Coronavirus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Jij mist die ! Als men het virus in hun dichtbevolkte steden op zijn beloop laat , ligt op de kortste keren gans die stad PLAT . Dan stopt alle activiteit , zelfs de verkeerslichten zullen er niet meer werken. Denk toch eens na , man.
-
Check maar eens na wat covid in Taïwan de laatste maanden heeft aangericht. Europa wacht nog steeds op microschips uit dat land .... de productie lag er gewoon stil door gebrek aan "gezond" personeel.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
In alle landen van de wereld draait het leven gewoon door. Behalve in China. Daar worden massaal mensen afgevoerd naar detentiekampen en worden deuren van appartementen dichtgelast om te beletten dat het volk ontsnapt aan de greep van de dictatuur.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Larie PROPAGANDA .
-
Klein covid-oorlog in de Apple fabriek in Zhengzou, China.
De witte mannekes zijn de veiligheidstroepen.
De Chinese way of life: je bent ervoor of je bent er niet voor
De witte mannekes zijn de veiligheidstroepen.
De Chinese way of life: je bent ervoor of je bent er niet voor

Foxconn is niet Chinees maar Taïwanees. Die hadden een "technisch foutje" gemaakt en vergeten het loon uit te betalen. Na rechtzetting is de opstand gestopt. Tiens , China en Taïwan , dat zijn toch vijanden ?
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 25 nov 2022, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dat is ook nooit beweerd.
Het bedrijf heeft zijn hoofdzetel in Taiwan. Het produceert in China omwille van de lage lonen en omdat de werknemers er weinig in de pap te brokken hebben.
Je lijkt het verschil niet te begrijpen tussen de staat Taiwan en de privébedrijven uit Taiwan.Tiens , China en Taïwan , dat zijn toch vijanden ?
Maak jezelf maar wat wijs. Het ligt altijd aan 'de anderen'. Besmettingen in Wuhan, in Beijing en alle andere plaatsen: het zijn de anderen die het binnenbrengen.Duidelijk dat besmette Taïwanezen het virus in die fabriek hebben geïmporteerd.
En bij al die anderen gaat het leven zijn gewone gang. In China worden de mensen opgesloten en moeten honderden miljoenen mensen in lockdown. Tja, in een dictatuur gaat dat zo, hé.

Vanwaar zouden die nieuwe varianten dan binnenkomen ? Overgewaaid ?
En hier zit er velen 3 weken ziek thuis. Maar dat mag niet geweten zijn want de pandemie is hier "democratisch" voorbij. Men telt zelfs het aantal nieuwe covid besmettingen niet meer ( of amper nog ) , men spreskt over RSV viruskes die , ah ja , elk jaar terugkeren.En bij al die anderen gaat het leven zijn gewone gang. In China worden de mensen opgesloten en moeten honderden miljoenen mensen in lockdown. Tja, in een dictatuur gaat dat zo, hé.
Natuurlijk werken Chinezen en Taïwanezen tezamen , zelfs op nog veel andere high-tech vlakken ( wat de Amerikanen niet graag zien gebeuren ). Mijn opmerking was cynisch bedoeld , maar blijkbaar niet gesnopen.
-
En het gaat van kwaad naar erger in China. De mensen gaan nu waar ze kunnen de straat op en eisen openlijk het aftreden van Xi. Dat is nooit gebeurd tijdens zijn machtsperiode.
In de stad Xinjiang is brand uitgebroken in een flatgebouw. Daarbij zijn 10 mensen omgekomen omdat ze niet naar buiten konden: de deuren waren dichtgelast, een techniek die ik hogerop al heb aangehaald.

In de stad Xinjiang is brand uitgebroken in een flatgebouw. Daarbij zijn 10 mensen omgekomen omdat ze niet naar buiten konden: de deuren waren dichtgelast, een techniek die ik hogerop al heb aangehaald.

boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Zijn dat ginds mensen die niet in quarantaine willen blijven.
Of de media speelt ons wat voor, de zoveelsten die vrijheid willen;
Van dit verhaaltje geloof ik weinig van.
Of de media speelt ons wat voor, de zoveelsten die vrijheid willen;
Van dit verhaaltje geloof ik weinig van.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk