Coronavirus

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

_Jos_

19 aug 2022, 14:28

frits1955 schreef:
19 aug 2022, 14:17
OK, het voetvolk hoeft blijkbaar niet meer ingelicht te worden.
Het voetvolk moet gewoon lezen wat er tegen de vitrine van de apotheek/dokter hangt.
Maar de apotheek is niet verplicht iets op te hangen volgens de wetgever.
Of is die site ook niet up to date?
Ik ga er maar over ophouden.
Kafka

tokkio

19 aug 2022, 17:17

In China nemen ze geen risico's meer,zelfs gevangen vis moet de test ondergaan....met ne wisser??
https://www.hln.be/buitenland/chinezen- ... ~ad083656/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

_Jos_

19 aug 2022, 22:50

In China is het nu 1 april.
Vandaar die vis. En daaronder pyromaan Vandenbroucke zijn smoel... die klinkt vanaf nu nog ongeloofwaardiger.

Wil.

20 aug 2022, 15:55

Afbeelding

Vaccinaties zijn een geloof geworden.

God belooft aan wie hem volgt dat HIJ hen zal beschermen maar niettegenstaande die belofte worden gelovigen getroffen door het meest gruwelijke onheil: kinderen worden ontvoerd, een oorlog breekt uit, een overstroming ontneemt de mensen have en goed.
Wanneer al die ellende over de mensen neerdaalt, dan knielen ze in dankbaarheid dat de Heer hen toch beschermd heeft, dat het niet erger is dan dit en dat ze - omwille van hun geloof - eeuwig gelukkig zullen zijn in het hiernamaals.

Het vaccin belooft bescherming, belooft dat je anderen niet meer zult besmetten, belooft dat de maatschappij weer vrij zal zijn. .
Wanneer dan de ellende van een corona-infectie en een week ziekte over hen neerdaalt, dan zijn ze toch dankbaar dat ze de spuit hebben gekregen want hoe erg was het anders niet geweest, nietwaar?

Even illustreren:
Fred1950 schreef:
16 aug 2022, 22:11
Fazal schreef:
16 aug 2022, 19:06
Klopt!
Een kennis van mij was vorig jaar 3 keer gevaccineerd, en is in februari '22 toch nog zwaar ziek geworden ten gevolge van corona. Heb hem laatst ontmoet, in ergens in juli. Hij zag er niet uit, en steunde op zijn wandelstok. "Ik was op sterven na dood" vertelde hij mij, "en ik draag nog altijd de gevolgen". De man moest tegen de muur leunen toen hij met mij aan het praten was.

Zonder de vaccinaties was hij er misschien niet meer.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fred1950

20 aug 2022, 18:55

Wil. schreef:
20 aug 2022, 15:55
....

Het vaccin belooft bescherming, belooft dat je anderen niet meer zult besmetten, belooft dat de maatschappij weer vrij zal zijn. .
....
Dat is wat jij ervan maakt na bezoek van allerhande dubieuze web sites. Als ge nu nog niet weet hoe een vaccin in mekaar zit en hoe het werkt , stop er dan mee om erover te schrijven en te praten.

Wil.

20 aug 2022, 20:06

Dit moet een deep fake zijn: de baas van 'de Amerikaanse Siensano' - de CDC - hier aan het woord. Goed luisteren, Freddy.

Fred1950

20 aug 2022, 20:20

Wil. schreef:
Dit moet een deep fake zijn: de baas van 'de Amerikaanse Siensano' - de CDC - hier aan het woord. Goed luisteren, Freddy.
Voorwaarde voor inzicht is dat je accepteert dat mensen zich voorbarig kunnen vergissen bij gebrek aan ... kennis.

"Onze" pummels voorspellen een piek tijdens de komende wintermaanden waarvoor er nu terug een boosterprik zou nodig zijn. Die pummels denken nog steeds dat corona net als de "seizoensgriep" seizoensgebonden is. Corona is een totaal ander virus dan het griepvirus en die hebben met mekaar niets gemeen , behalve dat ze min of meer dezelfde symptomen geven. Australië kende zijn zwaarste piek in januari '22 , dus midden in "hun" zomermaanden.

