pictogram op taakbalk verdwenen-opgelost
-
joerky - Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
Hallo,
Op mijn taakbalk, stond het pictogram van Kaspersky - tot voor kort -. Hoe krijg ik dat daar terug op ? Ik kan het wel opvissen vanuit het "verborgen pictogrammenteken" rechtsonder. Geen levensbedreigende situatie, maar wat ge gewoon zijt, zijt ge gewoon.
Joerky.
Op mijn taakbalk, stond het pictogram van Kaspersky - tot voor kort -. Hoe krijg ik dat daar terug op ? Ik kan het wel opvissen vanuit het "verborgen pictogrammenteken" rechtsonder. Geen levensbedreigende situatie, maar wat ge gewoon zijt, zijt ge gewoon.
Joerky.
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.
-
E.T.
Is juist, maar nu staat die rechtsonder :
en daarvoor stond die links naast mijn powerpointpictogram :

Van waar hij nu staat, kan ik hem niet meer verslepen naar links. Is dit juist ?
Joerky.
Is juist, maar nu staat die rechtsonder :
en daarvoor stond die links naast mijn powerpointpictogram :

Van waar hij nu staat, kan ik hem niet meer verslepen naar links. Is dit juist ?
Joerky.
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.
-
JAGUAR - Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Hoi Joerky,
En als je in start alle progr. er rechts op klikt en dan aan de taakbalk vastmaken komt hij er dan niet terug in?
Bij mij staat die helemaal rechts in die systray vind dat gemakkelijker kan dan steeds zien of hij geupdate is.

grtz - jag.
En als je in start alle progr. er rechts op klikt en dan aan de taakbalk vastmaken komt hij er dan niet terug in?
Bij mij staat die helemaal rechts in die systray vind dat gemakkelijker kan dan steeds zien of hij geupdate is.

grtz - jag.
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
-
Hey Jaguar,
Nog nooit van jou gehoord (denk ik toch) en ............................. prijs. 't Is mij gelukt om de K van Kaspersky terug langs de linkse kant naast powerpoint te krijgen.

Geweldig toch. Hartelijk dank. Maar langs de rechtse kant blijft de K wel staan, maar geen probleem. Je zou al denken, ........ een kinderhand is gauw gevuld, maar voor mij is het wel degelijk zo. Mercikes.
Joerky.
Nog nooit van jou gehoord (denk ik toch) en ............................. prijs. 't Is mij gelukt om de K van Kaspersky terug langs de linkse kant naast powerpoint te krijgen.

Geweldig toch. Hartelijk dank. Maar langs de rechtse kant blijft de K wel staan, maar geen probleem. Je zou al denken, ........ een kinderhand is gauw gevuld, maar voor mij is het wel degelijk zo. Mercikes.
Joerky.
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
joerky,
Kaspersky in de systray wilt zeggen dat die opgestart is.
Je kunt die uit de opstart halen:
Klik tegelijk op Ctrl + Alt + Delete.
Klik op Taakbeheer.
Tabblad Opstarten.
Klik met de rechtermuisknop op Kaspersky.
Klik op Uitschakelen.
Sluit het scherm.
Computer terug opstarten.
Sony
=
Kaspersky in de systray wilt zeggen dat die opgestart is.
Je kunt die uit de opstart halen:
Klik tegelijk op Ctrl + Alt + Delete.
Klik op Taakbeheer.
Tabblad Opstarten.
Klik met de rechtermuisknop op Kaspersky.
Klik op Uitschakelen.
Sluit het scherm.
Computer terug opstarten.
Sony
=
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
Ja Sony,
Maar waarom moet ik Kaspersky uitschakelen ? Dat is mijn antivirus (zoals je wel weet) !!
Joerky
Maar waarom moet ik Kaspersky uitschakelen ? Dat is mijn antivirus (zoals je wel weet) !!
Joerky
-
joerky schreef: ↑16 sep 2022, 18:09Hey Jaguar,
Wat bedoel je met ...........prijs ????
Geweldig toch. Hartelijk dank. Maar langs de rechtse kant blijft de K wel staan, maar geen probleem.
Dit wil zeggen dat hij is opgestart en niet uitschakelen
Je zou al denken, ........ een kinderhand is gauw gevuld, maar voor mij is het wel degelijk zo. Mercikes.
Joerky.
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
joerky
Er staat duidelijk als je het pictogram langs de rechter kant
wilt verwijderen moet je Kaspersky in de opstart stoppen.
Het pictogram in de taakbalk dient om Kaspersky te openen
om een scan uit te voeren of aanpassingen te doen.
Als je Kaspersky niet laat opstarten neemt Windows-beveiliging
de bescherming automatisch over na een heropstart van
de computer maar niemand zegt dat je dit moet doen.
Sony
Ik bedoelde niet dat je die MOET uitschakelen.Maar waarom moet ik Kaspersky uitschakelen
Er staat duidelijk als je het pictogram langs de rechter kant
wilt verwijderen moet je Kaspersky in de opstart stoppen.
Het pictogram in de taakbalk dient om Kaspersky te openen
om een scan uit te voeren of aanpassingen te doen.
Als je Kaspersky niet laat opstarten neemt Windows-beveiliging
de bescherming automatisch over na een heropstart van
de computer maar niemand zegt dat je dit moet doen.
Sony
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
Jaguar,
Met ............. prijs, bedoel ik gewoon, dat het gelukt is. Niet meer, niet minder. En dat ik daarmee tevreden ben. Vriendelijk bedoeld, snap je ? En nee, ik zal Kaspersky NIET uitschakelen.
Joerky.
Met ............. prijs, bedoel ik gewoon, dat het gelukt is. Niet meer, niet minder. En dat ik daarmee tevreden ben. Vriendelijk bedoeld, snap je ? En nee, ik zal Kaspersky NIET uitschakelen.
Joerky.
-
Sony,
Inderdaad, je hebt gelijk. Ik zal een verkeerde interpretatie gegeven hebben. 't Is altijd beter, de zaken 2 of 3 keer te lezen. Zeker als je d'er niet veel van begrijpt, zoals ik. Ben al blij dat ik geholpen word. Nog een prettig weekend.
Joerky.
Inderdaad, je hebt gelijk. Ik zal een verkeerde interpretatie gegeven hebben. 't Is altijd beter, de zaken 2 of 3 keer te lezen. Zeker als je d'er niet veel van begrijpt, zoals ik. Ben al blij dat ik geholpen word. Nog een prettig weekend.
Joerky.
-
Joerky,
Oké maar ik .kende die uitdrukking niet daarom mijn vraag.
Nog een fijne dag verder en tot nog eens
grtjs - Jag.
Oké maar ik .kende die uitdrukking niet daarom mijn vraag.
Nog een fijne dag verder en tot nog eens
grtjs - Jag.