In de Vier Seizoenen reeks 28 Herfst 2022
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Anjelier, dat je de hondjes niet in een asiel mag zetten, vind ik een goede regel in het contract. Met Matice mag dat ook niet. Hij heeft ook een contract natuurlijk waar alles instaat wat mag en vooral niet mag. De hoogste boete die je kunt krijgen = 8000€. Dat is als je hem laat dekken in een niet erkend nestje. Want dan is de bloedlijn vervuild. Wat nu al het geval is bij Labradoodles, heel spijtig vind ik dat.
Gisteren na het HH, begonnen aan een tekening. Is mooi gelukt, maar ik was er een beetje te laat aan begonnen en we moesten nog eten. Ik had gisteren de hele tijd het gevoel dat het zondag was. Nu zondag doe ik verder aan die tekening, heb ik nu al zin in.
Woensdag vandaag, dat betekent boven poetsen en het bed verversen de was ervan en de strijk.
Zo, ik ga niet alle namen noemen, maar ik wens iedereen een mooie zondag. Liefs en een knuffel voor jullie allen.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen allen, woensdag alweer
wat gaan de dagen snel en ....
clive ik had ook het gevoel
dat het gisteren zondag was
Ik wens allen een fijne zonnige dag en hou het veilig
sorry zonder namen, tot de volgende .....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Al hard gewerkt deze voormiddag.
Twee fijne wasjes hangen op.
Het dakje van de keuken is proper gemaakt: mos en bladeren weg.
Het was nodig want er groeide al onkruid op.
Dan op een rappeke met de fiets naar Hofstade om brood.
Stopt er een auto langs mij.
Mijn vriendin die zich afvraagt wat ik in Hofstade doe met de fiets.
Brood halen in plaats van over die Brusselsesteenweg naar het centrum te moeten en over de kasseien van de Hoogstraat te hobbelen.
Proper fietspad zonder bladeren naar Hofstade.
Over de bladeren op het fietspad van de steenweg zullen we maar zwijgen.
Mechelen is weer zo lief van ons te zeggen dat we onze bladeren moeten laten liggen.
Ik peins dat ik in mijnen hof doe waar ik goesting in heb.
Nu ik laat ze voor het merendeel tussen de struiken liggen. Niet op de gazon...
Dat gemoei met ons doen en laten van die groen/blauwe coalitie.
Ik krijg het er van op mijn heupen.
Nog efkes en ze komen vertellen hoeveel water ik mag gebruiken om me te wassen en hoeveel papiertjes om mijn bips af te kuisen en van welk merk...
Seffens de deur van de garage nog een veeg geven. Een sympathieke gevleugelde vriend heeft er weer een wc van gemaakt.
De lucht is blauw met hier en daar een wolkje.
Het wordt frisser.
Ben een jasje bij gaan aandoen.
Prettig vervolg van de dag.
Twee fijne wasjes hangen op.
Het dakje van de keuken is proper gemaakt: mos en bladeren weg.
Het was nodig want er groeide al onkruid op.
Dan op een rappeke met de fiets naar Hofstade om brood.
Stopt er een auto langs mij.
Mijn vriendin die zich afvraagt wat ik in Hofstade doe met de fiets.
Brood halen in plaats van over die Brusselsesteenweg naar het centrum te moeten en over de kasseien van de Hoogstraat te hobbelen.
Proper fietspad zonder bladeren naar Hofstade.
Over de bladeren op het fietspad van de steenweg zullen we maar zwijgen.
Mechelen is weer zo lief van ons te zeggen dat we onze bladeren moeten laten liggen.
Ik peins dat ik in mijnen hof doe waar ik goesting in heb.
Nu ik laat ze voor het merendeel tussen de struiken liggen. Niet op de gazon...
Dat gemoei met ons doen en laten van die groen/blauwe coalitie.
Ik krijg het er van op mijn heupen.
Nog efkes en ze komen vertellen hoeveel water ik mag gebruiken om me te wassen en hoeveel papiertjes om mijn bips af te kuisen en van welk merk...
Seffens de deur van de garage nog een veeg geven. Een sympathieke gevleugelde vriend heeft er weer een wc van gemaakt.
De lucht is blauw met hier en daar een wolkje.
