In de Vier Seizoenen reeks 28 Herfst 2022
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Anjelier, Spaanse Woef heeft misschien een allergie. Nivea zal hem goed doen, kalmeert de vlekken misschien wat.
Oma-C, hoop dat je een wat rustige nacht achter de boeg hebt.
Het etentje was gisteren een succes. Maar als ik eerlijk moet zijn, voor mij veel te veel. En dat is dan zonde van de centjes natuurlijk. We hebben daar gezeten van 12:30H tot 17:45H maar dat deerde ons niet, we waren in uiterst aangenaam gezelschap en hadden elkaar veel te vertellen hoewel we naast elkaar wonen. Wat ik niet op kreeg, at manlief verder op. Ik had maar 1 opmerking gegeven toen de chef naar onze tafel kwam om een menu voortestellen, er was namelijk 1 gang bij met foie gras. Dat heb ik laten vervangen uit principe. Ja, ik eet ook wel vlees ,zij het matig, maar foie gras hoeft niet voor mij, daar kun je best zonder. De chef begreep het en beloofde mij een alternatief.
We waren rond 19:00H thuis en ben me dadelijk gaan klaarmaken voor de nacht, was wel moe. Zelfs nu heb ik nog geen honger. Is het voor herhaling vatbaar, ja , best wel , maar dit jaar hadden de buren dus voor een 5 gangenmenu gekozen en ik vind dat je bij een 3 gangenmenu ook al genoeg gegeten hebt, want je krijgt heel veel kleine tussengerechtjes. Maar alles bij elkaar was het wel leuk en hebben we een leuke dag achter de rug.
Matice had ons gisteren dan langer dan normaal moeten missen. Die was dus uitgeslapen en begon
' s avonds nog klaarwakker te spelen met van alles en nog wat. Maar om 21:00H was hij toch terug moe en is dan toch op zijn gewone uur gaan slapen. En ik ben hem gevolgd. Manlief heeft dan in de living nog wat TV gekeken en is daar in slaap gevallen , merkte ik deze ochtend toen ik opstond.
Vandaag een wanedeling met hem doen en er verder een rustige zondag van maken.
Zonder namen, beterschap en sterkte voor de Seizoentjes die het nodig hebben en een zondagse knuffel voor elkeen.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Ondertussen ook boven water.
Het Herfstconcert gisteren was heel geslaagd.
Het samenzijn met de wervelwindjes en hun ouders was hartverwarmend.
Fijn te zien hoe broers en zus zo goed overeenkomen.
Fijn ook nog eens vertroeteld te worden.
Witloofrolletjes met hesp en kaassaus waren heel lekker.
Een mens voelt zich opleven.
Rap rap een beetje strijk wegwerken, want ik vrees er een beetje voor dat de hulp zal opdagen morgen.
Ik hoop van wel, want we gingen samen de tafel al dekken voor zaterdag.
Dan moet ik dat gesleur niet alleen doen.
Ik eet dan wel aan de keukentafel de rest van de week.
De boodschappen zou ik ook graag samen met haar doen.
Vandaag al lijstje maken van de boodschappen en van de werkzaamheden.
Ja, de jaarlijkse wafel en pannenkoekenbak staat zaterdag op het programma.
We zijn met 16 denk ik. Zal maar voor 17 dekken, je weet maar nooit...
Ondanks het miezerige weer een fijne zondag gewenst aan iedereen.
Het Herfstconcert gisteren was heel geslaagd.
Het samenzijn met de wervelwindjes en hun ouders was hartverwarmend.
Fijn te zien hoe broers en zus zo goed overeenkomen.
Fijn ook nog eens vertroeteld te worden.
Witloofrolletjes met hesp en kaassaus waren heel lekker.
Een mens voelt zich opleven.
Rap rap een beetje strijk wegwerken, want ik vrees er een beetje voor dat de hulp zal opdagen morgen.
Ik hoop van wel, want we gingen samen de tafel al dekken voor zaterdag.
Dan moet ik dat gesleur niet alleen doen.
Ik eet dan wel aan de keukentafel de rest van de week.
De boodschappen zou ik ook graag samen met haar doen.
Vandaag al lijstje maken van de boodschappen en van de werkzaamheden.
