In de Vier Seizoenen reeks 28 Herfst 2022
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Ik kom er ook nog door.
Hoera de strijkmand is bijna leeg.
De wasmand ook.
De schuiven in de keuken zijn uit gewassen en terug ingeladen.
De boven is gestofzuigd.
De gezinshulp heeft goed gewerkt vandaag.
De boodschappen zijn er over geschoten.
Ze heeft haar best gedaan, want er waren redelijk wat tafellakens te strijken.
Ze is wel heel georganiseerd in haar werk.
Wat maakt dat het vooruitgaat.
Ik heb wel een goede voorbereiding gedaan met die schuiven
Zo blij dat die eindelijk proper zijn.
Morgen de voetjes.
Overmorgen op trot.
Goede nacht allemaal, slaap zacht!
Hoera de strijkmand is bijna leeg.
De wasmand ook.
De schuiven in de keuken zijn uit gewassen en terug ingeladen.
De boven is gestofzuigd.
De gezinshulp heeft goed gewerkt vandaag.
De boodschappen zijn er over geschoten.
Ze heeft haar best gedaan, want er waren redelijk wat tafellakens te strijken.
Ze is wel heel georganiseerd in haar werk.
Wat maakt dat het vooruitgaat.
Ik heb wel een goede voorbereiding gedaan met die schuiven
Zo blij dat die eindelijk proper zijn.
Morgen de voetjes.
Overmorgen op trot.
Goede nacht allemaal, slaap zacht!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Bekse was weer het eerst hier met een mooi plaatje voor ons allen
Anjelier, echt fijn te lezen dat je het zo leuk hebt gehad aan zee. Jullie hadden dan ook prachtig weer. Ben blij dat je zegt dat het een goed hotel is. Want voor manlief en mij is het al een heel aantal jaren geleden dat we daar nog geweest zijn. Maar nu zei manlief zondag tegen mij, dat we met Matice ook eens een paar daagjes naar de Belgische kust zouden kunnen gaan, daar is hij nog nooit geweest. Maar het hing een beetje af van wat jullie van het hotel vonden.
Zo, ik ga eraan beginnen, heb tamelijk wat werk te doen vandaag. En deze avond niet vergeten de vuilcontainer buiten te zetten.
Zonder namen, voor elkeen een mooie dag gewenst en een dikke knuffel. Liefs.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Toen wij gisteren tegen 7 uur thuiskwamen, arriveerde overbuurvrouw ook. ventje is gaan vragen hoe het met overbuurman ging. het is niet zijn hart, wat gevreesd werd en in de familie zit, maar hij heeft een cyste in een van zijn longen. had zij niet thuis geweest die dag dan mochten we naar overbuurman's begrafenis. die cyste zal onderzocht worden of het goed of kwaadaardig is en dan zal hij geopereerd worden zeker? In elk geval overbuurman is nog een tijdje out for the count.
schoonzus is moe. was bij de dokter. het was lekker warm in de woonkamer door schoonbroer zijn houtkachel.
Toen ik naar moeder ging was het eerst wat ze zei toen ik mijn jas had uitgedaan: jij bent weer verdikt! altijd hetzelfde liedje.
ik had na het douchen mijn haar in een knot gedaan omdat schoonbroer aan mijn nek moet werken. moeder zei dat Suus dat weer gedaan had.
moeder had twee erikatjes mee, zo'n heideplantje waarvan ze beweerde dat ik dat graag zie. wel, dat toont nog maar eens aan dat zij me echt niet goed kent na al die jaren. ( en dat is bijna 55!)
heb de papieren van de bank mee. die kunnen dan morgen ondertekend worden en opgestuurd. het moet eerst goed weer zijn voor ik ze kan lezen want gisterenavond was ik ook moe. zijn zo lange dagen.
ik heb vannacht moeten roepen of het gedaan zou zijn want springmarie en Gimly gingen in de clinch. jaja, zei ventje. jij wilde een schootkatje. we hebben die arme Gimly wat aangedaan. ik had het gezegd. maar neen, jij luisterd naar die Moniek en dat alles wel goed zal komen. ik heb eens gezucht.
vandaag wordt het restjesdag. nog wat rijst koken en er alle restjes in smijten en opwarmen. misschien nog een pot kippensoep maken.
zal wel zien hoever ik geraak. om kwart voor 11 naar de dokter wandelen. mondmasker aan en wachten. een mens brengt toch een hele tijd ergens wachtend door. op de bus, de trein, de postbode, de dokter enz, enz.