Het wordt frisser.
Ben een jasje bij gaan aandoen.
Prettig vervolg van de dag.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
't was gedaan met slapen toen Lilly mijn voet vastgreep en er mee begon te spelen. die lag bloot maar juffrouw lag dichterbij die voet dan ik inschatte. en dan over me lopen en snorren. mijn blaas begon dan ook tegen te werken. erin/eruit en de douche lekt. dat zullen weer kosten zijn als er een nieuwe kop op moet. ventje zegt wel dat hij dit of dat gaat doen maar die brief is ook nog altijd niet geschreven.
denk dat ik dat zelf ga doen en bij de stapel zal zetten. de afwas is ook nog niet gedaan al heeft ventje de pan die je niet moet afwassen gebruikt en de friteuse. dus heel veel is het niet maar het is het gedacht dat het niet gedaan is. snappen jullie? ik ga echt moeten overal post-its gebuiken. ventje gaat gisteren om mijn leesvoer en de bakker op de voorhaven is 10 dagen in verlof!!! Peter zei dat 'em 't ook niet snapte. ze nemen maar anderhalve dag rusttijd maar zetten niet op fb dat ze gesloten zijn. maar als vandalen hun deur aan de voorkant wilden inkloppen dan moest er wel iemand dat gezien hebben en stond dat op Fb. ventje is dan om brood gegaan naar de carref. daar is het brood 0.35 cent goedkoper en groter dan een brood van bij die bakker. aangezien hij vandaag ook gaat kan hij er nog ene meenemen want zaterdag eten we croques en die zijn lekkerder met ouder brood. anders rooster ik mijn brood. vind ik dan lekker. maandag zijn het belegde broodjes omdat ik voor behandeling moet. en het dus snel moet gaan.
vandaag ( deze middag) komt die ramenwasser. de tongen gaan waggelen in de straat. ofwel gaat het over die bovenste ramen gaan die nu eindelijk gedaan worden of gaan ze zich afvragen hoe veel het me zal kosten want dat zullen ze ook wel willen weten. ik zal niets zeggen maar hun de contactgevens doorgeven. dat wij een regeling hebben om de 3 maand dat gaat hen niet echt aan. Buurman V doet ze normaal zelf maar wilde de lange ladder niet uitlenen. buurman heeft ook een lange ladder maar vergeet het dan. en zo geraken die ramen boven niet gedaan en beneden ook niet want gisteren vroeg ik wie van de 2 er ging stofzuigen en ik kreeg geen antwoord. ik denk dat het een klusje wordt voor mij maar dan ga ik eerst mijn pols intapen en mijn handschoenen tegen arthrose gebruiken. ventje wilde de nieuwe kiekeboe gaan halen maar die is nog niet binnen. hij moest er toch passeren. volgende keer dan. die 3 euro korting loopt niet weg. ben wel al mijn boeken in het verlanglijstje kwijt. meestal schrijf ik deze op. maar soms is het makkelijker ze in het verlanglijstje te steken dan hoef ik ze niet te onthouden. maar dit wordt dus blijkbaar niet gesaved. een punt waar ze in het vervolg gaan moeten op letten. voorlopig heb ik geen boeken nodig. ik heb er 2 van Suus gekregen om te lezen. en ik moet nog apples never fall far herlezen. de stepford wives liggen hier en instinct van james patterson en maanlicht staat je + freefall. we hebben alles van achter de zetelkussens gehaald want Lilly loopt daar rond en valt dan tussen de kussens. heb geen idee waar ze nu zijn maar vanmorgen kreeg Lilly van Gimly een tik toen ik naar beneden liep. ze hebben dan allebei eten gekregen. moet juist nog zien of de brokjes van Lilly niet aangevuld moeten worden. ik hoor de gangdeur open gaan maar dicht doen hebben ze nog niet geleerd. een deuren zoals in scfi-fi die open en dicht gaan verkopen ze hier niet. ventje zei van een kattenluik te plaatsen in die deur. Lilly gaat er mee weg zijn maar Gimly zal niet durven. Lilly is aan het graven naar china en Gimly eet haar vlees op. ook aan de brokjes durft hij zich wagen. zijn toch licht verteerbaar. Lilly heeft ook de gewoonte van Gimly overgenomen: eten ( vleesje) dat langer dan een uur in het bord ligt eet je niet meer op. bij mij lukt dat niet. dat weet Gimly. het lukt wel bij ventje die truk. als ze echt honger hebben dan eten ze maar korrels is mijn antwoord. maar ja, zegt ventje dan, ik wil ze niets te kort doen.