Ja, de jaarlijkse wafel en pannenkoekenbak staat zaterdag op het programma.
We zijn met 16 denk ik. Zal maar voor 17 dekken, je weet maar nooit...
Ondanks het miezerige weer een fijne zondag gewenst aan iedereen.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Nog even een (donker) grijs weekend,
ik ga verder kijken naar het WK snooker
op BBC, is meestal spannend
Morgenvroeg ben ik er niet want ik
moet alweer om 8u30 in de kliniek
zijn voor een volgend nucleair onderzoek en scan
Jullie zien me wel weer verschijnen als ik terug ben...
Nog allemaal een fijne dag geniet van wat kan
en hou het veilig
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
@Wingerd: een hele fijne verjaardag gewenst!!!
Lilly kwam me wakker snorren. Toen ze ook nog kleine mieuwtjes aan het geven was, ben ik naar beneden getrokken. Gimly was al beneden. En wat doet Lilly? ze laat de kaas van haar brood halen door broer. in dit geval een lekker zakje felix uit haar bord laten pikken. ze is al 3 x in en uit de kattenbak geweest. en nu zit ze in een doos! Zot geval. aan dat dozenfestival komt vrijdag een einde. dan komen ze alles ophalen. Lilly heeft blijkbaar geen lust in vlees want toen ze in de kattenbak zat heb ik de twee potjes met kittenkorrels gevuld en daar eet ze nu van. is lekkerder als het vers is natuurlijk. Zij eet helemaal niet zo graag vlees me dunkt. wat wil je? bij Suus kregen ze een zakje, een zakje per dag om 5 uur 's avonds. voor de rest hadden ze zo'n verdeelder met korrels die op een geprogrameerd uur eruit vallen en per gsm bediend kunnen worden. Pip moest haar zakje ( 85 gr) delen met lilly en goofy. Lotte moest apart eten en de drie katers Pim, Puk en Astor kregen elk hun portie in hun potje. Nu lilly weg is krijgt Pip, haar moeder iets meer voeding binnen vandaar dat ze een buikje krijgt en dat is ook typisch voor gesteriliseerde kattinnen. En daardoor dacht Suus verkeerdelijk dat ze zwanger was. ons Mies had echt flodderfleis zoals wij zegden. en elke kat heeft tussen de achterpoten en de buik een beetje vlees hangen. dat noemen ze in vaktermen rekvlees. dat dient dus om zich nog langer te kunnen uitrekken tijdens het springen op en van voorwerpen. en dat hangt los. vandaar dat wij er flodderfleis tegen zeggen. maar Lilly is nog superslank als is ze wel verdikt. Maya zei dat ze haar onmiddelijk kon steriliseren ( vanaf 2 kilo mag het) maar ik vond het te weinig, die 2 kilo 200 gr en zei dat ik ze nog wat wilde laten aansterken. en Maya, de dierenarts gaf me gelijk want toen we vertelden wat Lilly at per dag niet aangepaste voeding aan haar leeftijd zei ze dat ze inderdaad de voeding moest hebben die ze nodig heeft en dat zit in haar kittenkorrels. vandaag moeten we een zak bestellen en ook 1 apart voor Gimly tegen zijn maag en darm aandoening. die korrels staan boven en ventje controleert de zak en zegt dat hij ze eet. nu Gimly in de salon blijft, komen die korrels weer naar beneden. dan gaan ze staan aan zijn eetplaats waar hij al die jaren gegeten heeft en of ik nu Lilly roep als ik haar eten in haar pot doe, hij komt het eerst het opeten en dan mag zij. of ik moet hem een zakje sheba geven aan zijn eigen plaats. en dan wil hij het niet meer en eet Lilly het op. maar nu waren in beide potjes de korrels op.
Vandaag eten we kip Curry. Ventje moet dan maar naar de beenhouwer gaan en een halve kipfilet meebrengen want anders hebben we te veel over. van de rijst heb ik gezien dat de koffiemok met zijn naam op de ideale hoeveelheid is voor rijst. en mocht ik niet willen koken dan is er nog altijd de chinees met extra currysaus en af en toe soyascheuten en ui apart. mevrouw " Tak" ( niet hun echte naam, maar meneer zegt altijd tak als we buitengaan) kent ons menu al van buiten.
