In de Vier Seizoenen reeks 27 Zomer 2022
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Was vroeg op vandaag, maar we zijn dan ook vroeg gaan slapen, eigenlijk meteen toen we Matice hadden slapen gelegd en dat was rond 21:15 H. Ga meteen beginnen aan het HH en de was. Dan kan ik misschien vanavond al beginnen met inpakken. Morgenochtend moet ik om 08:30 H naar de kapster om mijn frou laten bijknippen, want die is veel te lang. Duurt 5 minuten. Heb dat in lang vervlogen tijden eens zelf proberen te doen en dat was aardig mislukt, dus dat doe ik echt nooit meer. Ik bleef toen maar knippen
Neem ook wat tekengerief mee naar daar, want manlief moet toch nog een aantal uurtjes werken voor zijn werk. Maar als dat maar enkele uurtjes in beslag neemt, vind ik dat niet erg, dan lees of teken ik wel.
Zo, het is een heel epistel geworden en dan nog volledig over mezelf
Ik wens iedereen een mooie, koele dag. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Een fijne vrijdag vandaag alle seizoentjes
Hier een grijze lucht maar voorlopig nog droog
maar dat beetje regen is welkom... het frist wat op
clive als je die briefjes na de vakantie in de valies laat liggen dan
vergeet je nooit niks meer, kleding kan je altijd aanpassen aan het weer
maar ook voor Matice is dat makkelijk, en dan vergeet je niks
Ik deed dat vroeger altijd als ik de bagage had leeggemaakt thuis voor de was
ging en de briefjes er terug in voor de volgende uitstap
Mijn toeristen doen dat ook zo, die hebben een klein boekje
met al het nodige genoteerd.... ook de medicatie....
Bekske dank voor het mooie boeketje vandaag, een fijne vrijdag
en een goed weekend...
Alle maatjes een fijne vrijdag en straks een goed weekend
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede morgen.
Oef, een groot werk is uit de voeten.
Jongste heeft geholpen het dossier samen te stellen om de sanering van de stookolietank bij ons moeder indertijd te recupereren.Veel centjes als ze akkoord gaan.
Ik had al veel, alles, laat ons zeggen, aan documenten bijeen gesprokkeld, ook online.
Gelukkig had ik dat allemaal bijgehouden.
Ik geraakte er echter alleen niet uit.
Ik vraag me af hoe een gewone mens die niet gewoon is met computers te werken daar aan uit kan.
Alles moest via een e-loket gaan. Ik heb waarschijnlijk niet genoeg geduld.
Ik zie dan niet dat daar een bolletje staat met "info" en zo van die dingen...
Hij is gewoon zulke dossiers op te maken.
Alles netjes in PDF gezet en in rubriekjes met verwijzingen naar.
Enfin het is uit de voeten.
Nu maar afwachten.
Voor de rest heeft hij ook mijn slimme meter uitgelegd.
Ik was zelf al tot in de helft geraakt om me in te loggen en zo.
Toen zat ik vast. Nu kan ik weer verder.
Ik ben aan het aftakelen verstandelijk.
Ik had dat zelf kunnen vinden.
Clive dat is toch niet erg als je over jezelf babbelt.
Ik zou nooit iets kunnen schrijven dan.
Tenzij Poes op logement is.
Jij kijkt er ook naar uit hé om er even uit te zijn.
Aan iedereen een fijne rustige iets frissere dag vandaag.
Oef, een groot werk is uit de voeten.
Jongste heeft geholpen het dossier samen te stellen om de sanering van de stookolietank bij ons moeder indertijd te recupereren.Veel centjes als ze akkoord gaan.
Ik had al veel, alles, laat ons zeggen, aan documenten bijeen gesprokkeld, ook online.
Gelukkig had ik dat allemaal bijgehouden.
Ik geraakte er echter alleen niet uit.
Ik vraag me af hoe een gewone mens die niet gewoon is met computers te werken daar aan uit kan.
Alles moest via een e-loket gaan. Ik heb waarschijnlijk niet genoeg geduld.
Ik zie dan niet dat daar een bolletje staat met "info" en zo van die dingen...
Hij is gewoon zulke dossiers op te maken.
