In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (4)
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Het is lekker fietsweer vandaag , dus dat gaan we doen .
Lenk is ook lekker fietsen las ik . Veel plezier .
Remie , wat een beestenboel daar bij jullie in de polder
Leuke foto's hoor .
Inge , ook leuke foto's gezien .
Jadi , fijn dat het steeds beter gaat met jouw man.
Ponneke , naar Rotterdam geweest . 2e plaats is toch zilver hoor . Ik vind het knap.
Voor wie er verder nog langskomt hier , fijne zondag allemaal en toedeloeeee.

Het is lekker fietsweer vandaag , dus dat gaan we doen .
Lenk is ook lekker fietsen las ik . Veel plezier .
Remie , wat een beestenboel daar bij jullie in de polder
Leuke foto's hoor .
Inge , ook leuke foto's gezien .
Jadi , fijn dat het steeds beter gaat met jouw man.
Ponneke , naar Rotterdam geweest . 2e plaats is toch zilver hoor . Ik vind het knap.
Voor wie er verder nog langskomt hier , fijne zondag allemaal en toedeloeeee.

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie middag allemaal
gisteren was het aangenamer buiten dan de vorige dagen en vandaag is het nog ietske frisser en dat heb ik graag en er is ook een noord-oostenwind die het wat frisser maakt , goed dus hé
wij hebben deze voormiddag al van een koffietje genoten op ons overdekt terras en het was er heerlijk vertoeven in de schaduw en uit de wind
ik ben nog niet helemaal op mijn plooi na die corona besmetting want mijn keel is ook nog niet in orde en ik voel me ook nog niet helemaal goed maar het zal wel eens beteren zeker
An veel fietspezier nog vandaag en geniet er van nu dat die grote hitte weg is
gerda hopelijk is je been nu al beter
mama-inge aan de wasjes bezig , hier zijn ze al gedaan van gisteren
Remie leuk hoor jou fotootjes van die beestjes , laat ze maar komen
Lenk probeer maar een beetje te ontspannen nu dat je op pensioen bent , je hebt het verdiend
ponneke proficiat met die tweede plaats , want das zeker ook goed hoor , je moet het maar doen hé
jadi hopelijk gaat het nu al beter met je ventje
Bertje leuk dat je eens langskomt , en doe maar rustig aan want die corona kan een mens goed ziek maken heb ik zelf ondervonden
mijn ventje is al beter dan ik en ik heb nog altijd last van een ambetante hoest
Sarina doe maar rustig aan en als je goesting hebt dan kom je maar eens langs om een beetje te kletsen of met wat mooie fotootjes
marietteke al een paar dagen niet gezien , hopelijk alles goed daar bij jullie ????????,
Sita misschien weer problemen om hier te komen ???????????
miesje hopelijk alles goed daar bij jou ????
en ghyra zal nog op de camping zijn met Dieseltje , halloooooo
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Ponneke, Sarina,
en nu aan het middageten beginnen sè
ik maak een lekkere koude schotel en dat zal smaken hoor
en deze namiddag bij de koffie een stuk confituur taart
SMAKELIJK
daaaaaaaag