( en onderwijl na de boodschappen klaagt hij over het dure kateten) ben benieuwd of Lilly al veel bijgekomen is. gegroeit is ze zeker. gisteren zat ze weer op de boeken en heb ik haar in haar nekvel gegrepen. een moederpoes doet dat ook. Gimly is veel te dik om nog zo opgepakt te worden. dat is dan meer om hem tegen te houden als er controle nodig is bij de dierenarts. en Lilly zat ook weer op de kast. ik heb gezgd eraf en ze is er zelf afgekomen en ik moest naar 2 dingen terug plaatsen. Gisteren een kaars gebrand voor mijn vader en ventjes vader. een van 10 uur. de moeder van schoonbroer staat daar ook bij en een mooie foto van Mies. toen ik dat vertelde zei ventje gewoon och. hij is zijn vader al lang vergeten. toen zijn oom stierf waren wij in engeland en dat heeft hem meer geraakt dan de dood van zijn vader. het was dan nog dial-up verbinding via de telefoon en dus vloog de modem af als schoonmoeder ventje wilde bereiken. ik zal nooit dat dial-up geluid vergeten.
als ik niet kon slapen dan ging ik in chatrooms. maar ventje zag het blauwe licht uit de computerkamer komen en wist dus dat ik aan het chatten was. er is nooit iets gebeurd in die chatrooms dat je tegenwoordig hoort. en bijkomend: ik had geen camera.
ik ga koffie maken. fijne dag seizoentjes, keep safe en knuffel
't was gedaan met slapen toen Lilly mijn voet vastgreep en er mee begon te spelen. die lag bloot maar juffrouw lag dichterbij die voet dan ik inschatte. en dan over me lopen en snorren. mijn blaas begon dan ook tegen te werken. erin/eruit en de douche lekt. dat zullen weer kosten zijn als er een nieuwe kop op moet. ventje zegt wel dat hij dit of dat gaat doen maar die brief is ook nog altijd niet geschreven.
vandaag ( deze middag) komt die ramenwasser. de tongen gaan waggelen in de straat. ofwel gaat het over die bovenste ramen gaan die nu eindelijk gedaan worden of gaan ze zich afvragen hoe veel het me zal kosten want dat zullen ze ook wel willen weten. ik zal niets zeggen maar hun de contactgevens doorgeven. dat wij een regeling hebben om de 3 maand dat gaat hen niet echt aan. Buurman V doet ze normaal zelf maar wilde de lange ladder niet uitlenen. buurman heeft ook een lange ladder maar vergeet het dan. en zo geraken die ramen boven niet gedaan en beneden ook niet want gisteren vroeg ik wie van de 2 er ging stofzuigen en ik kreeg geen antwoord. ik denk dat het een klusje wordt voor mij maar dan ga ik eerst mijn pols intapen en mijn handschoenen tegen arthrose gebruiken. ventje wilde de nieuwe kiekeboe gaan halen maar die is nog niet binnen. hij moest er toch passeren. volgende keer dan. die 3 euro korting loopt niet weg. ben wel al mijn boeken in het verlanglijstje kwijt. meestal schrijf ik deze op. maar soms is het makkelijker ze in het verlanglijstje te steken dan hoef ik ze niet te onthouden. maar dit wordt dus blijkbaar niet gesaved. een punt waar ze in het vervolg gaan moeten op letten. voorlopig heb ik geen boeken nodig. ik heb er 2 van Suus gekregen om te lezen. en ik moet nog apples never fall far herlezen. de stepford wives liggen hier en instinct van james patterson en maanlicht staat je + freefall. we hebben alles van achter de zetelkussens gehaald want Lilly loopt daar rond en valt dan tussen de kussens. heb geen idee waar ze nu zijn maar vanmorgen kreeg Lilly van Gimly een tik toen ik naar beneden liep. ze hebben dan allebei eten gekregen. moet juist nog zien of de