Alles netjes in PDF gezet en in rubriekjes met verwijzingen naar.
Enfin het is uit de voeten.
Nu maar afwachten.
Voor de rest heeft hij ook mijn slimme meter uitgelegd.
Ik was zelf al tot in de helft geraakt om me in te loggen en zo.
Toen zat ik vast. Nu kan ik weer verder.
Ik ben aan het aftakelen verstandelijk.
Ik had dat zelf kunnen vinden.
Clive dat is toch niet erg als je over jezelf babbelt.
Ik zou nooit iets kunnen schrijven dan.
Tenzij Poes op logement is.
Jij kijkt er ook naar uit hé om er even uit te zijn.
Aan iedereen een fijne rustige iets frissere dag vandaag.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
goede morgen seizoentjes,
het is hier gevoelig fris geworden. ik heb gisteren iets meegemaakt. ik heb onlangs een tweedehands boek uit amerika gekocht van een site die WOB noemt. er zat een volgkaartje in van hen. ik neem dat boek, trek dat volgkaartje eruit en ineens dwarrelen er aan mijn voeten een paar wat ik vermoedde papiertjes met reclame op. geen reclame: er viel 11 dollar uit dat boek! en zoals het boek deden ze dus een freefall naar beneden. nu is 11 dollar gelijk aan +/- 10 euro. het zijn zeer oude briefjes. twee van 5 waarvan 1 er nog redelijk netjes uit ziet en 1 van 1 dollar. het was een moment van tast nu mijn zakken af. ik dacht dat ze die boeken onderzochten om te zien in welke staat ze van binnen zijn. klaarblijkelijk heeft WOB die dollars ook gemist.
of was het boek en het geld voor iemand anders? een werknemer aan drugs? wie weet?
ik moet nog een messenger bericht zenden naar de burendrink om te vragen of we onze glazen ook moeten meenemen. ik zal straks wel zien wie er online is.
hier is de regen begonnen. een zeer kort maar krachtig buitje.
Clive: Fijne vakantie in Nederland. wel jammer dat je manlief moet werken. tijdens het verblijf.
Oma C: voor mij geen bananana split.
bekske : mooie rozen.
filmpje gekregen via de katten sofa waarin ik en en iemand anders getagd waren voor ons katten. Lilly en Nalou. lilly had een stukje eiwit maar ze vond dat maar niets en heeft er heel de tijd meegespeeld. Nalou met een blaadje sla en Goofy die blijft speelde met een kerstomaatje. ze doen daar maar lekker gezond in Nederland. ze zijn bezig aan het graven van een zitkuil met vuurkorf.
Lilly heeft een voorliefde voor kaas. maar dan gaat ze aan de dunne.
Gimly is mee met ventje die een delicate was is gaan draaien en een plooisessie van t-shirts. hij hangt toch zo aan zijn pappie. toen hij klein was dronk Gimly Koffiemelk en die had dan ook de dunne. dat hebben we dan rap afgeschaft uit zijn dieet. Vinny at alles. behalve als ik aan het eten was dan wist hij dat hij me met rust moest laten. mammie-eten. mag niet. hij zat dan ook op een afstandje van mij aan de radiator. en als ik de vliegen mepper in mijn handen had moest hij op zijn poepje hebben. staart recht omhoog kleine tikjes tegen zijn poep, snorren voor het vaderland, weglopen en dan meer vragen. hij heeft echt alles uit de 5 jaar dat hij geleefd heeft gehaald. zeker het dubbele. zelf het driedubbele vermoed ik.
en wie is er hier aan het boren? van vanmorgen 6.30 is er al lawaai. deuren die werden dichtgeslaan. dat achteruit gepiep van een vrachtwagentje....
ventje heeft een brief voor zijn stoelgang gekregen. maar zijn bloedonderzoek de laatste keer wees niets uit. alleen zijn cholesterol. we kunnen het swapstaafje gebruiken als er iets met Gimly of Lilly scheelt.
ik ga mijn pillen innemen. wij eten zeetong vanavond en vamiddag calamares. ventje had smeer camenbert meergebracht maar die was zeer lopend geworden. je kon die als saus gebruiken.
fijne dag seizoentjes keep safe en knuffel
het is hier gevoelig fris geworden. ik heb gisteren iets meegemaakt. ik heb onlangs een tweedehands boek uit amerika gekocht van een site die WOB noemt. er zat een volgkaartje in van hen. ik neem dat boek, trek dat volgkaartje eruit en ineens dwarrelen er aan mijn voeten een paar wat ik vermoedde papiertjes met reclame op. geen reclame: er viel 11 dollar uit dat boek! en zoals het boek deden ze dus een freefall naar beneden. nu is 11 dollar gelijk aan +/- 10 euro. het zijn zeer oude briefjes. twee van 5 waarvan 1 er nog redelijk netjes uit ziet en 1 van 1 dollar. het was een moment van tast nu mijn zakken af. ik dacht dat ze die boeken onderzochten om te zien in welke staat ze van binnen zijn. klaarblijkelijk heeft WOB die dollars ook gemist.
ik moet nog een messenger bericht zenden naar de burendrink om te vragen of we onze glazen ook moeten meenemen. ik zal straks wel zien wie er online is.
hier is de regen begonnen. een zeer kort maar krachtig buitje.
Clive: Fijne vakantie in Nederland. wel jammer dat je manlief moet werken. tijdens het verblijf.
Oma C: voor mij geen bananana split.
bekske : mooie rozen.
filmpje gekregen via de katten sofa waarin ik en en iemand anders getagd waren voor ons katten. Lilly en Nalou. lilly had een stukje eiwit maar ze vond dat maar niets en heeft er heel de tijd meegespeeld. Nalou met een blaadje sla en Goofy die blijft speelde met een kerstomaatje. ze doen daar maar lekker gezond in Nederland. ze zijn bezig aan het graven van een zitkuil met vuurkorf.
Lilly heeft een voorliefde voor kaas. maar dan gaat ze aan de dunne.
Gimly is mee met ventje die een delicate was is gaan draaien en een plooisessie van t-shirts. hij hangt toch zo aan zijn pappie. toen hij klein was dronk Gimly Koffiemelk en die had dan ook de dunne. dat hebben we dan rap afgeschaft uit zijn dieet. Vinny at alles. behalve als ik aan het eten was dan wist hij dat hij me met rust moest laten. mammie-eten. mag niet. hij zat dan ook op een afstandje van mij aan de radiator. en als ik de vliegen mepper in mijn handen had moest hij op zijn poepje hebben. staart recht omhoog kleine tikjes tegen zijn poep, snorren voor het vaderland, weglopen en dan meer vragen. hij heeft echt alles uit de 5 jaar dat hij geleefd heeft gehaald. zeker het dubbele. zelf het driedubbele vermoed ik.
en wie is er hier aan het boren? van vanmorgen 6.30 is er al lawaai. deuren die werden dichtgeslaan. dat achteruit gepiep van een vrachtwagentje....
ventje heeft een brief voor zijn stoelgang gekregen. maar zijn bloedonderzoek de laatste keer wees niets uit. alleen zijn cholesterol. we kunnen het swapstaafje gebruiken als er iets met Gimly of Lilly scheelt.
ik ga mijn pillen innemen. wij eten zeetong vanavond en vamiddag calamares. ventje had smeer camenbert meergebracht maar die was zeer lopend geworden. je kon die als saus gebruiken.
fijne dag seizoentjes keep safe en knuffel
Cats Rule!
-

Goede morgen allen, een zonnige dag alweer
maar beter te verdragen deze temperatuur
Fijne vakantie voor wie erop uittrekt
Voor allen een fijn weekend, ik ga de was buitenhangen
-

Een senseoke gemaakt om iedereen wakker te houden hé
Hier straks broodjes met tomaat en mozzarella
heel simpel maar lekker
Tot morgen allemaal, ik heb de boodschappen
gedaan en weggezet bij mijn toeristen, in de koelkast
morgenmiddag komen ze thuis na aan maand
fietsvakantie in Oostenrijk en Zwitserland......
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Awel ik had toch iets geschreven dacht ik...
Het spookt hier want ik heb nog gedacht dat het een voornaam plaatje was van Bekske vandaag.
Valies is klaar. De rest kan pas morgen.
Alles is in orde.Planten hebben water gekregen.
Sleutel is afgegeven bij de buurvrouw.
Ik geraakte niet meer aan de bib vandaag.
Nog één boek maar dat is ingepakt.
Straks nog water geven aan de planten op het balkon buiten.
Buurman brengt mijn broodje mee morgen de schat.
Moest ik morgen niet meer langs komen tot vrijdag dan.
Ik neem mijn laptop niet mee.
Even afkicken en hopen dat dat blijft lukken.
Het spookt hier want ik heb nog gedacht dat het een voornaam plaatje was van Bekske vandaag.
Valies is klaar. De rest kan pas morgen.
Alles is in orde.Planten hebben water gekregen.
Sleutel is afgegeven bij de buurvrouw.
Ik geraakte niet meer aan de bib vandaag.
Nog één boek maar dat is ingepakt.
Straks nog water geven aan de planten op het balkon buiten.
Buurman brengt mijn broodje mee morgen de schat.
Moest ik morgen niet meer langs komen tot vrijdag dan.
Ik neem mijn laptop niet mee.
Even afkicken en hopen dat dat blijft lukken.
-

Goede morgen allemaal
hier nog grijs met en beetje wind
en het zou droog blijven....
Geniet van het weekend.....
morgen is het weeral maandag
Hopelijk hebben de vakantiegangers
mooi weer....genieten maar
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
@Helena: een fijne vakantieweek! geniet er maar van! misschien dat je ginder zo'n ruilbib hokje tegenkomt? je hoeft geen eigen boek terug te steken. ( want het jouwe is van de bib) onze brugse vrienden hebben er zo een aan hun zijgevel hangen vlak naast hun tuinpoortje. dat heeft veel succes.
Clive zal al weg zijn. vanmorgen wakker "gepingd" door messengerbericht van de buren. glazen moeten we zowieso meebrengen maar bestek? dat was dus een goeie vraag van ventje. we zijn dus nu aan het wachten.
Gimly zijn kartonnen bord stond in het midden van de deuropening. seffens staat die aan de voordeur.
zijn eten besteld, dat van zijn zus moeten we nog wachten. moet nog weten welk "merk " ze gewoon is. ook gisteren Joris's retrosnoep besteld. Peter heeft deze niet. bij die site kan je ook zeggen of er een bepaald kleur niet in je schepsnoep mag. ( bij mij geen geel)
ons moeder heeft weer wat gefabriceerd met die vent van de bank!
'k ga ze zaterdag zien en dan kan ze het nog eens in 't lang en breed vertellen want sommige dingen mag ventje niet horen. ventje moet toch die slaapkamer helpen van boven naar beneden brengen. ik zit hier anders alleen. ( wel met poes maar als die slaapt heb ik er ook niets aan)
Gimly gisteren nog eens gepest met de laserpointer. scheen tot op een bepaalde hoogte van de cd kast en hij kon dan uitgerekt er toch niet aan. hij miauwde. dan deden we niets om dan plots die rode stip voor zijn poten heen en weer te bewegen. ik wilde hem moe maken. want wij moesten nog eten. ( was weer tegen 7)
vanavond ene ronselen om eind september ( en hopelijk is die verhuis dan gedaan) voor Gimly te zorgen. vind ik niemand dan gaat meneer op hotel. dat heb ik al eens gedaan met mijn katten die bij Ex bleven omdat vader ze niet thuis wilde. Spoetniek was zeer boos toen we ze gingen halen en Titi was tè blij om me terug te zien. Spoetniek geeft 3 dagen niet naar Ex gekeken. kwaad dat die was. ( de kat hè op Ex) we kwamen terug van italië via zwitserland en duitsland? alleszin een met een tunnel van 16 km. Ex had een beetje last van "claustrofobie". ik haal het niet, ik haal het niet bleef die maar herhalen. 't was toen nog een tijd van die bakstenen gsm's. later heb ik dat aan zijn broer Jeffery gezegd en die zei dat hij weer komedie speelde. de koele tunnel deed heel veel voor die oververhitte radiator. we zijn niet moeten stoppen aan zo'n tankstation om die te koelen met water en nog eens water. Anne- Marie en ik en de kids zijn dan onder de bomen gaan zitten met een koel blikje. Ex was er in geslaagd alle italiaanse pèages door te rijden omdat hij van de reisorganisatie een pèagekaart had, maar je moet die wel valideren!!! 5 km voor het vakantie dorpje, hup, de carabieneiri want Ex en voertuig stonden geseind.
