In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (4)
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Ai Lenk , niet ziek worden hoor . Hoop dat je je wat beter voelt .
Remie , jouw foto's zie ik ook graag . Ze vervelen niet , want ik vind natuur nooit vervelen.
En elke foto is toch weer anders dan de vorige , want : ander weer , andere hoek , andere bloem of dier er op , ook al is het op ongeveer de zelfde plek gefotografeerd . Dus.
Hier in Nederland was ( alleen op de waddeneilanden ) bij uitzondering het Noorderlicht te zien vannacht , door de geomagnetische zonnenstorm . Zag de foto's vanmorgen op het nieuws . Heel bijzonder .
Verder komt straks de thuiskapster mijn haren fatsoeneren

Daarna naar de markt voor fruit en kaas
Verder zien we wel .
Fijne vrijdag allemaal .

Ai Lenk , niet ziek worden hoor . Hoop dat je je wat beter voelt .
Remie , jouw foto's zie ik ook graag . Ze vervelen niet , want ik vind natuur nooit vervelen.
En elke foto is toch weer anders dan de vorige , want : ander weer , andere hoek , andere bloem of dier er op , ook al is het op ongeveer de zelfde plek gefotografeerd . Dus.
Hier in Nederland was ( alleen op de waddeneilanden ) bij uitzondering het Noorderlicht te zien vannacht , door de geomagnetische zonnenstorm . Zag de foto's vanmorgen op het nieuws . Heel bijzonder .
Verder komt straks de thuiskapster mijn haren fatsoeneren

Daarna naar de markt voor fruit en kaas

Verder zien we wel .
Fijne vrijdag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
An-W schreef: ↑18 aug 2022, 07:35
Gerda , ik durf het bijna niet te vragen , maar je wond wel al bijna dicht nu ?
An, je houd het niet voor mogelijk
maandag bleek de wond dicht,![]()
gisteren zijn ze weer geweest en inderdaad het is dicht.
vanaf nu geen zorg meer.
nog wel pleister en tubigrip enkel om, voor die tijd altijd dubbel.
ik ben er blij mee, maar ook een beetje huiverig nog.
we gaan het meemaken.
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Wat fijn Gerda !grootjegerda schreef: ↑19 aug 2022, 09:52
maandag bleek de wond dicht,![]()
gisteren zijn ze weer geweest en inderdaad het is dicht.
vanaf nu geen zorg meer.
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Nu zag ik de buien al naderen vanuit ’t Zuidwesten tijdens mijn fietstochtje van vanochtend.

Ben dus niet al te ver van huis gegaan, klein(ste) rondje in de polder, ben eigenlijk meer ’n mooi (droog) weer fietser..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Neem gerust hoor, 'k ben de beroerdste niet..!
‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben 
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
-

We gaan weer voor 3 weken mooie sport op TV, De Vuelta (ronde van Spanje) die vandaag start in Utrecht.
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Die heb ik nu net ook gebeld om een afspraak te maken voor 'n knipbeurt, druk druk druk... kan pas volgende week vrijdag net voor de middag.
Natuurlijk heeft zij het druk zou ik bijna zeggen, leuke meid (richting 50 denk
Ze knipt niet in 't zwart, heeft eigen bedrijfje en komt dan langs met haar elektrische autootje (dus geen kosten voor 'n pand) en is er altijd op de afgesproken tijd, ook veel waard vind ik..!
Laatst gewijzigd door Remie op 19 aug 2022, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Hahaha , hier bijna het zelfde Remie .
Ook een leuke meid
, begin 50 met een elektrisch autootje en zij knipt ook vlot en goed en ook niet zwart .
Ik maak wel altijd gelijk een vervolgafspraak voor 7 weken later en betaal bij haar 21 euro voor knippen .
Ook een leuke meid
Ik maak wel altijd gelijk een vervolgafspraak voor 7 weken later en betaal bij haar 21 euro voor knippen .
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
En ik ben ook net terug van de kapper. Een man van boven de 50 met eigen salon. Mijn haar was kleuren, knippen en drogen, voor het bedrag van 81 euro
Ik leg mijn afspraken voor een gans jaar vast vanaf het moment hij een agenda voor het volgende jaar heeft, anders geraakt je bij hem niet gemakkelijk binnen.
Deze ochtend de nodige boodschappen, we kunnen er weeral tegen
Na de kapper lekker gaan afhalen bij de lokale Chinees, kip met groenten in currysaus en rijst.
Remie goed dat je het zegt dat het de ronde van Spanje is kan ik mss ook terug zien.
Inge grappig in beeld gebracht de les zeilen van vandaag. Goed dat hij ervan genoten heeft.
Gerda wat fijn om te lezen dat je wond dicht is heel goed.
Hier veel donkere en dreigende wolken gezien maar geen regen. Ik zal eens terug moeten beginnen dansen

Ik leg mijn afspraken voor een gans jaar vast vanaf het moment hij een agenda voor het volgende jaar heeft, anders geraakt je bij hem niet gemakkelijk binnen.
Deze ochtend de nodige boodschappen, we kunnen er weeral tegen
Na de kapper lekker gaan afhalen bij de lokale Chinees, kip met groenten in currysaus en rijst.
Remie goed dat je het zegt dat het de ronde van Spanje is kan ik mss ook terug zien.
Inge grappig in beeld gebracht de les zeilen van vandaag. Goed dat hij ervan genoten heeft.
Gerda wat fijn om te lezen dat je wond dicht is heel goed.
Hier veel donkere en dreigende wolken gezien maar geen regen. Ik zal eens terug moeten beginnen dansen