brokjes van Lilly niet aangevuld moeten worden. ik hoor de gangdeur open gaan maar dicht doen hebben ze nog niet geleerd. een deuren zoals in scfi-fi die open en dicht gaan verkopen ze hier niet. ventje zei van een kattenluik te plaatsen in die deur. Lilly gaat er mee weg zijn maar Gimly zal niet durven. Lilly is aan het graven naar china en Gimly eet haar vlees op. ook aan de brokjes durft hij zich wagen. zijn toch licht verteerbaar. Lilly heeft ook de gewoonte van Gimly overgenomen: eten ( vleesje) dat langer dan een uur in het bord ligt eet je niet meer op. bij mij lukt dat niet. dat weet Gimly. het lukt wel bij ventje die truk. als ze echt honger hebben dan eten ze maar korrels is mijn antwoord. maar ja, zegt ventje dan, ik wil ze niets te kort doen.( en onderwijl na de boodschappen klaagt hij over het dure kateten) ben benieuwd of Lilly al veel bijgekomen is. gegroeit is ze zeker. gisteren zat ze weer op de boeken en heb ik haar in haar nekvel gegrepen. een moederpoes doet dat ook. Gimly is veel te dik om nog zo opgepakt te worden. dat is dan meer om hem tegen te houden als er controle nodig is bij de dierenarts. en Lilly zat ook weer op de kast. ik heb gezgd eraf en ze is er zelf afgekomen en ik moest naar 2 dingen terug plaatsen. Gisteren een kaars gebrand voor mijn vader en ventjes vader. een van 10 uur. de moeder van schoonbroer staat daar ook bij en een mooie foto van Mies. toen ik dat vertelde zei ventje gewoon och. hij is zijn vader al lang vergeten. toen zijn oom stierf waren wij in engeland en dat heeft hem meer geraakt dan de dood van zijn vader. het was dan nog dial-up verbinding via de telefoon en dus vloog de modem af als schoonmoeder ventje wilde bereiken. ik zal nooit dat dial-up geluid vergeten.
als ik niet kon slapen dan ging ik in chatrooms. maar ventje zag het blauwe licht uit de computerkamer komen en wist dus dat ik aan het chatten was. er is nooit iets gebeurd in die chatrooms dat je tegenwoordig hoort. en bijkomend: ik had geen camera.
ik ga koffie maken. fijne dag seizoentjes, keep safe en knuffel
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Ik spring maar even binnen, want morgen krijg ik bezoek om 10:00H wat betekent dat ik hier zoals elke donderdag de 1° verdieping en het gelijkvloers volledig moet afvegen. Maar wil dan hier ook meteen dweilen, zeker de keuken en de living. Beneden kan ik morgen nog dweilen als ik een uurtje vroeger opsta en dan meteen begin met het GV te dweilen. Dan ben ik rond 09:00H klaar en blinkt alles weer als een spiegel. Het is het vriendinnetje van onze aannemer die langs komt voor een serieuze babbel, want die zit er volkomen door. Ze wil niets meer doen, heeft eenzijdig plots haar werk opgezegd met alle gevolgen vandien. Ze doet ook niets meer in het huishouden, dat is dus een fixe depressie. Ga haar vragen dat ze professionele hulp moet zoeken. Ik kan wel luisteren en advies geven , maar ik ben geen psycholoog, laat staan psychiater. Ik vind het al moedig van haar dat ze morgen naar hier komt, dat was wel op haar eigen vraag of ze naar hier mocht komen.
Dus ik ga nu starten. Liefs en een sterkteknuffel voor wie er eentje kan gebruiken.
-

Goede morgen alle maatjes,
een grijze dag vrees ik maar het was zo
voorspeld, we zien het wel...
helena, ik heb hier zo van die vogels die
mijn wasgoed als toilet gebruiken, ik heb
zaterdag de was 2x moeten doen omdat
die grote gevleugelden er een ferme drets
hadden op achtergelaten.... fijn was dat
clive een fijne babbel met het meisje....
M-M een gezellige dag ook.....
Allen zonder naam een goede donderdag
ik ga me klaarmaken de voetenverzorgster
komt seffens
Groetjes allen en tot..........
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede middag allemaal.