gisteren was het aangenamer buiten dan de vorige dagen en vandaag is het nog ietske frisser en dat heb ik graag en er is ook een noord-oostenwind die het wat frisser maakt , goed dus hé
wij hebben deze voormiddag al van een koffietje genoten op ons overdekt terras en het was er heerlijk vertoeven in de schaduw en uit de wind
ik ben nog niet helemaal op mijn plooi na die corona besmetting want mijn keel is ook nog niet in orde en ik voel me ook nog niet helemaal goed maar het zal wel eens beteren zeker
An veel fietspezier nog vandaag en geniet er van nu dat die grote hitte weg is
gerda hopelijk is je been nu al beter
mama-inge aan de wasjes bezig , hier zijn ze al gedaan van gisteren
Remie leuk hoor jou fotootjes van die beestjes , laat ze maar komen
Lenk probeer maar een beetje te ontspannen nu dat je op pensioen bent , je hebt het verdiend
ponneke proficiat met die tweede plaats , want das zeker ook goed hoor , je moet het maar doen hé
jadi hopelijk gaat het nu al beter met je ventje
Bertje leuk dat je eens langskomt , en doe maar rustig aan want die corona kan een mens goed ziek maken heb ik zelf ondervonden
mijn ventje is al beter dan ik en ik heb nog altijd last van een ambetante hoest
Sarina doe maar rustig aan en als je goesting hebt dan kom je maar eens langs om een beetje te kletsen of met wat mooie fotootjes
marietteke al een paar dagen niet gezien , hopelijk alles goed daar bij jullie ????????,
Sita misschien weer problemen om hier te komen ???????????
miesje hopelijk alles goed daar bij jou ????
en ghyra zal nog op de camping zijn met Dieseltje , halloooooo
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Ponneke, Sarina,
en nu aan het middageten beginnen sè
ik maak een lekkere koude schotel en dat zal smaken hoor
en deze namiddag bij de koffie een stuk confituur taart
SMAKELIJK
daaaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goedemiddag alle leutertjes

Zo, ik was al in het ZH voor een afspraak met een oorlogsmachine...de NMR - wat een herrie!
En morgen meteen afspraak om de opname van vandaag al te bespreken (verdacht hoor)
Maar vandaag ga ik verder lekker luieren, ben nu de bloemetjes aan 't verzorgen. Na de drukte van gisteren, moet dat kunnen. Alle spullen van gisteren zijn ook al weg geruimd, en de kleren in de was
Die gaan fietsen geniet ervan, dit noemen ze de Indian Summer. Met een beetje geluk zijn ale fruittelers klaar met hun oogst tegen dat die weer over is. Meestal mooi, en af en toe lichte neerslag
Verder weet ik niet zoveel te vertellen, het nieuws dat ik gisteren hoorde is voor niet-showers niet interessant
Maar zelf kan ik m'n lol best op en heb er een goede kluif aan
Voor de zieken spoedig beterschap, en voor iedereen een warme knuffel

Zo, ik was al in het ZH voor een afspraak met een oorlogsmachine...de NMR - wat een herrie!
En morgen meteen afspraak om de opname van vandaag al te bespreken (verdacht hoor)
Maar vandaag ga ik verder lekker luieren, ben nu de bloemetjes aan 't verzorgen. Na de drukte van gisteren, moet dat kunnen. Alle spullen van gisteren zijn ook al weg geruimd, en de kleren in de was
Die gaan fietsen geniet ervan, dit noemen ze de Indian Summer. Met een beetje geluk zijn ale fruittelers klaar met hun oogst tegen dat die weer over is. Meestal mooi, en af en toe lichte neerslag
Verder weet ik niet zoveel te vertellen, het nieuws dat ik gisteren hoorde is voor niet-showers niet interessant
Maar zelf kan ik m'n lol best op en heb er een goede kluif aan
Voor de zieken spoedig beterschap, en voor iedereen een warme knuffel

-
hallooooo een goeie namiddag iedereen
zojuist van een heerlijke koffie genoten sè
en nu zal ik eens trakteren
laat het jullie smaken hé
daaaaaag

zojuist van een heerlijke koffie genoten sè
en nu zal ik eens trakteren
laat het jullie smaken hé
daaaaaag

