In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (5)
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo goeieavond
voila mijn voetjes zijn weeral eens gesoigneerd ,
en morgen naar de kapper , dan kan ik weer op straat komen
bloemeke mijn tandpijn is er nog steeds ,
maar met mijn pijnstillers voor mijne rug ,
is dat te doen , donderdag naar tandarts ,
verder moet ik nu tien dagen ontstekingsremmers nemen voor mijn rug ,
ik wens iedereen nog 'n fijne avond
geluk vind je onverwacht
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Gisterenochtend was het mooi weer om nog ’n toertje te maken met ‘t
, maar toen had ik verdorie andere verplichtingen.Straks, rond de klok van 9 uur, maar eens kijken hoe het er dan voorstaat met het weer om nog ’n rondje polder te doen.

Wisselend beeld
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Yes.. ik kan er weer tegen Z-Bloemetje, en tot nog toe geen enkele pijntje gevoeld in de arm, is ook weleens anders geweest..!zonnebloemetje schreef: ↑24 nov 2022, 19:46Remie en zit de griepprik er al in bij jou ??????? hopelijk morgen geen pijnlijke arm
-
Blijft donders leuk om te zien

-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne vrijdag
Het weekend staat voor de deur
Heb al het 1 en ander in huis gedaan
En de wasmachine staat ook al aan
Vanmiddag met kind aan de knutsel voor zijn suprice
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Het weekend staat voor de deur
Heb al het 1 en ander in huis gedaan
En de wasmachine staat ook al aan
Vanmiddag met kind aan de knutsel voor zijn suprice
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Inge , veel knutselplezier .
Marietteke , sterkte met je rug en je kiespijn .
Z'bloemeke , ahhh die egeltjes . Zo leuk ! Wat vervelend dat ze niets voor je kunnen doen aan je draaikop.
Remie , wat een leuke close-up weer .
De griepprik zit er hier al 3 weken in hoor .
Maandag onder de middag even corona herhaalprik halen ( prikken-zonder-afspraak / ideaal ) .
Zometeen even naar de markt en vanmiddag thee leuten bij vriendin en daarna fysio .
Fijne dag allemaal . Toedeloeeee .
Inge , veel knutselplezier .
Marietteke , sterkte met je rug en je kiespijn .
Z'bloemeke , ahhh die egeltjes . Zo leuk ! Wat vervelend dat ze niets voor je kunnen doen aan je draaikop.
Remie , wat een leuke close-up weer .
De griepprik zit er hier al 3 weken in hoor .
Maandag onder de middag even corona herhaalprik halen ( prikken-zonder-afspraak / ideaal ) .
Zometeen even naar de markt en vanmiddag thee leuten bij vriendin en daarna fysio .
Fijne dag allemaal . Toedeloeeee .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo , 't is ikke, die aan jullie deur klopt. Mag ik even binnen komen een babbeltje te slaan.
Hier is het zo zonnig , achter glas zou je denken dat het lente/zomer is, qua warmte. Maar dan mag je niet naar de bomen kijken natuurlijk.
Veel weet ik eigenlijk niet te vertellen.
Ik heb mijn smurfenlaarsjes dus mee, en die zitten formidabel goed. Ze staan zusterlijk naast mijn kabouterbotjes. En die bruine, tjah. . die zal ik ook ook wel eens dragen .

Verder hebben in die stad ook een koffie gaan drinken op de markt. Ventje met appelbeignets, en ik met niks. Ik wou een wafel met slagroom en die hadden ze niet meer.
Wat schrok ik van de prijzen. Bij ons op de markt betaal je 2,50€ voor een koffie , daar 3,30€
De prijzen swingen de pan uit, en zijn zo onlogisch soms.
Zelfs een "waterke" kost 3,30€ in een bepaalde plaats. Waar gaat dit eindigen.
Tja en verder weet ik eigenlijk niet meer te vertellen.
Zonet de verkeersbelastingen van mijn "sulferdozeke" (mijn Suzke voor de vrienden) Mijn suzuki swift dus.
*sulfer = stekje= lucifer
En verder heb ik hier nog niks veel gedaan , want ik moet met beschamende kaken zeggen dat ik me overslapen heb deze morgen.
En nu ga ik verder doen
Maar eerst wens ik jullie super dagje toe.
Zonnebloemetje zijn die kleine schatjes nog altijd niet begonnen aan hun winterslaap. Is dat normaal het is al november?
Marietteke beste bij mijnheer "doktoor" en wat de tandarts betreft die gaat je heel goed verdoven hoor daar ben ik zeker van. sterkte
Toedeloekes
menu; Gentse waterzooi
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie zonnige namiddag iedereen
deze voormiddag de nodige boodschappen gedaan en nu hebben we van een koffietje genoten met een lekker stuk verse frangipanne er bij , mjammie
marietteke hopelijk gaat het een beetje met jou rug en met je tandpijn

