In de Vier Seizoenen reeks 28 Herfst 2022
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Te nat of ze hebben hun tentje vergeten...
Profiteer van de stilte oma-C
Bekske in een romantische bui?
Vandaag een beetje rustiger werk doen.
Ben blij dat de badkamer haar grondige beurt heeft gehad.
De administratie moet bij gewerkt worden.
Alles in de mappen klasseren om te beginnen.
Ik werk eerlijk gezegd nog altijd liever met papier dan met de pc voor rekeningen en zo.
Vandaag of morgen Poes weer naar huis.
Ik zal ze missen.
Hoe stil ze ook is het is toch iemand in huis.
Volgens mij heeft die geregeld last van haar artrose.
Ze ziet ook minder goed.
Vanmorgen stond grootvakes' portret op het nachtkastje in haar weg...
Die heeft het nu bij alle katten verkorven.
Zowel beneden als boven.
Regen of geen regen maak het binnen gezellig.
Gelukkig moet ik vandaag ok niet absoluut buiten zijn.
Profiteer van de stilte oma-C
Bekske in een romantische bui?
Vandaag een beetje rustiger werk doen.
Ben blij dat de badkamer haar grondige beurt heeft gehad.
De administratie moet bij gewerkt worden.
Alles in de mappen klasseren om te beginnen.
Ik werk eerlijk gezegd nog altijd liever met papier dan met de pc voor rekeningen en zo.
Vandaag of morgen Poes weer naar huis.
Ik zal ze missen.
Hoe stil ze ook is het is toch iemand in huis.
Volgens mij heeft die geregeld last van haar artrose.
Ze ziet ook minder goed.
Vanmorgen stond grootvakes' portret op het nachtkastje in haar weg...
Die heeft het nu bij alle katten verkorven.
Zowel beneden als boven.
Regen of geen regen maak het binnen gezellig.
Gelukkig moet ik vandaag ok niet absoluut buiten zijn.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Een kaarsje voor alle seizoentjes en de meelezertjes :
In gedachten zijn we bij jullie . We koesteren de mooie momenten met onze dierbare mensen en dieren .

///////// Morgen alweer een uitvaartplechtigheid ... Op onze leeftijd moet je dikwijls afscheid nemen ....
Veel moed en sterkte voor iedereen die er nood aan heeft .
groetjes aan iedereen ..
In gedachten zijn we bij jullie . We koesteren de mooie momenten met onze dierbare mensen en dieren .

///////// Morgen alweer een uitvaartplechtigheid ... Op onze leeftijd moet je dikwijls afscheid nemen ....
Veel moed en sterkte voor iedereen die er nood aan heeft .
groetjes aan iedereen ..
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Een gezellige avond en voor straks slaapwel
wilde eend dank voor je kaarsje
moeilijke tijden voor velen onder ons
vooral in de donkere dagen...
Groetjes, slaapwel straks en tot morgen
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Ik ben maar opgestaan want Lilly was wakker en door haar geknuffel loopt ze over en langs je heen en je bent dan toch wakker. mijn eerste werk is dus de lichten aansteken, kaarsen en beide katten eten te geven. ik verwacht vandaag een pakje van post Nl van het kruidende vat. ons moeder moet maar even aan de lijn hangen. Ventje ging nieuwe batterijen in de lightslingers steken. ik leg de nadruk op het woordje " ging". of die brief al gedaan is durf ik niet meer vragen want het was per mail dat hij dat moet doen zei hij. de garnaalkroketten waren opengebarsten. 1-tje maar. Ventje vergeet altijd het vismes te geven. Lilly lust ook garnaalkroket. twee bordjes en het bestek wachten op een afwasje. Ventje hoopt dat Lilly stil te houden is als ik met mijn moeder aan de lijn hang. de laatste twee keren stak ze wel wat uit maar ze zonder woorden eraf gepakt. Lilly heeft weer op de kast gezeten. de eendjes die daar staan waren door haar gereangeerd. ik moet helaas zeggen Clive dat de foto van Matice ook al een paar rake klappen heeft gekregen. ik hoop dat je babbel met dat meisje goed verlopen is. en ze hulp gaat zoeken. Belangrijk is dat ze je in vertrouwen heeft genomen.
vandaag eten we croques en er is nog een hele pot kippensoep. ik heb ook nog 2 xl pittabroodjes die ik kan gebruiken. de weekmenu voor deze week vanaf 7 tot 13 is gemaakt. gisteren iets later naar boven gegaan. een half uurtje later of nog niet hoorde ik Lilly naar boven crossen. ventje had ze in de gang gezet omdat ze mijn agenda en gsm naar beneden had gekregen. nu ligt er hier een badmatje en de telefoon is zacht gevallen. eigenlijk zou ik een stuk loper hier aan de zetel moeten leggen. en een matje aan de afwasbak. ik heb een groter potje voor Lilly's korrels gevonden en in gebruik gesteld. Gimly lust ze nl ook. die is hier terug naar beneden en zit zus af te loeren. en ja hoor: ze krijgt een tik. meerder zelfs. Gimly heeft ochtendhumeur. ( net als zijn pappie
) Lilly rook aan zijn achterwerk en dat heeft hij niet graag. ( hoe zou je zelf zijn?) over achterwerken gesproken: de mijne bloedt. ik heb korstjes aan de bilspleet en geen idee hoe dat daar komt. ik ben daar nochtans heel hygienisch. dus heb ik waarschijnlijk zo'n korstje opengekrabt. het zal terug moeten gezalfd worden vrees ik. liezen en de streep vlees onder mijn buik jeuken ook. ik ga straks eens googlen. dat van het ruiken aan het achterwerk en mijn symptomen. Lilly is achter het gordijn op de verwarming gaan liggen. of op de plaats waar ze mag liggen. aan het venster bij de bambooplant. voor de gordijnen. dan zit ze niet in de glasgordijnen. als ze het te warm krijgt gaat ze net als Vinny in der tijd gaan liggen op de vloer om af te koelen. languit. à la tochtkat. ventje wil Lilly na haar overlijden opzetten als tochtkat.
als ik dat zou opperen in een van de kattengroepen op Fb krijg ik de volle laag. och, ja ik vergeet dat Fb nu Meta heet. ik heb het nochtans juist in mijn boek. Suus gaat er ook een schrijven over haar jeugd in Colombia. in opdracht van de therapie groep. haar adoptiemoeder heeft al meerdere keren gezegd dat ze ging afkomen naar Dordrecht maar gaat naar Marc en Anouk haar "echte" kinderen. Anouk wilde haar zus in een echt trouwkleed zien op de trouw van Hans maar moeder zei terecht dat er dan een pas afspraak moest zijn en dat ze die dag geen tijd hadden. Suus zei dat ze zowieso niet in een echt trouwkleed wilde. ze is nog kleiner dan ik. iets dat halflang is bij mij is voor haar heel lang, zoals een avondjurk. Ik wilde ook eens een avondjurk voor een receptie op het hoofdkwartier in Northwood. een besteld via caleidoscope, aangetrokken maar mijn boezem was van willen ze nu in dat kleed of eruit. en aangezien ik een hekel heb dat ze tegen mijn boezem praten heb ik het kleed terug gestuurd. ik heb wel de bijpassende sjaal gekocht. mijn pakje van "wish" is aangekomen bij b-post in een van hun verdeelcentra. weer een tuniek en twee paar handschoen zonder vingers. als die goed zitten kan ik op een knop duwen: opnieuw bestellen. een paar is pijnstillend.
moet vandaag nog een kaartje maken voor een verjaardag en dan pas kan ik de namen van de kerstkaartjes opschrijven en die maken. ik heb ook reclame gekregen van de hobbywinkel. maar de stempel die ik wil hebben ze niet. die moet op een blokje zitten. ventje zegt dat ik alleen kerstkaarten moet maken voor zij die het appriciëren. de familie niet dus. hij zei dat ik er veel geld en werk in steek. Lilly ligt dus languit aan het venster. Moe poesie.
fijne dag seizoentjes keep safe en knuffel.