Al een klein stukje gras terug ingezaaid.
Kiemt het dan kiemt het.
Groeit het niet dan is dat ook maar zo.
Het grootste deel van de gazon heeft zichzelf hersteld.
Het is mooi groen gras.
Beter dan dat tevoren.
Verder zijn alle muren in d badkamer afgewassen en het raam gekuist.
Dat betekent dat ik nu een beetje moet uitrusten en seffens verder ploeteren in die badkamer.
De vloer van de douche, de wc en de lavabo nog.
En niet te vergeten het kastje onder de lavabo.
Dat is pas prullenwerk. Maar, dan is dat weer voor een tijdje oké.
Ja ik weet het ik heb een poetsvrouw...
Ik zal het nooit afleren dat het perfect moet zijn...
De zon heeft hier al geschenen.
Het heeft nog niet geregend, al zei de buienradar van wel.
Voor het ogenblik is het bewolkt.
Amuseer jullie met wat jullie ook te doen hebben.
Al een klein stukje gras terug ingezaaid.
Kiemt het dan kiemt het.
Groeit het niet dan is dat ook maar zo.
Het grootste deel van de gazon heeft zichzelf hersteld.
Het is mooi groen gras.
Beter dan dat tevoren.
Verder zijn alle muren in d badkamer afgewassen en het raam gekuist.
Dat betekent dat ik nu een beetje moet uitrusten en seffens verder ploeteren in die badkamer.
De vloer van de douche, de wc en de lavabo nog.
En niet te vergeten het kastje onder de lavabo.
Dat is pas prullenwerk. Maar, dan is dat weer voor een tijdje oké.
Ja ik weet het ik heb een poetsvrouw...
Ik zal het nooit afleren dat het perfect moet zijn...
De zon heeft hier al geschenen.
Het heeft nog niet geregend, al zei de buienradar van wel.
Voor het ogenblik is het bewolkt.
Amuseer jullie met wat jullie ook te doen hebben.
-

Zopas de laptop z'n updates van
Windows laten doen en ze duurden lang
Maar 't was nodig..... voeten zijn verzorgd
en zoon is komen helpen met de pc's
ze zijn hier in de straat achter de hoek
werken aan 't doen voor het leggen van
nieuwe kabels voor het internet en zo
De hele dag al een hels lawaai...
ik heb er hoofdpijn van....maar ja als het moet......
Allen nog een fijne dag verder slaapwel later
en tot morgen
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Witte kleding hang ik niet meer buiten, gegarandeerd gebruiken de vliegen het als toilet. En dat krijg je daar niet meer uit hé. Het zal wel verkleuren. Verder witte handdoeken, lakens , enz. wel.
Heeft hier al goed geregend en vroeg donker.
Clive: succes met het gesprek morgen.
Deze middag pompoensoep gemaakt en witloof in hesp en kaassaus. Ik had nog 1 pompoen liggen , dus er soep van gemaakt en de rest in de diepvries. Moest het al goed schikken in de diepvries, want die zit vol. Nu liggen er nog enkele butternuts.
Dames, tot morgen allemaal.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal .
Oma C : vreselijk zo'n lawaai de hele dag ..... bouw of wegenwerken ,maar je wordt er gek van .Veel sterkte .
Clive : zo mooi dat jij mensen wil helpen . Je bent iemand met een goed en meelevend hart .
HVT : petje af voor jou dat je zo vol goede moed alles aanpakt .
Bekske : dank je voor elke dag die mooie prentjes !
Aan alle seizoentjes en meelezers : een goede nachtrust en veel sterkte voor wie het kan gebruiken .

Oma C : vreselijk zo'n lawaai de hele dag ..... bouw of wegenwerken ,maar je wordt er gek van .Veel sterkte .
Clive : zo mooi dat jij mensen wil helpen . Je bent iemand met een goed en meelevend hart .
HVT : petje af voor jou dat je zo vol goede moed alles aanpakt .
Bekske : dank je voor elke dag die mooie prentjes !
Aan alle seizoentjes en meelezers : een goede nachtrust en veel sterkte voor wie het kan gebruiken .