Anne - Marie en ik zijn dan met de kids gaan inchecken en hebben dan gewacht tot de broers terug kwamen en rara, ik kreeg weer de schuld. er was ook nog een incident met de benzinecheques. enfin, na 3 dagen gemokt te hebben kwam ik met lever af die nog gekookt moest worden en wie was er weer in Spoetniek zijn gratie? ja, ikke.
de meeste foto's nam ik met zo'n goedkoop fototoestel waarin nog een rolletje moest. en vanin de auto. de bergen. veel bergen.
en een foto van granita. ( gemalen ijs met siroop dat fris smaakte en die zaten in zo'n ronddraaiend toestel.) die hadden ze in het dinosauruspark ginder. maar haal nooit frieten uit zo'n automaat. die worden gebakken in olijfolie. geen korreltje zout. en het was toen nog allemaal lire.
Dus vanavond burendrink. je zult maar 1 horen en dat is overbuurvrouw. die was beter viswijf geworden aan de trap.
ik kom morgen verslag uitbrengen na mijn moeder gebriefd te hebben.
voorts is het hapjes dag omdat de tapas een volwaardige maaltijd op zich zijn zei buurman V die ze aan het maken is voor de moment. ze gaan hun serveertafel zetten. die is inklapbaar.
ik ga nu een goede morgen plaatje zetten op fb en dan ga ik mijn Sims laten draaien. nog niet gemakkelijk om 6 personen en 2 katten te voorzien van alle noden.
Fijne dag seizoentjes keep safe en knuffel!
@Helena: een fijne vakantieweek! geniet er maar van! misschien dat je ginder zo'n ruilbib hokje tegenkomt? je hoeft geen eigen boek terug te steken. ( want het jouwe is van de bib) onze brugse vrienden hebben er zo een aan hun zijgevel hangen vlak naast hun tuinpoortje. dat heeft veel succes.
Clive zal al weg zijn. vanmorgen wakker "gepingd" door messengerbericht van de buren. glazen moeten we zowieso meebrengen maar bestek? dat was dus een goeie vraag van ventje. we zijn dus nu aan het wachten.
Gimly zijn kartonnen bord stond in het midden van de deuropening. seffens staat die aan de voordeur.
zijn eten besteld, dat van zijn zus moeten we nog wachten. moet nog weten welk "merk " ze gewoon is. ook gisteren Joris's retrosnoep besteld. Peter heeft deze niet. bij die site kan je ook zeggen of er een bepaald kleur niet in je schepsnoep mag. ( bij mij geen geel)
ons moeder heeft weer wat gefabriceerd met die vent van de bank!
Gimly gisteren nog eens gepest met de laserpointer. scheen tot op een bepaalde hoogte van de cd kast en hij kon dan uitgerekt er toch niet aan. hij miauwde. dan deden we niets om dan plots die rode stip voor zijn poten heen en weer te bewegen. ik wilde hem moe maken. want wij moesten nog eten. ( was weer tegen 7)
vanavond ene ronselen om eind september ( en hopelijk is die verhuis dan gedaan) voor Gimly te zorgen. vind ik niemand dan gaat meneer op hotel. dat heb ik al eens gedaan met mijn katten die bij Ex bleven omdat vader ze niet thuis wilde. Spoetniek was zeer boos toen we ze gingen halen en Titi was tè blij om me terug te zien. Spoetniek geeft 3 dagen niet naar Ex gekeken. kwaad dat die was. ( de kat hè op Ex) we kwamen terug van italië via zwitserland en duitsland? alleszin een met een tunnel van 16 km. Ex had een beetje last van "claustrofobie". ik haal het niet, ik haal het niet bleef die maar herhalen. 't was toen nog een tijd van die bakstenen gsm's. later heb ik dat aan zijn broer Jeffery gezegd en die zei dat hij weer komedie speelde. de koele tunnel deed heel veel voor die oververhitte radiator. we zijn niet moeten stoppen aan zo'n tankstation om die te koelen met water en nog eens water. Anne- Marie en ik en de kids zijn dan onder de bomen gaan zitten met een koel blikje. Ex was er in geslaagd alle italiaanse pèages door te rijden omdat hij van de reisorganisatie een pèagekaart had, maar je moet die wel valideren!!! 5 km voor het vakantie dorpje, hup, de carabieneiri want Ex en voertuig stonden geseind.
