reageerde
En toen hebben ze richting hun ouders en de leiding doen voorkomen dat hij begonnen was.
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Dag leutertjes, een fijne dag, geniet van de net nog doenbare temperaturen (toch 28° hier)
Als je nog eens blaast An, laat je dan wat weten? Dan zetten wij onze stofzuigers aan, is dubbele kracht!
Wij hebben hier heel wat eekhoorns, die eten de ganse notenboom leeg! En dan gaat de klok rond door, en snel dat ze zijn...heel mooi om zien!
En ja, onwoorwaardelijke liefde heb je van viervoeters, altijd blij, altijd bereid tot iets, nooit klagen
Jammer dat die niet kunnen spreken...
Nu maar verder doen, door de kiné is alles weer uitgelopen
Voor de zieken, sterkte hoor, en spoedig beterschap!
Tot laterse

Als je nog eens blaast An, laat je dan wat weten? Dan zetten wij onze stofzuigers aan, is dubbele kracht!

Wij hebben hier heel wat eekhoorns, die eten de ganse notenboom leeg! En dan gaat de klok rond door, en snel dat ze zijn...heel mooi om zien!
En ja, onwoorwaardelijke liefde heb je van viervoeters, altijd blij, altijd bereid tot iets, nooit klagen
Jammer dat die niet kunnen spreken...
Nu maar verder doen, door de kiné is alles weer uitgelopen
Voor de zieken, sterkte hoor, en spoedig beterschap!
Tot laterse

-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Wat 'n nare ervaring voor hem en om dan ook nog onterecht beschuldigd te worden.
Ik geef hem trouwens groot gelijk om voor zichzelf op te komen en eens (flink) heeft uitgehaald..!

-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo allemaal
hier is er nu al meer dan een half uur een onweer aan 't passeren en het regent , halleluja een wonder is geschied , eindelijk wat van die natte regen
het was meer dan nodig voor de plantjes en om het stof eens weg te regenen
iedereen bedankt voor de beterschapswensen , ik voel mij vandaag een ietsiepietsie beter maar het kan zeker nog beter hoor , daar niet van want goed kan ik het nog niet noemen
daarjuist naar de beelden gekeken van onze nachtcamera en ik heb een fotootje gemaakt van onze egeltjes die kwamen eten eens allemaal tesamen
en er heerst bij de egels natuurlijk ook een hirarchie wat wil zeggen dat het dominantste mannetje altijd eerst mag eten en al de rest moet wachten en als ze dat niet doen dan stormt hij voorruit als een buldozer en duwt diegene die niet wil horen een eind verder weg , ja dat zijn nu éénmaal de regels bij de egels sè
mama-inge jammer dat kinderen zo harteloos kunnen zijn tegenover elkaar door elkaar te pesten
en ik geef jou zoon groot gelijk dat hij voor zichzelf opkomt
ponneke vorige week hebben wij op onze camera die overdag beelden opneemt in onze tuin voor de eerste keer een eekhoorn gezien , jammer dat ik er geen foto van genomen heb , maar sindsdien hebben we die niet meer gezien
Sarina wat goed die foto met die hondjes ha ha ha , en wat een leuke fotootjes die jij geplaatst hebt
An veel succes bij de dokter hoor
gerda hallooooo
Remie weer mooie fotootjes hoor van jou fietstochtjes
Bertje hopelijk al wat beter met jou ???????????
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina
nog een fijne dinsdag verder
daaaaaaag

hier is er nu al meer dan een half uur een onweer aan 't passeren en het regent , halleluja een wonder is geschied , eindelijk wat van die natte regen
het was meer dan nodig voor de plantjes en om het stof eens weg te regenen
iedereen bedankt voor de beterschapswensen , ik voel mij vandaag een ietsiepietsie beter maar het kan zeker nog beter hoor , daar niet van want goed kan ik het nog niet noemen
daarjuist naar de beelden gekeken van onze nachtcamera en ik heb een fotootje gemaakt van onze egeltjes die kwamen eten eens allemaal tesamen
en er heerst bij de egels natuurlijk ook een hirarchie wat wil zeggen dat het dominantste mannetje altijd eerst mag eten en al de rest moet wachten en als ze dat niet doen dan stormt hij voorruit als een buldozer en duwt diegene die niet wil horen een eind verder weg , ja dat zijn nu éénmaal de regels bij de egels sè
mama-inge jammer dat kinderen zo harteloos kunnen zijn tegenover elkaar door elkaar te pesten
en ik geef jou zoon groot gelijk dat hij voor zichzelf opkomt
ponneke vorige week hebben wij op onze camera die overdag beelden opneemt in onze tuin voor de eerste keer een eekhoorn gezien , jammer dat ik er geen foto van genomen heb , maar sindsdien hebben we die niet meer gezien
Sarina wat goed die foto met die hondjes ha ha ha , en wat een leuke fotootjes die jij geplaatst hebt
An veel succes bij de dokter hoor
gerda hallooooo
Remie weer mooie fotootjes hoor van jou fietstochtjes
Bertje hopelijk al wat beter met jou ???????????
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge, Ponneke, Sarina
nog een fijne dinsdag verder
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Een goede bijna avond iedereen
Na 15u de zon is dan minder sterk, dus:
Onze eerste serieuze uitstap, is ons nu echt wel niet gegund
Op het terras ,. . zo zalig rustig en stil
Begon het daar niet te gieten zekers
De bliksem was ook van de partij.
Dus binnen, en na onze dorst gelest te hebben terug huiswaarts
Soit het is het nu zo
Bertje al wat beter ?
En Zonnebloemetje en Picske*
Toedeloe
menu was: pastaschotel van het huis
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Een dronken man die vreselijk naar alcohol ruikt gaat in de metro naast een priester zitten. De man heeft een gevlekte das om, zijn gezicht zit vol vegen rode lippenstift en een half lege fles gin hangt uit zijn zak.
Hij opent zijn krant en begint te lezen. Na een paar minuten draait de man zich naar de priester en vraagt:
"Zeg eerwaarde, weet u misschien waardoor artritis wordt veroorzaakt?"
"Dat weet ik, mijn zoon," zegt de priester met lichte afkeuring naar de man kijkend.
"Het wordt veroorzaakt door een losbandig leven met goedkope en slechte vrouwen, teveel alcohol en totale minachting voor je medemens."
"Dat is ook wat," mompelt de dronken man, "ik lees hier net dat de Paus het heeft."
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.