ga dan straks mijn lijstje maken van wat ik voor medicatie nodig heb. dat in mijn agenda steken. gsm gaat ook mee, die is nu aan het opladen. moet toch ons springmarie tonen. ventje heeft gisteren haar verzekering in orde gebracht en we krijgen ongeveer de helft van de sterilisatiekosten terug betaald. volgende week een afspraak maken om haar chip op mijn naam te zetten en ze eens te laten nakijken of ze wel gezond is. dierenartsen zijn nogal argwanend tegen over hun collega's. volgende week is het niet van hot naar haar.
zou een rustiger week worden en dan kan de badkamer eens onder handen genomen worden. daar waait het stof ook op als springmarie rondcrost als een gek op speed. er moeten ook nog 4 manden was geplooid worden. ik zal mijn werk hebben want ventje die zit immers met zijn rug.
gisteren geprobeerd retrosnoep te bestellen maar dat mislukte. zeker de zenuwen? dan maar vandaag een poging wagen of morgen. kan altijd vrijdag naar het marktje om te kijken of het snoepkraampje er staat.
dat zal ook iets zijn dat we gaan mogen inplannen. een dagje markt.
ik heb de verwarming opgezet. ik ga hier niet in de kou zitten omdat mijne vent zoveel mogelijk centen wil opzij zetten om zijn rekening te betalen. Er is ergens een grens. en die bereikt iedereen.
waar eerder de linkerkant van mijn nek pijn deed, is het nu rechts geworden. dat bed in Dordrecht was toch niet zo comfortabel. je eigen bed ligt toch een stuk beter.
Anjelier: ben blij dat je het naar je zin had aan zee.
nu naar de keuken een kopje koffie zetten met 2 klontjes suiker. kwestie van wakkerder te worden.
dan goede morgen plaatje zetten op fb. maar eerst het nieuws hier op de site lezen. allemaal kommer en kwel. we hebben schreef iemand de 7 vette jaren gehad en nu de zeven magere jaren. ja, nu betalen we misschien de prijs. maar ik ben niet met die oorlog begonnen.
ik ben een heel vredelievend persoon die probeert met iedereen overeen te komen. maar steek je die denkbeeldige tot hier en niet verder over, dan sta ik niet in voor de gevolgen.
fijne dag seizoentjes, het zou een mooie dag worden. keep safe en warm + knuffel.
Toen wij gisteren tegen 7 uur thuiskwamen, arriveerde overbuurvrouw ook. ventje is gaan vragen hoe het met overbuurman ging. het is niet zijn hart, wat gevreesd werd en in de familie zit, maar hij heeft een cyste in een van zijn longen. had zij niet thuis geweest die dag dan mochten we naar overbuurman's begrafenis. die cyste zal onderzocht worden of het goed of kwaadaardig is en dan zal hij geopereerd worden zeker? In elk geval overbuurman is nog een tijdje out for the count.
schoonzus is moe. was bij de dokter. het was lekker warm in de woonkamer door schoonbroer zijn houtkachel.
Toen ik naar moeder ging was het eerst wat ze zei toen ik mijn jas had uitgedaan: jij bent weer verdikt! altijd hetzelfde liedje.
ik had na het douchen mijn haar in een knot gedaan omdat schoonbroer aan mijn nek moet werken. moeder zei dat Suus dat weer gedaan had.
heb de papieren van de bank mee. die kunnen dan morgen ondertekend worden en opgestuurd. het moet eerst goed weer zijn voor ik ze kan lezen want gisterenavond was ik ook moe. zijn zo lange dagen.
ik heb vannacht moeten roepen of het gedaan zou zijn want springmarie en Gimly gingen in de clinch. jaja, zei ventje. jij wilde een schootkatje. we hebben die arme Gimly wat aangedaan. ik had het gezegd. maar neen, jij luisterd naar die Moniek en dat alles wel goed zal komen. ik heb eens gezucht.
vandaag wordt het restjesdag. nog wat rijst koken en er alle restjes in smijten en opwarmen. misschien nog een pot kippensoep maken.
zal wel zien hoever ik geraak. om kwart voor 11 naar de dokter wandelen. mondmasker aan en wachten. een mens brengt toch een hele tijd ergens wachtend door. op de bus, de trein, de postbode, de dokter enz, enz.