Anne - Marie en ik zijn dan met de kids gaan inchecken en hebben dan gewacht tot de broers terug kwamen en rara, ik kreeg weer de schuld. er was ook nog een incident met de benzinecheques. enfin, na 3 dagen gemokt te hebben kwam ik met lever af die nog gekookt moest worden en wie was er weer in Spoetniek zijn gratie? ja, ikke.
de meeste foto's nam ik met zo'n goedkoop fototoestel waarin nog een rolletje moest. en vanin de auto. de bergen. veel bergen.
en een foto van granita. ( gemalen ijs met siroop dat fris smaakte en die zaten in zo'n ronddraaiend toestel.) die hadden ze in het dinosauruspark ginder. maar haal nooit frieten uit zo'n automaat. die worden gebakken in olijfolie. geen korreltje zout. en het was toen nog allemaal lire.
Dus vanavond burendrink. je zult maar 1 horen en dat is overbuurvrouw. die was beter viswijf geworden aan de trap.
ik kom morgen verslag uitbrengen na mijn moeder gebriefd te hebben.
voorts is het hapjes dag omdat de tapas een volwaardige maaltijd op zich zijn zei buurman V die ze aan het maken is voor de moment. ze gaan hun serveertafel zetten. die is inklapbaar.
ik ga nu een goede morgen plaatje zetten op fb en dan ga ik mijn Sims laten draaien. nog niet gemakkelijk om 6 personen en 2 katten te voorzien van alle noden.
Fijne dag seizoentjes keep safe en knuffel!
Cats Rule!
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Fijne week aan de vakantiegangers...... hebhier en daar wat bijgelezen maar nog niet goed.....
OmaC, vakantiegangers ook bijna thuis, ze zullen ook goed weder gehad hebben en vol verhalen zitten ! Geniet er van !
Hier is onze vakantie ook voorbij. Iedereen hartelijk dank voor de
Verjaardagswensen en kaartjes. Zelfs die 'te voet' kwamen waren nog op tijd !
Aan zee wel wat 'trubbles' gehad, de gootsteen liep niet meer door, verschillende busses ontstopper er in, gevolg waterschade onderliggend appartement, en als ze boven ons water in hun gootsteen listen lopen dan barreled het bij ons even naar boven......
Om een lang verhaal kort te houden , het is allemaal doorgegeven aan de verzekeringen, met een franchise komen wij er van af maar onder ons is heel wat schade...... en nu juist dat ze hun appartement te koop hadden gezet.......
Voor de rest hier alles OK , aan zee was mijn data op en aangezien ginder geen internet is had ik de laptop ook niet mee......
Dames, ik ga nog wat verder doen, de dag is al ver gevorderd.....
Hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende....
OmaC, vakantiegangers ook bijna thuis, ze zullen ook goed weder gehad hebben en vol verhalen zitten ! Geniet er van !
Hier is onze vakantie ook voorbij. Iedereen hartelijk dank voor de
Verjaardagswensen en kaartjes. Zelfs die 'te voet' kwamen waren nog op tijd !
Aan zee wel wat 'trubbles' gehad, de gootsteen liep niet meer door, verschillende busses ontstopper er in, gevolg waterschade onderliggend appartement, en als ze boven ons water in hun gootsteen listen lopen dan barreled het bij ons even naar boven......
Om een lang verhaal kort te houden , het is allemaal doorgegeven aan de verzekeringen, met een franchise komen wij er van af maar onder ons is heel wat schade...... en nu juist dat ze hun appartement te koop hadden gezet.......
Voor de rest hier alles OK , aan zee was mijn data op en aangezien ginder geen internet is had ik de laptop ook niet mee......
Dames, ik ga nog wat verder doen, de dag is al ver gevorderd.....
Hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende....
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen