Coronavirus
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ik heb lang geleden al voorspeld dat dit ging gebeuren en dat het zinloos is om omikron op die manier te bestrijden.Golf 5 schreef: ↑02 nov 2022, 11:27
In totaal zouden in zeker 31 steden een vorm van lockdownmaatregelen gelden, zo’n 232 miljoen inwoners zijn getroffen. Ook in Peking en Shanghai geldt er een uitgaansverbod voor bepaalde wijken. De maatregelen kwamen er na drie dagen van meer dan 1.000 besmettingen per dag. Donderdag was met 1.321 nieuwe COVID-19-gevallen de zwaarste dag, waarvan 28 besmettingen in Wuhan.
De feiten bewijzen het nu.
Maar Fred reageerde daarop: "Ondertussen heeft China zo goed als terug de controle over de verspreiding."

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Dat WAS zo rond ongeveer eind juni. China "importeert" nu de varianten via allerhande wegen ( mensen , voedsel , etc ... ) die "wij" niet de baas kunnen of niet willen bestrijden.
-
Oei-je-joei , zijn ze daar vies om in mekaars buurt te komen ?
-
Ja, ja, Freddy, we kennen dat. En de Chinezen gingen corona veel eerder onder controle hebben dan wij in het Westen. Forget it.
Het leven gaat hier zijn gewone gang en van de 300 mensen die hier dagelijks sterven, zijn er 3 of 4 die aan corona sterven . Mensen toch
Ik heb het op voorhand aangekondigd dat men Omikron niet kon aan banden leggen. We zien het bewijs nu.

Ga jij gewoon je gang , of kom je nooit meer buiten ? Ik blijf heel voorzichtig en ga niet "mijn gang" . De leeftijdsgenoten die ik nu tegenkom zijn de laatste maanden besmet geweest ( o.a. een familiekoppel dat van een reis terug kwam ).
-
Er komen barsten in de zero covid politiek van Xi.
De Chinezen komen in de problemen met de economische prestaties van het land en dit omwille van hun crazy aanpak van covid. Ze gaan nu de teugels beginnen vieren. Vliegtuigmaatschappijen die coronagevallen het land inbrengen werden beboet, wat tegelijk problemen schiep voor Chinezen die naar het buitenland willen. Die regel gaat afgeschaft worden, weet Bloomberg.

De Amerikaanse investeerder Mark Mobius weet ons te zeggen dat China de covid maatregelen mogelijks zal versoepelen tegen het einde van het jaar. De economie lijdt eronder en het land heeft het geld hoognodig.

De Chinezen komen in de problemen met de economische prestaties van het land en dit omwille van hun crazy aanpak van covid. Ze gaan nu de teugels beginnen vieren. Vliegtuigmaatschappijen die coronagevallen het land inbrengen werden beboet, wat tegelijk problemen schiep voor Chinezen die naar het buitenland willen. Die regel gaat afgeschaft worden, weet Bloomberg.

De Amerikaanse investeerder Mark Mobius weet ons te zeggen dat China de covid maatregelen mogelijks zal versoepelen tegen het einde van het jaar. De economie lijdt eronder en het land heeft het geld hoognodig.

sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
https://www.youtube.com/watch?v=5ANOVSjDUd4
U zal ongetwijfeld al wel de voordracht van Mark Van Ranst hebben gezien in Chatham house,
waarin hij uitlegt hoe de media te manipuleren, dus erg verrast zijn heel veel mensen niet meer!
U zal ongetwijfeld al wel de voordracht van Mark Van Ranst hebben gezien in Chatham house,
waarin hij uitlegt hoe de media te manipuleren, dus erg verrast zijn heel veel mensen niet meer!
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
In december '21 schreef ik dat men van het vaccin nog niet kon weten wat het op lange termijn aan neveneffecten zou hebben.
Fred wist me echter te zeggen:

Fred wist me echter te zeggen:
Dit weekend was op de Zweedse TV het volgende te horen. De implicaties kunnen vérstrekkend zijn, maar wekt dit enige beroering op in de MSM? Absoluut niet. Meeheulen met 'the science', heet dat.Neem gerust van mij aan, een vaccin kan geen andere bijwerkingen hebben dan de bijwerkingen die men op lange termijn kan krijgen als men de ziekte doormaakt

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.