Wil.

20 aug 2022, 20:41

Fred1950 schreef:
Wil. schreef:
Voorwaarde voor inzicht is dat je kan accepteert dat mensen zich voorbarig kunnen vergissen bij gebrek aan ... kennis.
Dus toch geen 'dubieuze website' hé? :roll:

Als je gebrek aan kennis hebt, dan moet je zwijgen.

We hebben het hier over de absolute top van de medische wetenschap in de VS: Fauci en Rochelle Walenski, professor aan Harvard, vorige week nog tot de beste universiteit ter wereld uitgeroepen.

Kom mij nu niet vertellen dat zij niet weet waarover ze spreekt. Het gesprek is van eind oktober '21. Er was toen al voldoende bekend over de vaccins. (Trouwen, als dat nog niet het geval was, waarom werden ze dan aan de mensen gegeven?)

Fred1950

20 aug 2022, 21:37

Wil. schreef:
20 aug 2022, 20:41
Fred1950 schreef:
Wil. schreef:
Voorwaarde voor inzicht is dat je kan accepteert dat mensen zich voorbarig kunnen vergissen bij gebrek aan ... kennis.
Dus toch geen 'dubieuze website' hé? :roll:

Als je gebrek aan kennis hebt, dan moet je zwijgen.

....
Sorry man , die twitter post is uit zijn context gehaald , en jij luistert "letterlijk" naar dat kleine stukje tekst dat steeds maar herhaalt wordt. Is dat ook niet het soort dommigheden waar sommige VB kopsukken zich in het verleden ook schuldig aan maakten ?

Met dit soort posts ga je mij nooit van iets overtuigen.

Wil.

20 aug 2022, 23:10

Geef me dan eens die bredere context. Waar is de link? Wat is er verzwegen?

Het is één van die dooddoeners die mensen zonder argumenten aanhalen: 'het is uit zijn context gerukt.' Vervolgens ga je wat politiek geklets neerplempen dat hier niks komt bij doen. Feiten, jongeman, feiten.

Fred1950

21 aug 2022, 00:49

Wil. schreef:
20 aug 2022, 23:10
Geef me dan eens die bredere context. Waar is de link? Wat is er verzwegen?

Het is één van die dooddoeners die mensen zonder argumenten aanhalen: 'het is uit zijn context gerukt.' Vervolgens ga je wat politiek geklets neerplempen dat hier niks komt bij doen. Feiten, jongeman, feiten.
Geef mij de link naar dat compleet betoog in plaats van naar van die paar zinnen die in die tweet getoond worden . zoniet "game over"

Wil.

21 aug 2022, 09:48

Oh , je hebt dus geen bredere context? Zoals ik zei: de gewone dooddoener.
:lol: :lol:

Dicksy

23 aug 2022, 11:45

Griezelige Dr. Fauci kondigt ontslag aan - zal in december aftreden

Afbeelding

Opgeruimd staat netjes of toch een verlies voor de medische wereld? :roll:

Wil.

23 aug 2022, 11:47

Afbeelding

Dr. Clare Craig, een patholoog met 20 j. ervaring is geschorst door Twitter. Clare ging met een fijne kam door de Pfizer-proefdocumenten en vond verrassende resultaten die niet in het officiële verhaal pasten.

Het boek '1984' begint meer en meer een beschrijving van onze werkelijkheid te worden:

"Oorlog is vrede. Vrijheid is slavernij. Onwetendheid is sterkte."

Wil.

23 aug 2022, 11:55

Dicksy schreef:
23 aug 2022, 11:45
Griezelige Dr. Fauci kondigt ontslag aan - zal in december aftreden
Opgeruimd staat netjes of toch een verlies voor de medische wereld? :roll:
Mijn gedacht staat hier al te lezen.