-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Vanmorgen op Lilly's poot gestaan, ze is zo goed gecamoufleerd hè. ik hoop dat ze weet dat het niet express was. Gimly kwam eten vragen. er was zo goed als niets meer in de borden! ik heb dat dan goed gemaakt en een volledig zakje eten gegeven. zijn zus kreeg ook een volledig zakje en haar korrels waren op, dus dat potje ook gevuld. Ze was daar al gezet van 4 uur deze morgen en ik zei tegen haar of ze wist hoe laat het was: snor-snor-snor. ik heb me omgedraaid en ventje mocht ze aaien. ze was gisterenavond bezig met mijn voeten te spelen en ze beet door! door 2 sokken! verder kreeg ze een bus perskindol in de poten waar mee moest worden gespeeld en twee wikkels van mini-chocolaatjes. alles om te voorkomen dat ze in de kabels ging bijten. ventjes oplaadkabel is helemaal stuk. niet door haar maar slijtage.
of hij een nieuwe gaat kopen weet ik nog niet. ventje had gisterenavond niet veel honger. dus elk een fricandel gegeten. vandaag garnaalkroketten. en vanmiddag brood van de carref. dan is er nog genoeg over voor zaterdag. Maandag zijn het belegde broodjes en dinsdag eten we pulled chicken ook met broodjes. maar die kunnen we van de ldl meebrengen. De rest van de menu ligt nog niet vast. 't zal nadenken zijn. gisteren is er goed gestofzuigd en is de ramen wasser niet gekomen. omdat het regende? degene die mijn moeder heeft doet ze toch. regen of geen regen. zo had ze eens een 5 weken maand en dus deed die ze dus 2 keer in de maand. die heeft het mogen horen. uitleggen? dat helpt niet. dus bij ons zeggen ze: als ze niet komen moeten ze niet keren. dan zoek ik wel een ander. zo simpel is dat. weet niet of ik naar de markt ga gaan. heb nog een beetje te veel benedenwerk. de gastenwc ( eigenlijk de mijne) en in de keuken en er moet gemopt worden. afwas is er niet en wat er is, is te weinig.
heb Lilly net betrapt achteraan bij de boeken. bij de woorden: kom daar eens vanaf koos ze eieren voor d'r geld en kwam er zelf af. Vinny ging zijn blijven zitten en je uitdagen. Gisteren heeft Lilly een paar uur heen en weer gecrost. weet echt niet wat ze in had: het weer zeker? ik vroeg haar of ze ergens een wereldrecord wilde verbreken. Gimly keek zo van: Zus is gek geworden!!! ik keek ook naar hem en zei: het ziet er naar uit hè ventje? Ventje zelf verlangt naar de zomer. dan kunnen alle deuren open en die van de koer ook. zelf hoopt hij dat ze met sterilisatie rustiger wordt. en ik eerlijk gezegd ook. ventje deed gisteren zijn boekhouding. ik heb opslag gekregen. niet dat ik er veel foliekes mee ga doen maar het is toch een pak makkelijker. die brief moet nog altijd gemaakt worden.
Ventje schrijft dus niet graag. die is meer van de directe aanpak. telefoneren of mailen. maar als die in de wacht komt ergens.... zo ook voor het verzetten van onze covidprik. telefonisch waren alle medewerkers bezet. dus dan via mail gedaan. bij een klantendienst is dat ook zo maar ventje heeft geen geduld daarvoor. ik wel. op voorwaarde dat het wachtmuziekje aangenaam is. Bij de dokter is het een afschuwelijk melodietje. om van te knarsetanden. ik heb tegen mijn vriendin de secretaresse gezegd dat ik er eens een ging kiezen. maar het is de hoofdarts die beslist. Dokter van de Bosshe heeft dus geen muzikaal oor.
omdat het weer regent zal de vloer niet goed drogen. idem de gang. want daar moet eerst gestofzuigd worden. met mijn handen gaat dat niet. gisteren naar de kroongetuigen gekeken en die cybermoord. dan wilde ventje verder doen met Blakes 7. ik ben naar boven gegaan. ik heb nog steeds last van de uurswissel en binnenkort komt daar ook mijn S.A.D. syndroom bij. dat is toch elk jaar. vorige dokter schreef antidepressia voor. ben ik niet mee gebaat. ook de "happy pill" Prozac werkt bij mij aan geen meter. mijn hersenen weigeren die stof aan te nemen. ben dus een uitzondering.
