De trukken van de foor
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Hello iedereen, wat ik hierbij zou willen laten weten is hoe "ze" iemand bedotten.
Op mijn laptop heb ik het video bewerkingsprogramma Pinnacle 21 staan. Ik heb mij sindsdien een All-In-One desktop aangeschaft en moet eerlijk bekennen dat het scherm een groot verschil is, laptop 40cm diagonaal en AIO 60cm.
Met de bedoeling aan video bewerking te doen met mijn AIO zoek ik via Microsoft achter een programma, en daar vind ik een gratis te downloaden programma Movavi maar daar merk ik dan na het downloaden dat dit een proefversie is voor 8 dagen waarna 45€95 moet betaald worden.
Ik besluit onmiddellijk dat programma te verwijderen en dat zien ze blijkbaar bij Movavi daar ze het spijtig vinden dat ik ze verlaat, maar dat ze mij een tweede kans geven voor 27€57.
Dus men kan het programma aanschaffen voor een veel betere prijs dan deze die ze eerst vragen.
Trukken van de foor noem ik dat, ik zoek verder of heeft er iemand een tip?
Groetjes
Danny
Op mijn laptop heb ik het video bewerkingsprogramma Pinnacle 21 staan. Ik heb mij sindsdien een All-In-One desktop aangeschaft en moet eerlijk bekennen dat het scherm een groot verschil is, laptop 40cm diagonaal en AIO 60cm.
Met de bedoeling aan video bewerking te doen met mijn AIO zoek ik via Microsoft achter een programma, en daar vind ik een gratis te downloaden programma Movavi maar daar merk ik dan na het downloaden dat dit een proefversie is voor 8 dagen waarna 45€95 moet betaald worden.
Ik besluit onmiddellijk dat programma te verwijderen en dat zien ze blijkbaar bij Movavi daar ze het spijtig vinden dat ik ze verlaat, maar dat ze mij een tweede kans geven voor 27€57.
Dus men kan het programma aanschaffen voor een veel betere prijs dan deze die ze eerst vragen.
Trukken van de foor noem ik dat, ik zoek verder of heeft er iemand een tip?
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
Sony, bedankt voor deze tip, ik heb deze binnen gehaald, maar als ik het goed voorheb is dit een converter, die kan enkel maar video of audio bestanden converteren van bijvoorbeeld MP4 naar MOV of nog andere mogelijkheden, maar video montage, dus het bewerken van een filmpje die met de smart phone is opgenomen, bewerken (sorry indien ik zaken aan het vermelden ben die jij waarschijnlijk kent)
Maar toch bedankt.
Groetjes
Danny
Maar toch bedankt.
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Sony, ter info, ik heb contact opgenomen per chat met Pinnacle, en eb daar zeer goede informatie bekomen nadat ik daar uitgelegd heb dat ik dat in 2018 aangekocht programma op een andere computer wou installeren.
Ik heb daar de te volgen werkwijze bekomen, en ik heb die software opnieuw kunnen binnenhalen.
Nu nog installeren.
Voo mij is het probleem dus opgelost.
Groetjes
Danny
Ik heb daar de te volgen werkwijze bekomen, en ik heb die software opnieuw kunnen binnenhalen.
Nu nog installeren.
Voo mij is het probleem dus opgelost.
Groetjes
Danny