Ventje zou vandaag ( en ik leg de nadruk op "vandaag") de diepvries willen sorteren omdat binnenkort de feestfolder van b-Frost ingaat. en ventje heeft al 't een en 't ander aangeduid dat hij zou willen eten. zoals hertenfilet in veenbessensaus. hij vroeg onlangs of ik veenbessen lust. ik heb jarenlang in engeland een mix gedronken van sinaas en veenbessen, die was om in een scheutje vodka te kappen. mijn overbuurvrouw ginder dronk heel veel vodka met sinaas tot ze lichten uit ging. ze was eens naar een feestje geweest bij buurvrouw Jill en had in mijn armen staan huilen dat haar man haar mishandelde. ik moest ze dan nog over de straat helpen en in huis want ze wankelde enorm. ze was daar dan een oogpotlood verloren en Jill zei dat ze niet kon begrijpen waarom en toen heb ik de situatie op kerstnacht met die man uitgelegd. ik was uitgenodigd voor een winterbbq omdat ik alleen zat ( ventje zat in Kosovo) en ook de buren van op het eind van de rij sociale woningen waren daar. zijn ouders waren daar ook. zij sliepen in hun slaapkamer. die man, zomer en winter altijd een donkere spiegelende zonnebril op zijn neus vroeg of ik naar de film wilde kijken. Mandy was even na elven out gegaan in de zetel. in haar nachthemd en bloot gat. hij zat tussen ons. zo tegen het einde van de film ( was dan rond 1 uur) probeerde hij zijn arm on me heen te slaan. ik wist onmiddelijk hoe het in elkaar ging zitten en omdat het bijna het einde van die film was en zijn ouders al 2 uur in bed lagen ( vlak boven de salon) zei ik dat ik nog een schroevendraaier ging maken en het restje van de film wilde zien maar dat ik dan naar mijn eigen huis ging en ik zei het een beetje luid. ( schroevendraaier is dus vodka met sinaasappelsap en bij mij zit er ook spuitwater in) hij was daar omgeweest naar de Tesco toen hij al beschonken was met de auto!!!
(Tesco kon je te voet doen van waar wij woonden) want Mandy zei dat ze bijna geen vodka en sinaas meer had. de dochters waren te jong om dat te gaan kopen. nog geen 16. jullie snappen al wat er ging gebeurd zijn als ik niet nuchter was geweest. een paar maanden na dat incident vertelde Mandy me in het doorgaan naar haar wrk niet ver van de Tesco dat hij ontslagen was van zijn werk als chauffeur in het leger. hij was van dan af cipier. ( ook daar zit een verhaal achter met een van die dochters maar die ga ik jullie besparen want het wordt te lang) vanaf dan heeft hij ons proberen bij iedereen zwart te maken. Tot een paar jaar geleden hij dat probeerde tegen iedereen te zeggen op een queens bbq. ik geloof dat ik dat al eens verteld heb dat Phil ( onze nieuwe buurman) dan wegstormde en ook Mark van Jill.
Helena: veel plezier met de huishoudhulp en het dekken van die lange tafels voor de pannekoeken en wafelslag.
Clive: ik zou echt graag weten wat er in die menu stond zegt de curieuzeneuze.
die eendeleverpastei zou ik toch opgegeten hebben. principe of nie. uit respect voor de chef.
Fijne dag seizoentjes, ik brand een dikke kaars voor Oma C. keep safe en knuffel.
@Wingerd: een hele fijne verjaardag gewenst!!!
