Goedemorgen Seizoentjes,
Bekske, leuk de PC open te doen en het eerste wat je ziet is een mooi plaatje van jou.
Oma-C, heb ook net mijn strijk weg gelegd, laat die altijd een nachtje luchten na het strijken ervan.
En wat dat strijken betreft, heb gehoord dat minder en minder mensen dat doen

. Vind ik raar.
HVT, vandaag een hopelijk wat rustigere dag voor jou.
Anjelier, wij doen Matice zijn regenjas aan, als het regent, maar moet wel bekennen dat wanneer het stortregent ik niet met hem ga wandelen. En dankjewel alweer voor het recept.
MJ, ik hoop van harte dat de problemen aan zee opgelost geraken in jullie appartement.
Wilde eend, ik hoop dat alles goed met jou gaat en met jouw huisbaas. Ben je met jouw vriendin nog weg geweest of naar een concert gegaan ? Als dat zo is, dan hoop ik dat het heel leuk geweest is.
Muddy Maddy, nog heerlijk aan het slapen, denk ik zo. Ben echt benieuwd hoe Gimly gaat reageren op de komst van Lili.
Eerlijk gezegd, was vroeg op vandaag, ook vroeg gaan slapen gisteren, heb ik alles al van het licht huishouden gedaan. Alles is gestofzuigd en opgeruimd en ook de overvolle vaatwasser is leeg en alles staat keurig op zijn plaats. Zelfs de aardappelen zijn al ontdaan van hun jasje
We gaan in de voormiddag wandelen met Matice, en dan wacht er ons een luie zondag. Zelf ga ik tekenen. Daar heb ik echt zin in.
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben en als dat zo is , dan was dat echt niet de bedoeling.
Ik wens jullie allemaal een mooie rustige zondag. Lieve groetjes aan iedereen en een dikke knuffel.