ga dan straks mijn lijstje maken van wat ik voor medicatie nodig heb. dat in mijn agenda steken. gsm gaat ook mee, die is nu aan het opladen. moet toch ons springmarie tonen. ventje heeft gisteren haar verzekering in orde gebracht en we krijgen ongeveer de helft van de sterilisatiekosten terug betaald. volgende week een afspraak maken om haar chip op mijn naam te zetten en ze eens te laten nakijken of ze wel gezond is. dierenartsen zijn nogal argwanend tegen over hun collega's. volgende week is het niet van hot naar haar.
zou een rustiger week worden en dan kan de badkamer eens onder handen genomen worden. daar waait het stof ook op als springmarie rondcrost als een gek op speed. er moeten ook nog 4 manden was geplooid worden. ik zal mijn werk hebben want ventje die zit immers met zijn rug.
gisteren geprobeerd retrosnoep te bestellen maar dat mislukte. zeker de zenuwen? dan maar vandaag een poging wagen of morgen. kan altijd vrijdag naar het marktje om te kijken of het snoepkraampje er staat.
dat zal ook iets zijn dat we gaan mogen inplannen. een dagje markt.
ik heb de verwarming opgezet. ik ga hier niet in de kou zitten omdat mijne vent zoveel mogelijk centen wil opzij zetten om zijn rekening te betalen. Er is ergens een grens. en die bereikt iedereen.
waar eerder de linkerkant van mijn nek pijn deed, is het nu rechts geworden. dat bed in Dordrecht was toch niet zo comfortabel. je eigen bed ligt toch een stuk beter.
Anjelier: ben blij dat je het naar je zin had aan zee.
nu naar de keuken een kopje koffie zetten met 2 klontjes suiker. kwestie van wakkerder te worden.
dan goede morgen plaatje zetten op fb. maar eerst het nieuws hier op de site lezen. allemaal kommer en kwel. we hebben schreef iemand de 7 vette jaren gehad en nu de zeven magere jaren. ja, nu betalen we misschien de prijs. maar ik ben niet met die oorlog begonnen.
ik ben een heel vredelievend persoon die probeert met iedereen overeen te komen. maar steek je die denkbeeldige tot hier en niet verder over, dan sta ik niet in voor de gevolgen.
fijne dag seizoentjes, het zou een mooie dag worden. keep safe en warm + knuffel.
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede dinsdagmorgen met een stralende zon
laat ons genieten van wat kan en mag
elke dag is er een....
anjelierken, fijn dat de uitstap naar zee meegevallen is
jullie hebben goede vitamientjes opgedaan en kunnen
er weer even tegen...
Helena, veel werk verzet, dat is altijd fijn en goede hulp
is altijd aangenaam
clive, een fijne dinsdag voor jou ook
M-M dat was te verwachten dat die 2 viervoeters niet
echt gelukkig zouden zijn met elkaar... arme Gimly...
en dat kost nachtrust
Bekske, een mooi plaatje , zo'n mooie rozen vindt iedereen mooi
Allen een fijne dag geniet van de mooie dag, maak er het beste van
en hou het veilig...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Zo, de voetjes zijn weer verzorgd en de boterhammen zijn verorberd.
Zou om boodschappen moeten.
Heb niet veel goesting.
Eens zien of ik niet verder kan tot donderdag.
Brood in diepvries, groenten en fruit in huis, vlees in diepvries, toespijs in ijskast.
Van alles nog genoeg, dus blijven we thuis.
Zal donderdag gaan.
Heb mijn brei nog eens boven gehaald.
Hij ligt klaar om aan te beginnen verder doen.
Maar dat is niet gezegd dat ik dan in gang schiet.
De zon schijnt, maar binnen is het toch frisjes.
Fijne dag nog verder, iedereen!
Zou om boodschappen moeten.
Heb niet veel goesting.
Eens zien of ik niet verder kan tot donderdag.
Brood in diepvries, groenten en fruit in huis, vlees in diepvries, toespijs in ijskast.
Van alles nog genoeg, dus blijven we thuis.
Zal donderdag gaan.
Heb mijn brei nog eens boven gehaald.
Hij ligt klaar om aan te beginnen verder doen.
Maar dat is niet gezegd dat ik dan in gang schiet.
De zon schijnt, maar binnen is het toch frisjes.
Fijne dag nog verder, iedereen!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Vandaag een dagje bij zoon geweest, een beetje gepoetst in huis. Vanaf vrijdag komt er een nieuwe poetshulp .
