Goedemorgen Seizoentjes,
HVT, beterschap, hoop dat je plannen voor het uitje niet in het water vallen.
Oma-C, je hebt gelijk, die natte blaren zijn echt vervaarlijk glad of je nu te voet of met de fiets gaat. Oppassen is dus de boodschap. Moet vandaag ook weg met de fiets en ga heel voorzichtig zijn.
Anjelier, tja, jouw manlief en mijn manlief denken blijkbaar hetzelfde wat voetbal betreft

. Eerlijk gezegd erger ik mij aan de Rode Duivels, dat verdient bakken met geld en toch hebben ze het lef om "niets" te doen op het plein. Buiten zich laten vallen, lijkt het wel of ze gewoon stil staan. Ik denk dat ze vlug terug in België gaan zijn, hoop dat ik mij vergis, maar toch.
Zijn de vlekken van Spaanse woef beter of misschien al weg ?
Wilde eend, ik denk heel veel aan jou. Wou dat ik jou kon helpen, maar ik weet niet hoe. Je krijgt een dikke sterkteknuffel.
MJ, druk bezig , hoop dat er ook vandaag leuke activiteiten zijn gepland.
Muddy Maddy, ben benieuwd welke avonturen Lily en Gimly nu weer hebben uit gespookt.
Ik hoorde op de radio een programma over verloren dieren. Er was een dame die haar katje was weggelopen en die was zo maar liefst 9 weken weg gebleven.
Bekske, alles goed met jou ?
Ik heb hier de keuken en de living al gestofzuigd, want manlief blijft hier werken en dan moet ik hem nimmer storen door lawaai maken. Heb het met mijn nieuwe stofzuiger gedaan, moet er nog aan wennen, want wil steeds het snoer verleggen , maar het is een snoerloze, dus

.
Gisteren niet kunnen gaan wandelen met Matice, want er kwamen pakjes aan tussen 12:00H en
16:00H. Dus moest ik thuis blijven. Maar de pakjes waren er nog niet om 16:00H , maar om 18:00H ging de bel en ik was 2 pakjes rijker. Een heel grote doos grote theelichtjes, had manlief besteld want die waren per zakje maar liefst 1,50€ goedkoper dan in de supermarkt. En dan nog de pop voor baby E die 2 gaat worden, maar dat zijn hun kerstgeschenkjes. Vandaag zouden er nog pakjes moeten aankomen met LE*O blokken voor de 2 oudste jongens en nog een boek. Voor de allerkleinste baby A, die net 1 is geworden, ga ik naar shopping kijken in de nieuwe speelgoedwinkel. Daar had ik een houten trein zien staan die ik mooi vond. En er is een trekkoordje aan wat leuk voor hem is. En dan zijn alle cadeautjes voor de 4 kindjes binnen. Want de 30° december zit ik hier met 8 volwassenen en 4 kindjes en dan krijgen ze hun geschenkje.
Zo, ik hoop dat ik niemand vergeten ben en als dat zo is, dan was dat echt niet mijn bedoeling. Liefs en een warme knuffel voor elk.