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Dank je Remie dat zal deugd doen sé
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
bloemeke ja sorry dat ik er wat minder ben ,
mijn zus is niet goed , en dan voel ik me ook zo ongelukkig ,
vanmorgen nog eens op koffieklets geweest bij zoon ,
want Vinnie gaat normaal op zondag naar de hondenschool ,
dus 'n fotootje van mijn twee schatten ,
Remie tof je fotootjes hoor ,
ponneke , tof ! de tweede plaats hoor ,
allee ik wens iedereen nog 'n fijne avond
want mijn buurvrouwtje komt zo met Chinnes
geluk vind je onverwacht
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Een fijne avond leuterkes, zalig weertje is het nu!
Dagje relax deed goed, hoop dat jullie ook een fijne zondag hadden
Lenk, jij moet de PC van het werk weer afgeven, hopelijk heb je er nu nog eentje om op internet te kunnen?
Anders heb je meteen kosten
Dank zonnebloemetje voor de lekkere wafel met fruit en slagroom mmmmm!
Seffens nog even de puzzel proberen te maken

Dagje relax deed goed, hoop dat jullie ook een fijne zondag hadden
Lenk, jij moet de PC van het werk weer afgeven, hopelijk heb je er nu nog eentje om op internet te kunnen?
Anders heb je meteen kosten

Dank zonnebloemetje voor de lekkere wafel met fruit en slagroom mmmmm!
Seffens nog even de puzzel proberen te maken

-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Heerlijk fietstochtje gedaan 39 km van hier naar Bonheiden en terug. Was heerlijk weer om te fietsen. Lenka heeft ook weer genoten. Die blijft gewoon rechtzitten om niets te missen van omgeving geurtjes. En andere honden. Grappig is dat ze blaft met hare zware blaf woef naar elke hond die in de buurt van haar bakfiets komt. Grappig die reacties van andere honden en baasjes, hé van waar komt dit.
Nu is ze een beetje stijf in de pootjes van het rechtzitten. Uiteraard mag ze er regelmatig uit om te snuffelen ea.
Ponneke neen hoor ik heb een eigen computer hoor ik ga dat spel van het werk niet missen. Mijne computer is veel beter. Gaat snel in het ziekenhuis bij jou. Hopelijk denk je mis en is het niet verdacht hé. Man moet ook een MRI van onderbeen laten maken bij een vaatchirurg. Zwelling van het. been maar geen klonters in de aderen waarschijnlijk een klep. Hij kon ook snel terecht in het ziekenhuis in Mechelen. Wij hadden hier ook heel dichtbij een ziekenhuis maar is weg en alles is gefusioneerd naar Mechelen, spijtig; Maar niet aan te doen
Deze avond nog lekker groene fijne boontjes geplukt lekker vers van het veld in de pot. En daarbij gevulde kipfilet met gerookte ham en salie. Hmmm heerlijk. Ook in de saus salie mee gebakken heerlijk om bij de aardappelen
Deze late namiddag nog naar de Vuelta gekeken. Weer een heerlijke koers met mooie beelden. En onze Belg nog steeds leiderstrui. Om fier om te zijn
Zo het was een heerlijke zondag. Morgen gaan we weer fietsen. Naar Mechelen deze keer naar het Vrijbroekpark naar de Dahlia's kijken. en uiteraard een terrasje meepikken
Marietteke zorgen om je zus. Troostknuffel hoor. En wat is Vinnie groot geworden zeg.
Zeg Ponneke Tweede is toch ook niet mis hé.? Proficiat hoor. Je maakt me wel echt wel nieuwsgierig wat de roddel betreft.....
Puzzel is er over geschoten zal voor morgen zijn
De wafel gaat er ook niet meer in nu zal ook voor morgen zijn?
An jij ook een leuk tochtje met de fiets gemaakt?
Tja foto's trek ik niet, ik denk daar niet bij na. Ik fiets en geniet en kijk rond.
zo ik ga er mee stoppen en mijn computer af zetten, energie besparen hé
Doei tot morgen
Nu is ze een beetje stijf in de pootjes van het rechtzitten. Uiteraard mag ze er regelmatig uit om te snuffelen ea.
Ponneke neen hoor ik heb een eigen computer hoor ik ga dat spel van het werk niet missen. Mijne computer is veel beter. Gaat snel in het ziekenhuis bij jou. Hopelijk denk je mis en is het niet verdacht hé. Man moet ook een MRI van onderbeen laten maken bij een vaatchirurg. Zwelling van het. been maar geen klonters in de aderen waarschijnlijk een klep. Hij kon ook snel terecht in het ziekenhuis in Mechelen. Wij hadden hier ook heel dichtbij een ziekenhuis maar is weg en alles is gefusioneerd naar Mechelen, spijtig; Maar niet aan te doen
Deze avond nog lekker groene fijne boontjes geplukt lekker vers van het veld in de pot. En daarbij gevulde kipfilet met gerookte ham en salie. Hmmm heerlijk. Ook in de saus salie mee gebakken heerlijk om bij de aardappelen
Deze late namiddag nog naar de Vuelta gekeken. Weer een heerlijke koers met mooie beelden. En onze Belg nog steeds leiderstrui. Om fier om te zijn
Zo het was een heerlijke zondag. Morgen gaan we weer fietsen. Naar Mechelen deze keer naar het Vrijbroekpark naar de Dahlia's kijken. en uiteraard een terrasje meepikken
Marietteke zorgen om je zus. Troostknuffel hoor. En wat is Vinnie groot geworden zeg.
Zeg Ponneke Tweede is toch ook niet mis hé.? Proficiat hoor. Je maakt me wel echt wel nieuwsgierig wat de roddel betreft.....
Puzzel is er over geschoten zal voor morgen zijn
De wafel gaat er ook niet meer in nu zal ook voor morgen zijn?
An jij ook een leuk tochtje met de fiets gemaakt?
Tja foto's trek ik niet, ik denk daar niet bij na. Ik fiets en geniet en kijk rond.
zo ik ga er mee stoppen en mijn computer af zetten, energie besparen hé
Doei tot morgen
-
hallooooo een goeie avond allemaal
nog efkes langskomen in de rapte want tis tijd voor mijn bedje
marietteke veel sterkte en vlug beterschap voor je zusje en hopelijk is het niet te erg en voelt ze zich rap weer beter
mijn broer is vandaag nog maar eens naar het ziekenhuis gemoeten door problemen ivm zijn darmkanker en das al de vierde keer de laatste weken , dus dat ziet er echt niet goed uit
allé het zandmannetje is al in aantocht
voor iedereen nog een goede nachtrust en veel mooie dromen
slaapwel en tot morgen