Lilly kwam me wakker snorren. Toen ze ook nog kleine mieuwtjes aan het geven was, ben ik naar beneden getrokken. Gimly was al beneden. En wat doet Lilly? ze laat de kaas van haar brood halen door broer. in dit geval een lekker zakje felix uit haar bord laten pikken. ze is al 3 x in en uit de kattenbak geweest. en nu zit ze in een doos! Zot geval. aan dat dozenfestival komt vrijdag een einde. dan komen ze alles ophalen. Lilly heeft blijkbaar geen lust in vlees want toen ze in de kattenbak zat heb ik de twee potjes met kittenkorrels gevuld en daar eet ze nu van. is lekkerder als het vers is natuurlijk. Zij eet helemaal niet zo graag vlees me dunkt. wat wil je? bij Suus kregen ze een zakje, een zakje per dag om 5 uur 's avonds. voor de rest hadden ze zo'n verdeelder met korrels die op een geprogrameerd uur eruit vallen en per gsm bediend kunnen worden. Pip moest haar zakje ( 85 gr) delen met lilly en goofy. Lotte moest apart eten en de drie katers Pim, Puk en Astor kregen elk hun portie in hun potje. Nu lilly weg is krijgt Pip, haar moeder iets meer voeding binnen vandaar dat ze een buikje krijgt en dat is ook typisch voor gesteriliseerde kattinnen. En daardoor dacht Suus verkeerdelijk dat ze zwanger was. ons Mies had echt flodderfleis zoals wij zegden. en elke kat heeft tussen de achterpoten en de buik een beetje vlees hangen. dat noemen ze in vaktermen rekvlees. dat dient dus om zich nog langer te kunnen uitrekken tijdens het springen op en van voorwerpen. en dat hangt los. vandaar dat wij er flodderfleis tegen zeggen. maar Lilly is nog superslank als is ze wel verdikt. Maya zei dat ze haar onmiddelijk kon steriliseren ( vanaf 2 kilo mag het) maar ik vond het te weinig, die 2 kilo 200 gr en zei dat ik ze nog wat wilde laten aansterken. en Maya, de dierenarts gaf me gelijk want toen we vertelden wat Lilly at per dag niet aangepaste voeding aan haar leeftijd zei ze dat ze inderdaad de voeding moest hebben die ze nodig heeft en dat zit in haar kittenkorrels. vandaag moeten we een zak bestellen en ook 1 apart voor Gimly tegen zijn maag en darm aandoening. die korrels staan boven en ventje controleert de zak en zegt dat hij ze eet. nu Gimly in de salon blijft, komen die korrels weer naar beneden. dan gaan ze staan aan zijn eetplaats waar hij al die jaren gegeten heeft en of ik nu Lilly roep als ik haar eten in haar pot doe, hij komt het eerst het opeten en dan mag zij. of ik moet hem een zakje sheba geven aan zijn eigen plaats. en dan wil hij het niet meer en eet Lilly het op. maar nu waren in beide potjes de korrels op.
Vandaag eten we kip Curry. Ventje moet dan maar naar de beenhouwer gaan en een halve kipfilet meebrengen want anders hebben we te veel over. van de rijst heb ik gezien dat de koffiemok met zijn naam op de ideale hoeveelheid is voor rijst. en mocht ik niet willen koken dan is er nog altijd de chinees met extra currysaus en af en toe soyascheuten en ui apart. mevrouw " Tak" ( niet hun echte naam, maar meneer zegt altijd tak als we buitengaan) kent ons menu al van buiten.
Ventje zou vandaag ( en ik leg de nadruk op "vandaag") de diepvries willen sorteren omdat binnenkort de feestfolder van b-Frost ingaat. en ventje heeft al 't een en 't ander aangeduid dat hij zou willen eten. zoals hertenfilet in veenbessensaus. hij vroeg onlangs of ik veenbessen lust. ik heb jarenlang in engeland een mix gedronken van sinaas en veenbessen, die was om in een scheutje vodka te kappen. mijn overbuurvrouw ginder dronk heel veel vodka met sinaas tot ze lichten uit ging. ze was eens naar een feestje geweest bij buurvrouw Jill en had in mijn armen staan huilen dat haar man haar mishandelde. ik moest ze dan nog over de straat helpen en in huis want ze wankelde enorm. ze was daar dan een oogpotlood verloren en Jill zei dat ze niet kon begrijpen waarom en toen heb ik de situatie op kerstnacht met die man uitgelegd. ik was uitgenodigd voor een winterbbq omdat ik alleen zat ( ventje zat in Kosovo) en ook de buren van op het eind van de rij sociale woningen waren daar. zijn ouders waren daar ook. zij sliepen in hun slaapkamer. die man, zomer en winter altijd een donkere spiegelende zonnebril op zijn neus vroeg of ik naar de film wilde kijken. Mandy was even na elven out gegaan in de zetel. in haar nachthemd en bloot gat. hij zat tussen ons. zo tegen het einde van de film ( was dan rond 1 uur) probeerde hij zijn arm on me heen te slaan. ik wist onmiddelijk hoe het in elkaar ging zitten en omdat het bijna het einde van die film was en zijn ouders al 2 uur in bed lagen ( vlak boven de salon) zei ik dat ik nog een schroevendraaier ging maken en het restje van de film wilde zien maar dat ik dan naar mijn eigen huis ging en ik zei het een beetje luid. ( schroevendraaier is dus vodka met sinaasappelsap en bij mij zit er ook spuitwater in) hij was daar omgeweest naar de Tesco toen hij al beschonken was met de auto!!!