Toen ik thuis kwam, lag er een boeket bloemen op tafel van manlief. Die is onze huwelijksverjaardag morgen niet vergeten
Wat een mooie dag vandaag, volop zonneschijn , echt aangenaam .Zo mag het nog een tijdje blijven duren
Je merkt toch al duidelijk dat de dagen korten.
In de tuin staan veel planten en bomen in herfstkleur, wat zeer mooi is.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Een goede ( vroege) morgen seizoentjes,
Ik ben al effen op. gisteren ben ik direct na het eten in mijn bed gekropen.
Suus had al een messenger gestuurd om te vragen hoe het ging met ons "princesje".
Die doet het goed. ze is vannacht beneden gebleven. bellen via de video met Suus is altijd gevaarlijk. je kan er geen tijdstip op plakken. Goofy, de broer van Lilly was in de vuilnisbak gekropen, had die omgekieperd en zat er ook nog eens in. Ons geval is ook al eens in het kleine vuilnisbakje gekropen want dat was intressant. Suus moest nog een bad pakken en wij moesten nog eten.
Gisteren ben ik dus naar de dokter geweest. die pillen voor de hartritmestoornissen moet ik blijven innemen en ik heb ook een afspraak voor mijn griepprik te pakken.
ventje moet, als die dan uit zijn bed rolt, even naar de apotheek en naar de beenhouwer want het is al lang geleden dat we orloffgebraad gegeten hebben. want dat vind je niet zo heel gemakkelijk. Zou het natuurlijk ook kunnen zelf maken maar dat duurt lang.
Met dat ik in mijn bed gekropen ben, is de afwas erin geschoten. Ook mijn leesvoer ligt hier nog klaar.
Er stond ook nog een bestelling open van de snoepwinkel. ik moet altijd een nieuw wachtwoord aanvragen. Nu is het eindelijk gelukt en is ook de betaling doorgegaan. moet nog kijken hoeveel er op mijn rekening staat want ik heb gisteren ventje met mijn kaart op pad gestuurd. anders is het straks weer gezaag dat hij te veel uitgegeven heeft.
ik ga wel over mijn zelfopgelegd tarief zijn gegaan. was verleden maand ook zo omdat er twee boeken aangekocht waren en september is een gevaarlijke maand omdat er meestal nieuwe boeken uitkomen die je dan persè moet hebben. ( allez, ik toch.) ventje maakt een lijst op van de dvd's die hij wil. en pas als hij er zeker van is dat zijn rekening klopt dan besteld die dit. en meestal is de dvd niet mijn genre. de films die hij via de digicorder opneemt zijn dat meestal ook niet. smaken verschillen nu eenmaal. Terwijl ik in de keuken een kopje koffie aan het zetten was is Lilly op het toetsenbord geklommen. en ze wèèt donders heel goed dat ik al een paar keer "neen" heb gezegd.
Ventje zal straks weer zeggen dat als ik opgestaan ben, iedereen op moest. ja, maar ik ben niet vergeten de soep in de ijskast te zetten. gelukkig ruikt ze nog naar kippensoep. zou zonde geweest zijn. Lilly is weer van alles aan het uitspoken. ik moet weer leren een kat "opvoeden". en boven mij is er waarschijnlijk een aan het zuchten omdat ik mijn stem verhef. jaja, ze moet leren gehoorzamen.
Haar drinkfonteintje is ook al besteld want ventje is bang dat ze te weinig drinkt en nieren bij een kat daar moet je mee opletten. en ondertussen zijn we ook nog eens aan het multitasken gegaan. en daar gaan we weer: Lilly! Neen! je moet echt ogen overal hebben.
MJ: er zat een leuk hallowientje in de bus gisteren. die vleermuis gelijkt precies op dat spook die hier rondcrost.
ik ga afsluiten voor madam iets uitsteekt wat natuurlijk niet mag.
Fijne dag seizoentjes, keep safe en knuffel.
Ik ben al effen op. gisteren ben ik direct na het eten in mijn bed gekropen.
Suus had al een messenger gestuurd om te vragen hoe het ging met ons "princesje".
Die doet het goed. ze is vannacht beneden gebleven. bellen via de video met Suus is altijd gevaarlijk. je kan er geen tijdstip op plakken. Goofy, de broer van Lilly was in de vuilnisbak gekropen, had die omgekieperd en zat er ook nog eens in. Ons geval is ook al eens in het kleine vuilnisbakje gekropen want dat was intressant. Suus moest nog een bad pakken en wij moesten nog eten.
