Coronavirus
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Bent u nu ook al psychiater Fred 1950,Ice heeft deze topic opgestart,veel zot is er niet aan denk ik,of is het omdat ze het middel "Chloroquine," aanhaalde als hulpmiddel tegen corona, en dat u daar nog niet aan gedacht hebtWie is Ice?![]()
Een zottin die hier lang het forum domineerde tot wanneer ze verbannen werd.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
O.a omwille van die chloroquine en veel ander dingen zoals chips in het vaccin. Ze geloofde ook steevast in "chemtrails" , dus de lange witte slierten achter vliegtuigen op grote hoogte waren volgens haar chemische stoffen om mensen te manipuleren. ( en nog veel meer van dergelijke complot theorie onzin ).tokkio schreef: ↑29 aug 2022, 17:49Bent u nu ook al psychiater Fred 1950,Ice heeft deze topic opgestart,veel zot is er niet aan denk ik,of is het omdat ze het middel "Chloroquine," aanhaalde als hulpmiddel tegen corona, en dat u daar nog niet aan gedacht hebtWie is Ice?![]()
Een zottin die hier lang het forum domineerde tot wanneer ze verbannen werd.![]()
-
Sousske - Lid geworden op: 13 mei 2015, 14:59
Complottheorieën blijken meestal gewoon de waarheid te zijn.Fred1950 schreef: ↑29 aug 2022, 18:01O.a omwille van die chloroquine en veel ander dingen zoals chips in het vaccin. Ze geloofde ook steevast in "chemtrails" , dus de lange witte slierten achter vliegtuigen op grote hoogte waren volgens haar chemische stoffen om mensen te manipuleren. ( en nog veel meer van dergelijke complot theorie onzin ).tokkio schreef: ↑29 aug 2022, 17:49Bent u nu ook al psychiater Fred 1950,Ice heeft deze topic opgestart,veel zot is er niet aan denk ik,of is het omdat ze het middel "Chloroquine," aanhaalde als hulpmiddel tegen corona, en dat u daar nog niet aan gedacht hebtWie is Ice?![]()
Een zottin die hier lang het forum domineerde tot wanneer ze verbannen werd.![]()
Je gezondheid is het kostbaarste bezit. 
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
- Alles afhankelijk van hoe men persoonlijk tegen een zaak aankijkt en daarbij zijn eigen kritisch denken achterwege laat. Dan zijn complottheorieën nooit de waarheid net zoals de waarheid nooit de waarheid zal zijn. Vorm uw eigen gedacht naar eigen inzicht en distantieer u (niet persoonlijk) van het kudde denken. Niet gemakkelijk maar toch.door hovel » 9 minuten geledenComplottheorieën zijn nooit de waarheid!Sousske schreef: ↑27 minuten geleden
Complottheorieën blijken meestal gewoon de waarheid te zijn.
(corona het mooiste voorbeeld)
-
Maar meestal overduidelijke fantasie voor diegenen die wat meer weten dan alleen maar weten hoe je soep moet koken ( en velen kunnen dat zelfs niet meer ). Een brede kennis over alles en nog wat is een wapen om "science fiction" complot theorieën te ontmaskeren.
( p.s. met mijn eerste liefje ging ik ooit naar de "The Exorcist" film kijken - lang geleden nietwaar . Toen we de cinema buiten kwamen vroeg ze mij "zou dat echt bestaan".
-
Sousske - Lid geworden op: 13 mei 2015, 14:59
Ik vrees dat complottheorieën niet altijd met fantasie te maken hebben.
Ja, de exorcist ken ik nog, verschrikkelijke film om als kind te zien.
Je had dus samen met haar in Noord Frankrijk kunnen wonen nu?
Ja, de exorcist ken ik nog, verschrikkelijke film om als kind te zien.
Je had dus samen met haar in Noord Frankrijk kunnen wonen nu?
Je gezondheid is het kostbaarste bezit. 
-
Denk je echt dat ik als rasechte aanhanger van de Confucius filosofie nog tot een katholieke sekte zou kunnen toetreden ?
Een aantal jaren geleden heb ik nog een zoon van haar zuster tegen het lijf gelopen. Die had op zijn kamer posters van één of andere metal band met gemaskerden , etc .... hangen. Toen "tante Katie" dat zag sloeg ze meteen haar handen voor haar gezicht en riep ze "DUVELS ! "
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wat ik voorspeld had, komt uit: de Chinezen gaan lockdown na lockdown moeten blijven doorvoeren. Nu is het de beurt aan Chendu, 21 miljoen mensen en de 6e grootste stad van China.
Iedereen moet binnen blijven. Mooi plan, maar ....
de provincie Sichuan, waar Chendu ligt, is nu getroffen door een zware aardbeving. Benieuwd of iedereen nu wel binnen gebleven is en wat de straffen zijn op het overtreden van de regeltjes?
Iedereen moet binnen blijven. Mooi plan, maar ....
de provincie Sichuan, waar Chendu ligt, is nu getroffen door een zware aardbeving. Benieuwd of iedereen nu wel binnen gebleven is en wat de straffen zijn op het overtreden van de regeltjes?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Stop eens 11 miljoen Belgen met hun huidige besmettingsgraad ( aantallen ) tezamen op een oppervlakte zo groot als Vlaams Brabant. Uitroeiing verzekerd als die blijven rondhuppelen zoals nu.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Man, toch. We hebben Tomorrowland gehad, Pukkelpop en tal van andere evenementen waar honderden mensen op elkaar gepakt stonden te roepen en te zingen. Een paar dagen later waren die in hun eigen huiselijke kring, in hun sportclub, in een cinemazaal, in de aula van een school enz.
De virussen hebben zich geen betere speeltuin kunnen voorstellen. Zie je de pieken in de ziekenhuisopnames? Kunnen de intensieve zorgen afdelingen niet meer volgen?
Neen, neen en nog eens neen. Niks aan de hand en de maatschappij draait hier normaal. Goed bezig, Chinezen. Maar nu met de aardbeving, moeten ze nu binnen blijven?
De virussen hebben zich geen betere speeltuin kunnen voorstellen. Zie je de pieken in de ziekenhuisopnames? Kunnen de intensieve zorgen afdelingen niet meer volgen?
Neen, neen en nog eens neen. Niks aan de hand en de maatschappij draait hier normaal. Goed bezig, Chinezen. Maar nu met de aardbeving, moeten ze nu binnen blijven?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-