jadi mooie laarsjes hoor en als ze dan nog heel goed zitten , meer moet da nie zijn hé
en dan efkes wat uitleg over de egeltjes
egeltjes worden meestal maar aan het einde van de zomer geboren en deze zijn echt wel laat geboren want ze lopen nog maar enkele weken uit het nest
en in dit geval gaan ze dan maar laat in winterslaap omdat ze eerst nog een tijdje zoveel mogelijk moeten kunnen eten om de winter te kunnen overleven , want als ze niet sterk genoeg zijn gaan ze dood tijdens hun winterslaap door de koude omdat ze dan geen reserve genoeg hebben
onze 3 andere grote egels zijn al van de eerste helft oktober in winterslaap voor dat die kleine uit het nest waren en de mama egel komt ook nog altijd samen eten met haar kroost en gaat dus ook wat later in winterslaap en dan zullen de kleine nog wat langer alleen komen eten tot misschien wel eind december , want bij ons laatste nestje was dat ook zo
en dus zetten wij iedere dag een grote portie egelvoer zodat ze nu dat het al kouder word zoveel mogelijk kunnen eten
An veel koffie plezier bij de vriendin en laat het jullie smaken hé
mama-inge aan de wasjes bezig , hier is dat voor morgen op nachttarief
Remie nu nog zo'n 10 dagen wachten voordat dat griepvaccin werkzaam word en dan kan je er weer tegen hoor
allé ik ga verder doen sè
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Ponneke, Sarina,
nog een aangename vrijdag verder hé
daaaaaaag

deze voormiddag de nodige boodschappen gedaan en nu hebben we van een koffietje genoten met een lekker stuk verse frangipanne er bij , mjammie
marietteke hopelijk gaat het een beetje met jou rug en met je tandpijn

jadi mooie laarsjes hoor en als ze dan nog heel goed zitten , meer moet da nie zijn hé
en dan efkes wat uitleg over de egeltjes
egeltjes worden meestal maar aan het einde van de zomer geboren en deze zijn echt wel laat geboren want ze lopen nog maar enkele weken uit het nest
en in dit geval gaan ze dan maar laat in winterslaap omdat ze eerst nog een tijdje zoveel mogelijk moeten kunnen eten om de winter te kunnen overleven , want als ze niet sterk genoeg zijn gaan ze dood tijdens hun winterslaap door de koude omdat ze dan geen reserve genoeg hebben
onze 3 andere grote egels zijn al van de eerste helft oktober in winterslaap voor dat die kleine uit het nest waren en de mama egel komt ook nog altijd samen eten met haar kroost en gaat dus ook wat later in winterslaap en dan zullen de kleine nog wat langer alleen komen eten tot misschien wel eind december , want bij ons laatste nestje was dat ook zo
en dus zetten wij iedere dag een grote portie egelvoer zodat ze nu dat het al kouder word zoveel mogelijk kunnen eten
An veel koffie plezier bij de vriendin en laat het jullie smaken hé
mama-inge aan de wasjes bezig , hier is dat voor morgen op nachttarief
Remie nu nog zo'n 10 dagen wachten voordat dat griepvaccin werkzaam word en dan kan je er weer tegen hoor
allé ik ga verder doen sè
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Ponneke, Sarina,
nog een aangename vrijdag verder hé
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo goeieavond
vandaag poetsdagje , en nog wat ditjes en datjes ,
en zo is de dag weeral om ,
ook mijn haartjes terug mooi in de plooi ,
ik heb het niet laten verven , eens zien wat dat geeft ,
nu mijn grijze haartjes de bovenhand spelen ,
jadi , ja ik hoop dat ik genoeg verdoving krijg van de tandarts ,
maar ik heb wél grote schrik hoor ,
remie , de hollanderkens gewonnen hé ,
ben benieuwd wat die van ons gaan doen zondag ,
bloemeke , leuk om over de egeltjes hun winterslaap te lezen ,
AN W ik heb ook 'n tijdje geleden nog een coronaspuit gehaald ,
mama inge , aan de knutsel , leuk !
ponneke ,
grootjegerda ,
en iedereen nog 'n fijne dag verder
geluk vind je onverwacht
-

Het was niet best wat het Nederlandse elftal liet zien gisteren op het WK voetballen, ik hou mijn hart vast…….
zet ik straks bij haar zus in Gouda af, zelf ga ik ’n oudere vriend bezoeken waarmee ik jaren samen ons brood verdiende aldaar.Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...