Gisteren ben ik dus naar de dokter geweest. die pillen voor de hartritmestoornissen moet ik blijven innemen en ik heb ook een afspraak voor mijn griepprik te pakken.
ventje moet, als die dan uit zijn bed rolt, even naar de apotheek en naar de beenhouwer want het is al lang geleden dat we orloffgebraad gegeten hebben. want dat vind je niet zo heel gemakkelijk. Zou het natuurlijk ook kunnen zelf maken maar dat duurt lang.
Met dat ik in mijn bed gekropen ben, is de afwas erin geschoten. Ook mijn leesvoer ligt hier nog klaar.
Er stond ook nog een bestelling open van de snoepwinkel. ik moet altijd een nieuw wachtwoord aanvragen. Nu is het eindelijk gelukt en is ook de betaling doorgegaan. moet nog kijken hoeveel er op mijn rekening staat want ik heb gisteren ventje met mijn kaart op pad gestuurd. anders is het straks weer gezaag dat hij te veel uitgegeven heeft.
Ventje zal straks weer zeggen dat als ik opgestaan ben, iedereen op moest. ja, maar ik ben niet vergeten de soep in de ijskast te zetten. gelukkig ruikt ze nog naar kippensoep. zou zonde geweest zijn. Lilly is weer van alles aan het uitspoken. ik moet weer leren een kat "opvoeden". en boven mij is er waarschijnlijk een aan het zuchten omdat ik mijn stem verhef. jaja, ze moet leren gehoorzamen.
Haar drinkfonteintje is ook al besteld want ventje is bang dat ze te weinig drinkt en nieren bij een kat daar moet je mee opletten. en ondertussen zijn we ook nog eens aan het multitasken gegaan. en daar gaan we weer: Lilly! Neen! je moet echt ogen overal hebben.
MJ: er zat een leuk hallowientje in de bus gisteren. die vleermuis gelijkt precies op dat spook die hier rondcrost.
ik ga afsluiten voor madam iets uitsteekt wat natuurlijk niet mag.
Fijne dag seizoentjes, keep safe en knuffel.
Cats Rule!
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

hallo iedereen weet niet of hetme morgen of zaterdag zal lukken om hier iets te plaatsen dat zijn twee moeilijkedagen iets wat meer dan 30 jaar gebeurt komt telkens op de dag terug .Ook volgende week woensdag is het zo een dag dan is er een operatie gepland voor de nieuwkomer .Ben al weken iets aan verzorgen maar het geneest dus ga de dierenarts een lichte operatie uitvoeren ook afwachten hoe dat verder zal gaan .Dus de zenuwen staan hier voor momentenorm gespannen groetje
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Voor anjelierken en man, van harte gelukgewenst
ook al is het maar eerst morgen feest
Nog vele mooie jaren samen

------------------------------------------------------------------
Goede morgen alle seizoentjes, een zonnige groet van hieruit
dat kunnen we wel gewoon worden die mooie dagen....
ze mogen nog wat blijven duren, de herfst is nog niet voorbij
Ik ga straks mijn boodschappen doen, nu het nog mooi is
en genieten van de wandeling naar de winkel
Maak er vandaag nog een mooie dag van en sorry zonder namen...
ook al is het maar eerst morgen feest
Nog vele mooie jaren samen

------------------------------------------------------------------
Goede morgen alle seizoentjes, een zonnige groet van hieruit
dat kunnen we wel gewoon worden die mooie dagen....
ze mogen nog wat blijven duren, de herfst is nog niet voorbij
Ik ga straks mijn boodschappen doen, nu het nog mooi is
en genieten van de wandeling naar de winkel
Maak er vandaag nog een mooie dag van en sorry zonder namen...
Laatst gewijzigd door Oma-C op 12 okt 2022, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede middag iedereen,
Fijne huwelijksverjaardag, Anjelierke, geniet er van......
Fijn, MM, dat het Halloween tjes toegekomen is, kan je er nog lang van genieten, voor alles terug moet opgeruimd worden......
Hier al een goede wandeling gedaan en ook naar de col...t al geweest. Een mens komt toch met meer buiten dan gepland, hoor, ook al staat alles netjes op een briefje.....