Ik ben maar opgestaan want Lilly was wakker en door haar geknuffel loopt ze over en langs je heen en je bent dan toch wakker. mijn eerste werk is dus de lichten aansteken, kaarsen en beide katten eten te geven. ik verwacht vandaag een pakje van post Nl van het kruidende vat. ons moeder moet maar even aan de lijn hangen. Ventje ging nieuwe batterijen in de lightslingers steken. ik leg de nadruk op het woordje " ging". of die brief al gedaan is durf ik niet meer vragen want het was per mail dat hij dat moet doen zei hij. de garnaalkroketten waren opengebarsten. 1-tje maar. Ventje vergeet altijd het vismes te geven. Lilly lust ook garnaalkroket. twee bordjes en het bestek wachten op een afwasje. Ventje hoopt dat Lilly stil te houden is als ik met mijn moeder aan de lijn hang. de laatste twee keren stak ze wel wat uit maar ze zonder woorden eraf gepakt. Lilly heeft weer op de kast gezeten. de eendjes die daar staan waren door haar gereangeerd. ik moet helaas zeggen Clive dat de foto van Matice ook al een paar rake klappen heeft gekregen. ik hoop dat je babbel met dat meisje goed verlopen is. en ze hulp gaat zoeken. Belangrijk is dat ze je in vertrouwen heeft genomen.
vandaag eten we croques en er is nog een hele pot kippensoep. ik heb ook nog 2 xl pittabroodjes die ik kan gebruiken. de weekmenu voor deze week vanaf 7 tot 13 is gemaakt. gisteren iets later naar boven gegaan. een half uurtje later of nog niet hoorde ik Lilly naar boven crossen. ventje had ze in de gang gezet omdat ze mijn agenda en gsm naar beneden had gekregen. nu ligt er hier een badmatje en de telefoon is zacht gevallen. eigenlijk zou ik een stuk loper hier aan de zetel moeten leggen. en een matje aan de afwasbak. ik heb een groter potje voor Lilly's korrels gevonden en in gebruik gesteld. Gimly lust ze nl ook. die is hier terug naar beneden en zit zus af te loeren. en ja hoor: ze krijgt een tik. meerder zelfs. Gimly heeft ochtendhumeur. ( net als zijn pappie
moet vandaag nog een kaartje maken voor een verjaardag en dan pas kan ik de namen van de kerstkaartjes opschrijven en die maken. ik heb ook reclame gekregen van de hobbywinkel. maar de stempel die ik wil hebben ze niet. die moet op een blokje zitten. ventje zegt dat ik alleen kerstkaarten moet maken voor zij die het appriciëren. de familie niet dus. hij zei dat ik er veel geld en werk in steek. Lilly ligt dus languit aan het venster. Moe poesie.
fijne dag seizoentjes keep safe en knuffel.
Cats Rule!
-

Goede morgen alle seizoentjes,
de zon wil wel maar of het zal lukken
dat is de vraag, maar we maken er het beste van....
we kunnen het toch niet veranderen
Allen die het nodig hebben 'veel sterkte'
en goede moed...maak het beste van elke dag
We moeten ook nog de winter door...
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Zo, ik heb de strijk al achter de rug en het was weer een behoorlijke. Straks naar de manicure en dan de boodschappen gaan doen.
Het gesprek gisteren is heel goed verlopen. Ze zei dat ze er heel veel aan gehad had en vroeg of ze me mocht bellen als zij het zwaar had. Natuurlijk mag ze dat, niet alleen als ze het zwaar heeft, maar ook als ze zich een dagje wat beter en energieker voelt. Ze begrijpt dat zij en ook haar zoontje van 6, professionele hulp nodig hebben. Ze vindt geen rust. Maar ik heb haar gezegd dat ze hier altijd welkom is. Ze heeft hier 3 uur gezeten. En ze vertrok een beetje opgeluchter dan ze binnenkwam. Haar zoontje had ik in de zetel gezet met een plaidje om hem heen, zodat hij ons niet zag en zeer zeker niet hoorde. Het is een verlegen kindje met heel wat muizenissen in dat kleine hoofdje van hem. Zielig.
Wilde eend, jij doet mij blozen
Het is al laat en heb de strijk in pyjama gedaan, ga nu badje in en dan meteen boven alles opruimen in de badkamer en slaapkamer en het bed natuurlijk opmaken.
Liefs aan jullie allemaal en een dikke sterkteknuffel voor hen die er eentje nodig hebben.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Het was ukjesdag , ze hebben zich geamuseerd.
De "sporen" zijn al uitgewist, heeft manlief gedaan terwijl ik ze naar huis bracht.
Deze namiddag hadden we een koek gebakken " shortbread" genoemd. Wordt gemaakt met enkel boter , bloem en suiker , naar een recept uit de jaren 1300. Is heel simpel om te maken, de kids vonden het plezant. Na het bakken en afkoelen , geproefd en ze vonden het lekker.
De komende dagen veel regen en wind, denk dat we morgen thuis blijven.
Dames, tot morgen allemaal.
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
goede avond ,kom even langs ,om wat nieuws te geven van me
hier ook regen ,alhoewel ik toch droog van de boodschappen kwam
deze morgen ,
deze namiddag toen ik koffie apparaat aan stak ,niet gekeken of daniel
wel de koffie erin had gedaan ,niet dus ,toen ik mijn kopje wilde schenken
kreeg ik water ,hij doet nooit maar de helft ,
niks gebroken ,alleen wat later koffie gedronken
fijne avond bisous
hier ook regen ,alhoewel ik toch droog van de boodschappen kwam
deze morgen ,
deze namiddag toen ik koffie apparaat aan stak ,niet gekeken of daniel
wel de koffie erin had gedaan ,niet dus ,toen ik mijn kopje wilde schenken
kreeg ik water ,hij doet nooit maar de helft ,
niks gebroken ,alleen wat later koffie gedronken
fijne avond bisous
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
ik ben maar opgestaan. heb weer last van muizenissen.
gisterennamiddag stopt hier zo'n licht bestelwagentje aan de garages van de Baron. iemand stapt uit en haast zich naar onze voordeur. je raad het nooit! onze ramenwasser Stefaan die kwam zich verontschuldigen omdat er iets is misgegaan. hij moest donderdag komen maar en hij toonde het in zijn agenda op zijn telefoon stond er een vakje nog rood. hij was het vergeten. pas nu toen hij in de buurt moest zijn zei z'n gsm de weg naar mijn straat en viel zijne eurocent! hij zei dat hij wist dat hij iets vergeten was, maar wat? dus hij komt nu donderdag en het geeft niet dat het maar om de 3 maand is. gewoon bellen. hij heeft nu onze telefoonnummers en wat blijkt? wij kennen hem van de kazerne in oostende! ik had al gezegd tegen ventje dat toen hij weg was, hij me bekend voorkwam. Lilly kwam halverweg de trap toen wij aan de deur stonden en ik zei tegen haar dat ze het niet moest wagen. daarop vroeg ramenwasser Stefaan of ze een raskat was. neen, zei ventje; haar vriendin uit Nederland had een nestje en je kent dat wel, hè. want Lilly is aan het krols komen. ze is Gimly aan het verleiden.
ventje gaat vandaag om brood. alles is op. zoveel te beter. moeder zei tegen mij om maandag naar het kerkhof te willen gaan om te zien of er daar een lijst namen uit hangt van die uitgestrooid zijn. ventje hief zijn wenkbrauwen eens op maar voor ons zal het makkelijk uit komen. we kunnen eerst gaan eten naar de Q. ( en milkshakes drinken, iets waar ik al lang zin in heb) en vroeger de boodschappen in de ldl doen zodat we na de behandeling dadelijk naar Oostende kunnen rijden. want ik ben altijd pompaf. al dat trekken en sleuren. vooral dat geduw op die pijnlijke plaatsen is uitputtend. En ik vertrouw die twee niet zo heel lang alleen. van Gimly weet ik het: enorm viesgezind. maar zij is nog niet zo lang alleen geweest. Het kan zijn dat ze de hele middag op bed slaapt aan mijn kant. De doos van post Nl was heel heel intresant. ze staat rechtop en toch zit Lilly erin. de zak snoepjes op de tafel heeft ze ook open gekregen! die vergrotende bril met Led zal handig zijn voor het maken van kaartjes als het al heel donker is. en van het afwasproduct zullen we wel zien of mijn handen weer gaan vervellen. Met de groene heb ik dat voor. nu is het die opstaande bus afwasmiddel dat zuiniger is, en beter ontvet zegt de reclame.
Lilly had weer een warmtespuitbus te pakken en speelt daar dan mee. ook haar achterpoten gebruikt ze. nu zal ik een xl snuffelzakje moeten kopen vrees ik.
de koffiezet was weer overvol. er zat te veel nagelopen koffie in het opvang bakje. soms doet ie dat, soms niet.
De "fanclub" van de Baron ( een is de nicht van Freule Maria) heeft hem aangeraden zijn verandavensters profesioneel te laten reinigen. Joost weet dat die het geld ervoor heeft. hiernaast bij buurman V is het alleen de bovenkant die op buurvrouw V haar zenuwen werkt ( vooral de meeuwenpoep) en die doet dat als het regent via de badkamer raam met een trekker en product. ons afdakje zou ook eens moeten gereinigd worden ook via het raam boven en ook met product. de lavendel die beneden staat is al kapot aan het gaan door de regen. volgend jaar nieuwe planten. slechts 1 plant heeft het overleeft. die helemaal boven. de andere 3 niet. ik had al heel lang een bus allesreiniger boven gezet waar Gimly nu zijn korrels krijgt. raad eens wie dat ineens naar beneden bracht? zonder te vragen waarom dat daar stond? juist. het is trouwens biologische allesreiniger. en met de mop zou ik het afdakje kunnen doen. Maar toen was het nog volop zomer en ventje was bang voor die lavendelplanten. de dakgoot van het afdakje zou ook eens moeten schoongemaakt worden. er bestaat een rooster die je op maat knipt en dan krijg je geen dode bladeren in je dakgoot. de Brico is weg naar de grote in Bredene. want ik wou brandalcohol voor de binnenste vensters. vroeger kuisten we daarmee in de cinema. de spiegels en de ramen van de kassa. de ingang was glas in lood. en die kreeg geen slagregen omdat de poort open stond. wij hebben dikwijls aan Herman gevraagd de poort open te zetten omdat we 's nachts nog poetsten en wilden uitslapen. die deed dat omdat wij de boeken naar de Memelinq deden en hij voor de bazin pistolets en boterkoeken moest komen brengen. na 26 jaar stond Herman bij dat faillisement op straat. hij mocht daar ook niet meer wonen. dan heeft het ocmw hem aan een job als beddenboy in het AZ geholpen en hij zei tegen mij dat hij erg had afgezien van het gedrag van Josianne. ( de bazin) toen ik daar was voor een onderzoek. Nul steun heeft hij van haar gekregen. en mij stalkte ze per telefoon, ging ventje laten ontslaan tot bleek dat Erwin met zijn lange vingers in de kassa zat. ( het provenciecommando was vlak naast het zwart huis en die hebben eens goed gelachen want dat ontslag zou niet wettig geweest zijn. de korpscommandant in zeebrugge had het laatste woord en dan moest die nog een gegronde reden hebben en de steun van de admiraal) ach water naar de zee. ik heb ooit nog een libelleke verwittigd voor haar maar die wilde me niet geloven en stond dus daadwerkelijk op straat. ( deed interimwerk)
ik denk dat ik het deeg voor de croissants ga uithalen. nu nog een 2 de kopje koffie.
Fijne dag seizoentjes, keep safe en knuffel.
ik ben maar opgestaan. heb weer last van muizenissen.
gisterennamiddag stopt hier zo'n licht bestelwagentje aan de garages van de Baron. iemand stapt uit en haast zich naar onze voordeur. je raad het nooit! onze ramenwasser Stefaan die kwam zich verontschuldigen omdat er iets is misgegaan. hij moest donderdag komen maar en hij toonde het in zijn agenda op zijn telefoon stond er een vakje nog rood. hij was het vergeten. pas nu toen hij in de buurt moest zijn zei z'n gsm de weg naar mijn straat en viel zijne eurocent! hij zei dat hij wist dat hij iets vergeten was, maar wat? dus hij komt nu donderdag en het geeft niet dat het maar om de 3 maand is. gewoon bellen. hij heeft nu onze telefoonnummers en wat blijkt? wij kennen hem van de kazerne in oostende! ik had al gezegd tegen ventje dat toen hij weg was, hij me bekend voorkwam. Lilly kwam halverweg de trap toen wij aan de deur stonden en ik zei tegen haar dat ze het niet moest wagen. daarop vroeg ramenwasser Stefaan of ze een raskat was. neen, zei ventje; haar vriendin uit Nederland had een nestje en je kent dat wel, hè. want Lilly is aan het krols komen. ze is Gimly aan het verleiden.
ventje gaat vandaag om brood. alles is op. zoveel te beter. moeder zei tegen mij om maandag naar het kerkhof te willen gaan om te zien of er daar een lijst namen uit hangt van die uitgestrooid zijn. ventje hief zijn wenkbrauwen eens op maar voor ons zal het makkelijk uit komen. we kunnen eerst gaan eten naar de Q. ( en milkshakes drinken, iets waar ik al lang zin in heb) en vroeger de boodschappen in de ldl doen zodat we na de behandeling dadelijk naar Oostende kunnen rijden. want ik ben altijd pompaf. al dat trekken en sleuren. vooral dat geduw op die pijnlijke plaatsen is uitputtend. En ik vertrouw die twee niet zo heel lang alleen. van Gimly weet ik het: enorm viesgezind. maar zij is nog niet zo lang alleen geweest. Het kan zijn dat ze de hele middag op bed slaapt aan mijn kant. De doos van post Nl was heel heel intresant. ze staat rechtop en toch zit Lilly erin. de zak snoepjes op de tafel heeft ze ook open gekregen! die vergrotende bril met Led zal handig zijn voor het maken van kaartjes als het al heel donker is. en van het afwasproduct zullen we wel zien of mijn handen weer gaan vervellen. Met de groene heb ik dat voor. nu is het die opstaande bus afwasmiddel dat zuiniger is, en beter ontvet zegt de reclame.
Lilly had weer een warmtespuitbus te pakken en speelt daar dan mee. ook haar achterpoten gebruikt ze. nu zal ik een xl snuffelzakje moeten kopen vrees ik.
de koffiezet was weer overvol. er zat te veel nagelopen koffie in het opvang bakje. soms doet ie dat, soms niet.
De "fanclub" van de Baron ( een is de nicht van Freule Maria) heeft hem aangeraden zijn verandavensters profesioneel te laten reinigen. Joost weet dat die het geld ervoor heeft. hiernaast bij buurman V is het alleen de bovenkant die op buurvrouw V haar zenuwen werkt ( vooral de meeuwenpoep) en die doet dat als het regent via de badkamer raam met een trekker en product. ons afdakje zou ook eens moeten gereinigd worden ook via het raam boven en ook met product. de lavendel die beneden staat is al kapot aan het gaan door de regen. volgend jaar nieuwe planten. slechts 1 plant heeft het overleeft. die helemaal boven. de andere 3 niet. ik had al heel lang een bus allesreiniger boven gezet waar Gimly nu zijn korrels krijgt. raad eens wie dat ineens naar beneden bracht? zonder te vragen waarom dat daar stond? juist. het is trouwens biologische allesreiniger. en met de mop zou ik het afdakje kunnen doen. Maar toen was het nog volop zomer en ventje was bang voor die lavendelplanten. de dakgoot van het afdakje zou ook eens moeten schoongemaakt worden. er bestaat een rooster die je op maat knipt en dan krijg je geen dode bladeren in je dakgoot. de Brico is weg naar de grote in Bredene. want ik wou brandalcohol voor de binnenste vensters. vroeger kuisten we daarmee in de cinema. de spiegels en de ramen van de kassa. de ingang was glas in lood. en die kreeg geen slagregen omdat de poort open stond. wij hebben dikwijls aan Herman gevraagd de poort open te zetten omdat we 's nachts nog poetsten en wilden uitslapen. die deed dat omdat wij de boeken naar de Memelinq deden en hij voor de bazin pistolets en boterkoeken moest komen brengen. na 26 jaar stond Herman bij dat faillisement op straat. hij mocht daar ook niet meer wonen. dan heeft het ocmw hem aan een job als beddenboy in het AZ geholpen en hij zei tegen mij dat hij erg had afgezien van het gedrag van Josianne. ( de bazin) toen ik daar was voor een onderzoek. Nul steun heeft hij van haar gekregen. en mij stalkte ze per telefoon, ging ventje laten ontslaan tot bleek dat Erwin met zijn lange vingers in de kassa zat. ( het provenciecommando was vlak naast het zwart huis en die hebben eens goed gelachen want dat ontslag zou niet wettig geweest zijn. de korpscommandant in zeebrugge had het laatste woord en dan moest die nog een gegronde reden hebben en de steun van de admiraal) ach water naar de zee. ik heb ooit nog een libelleke verwittigd voor haar maar die wilde me niet geloven en stond dus daadwerkelijk op straat. ( deed interimwerk)
ik denk dat ik het deeg voor de croissants ga uithalen. nu nog een 2 de kopje koffie.
Fijne dag seizoentjes, keep safe en knuffel.
Cats Rule!
-

Goede morgen allemaal, hier scheen
de zon maar ze is al weggekropen
de grijze lucht zit vol regen, dus wordt het
niet ver buitenlopen
Zondag rustdag, mijn broodje staat te bakken
het begint al heerlijk te ruiken.....en de was kan niet buiten
Niks aan te doen....het komt wel in orde allemaal
Ik wens allen een fijne dag, en maak er het beste van
sorry, zonder namen, dat is het veiligste
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Regen en veel wind, deze namiddag in de zetel met een boek, manlief gaat naar het veldrijden kijken. Het was gisteren ook, maar manlief was het vergeten .
Mammyretro: wij hebben dat hier ook al voorgehad dat we "witte koffie" hadden
MM: ik heb hier in de keuken 2 afwasmiddelen, 1 voor mij en 1 voor manlief. Ik neem een biologisch afwasmiddel , dat niet agressief is voor de handen, heb nogal vlug last van rode uitslag. Als manlief afwast ( wat meestal het geval is) die neemt liever dreft.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Fijne namiddag allen.
Vanmorgen vóór de regen om pistolets gewandeld naar de dichtst bij zijnde bakker.
Een koffiekoek en een taartje mee gebracht.
Taartje voor straks.
Al de planning gemaakt voor morgen als de gezinshulp komt.
Er zal een groot deel van de tijd naar boodschappen gaan vrees ik.
De strijk zal er over schieten.
Het is hier op zijn zondags.
Mooie muziek op de achtergrond.
Een tas hete koffie. Heel soms heb ik daar zin in.
Het is hier lekker warm.
Een wollen onderhemdje aan, een wollen pullover en een dikke pull erover, warme sloffen en warme sokken.
Nog even wachten met de radiatorenkring aan te zetten.
Moest het niet goed komen, liever niet op een weekend.
En er komen nog zachte dagen, dus besparen maar...
Dat een mens op zijn oude dag terug naar de middeleeuwen moet...
Allemaal omwille van een bende onbekwame beleidsmakers zowel op Europees, federaal en Vlaams niveau..
En omwille van ene met de gloriol hier een eindje vandaan.
Die zal wel in zijn gouden bad liggen en zijn gezicht vol botox laat spuiten.
Als niet komt tot iet, kent iet zichzelve niet..
Nog een rustige namiddag en avond gewenst !
Vanmorgen vóór de regen om pistolets gewandeld naar de dichtst bij zijnde bakker.
Een koffiekoek en een taartje mee gebracht.
Taartje voor straks.
Al de planning gemaakt voor morgen als de gezinshulp komt.
Er zal een groot deel van de tijd naar boodschappen gaan vrees ik.
De strijk zal er over schieten.
Het is hier op zijn zondags.
Mooie muziek op de achtergrond.
Een tas hete koffie. Heel soms heb ik daar zin in.
Het is hier lekker warm.
Een wollen onderhemdje aan, een wollen pullover en een dikke pull erover, warme sloffen en warme sokken.
Nog even wachten met de radiatorenkring aan te zetten.
Moest het niet goed komen, liever niet op een weekend.
En er komen nog zachte dagen, dus besparen maar...
Dat een mens op zijn oude dag terug naar de middeleeuwen moet...
Allemaal omwille van een bende onbekwame beleidsmakers zowel op Europees, federaal en Vlaams niveau..
En omwille van ene met de gloriol hier een eindje vandaan.
Die zal wel in zijn gouden bad liggen en zijn gezicht vol botox laat spuiten.
Als niet komt tot iet, kent iet zichzelve niet..
Nog een rustige namiddag en avond gewenst !
-

Hier ook een paar ferme regenbuien vandaag
maar als je niet buiten moet is dat niet erg
de aarde heeft het nodig....we kregen de warmte
nu moeten we ook de regen kunnen verdragen
alles op z'n tijd.... slaapwel straks aan allen
en tot morgen ....(als ik even tijd heb.... want ik
moet naar het ziekenhuis....voor onderzoek)