Fijne dag seizoentjes keep safe, knuffel
Vanmorgen op Lilly's poot gestaan, ze is zo goed gecamoufleerd hè. ik hoop dat ze weet dat het niet express was. Gimly kwam eten vragen. er was zo goed als niets meer in de borden! ik heb dat dan goed gemaakt en een volledig zakje eten gegeven. zijn zus kreeg ook een volledig zakje en haar korrels waren op, dus dat potje ook gevuld. Ze was daar al gezet van 4 uur deze morgen en ik zei tegen haar of ze wist hoe laat het was: snor-snor-snor. ik heb me omgedraaid en ventje mocht ze aaien. ze was gisterenavond bezig met mijn voeten te spelen en ze beet door! door 2 sokken! verder kreeg ze een bus perskindol in de poten waar mee moest worden gespeeld en twee wikkels van mini-chocolaatjes. alles om te voorkomen dat ze in de kabels ging bijten. ventjes oplaadkabel is helemaal stuk. niet door haar maar slijtage.
of hij een nieuwe gaat kopen weet ik nog niet. ventje had gisterenavond niet veel honger. dus elk een fricandel gegeten. vandaag garnaalkroketten. en vanmiddag brood van de carref. dan is er nog genoeg over voor zaterdag. Maandag zijn het belegde broodjes en dinsdag eten we pulled chicken ook met broodjes. maar die kunnen we van de ldl meebrengen. De rest van de menu ligt nog niet vast. 't zal nadenken zijn. gisteren is er goed gestofzuigd en is de ramen wasser niet gekomen. omdat het regende? degene die mijn moeder heeft doet ze toch. regen of geen regen. zo had ze eens een 5 weken maand en dus deed die ze dus 2 keer in de maand. die heeft het mogen horen. uitleggen? dat helpt niet. dus bij ons zeggen ze: als ze niet komen moeten ze niet keren. dan zoek ik wel een ander. zo simpel is dat. weet niet of ik naar de markt ga gaan. heb nog een beetje te veel benedenwerk. de gastenwc ( eigenlijk de mijne) en in de keuken en er moet gemopt worden. afwas is er niet en wat er is, is te weinig.
heb Lilly net betrapt achteraan bij de boeken. bij de woorden: kom daar eens vanaf koos ze eieren voor d'r geld en kwam er zelf af. Vinny ging zijn blijven zitten en je uitdagen. Gisteren heeft Lilly een paar uur heen en weer gecrost. weet echt niet wat ze in had: het weer zeker? ik vroeg haar of ze ergens een wereldrecord wilde verbreken. Gimly keek zo van: Zus is gek geworden!!! ik keek ook naar hem en zei: het ziet er naar uit hè ventje? Ventje zelf verlangt naar de zomer. dan kunnen alle deuren open en die van de koer ook. zelf hoopt hij dat ze met sterilisatie rustiger wordt. en ik eerlijk gezegd ook. ventje deed gisteren zijn boekhouding. ik heb opslag gekregen. niet dat ik er veel foliekes mee ga doen maar het is toch een pak makkelijker. die brief moet nog altijd gemaakt worden.
omdat het weer regent zal de vloer niet goed drogen. idem de gang. want daar moet eerst gestofzuigd worden. met mijn handen gaat dat niet. gisteren naar de kroongetuigen gekeken en die cybermoord. dan wilde ventje verder doen met Blakes 7. ik ben naar boven gegaan. ik heb nog steeds last van de uurswissel en binnenkort komt daar ook mijn S.A.D. syndroom bij. dat is toch elk jaar. vorige dokter schreef antidepressia voor. ben ik niet mee gebaat. ook de "happy pill" Prozac werkt bij mij aan geen meter. mijn hersenen weigeren die stof aan te nemen. ben dus een uitzondering.
Fijne dag seizoentjes keep safe, knuffel
Cats Rule!
-

Goede morgen allen,
niks aan te doen, we hebben zowel regen
als zon nodig, en we maken er het beste van
Vandaag nog geen lawaai van de kabelleggers
't zal zeker te nat zijn..?
Groetjes allen en tot......