Dames, het middageten moet gemaakt worden, daar zijn ook geen kabouterkes voor...... geniet nog van een mooie namiddag.....
Hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende !
Fijne huwelijksverjaardag, Anjelierke, geniet er van......
Fijn, MM, dat het Halloween tjes toegekomen is, kan je er nog lang van genieten, voor alles terug moet opgeruimd worden......
Hier al een goede wandeling gedaan en ook naar de col...t al geweest. Een mens komt toch met meer buiten dan gepland, hoor, ook al staat alles netjes op een briefje.....
Dames, het middageten moet gemaakt worden, daar zijn ook geen kabouterkes voor...... geniet nog van een mooie namiddag.....
Hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot.... de volgende !
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
Goede avond,
Vandaag dan op avontuur naar Turnhout met de vriendin uit Mol.
Buurvrouw heeft me vanmorgen naar het station gebracht.
Wat was ik daar blij om!
De treinreis heen en terug verliep vlotjes.
In het teruggaan toch maar een masker opgezet.
De dame over mij dacht er ook zo over.
We hebben lekker gegeten en de tentoonstellingen waren ook de moeite waard.
Morgen doen we eens helemaal niets van de hele dag.
Ook van mij voor Anjelier en wederhelft een mooie dag gewenst morgen en nog heel veel jaartjes in goede gezondheid samen!
Voor iedereen nog een fijne avond en rustige nacht en tot morgen.
Vandaag dan op avontuur naar Turnhout met de vriendin uit Mol.
Buurvrouw heeft me vanmorgen naar het station gebracht.
Wat was ik daar blij om!
De treinreis heen en terug verliep vlotjes.
In het teruggaan toch maar een masker opgezet.
De dame over mij dacht er ook zo over.
We hebben lekker gegeten en de tentoonstellingen waren ook de moeite waard.
Morgen doen we eens helemaal niets van de hele dag.
Ook van mij voor Anjelier en wederhelft een mooie dag gewenst morgen en nog heel veel jaartjes in goede gezondheid samen!
Voor iedereen nog een fijne avond en rustige nacht en tot morgen.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Manlief en ik bedanken IEDEREEN voor de wensen voor onze huwelijksverjaardag.
We hebben vanavond een klein flesje champagne geopend.
Verder was het vandaag "ukjesdag". In de namiddag hebben die hun hobby's. Ukkepuk gaat schaatsen , en de 2 meisjes zitten op dansles , iets wat ze beiden heel graag doen. Ook ukkemeisje 2 die pas 2,5 jaar oud is. Dus dat is rijden van hier naar daar, gelukkig is alles in de gemeente zelf.
Maar s 'avonds ben je daar toch moe van. Zal goed slapen , denk ik, vooral met dat glaasje erbij
Dames, tot morgen allemaal.
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Bekske, ik wens jou veel moed en sterkte in deze moeilijke periode.
Muddy Maddy, eet jij dan toch suiker en snoep ondanks dat jij diabeet bent ? Hoop dat je zo niet in moeilijkheden komt qua jouw gezondheid bedoel ik dan. Hoop dat Gimly en Lilly op termijn goed met elkaar gaan kunnen opschieten. Onze Matice zou doodongelukkig zijn moest er een viervoeter bij komen. Hij wilt echt alleen alle aandacht van ons en hij kan niet delen. Maar we zijn gelukkig met hem alleen.
Jullie weten dat Matice een slechte eter is. Maar gisterenavond waren we in de JU*BO en daar staat altijd een kleine frigo met producten die net niet vervallen zijn en dit alles voor 1€. Nu lag er gisteren witte pens in. Ik vroeg aan manlief of Matice dat niet zou lusten, dus brachten we dat pakje mee.
Toen we thuiskwamen moest Matice eten, we maakte zijn voeding klaar en deden er een halve witte pens in. Het resultaat was onnavolgbaar. Hij moest nu geen minuut nadenken, alles in 1 keer op. Hij is dus gek op witte pens. Weer iets wat we voor hem kunnen meebrengen voor op zijn hondenvoeding.
Zo, ik ga eraan beginnen. Moet de dekbedden nog strijken van gisteren en het badlinnen plooien en wegleggen. En dan de 2 benedenverdiepingen dweilklaar maken voor morgen.
Ik wens iedereen een mooie donderdag, het gaat misschien wat regenen, goed voor de tuin zullen we maar denken. Liefs en een dikke knuffel voor elkeen.