Helena: veel plezier met de huishoudhulp en het dekken van die lange tafels voor de pannekoeken en wafelslag.
Clive: ik zou echt graag weten wat er in die menu stond zegt de curieuzeneuze.
Fijne dag seizoentjes, ik brand een dikke kaars voor Oma C. keep safe en knuffel.
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Ik spring maar even binnen om jullie allemaal een fijne maandag te wensen.
Oma-C, je bent al weg, maar ik wou je nog succes wensen met het onderzoek, kaarsje is al aan het branden.
Muddy Maddy, een heel poezenverhaal
Gisteren buiten een appel niets gegeten, nu heb ik terug een hongergevoel.
Ik wens iedereen een mooie maandag en sterkteknuffels voor diegenen die het nodig hebben.
Liefs aan jullie allemaal.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Hallo,
Dat had je gedacht MM dat ik vandaag tafels ga dekken.
Wie is er ziek dacht je?
Jawel, mevrouwtje de thuishulp.
Dat is dus al de tweede keer.
Verantwoordelijke ging terug bellen als ze iemand gevonden had om haar te vervangen.
Ik ga op zeker spelen en de boodschappen alleszins uitbesteden aan de jongste.
En een stand by versieren om die tafels te dekken.
Ik ga ze deze keer niet alleen uit het tuinhuis sleuren.
En als de verantwoordelijke belt ga ik de dienst opzeggen.
Tenzij ik een andere krijg, maar dan één die wel op post is...
Het enige goede eraan is dat ze op tijd verwittigd.
Ik was nog niet opgestaan, de wekker liep juist af als ze een berichtje stuurde.
Ik heb me nog eens omgedraaid.
Het eerste kerstgeschenk is al aangekomen, voor de jongste kleinzoon is het.
Het volgende verwacht ik ook vandaag.
En dan moet ik wachten op de telefoon van de thuiszorg.
Het zonnetje schijnt heerlijk in d living en ik denk in plaats van te werken dat ik daar ga zitten en lezen...
Hopelijk verloopt alles goed bij oma-C met de onderzoeken.
Geniet nog van het zonnetje zolang ze schijnt.
Deze namiddag zou het gaan regenen.
Dat had je gedacht MM dat ik vandaag tafels ga dekken.
Wie is er ziek dacht je?
Jawel, mevrouwtje de thuishulp.
Dat is dus al de tweede keer.
Verantwoordelijke ging terug bellen als ze iemand gevonden had om haar te vervangen.
Ik ga op zeker spelen en de boodschappen alleszins uitbesteden aan de jongste.
En een stand by versieren om die tafels te dekken.
Ik ga ze deze keer niet alleen uit het tuinhuis sleuren.
En als de verantwoordelijke belt ga ik de dienst opzeggen.
Tenzij ik een andere krijg, maar dan één die wel op post is...
Het enige goede eraan is dat ze op tijd verwittigd.
Ik was nog niet opgestaan, de wekker liep juist af als ze een berichtje stuurde.
Ik heb me nog eens omgedraaid.
Het eerste kerstgeschenk is al aangekomen, voor de jongste kleinzoon is het.
Het volgende verwacht ik ook vandaag.
En dan moet ik wachten op de telefoon van de thuiszorg.
Het zonnetje schijnt heerlijk in d living en ik denk in plaats van te werken dat ik daar ga zitten en lezen...
Hopelijk verloopt alles goed bij oma-C met de onderzoeken.
Geniet nog van het zonnetje zolang ze schijnt.
Deze namiddag zou het gaan regenen.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
FIJNE VERJAARDAG, Wingerd.......
OmaC, hier brand ook de kaars, voor een goed onderzoek en goede uitslag......
Voor de rest gaat het hier op en af......