nog efkes langskomen in de rapte want tis tijd voor mijn bedje
marietteke veel sterkte en vlug beterschap voor je zusje en hopelijk is het niet te erg en voelt ze zich rap weer beter
mijn broer is vandaag nog maar eens naar het ziekenhuis gemoeten door problemen ivm zijn darmkanker en das al de vierde keer de laatste weken , dus dat ziet er echt niet goed uit
allé het zandmannetje is al in aantocht
voor iedereen nog een goede nachtrust en veel mooie dromen
slaapwel en tot morgen

mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Marieteke, beterschap voor je zus
Zonnebloemetje sterkte met je broer
Goedemorgen en een fijne maandag
De vakantie is voorbij.
Jongste zoon moet straks weer naar school
Ik ga de huishoudelijke klusjes doen en een was draaien
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Zonnebloemetje sterkte met je broer
Goedemorgen en een fijne maandag
De vakantie is voorbij.
Jongste zoon moet straks weer naar school
Ik ga de huishoudelijke klusjes doen en een was draaien
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Neem gerust hoor, 'k ben de beroerdste niet..!
‘n zwaai voor allen die ik vergeten ben 
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Amai , ik schrik van de foto van Remie , ben je Bokito onderweg tegengekomen ?
Ik ben vandaag helpen in de winkel .
Fijne dag allemaal . Toedeloe .

Amai , ik schrik van de foto van Remie , ben je Bokito onderweg tegengekomen ?
Ik ben vandaag helpen in de winkel .
Fijne dag allemaal . Toedeloe .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'