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot....... de volgende
OmaC, hier brand ook de kaars, voor een goed onderzoek en goede uitslag......
Voor de rest gaat het hier op en af......
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot....... de volgende
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
wingerd - Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13
Hallo iedereen,
dank voor alle kaartjes en goede wensen.
Mijn verjaardag is de afsluiting van een bewogen periode.
Ik ben enkele weken geleden geopereerd van mijn schildklier, die is verwijderd en dat was nodig. Ik had daar al lang veel schrik voor maar het is allemaal goed verlopen en ik was rap hersteld.
Tussendoor ook nog twee keer een facetinfiltratie gehad in de hoop dat ik toch wat minder pijn zou hebben en een beetje zou kunnen stappen, maar dat heeft tot nu toe geen soelaas gebracht.
Op 31 oktober hebben wij ons lief Portugees hondje moeten laten inslapen. Hij was al oud toen hij bij ons kwam, maar heeft maar 2 jaar van zijn gelukkige leventje hier kunnen genieten.
Hij begon plots heel veel te drinken en te plassen, ook in huis, en na onderzoek bleek dat hij extreem zware diabetes had. We wilden niet met een moeilijke en voor hem nog zwaardere behandeling beginnen en hebben hem daarom laten inslapen. Dit is wel erg kort na onze vorige hond. Ons verdriet was/is groot...
Volgend weekend gaan we met kinderen en kleinkinderen een weekend in de Ardennen doorbrengen, om de belangrijke verjaardag te vieren en hopelijk deze moeilijke tijd af te sluiten.
Groetjes aan alle seizoentjes.
dank voor alle kaartjes en goede wensen.
Mijn verjaardag is de afsluiting van een bewogen periode.
Ik ben enkele weken geleden geopereerd van mijn schildklier, die is verwijderd en dat was nodig. Ik had daar al lang veel schrik voor maar het is allemaal goed verlopen en ik was rap hersteld.
Tussendoor ook nog twee keer een facetinfiltratie gehad in de hoop dat ik toch wat minder pijn zou hebben en een beetje zou kunnen stappen, maar dat heeft tot nu toe geen soelaas gebracht.
Op 31 oktober hebben wij ons lief Portugees hondje moeten laten inslapen. Hij was al oud toen hij bij ons kwam, maar heeft maar 2 jaar van zijn gelukkige leventje hier kunnen genieten.
Hij begon plots heel veel te drinken en te plassen, ook in huis, en na onderzoek bleek dat hij extreem zware diabetes had. We wilden niet met een moeilijke en voor hem nog zwaardere behandeling beginnen en hebben hem daarom laten inslapen. Dit is wel erg kort na onze vorige hond. Ons verdriet was/is groot...
Volgend weekend gaan we met kinderen en kleinkinderen een weekend in de Ardennen doorbrengen, om de belangrijke verjaardag te vieren en hopelijk deze moeilijke tijd af te sluiten.
Groetjes aan alle seizoentjes.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Gelukkige verjaardag Wingerd.
Hallo iedereen,
Oma-C: dat alles goed mag gaan in het ziekenhuis, en elke dag een beetje beter.
Wingerd: je hebt inderdaad een moeilijke periode achter de rug. Het één na het andere.
Geniet maar van het weekendje Ardennen, dat zal jullie deugd doen.
Manlief heeft de lamp buiten vervangen, die was al enkele dagen stuk. Helledonker is het dan aan de achterdeur. Zag zelfs Spaanse woef niet staan s' avonds
Normaal gaat die lamp automatisch aan, zelfs s' nachts als er één of ander dier voorbij loopt.
Ben opkuis aan het houden, hier staan nog wat babyspullen , die niet meer gebruikt worden. Ukkemeisje 2 wil niet meer in de kinderstoel, daar voelt ze zich te groot voor
Dames, tot morgen allemaal.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede bijna avond allemaal,
De hele voormiddag in de kliniek...
Voorlopig de laatste keer, nu wachten
tot de cardioloog de uitslag kan geven
dat kan wel efkes duren.... dus afwachten
Nu is het tijd voor het avondeten,
witloof in de oven met ham en kaas
Allen een fijne avond en slaapwel voor straks
Nog late verjaardagwensen aan wingerd